Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти
Consumables for hemodialysis - 2 lots
Очікувана вартість
25 275 611,69 UAH
UA-2019-01-22-002012-b 0fce571af0d34d86862d49a7f15d1d28
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дергоер

+380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Ольга Дергоер
+380617698131
tender_zokl_olga@ukr.net
Додаткові контактні особи: Корнєєва Світлана Петрівна
+3807698187
skorneeva76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zaporizka oblasna klinichna likarnya ZOR
National ID: 02006716
Contact point: Olga Dergoer
+380617698131
tender_zokl_olga@ukr.net
Additional contacts: Корнєєва Світлана Петрівна
+3807698187
skorneeva76@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 січня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 16:00
Очікувана вартість: 25 275 611,69 UAH з ПДВ
Publication date: 22 січня 2019 14:19
Enquiries until: 11 лютого 2019 16:00
Complaints submission until: до 17 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 лютого 2019 16:00

Information

Estimated total value: 25 275 612 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 24 січня 2019 13:27
Дата відповіді: 29 січня 2019 12:13
Шановний Замовник! У п.1 Розділу 3 Тендерної документації вами зазначено перелік документів, які має подати учасник тендеру. Зокрема, учасник має подати (цитата) " копію свідоцтва про державну реєстрацію (за наявністю) та/або виписки або витягу або відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Дата формування витягу або виписки або відомостей повинна бути 2018 р.). Оголошення про тендер було оприлюднено 21 січня 2019 року, отже, Учасник не має можливості сформувати виписку або витяг з ЄДР датою 2018 року! Або вами було допущено помилку, або ви свідомо обмежуєте коло учасників закупівлі тими учасниками, які заздалегідь сформували виписку або витяг з ЄДР у 2018 році. Таким чином ви створюєте дискримінаційні умови для інших учасників, що неприпустимо відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, дійсно у даній вимозі було допущено технічну помилку. До тендерної документації Замовника будуть внесені відповідні зміни.
невідповідність вимог тендерної документації чинному законодавству України
Дата подання: 24 січня 2019 13:39
Дата відповіді: 29 січня 2019 12:13
Шановний Замовнику! у п.1. Розділу 3 Тендерної документації ви вимагаєте від учасника надати ряд відомостей, зокрема (цитата) "довідка в довільній формі, яка містить такі відомості про учасника: - місцезнаходження (юридична, фактична і поштова адреси), код ЄДРПОУ;" Маємо повідомити, що згідно зі статтею 17 Закону в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - ЄДР) щодо юридичної особи мають міститися відомості, зокрема, про місцезнаходження юридичної особи. Відповідно до частини першої вищезазначеної статті Закону відомості про юридичну особу включаються до ЄДР шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору. Форми реєстраційних карток, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 14 січня 2011 року N 3178/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2011 року за N 1207/19945, містять поля для зазначення відомостей про місцезнаходження юридичної особи. Відповідно до статті 1 Закону місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені. Водночас статтею 93 Цивільного кодексу України передбачено, що місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Слід враховувати, що норми чинного законодавства оперують поняттями "місцезнаходження юридичної особи" і не містять визначень щодо "фактичної" чи "юридичної" адреси юридичної особи. Також більшість юристів вважають, що слід уникати поняття "поштова адреса", натомість використовувати поняття "адреса для листування". Таким чином вимоги тендерної документації щодо вказання учасником юридичної, фактичної і поштової адреси не відповідають нормам чинного законодавства, тому не можуть бути використані Замовником у своїй документації. Задля уникнення непорузумінь і потенційно можливої дискваліфікації учасників, які не вкажуть у своїх пропозиціях поштову, юридичну та фізичну адреси, натомість вкажуть своє місцезнаходження, ПРОСИМО прибрати слова "юридична, фактична і поштова адреси" з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник встановив дану вимогу виходячи виключно з власної практики проведення закупівель (торгів), а саме неодноразово учасники та учасники-переможці не зазначали саме поштові адреси, через що виникали труднощі з листуванням (підписанням договорів, запрошень на проведення переговорних процедур тощо), що призводило до зриву процедур закупівель різного рівня. В свою чергу зауважуємо, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зазначено лише «Місцезнаходження юридичної особи», тобто те місце яке було вказане при реєстрації суб’єкта.
Стосовно вимоги про зазначення електронної пошти, телефону та факсу: Замовник встановив дану вимогу за для того, щоб мати діючі контактні дані для відправлення заявки на постачання предмету закупівлі переможцю торгів, з яким було укладено Договір поставки. Дана вимога також застосована виключно з власної практики, оскільки реквізити учасника (електрона пошта, телефон та факс) зазначені на при реєстрації на торгівельному майданчику, неодноразово виявлялися недійсними (неактуальними) з різних обставин.
Підсумовуючи вищенаведене Замовник вважає доцільним залишити дану вимогу у тендерній документації без змін.
Щодо вимоги ТД надати інформацію у паперовому вигляді
Дата подання: 24 січня 2019 13:51
Дата відповіді: 29 січня 2019 12:12
Розділ 3 п.5. Тендреної документацію зазначає:Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 (згідно додатку 3) та інформацію визначену пунктом додатку 3 “Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію”(згідно додатку 3) у паперовому вигляді. і далі в цьому ж пункті: Замовник вимагає від Учасника-переможця надання копій документів, які були оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу у паперовому вигляді. Кожна зі сторінок копії має бути завірена належним чином (печатка (за наявності), посада, ПІБ та підпис уповноваженої особи) Учасника. Стаття 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить: 1. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Очевидно, що Законом не пербачено надання документів у паперовому вигляді під час проведення процедур закупівлі. Шановний Замовник, якими нормативними документами ви керуєтесь, як вимагаєте від учасників надання документів у паперовому вигляді?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога не є дискримінаційною, так як Учасник(и) при підготовці тендерної пропозиції, спочатку готують документи (довідки, гарантійні листи тощо) у паперовому вигляді, а лише потім генерують їх у електроні документи необхідних форматів.
Замовнику потрібні документи у паперовому вигляді, як доказ проведення торгів та прийняття законного рішення про вибір переможця (наявність усіх необхідних документів у тендерній пропозиції згідно вимог тендерної документації Замовника), на випадок можливості допущення некоректної роботи (збої, хакерська атака, відмова роботи серверу) електронної системи.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000017 ● ea4bd37e113e4917a2e40445f18f8f8d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019 11:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

20.03.2019 № 36

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальною установою «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г.ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.03.2019 № 36

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

1. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу) –2 лоти, UA-2019-02-04-001498-b;
2. Витратні матеріали для автоматизованого амбулаторного перитонеального діалізу – 3 найменування, UA-2019-03-04-001081-a;
3. Витратні матеріали для автоматизованого та постійного амбулаторного перитонеального діалізу – 3 лоти , UA-2019-03-12-002009-a;
4. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти , UA-2019-01-22-002012-b;
5. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу)-3 лоти , UA-2019-01-22-001461-b;
6. Витратні матеріали для проведення бікарбонатного гемодіалізу /гемодіафільтрації, 10 найменувань, UA-2019-01-30-002384-b;
7. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002440-b;
8. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002322-b;
9. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-24-000136-b;
10. Витратні матеріали для гемодіафільтрації - 2 лоти, UA-2019-01-11-000513-c;
11. Витратні матеріали для гемодіалізу/гемофільтрації – 2 лоти, UA-2019-01-11-001100-c;
12. Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації - 9 найменувань, UA-2019-01-10-001264-c.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1: – Комплект витратних матеріалів для гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,5-1,7 м2 (синтетична мембрана); – Комплект витратних матеріалів для гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 25 136 790,96 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 250 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot № 1: - Set of consumables for hemodiafiltration with high-current dializator area of ​​1,5-1,7 m2 (synthetic membrane); - Set of consumables for hemodialysis with high-density dializator in the area of ​​1,9-2,1 m2 (synthetic membrane).
Current status: Complete
Estimated total value: 25 136 790,96 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 березня 2019 15:15
Auction planned date: 06 березня 2019 15:15
Закінчення: 06 березня 2019 15:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

136520 од
Лот №1:
– Комплект витратних матеріалів для гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,5-1,7 м2 (синтетична мембрана);
– Комплект витратних матеріалів для гемодіафільтрації з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана).
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м. Запорізька, Оріхівське шосе, 10
Дата доставки: 15 березня 2019  —  31 грудня 2019

Lot № 1:
- Set of consumables for hemodiafiltration with high-current dializator area of ​​1,5-1,7 m2 (synthetic membrane);
- Set of consumables for hemodialysis with high-density dializator in the area of ​​1,9-2,1 m2 (synthetic membrane).
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 лютого 2019
UA-2019-01-22-002012-b0fce571af0d34d86862d49a7f15d1d28
Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 12:17
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:17
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:14
МТВ_Лот 1.pdf
20 лютого 2019 12:14
Пропозиція_ЛОТ_1.pdf

Публічні документи

12 березня 2019 13:06
Електронний підпис
12 березня 2019 13:02
Документи переможця
06 березня 2019 16:45
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:53
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:53
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:52
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 25 081 035,40
UAH з ПДВ
23 996 496,24
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 25 133 375,52
UAH з ПДВ
24 024 966,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 13:06
Електронний підпис
12 березня 2019 13:02
Документи переможця
06 березня 2019 16:45
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:53
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:53
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:52
Технічна частина.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 12:17
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:17
Електронний підпис
20 лютого 2019 12:14
МТВ_Лот 1.pdf
20 лютого 2019 12:14
Пропозиція_ЛОТ_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 23 996 496,24
UAH з ПДВ
11 березня 2019 13:11

Документи

11 березня 2019 13:11
Електронний підпис
06 березня 2019 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
23 996 496,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 13:11
Електронний підпис
06 березня 2019 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 08:52
Еврика 218ТБ викон.doc укладений
27 лютого 2020 08:52
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2020 16:36
№_218ТБ.PDF зміни до договору
22 лютого 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 10:09
ДОДАТКОВА УГОДА 2_218.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:56
UA-2019-01-22-002012-b Лот 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:56
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 13:17
ДОГОВІР ЕВРИКА 218 ЛОТ 1.pdf укладений
27 березня 2019 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 218ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 218ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 218ТБ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 076 893,09
UAH (в тому числі ПДВ 1 836 806,09 UAH)