Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
209 783,00 UAH
UA-2019-01-22-001937-a ● 9df4898f07604f5d9a1d203f6f3d82a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05410872 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, БУДИНОК 32 |
Контактна особа: |
Вдовиченко Оксана 380984478359 zakupivli@srvk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 209 783,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 097,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, будинок 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 16:16 |
Тендерна документація_ПК_2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 23 січня 2019 09:00
Дата відповіді: 24 січня 2019 08:47
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою розглянуто зазначене питання та пропонується оприлюднити відповідь такого змісту (протокол від 24.01.2019 № 9):
У вашому зверненні є посилання на Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 переіменоване в Державне підприємство «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35, який застосовується при здійсненні допорогових закупівель.
Для даної закупівлі замовником застосовується Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), оскільки вартість предмету закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені в абзаці другому частини першої статті 2 Закону. Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених саме цим Законом.
В оприлюдненій тендерній документації відсутні посилання на певну торгову марку (знак), тому підстав для оскарження вимог до предмету закупівлі не має.
У вашому зверненні є посилання на Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 переіменоване в Державне підприємство «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35, який застосовується при здійсненні допорогових закупівель.
Для даної закупівлі замовником застосовується Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), оскільки вартість предмету закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені в абзаці другому частини першої статті 2 Закону. Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, установлених саме цим Законом.
В оприлюдненій тендерній документації відсутні посилання на певну торгову марку (знак), тому підстав для оскарження вимог до предмету закупівлі не має.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-22-001937-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 12 лютого 2019 10:49
Невідповідність умовам тендерної докуменації
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" не відповідає технічним вимогам Тендерної документації, а саме: п. 2 Форма № 1 до Додатку 2 встановлено, що в Формі № 2 Додатку 2 – має бути зазначено конкретне найменування та інформація про фактичні технічні характеристики запропонованого товару та його компонентів. Також, згідно Додатку 3 до ТД Замовник вимагає вказати повну назву запропонованого товару. Проте, детально вивчивши тендерну пропозицію від учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД", доходимо до висновку, що викладені характеристики товару в Формі 2 Додатку 2 ТОВ "ЮДІТРЕЙД" - унеможливлюють перевірку відповідності запропонованого товару вимогам Замовника. Так, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має відхилити тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись вищезазначеним, просимо Вас вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та скасувати рішення тендерного комітету щодо обрання переможцем ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 10:30
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупіівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, максимальна економія та ефективність.
Дотримання принципів закупівель забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону, у разі якщо учасник , тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні , такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Згідно з частиною першою статті 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Розгорнути
Згорнути
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, максимальна економія та ефективність.
Дотримання принципів закупівель забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону, у разі якщо учасник , тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні , такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію, стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Згідно з частиною першою статті 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Оскільки тендерна пропозиція ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН» не була відхилена, не була розглянута як пропозиція, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тому відсутні підстави для розгляду вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
165 886,95
UAH з ПДВ
|
161 691,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
168 030,00
UAH з ПДВ
|
162 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
174 150,00
UAH з ПДВ
|
163 782,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
179 910,00
UAH з ПДВ
|
175 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
182 250,00
UAH з ПДВ
|
175 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
182 700,00
UAH з ПДВ
|
175 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
185 719,50
UAH з ПДВ
|
175 999,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
195 300,00
UAH з ПДВ
|
176 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА |
190 005,00
UAH з ПДВ
|
190 005,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
205 870,50
UAH з ПДВ
|
203 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
204 421,50
UAH з ПДВ
|
204 421,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
161 691,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 09:46
|
Договір № 16.pdf | укладений |
06 березня 2019 09:45
|