Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
1 783 983,60 UAH
UA-2019-01-22-001893-b 2aefc4c29a3047569074f3a367c86a83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Сус

+380485620841 natalita_1984@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Березівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145103
Місцезнаходження: 67300, Україна , Одеська обл., м. Березівка, вул. Грушевського, 5а
Контактна особа: Михайло Сус
+380485620841
natalita_1984@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 13:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:23
Очікувана вартість: 1 783 983,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 839,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
252 тони
код ДК 021:2015 – 09110000-3 тверде паливо (вугілля кам’яне марки АО (25-70), АМ (13-25), АС (6-13), ДГ (25-100), ДГ (13-50).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67300, Україна, Одеська область, Березівка, Грушевського, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 09:46
ТД вугілля.doc
01 лютого 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 09:46
ТД вугілля.doc
22 січня 2019 14:08
ТД вугілля.doc
22 січня 2019 14:03
ТД вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-22-001893-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 25 січня 2019 14:21
Вимога про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В супереч даної вимоги Закону, тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що значно обмежують кількість потенціальних учасників процедури закупівлі, а саме:
Тендерною документацією встановлено, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати сканований оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції.
Вважаємо встановлення даної вимоги дискримінацією учасників, які мають договірні відносини з банком-гарантом і формою покриття не обов’язково виступатиме внесення коштів на банківський рахунок. Формою покриття можуть бути цінні папери, об'єкти нерухомості або будь-яке інше майно принципала, або покриття грошовими коштами принципала у разі сплати банком принципалом гарантії, у випадках передбачених Замовником та законодавством України. Невідомо з яких підстав Замовник встановлює вимоги до відносин між банком та принципалом, адже права Замовника захищені законодавством України і у разі настання випадків, які встановлені Замовником про виплату банком- гарантом суми забезпечення, банк зобов’язаний сплатити кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією.
Згідно ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до п.8 ч. 1 ст. 1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;
Відповідно до Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії; Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі.
Як вбачається з вищевказаних законодавчих норм, жодної вимоги щодо надання у складі пропозиції конкурсних торгів платіжного доручення або квитанції, що підтверджують перерахування коштів в якості грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії, чинним законодавством не передбачено. Відносини принципала (учасника) з банком-гарантом регулюються договором між ними, і формою покриття не обов’язково виступатиме внесення коштів на банківський рахунок, як цього безпідставно вимагає Замовник. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від основного зобов'язання принципала (його припинення або недійсності), зокрема, і тоді, коли посилання на таке зобов'язання безпосередньо міститься в тексті гарантії.
Крім того, п 5.1.2. Тендерної документації встановлено також дискримінаційну вимогу щодо надання Учасником «Копії документів, підтверджуючих наявність складу та вагової на території Березівського району Одеської області або сусіднього з ним району чи мобільних ваг які можуть бути розташовані на зазначеній території. (Якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту або іншого документу на ваги, в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільних ваг які можуть бути розташовані на зазначеній території, завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг). Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг.
Вимога щодо наявності матеріально - технічної бази - складу на території смт. Березівського району Одеської області або сусіднього з ним району є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на вказаній території, але мають матеріально технічну базу в Одеській області та за власні кошти та власними силами зобовязовуються доставити Товар, що є предметом закупівлі до місця вказаного Замовником. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає наявність складських приміщень на території Замовника, а отже, вимога є незаконною та дискримінаційною, що підтвердили на гарячій лінії майданчику zakupki.prom.ua та підтверджено багаточисленними рішеннями АМКУ.
Також, невідомо з якої причини Замовник встановлює вимоги про надання Учасником документів, що підтверджують наявність матеріально - технічної бази завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг, а не Учасником, адже учасник є стороною договору та має законне право завіряти документи у яких від виступає стороною. Отже, дана вимога є незаконною та дискрімінаціїною.
Дії Замовника в частині встановлення вказаних умов документації є такими, що порушують один з основих принципів здійснення закупівель, встановлених статею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінацію учасників.

Враховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Просимо (Вимагаємо) внести відповідні зміни, що не будуть дискрімінаційними по відношеню до Учасників, згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2019 14:02
Відповідно до п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у відповідності з оголошенням про проведення процедури відкритих торгів передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Додатково передбачено надання сканованого оригіналу платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення учасником суми забезпечення тендерної пропозиції.
Зазначена вимога передбачає надання банківської гарантії з грошовим покриттям, тобто сплати учасником (Принципалом) банку (Гаранту) згідно з договором та/або іншим документом, на підставі якого буде видаватися банківська гарантія, суми грошового забезпечення (покриття) у розмірі суми гарантії, визначеної згідно із вимогами тендерної документації. Для підтвердження виконання даної вимоги вимагається надання сканованого оригіналу платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. Крім того необхідно звернути увагу, що зазначена вимога не передбачає безпосереднього перерахування коштів Замовнику, а передбачає сплату суми грошового покриття банку.
Замовник торгів, не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля кам’яного на своїй території. Поставка товару буде здійснюватися партіями за письмовими заявками Замовника. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник, який має складські приміщення та вагову на території Березівського району Одеської області понесе менші витрати на доставку кожної партії вугілля за адресами, підпорядкованих Замовнику закладів, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного за адресами підпорядкованих Замовнику закладів). Крім того, наявність складських приміщень і вагових на території Березівського району дозволить здійснювати контроль безпосередньо при завантажуванні вугілля. Звертаємо увагу, що замовник в тендерній документації встановив вимогу щодо підтвердження складських приміщень та вагової на території Березівського району або сусіднього району. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова на території Березівського району Одеської області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової. Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.

Документи

29 січня 2019 14:02
Відповідь на вимогу.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 1 766 750,00
UAH з ПДВ
1 766 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 1 783 980,00
UAH з ПДВ
1 783 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 16:15
Електронний підпис
12 лютого 2019 16:11
відповідність ст.17
12 лютого 2019 16:11
довідка дфс
12 лютого 2019 16:11
Довідка МВС
12 лютого 2019 16:10
Довідка корупція
11 лютого 2019 15:02
Електронний підпис
08 лютого 2019 11:38
Електронний підпис
08 лютого 2019 09:17
Підписаний_G0219-8155-GL_tender.pdf
08 лютого 2019 09:17
24. довідка по п.2 ч.1 ст.17.pdf
08 лютого 2019 09:17
23.2 відгук зоопарк 2017.pdf
08 лютого 2019 09:17
23.1 відгук зоопарк 2018.pdf
08 лютого 2019 09:17
20. довідка працівники.pdf
08 лютого 2019 09:17
17. повірка ваг.pdf
08 лютого 2019 09:17
15. довідка матбаза.pdf
08 лютого 2019 09:17
11. виписка протокол 20.pdf
08 лютого 2019 09:17
8. витяг ПДВ новий.pdf
08 лютого 2019 09:17
30. проект договору.pdf
08 лютого 2019 09:17
7.статут.pdf
08 лютого 2019 09:17
28. довідка ч.2 ст.17.pdf
08 лютого 2019 09:16
26. довідка по п.4 ч.1 ст.17.pdf
08 лютого 2019 09:16
4. пояснення ПДВ.pdf
08 лютого 2019 09:16
1. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 18:02
Електронний підпис
05 лютого 2019 16:09
Ст.17.pdf
05 лютого 2019 16:09
Довідка_показники.PDF
05 лютого 2019 16:09
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
05 лютого 2019 16:09
Проект договору.PDF
05 лютого 2019 16:09
Накази_директор.pdf
05 лютого 2019 16:09
Копія Виписки.PDF
05 лютого 2019 16:09
Довідка_ст.17.PDF
05 лютого 2019 16:09
Копії наказ._директор.PDF
05 лютого 2019 16:09
Довідка_ст.17.PDF
05 лютого 2019 16:09
Довідка_працівники.PDF
05 лютого 2019 16:09
Довідка_ПДВ.PDF
05 лютого 2019 16:09
Довідка_МТБ_власність.PDF
05 лютого 2019 16:09
Довідка_ліцензія.PDF
05 лютого 2019 16:09
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
05 лютого 2019 16:09
Відгук_Б.Д. КЕЧ.pdf
05 лютого 2019 16:09
Витяг_ПДВ.PDF
05 лютого 2019 16:09
Виписка_ТОП.PDF
05 лютого 2019 16:09
Виписка з протоколу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 1 766 750,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 10:25

Документи

12 лютого 2019 10:25
Електронний підпис
12 лютого 2019 10:22
Протокол ст.1.jpg
12 лютого 2019 10:22
Протокол ст.2.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
1 766 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 10:25
Електронний підпис
12 лютого 2019 10:22
Протокол ст.1.jpg
12 лютого 2019 10:22
Протокол ст.2.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 14:21
Додаткова.jpeg зміни до договору
16 січня 2020 14:19
Додаток до Додаткової.jpeg зміни до договору
16 січня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:00
Додаткова угода.jpeg зміни до договору
28 грудня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 08:48
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 08:48
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 08:48
Договір вугілля.jpg укладений
25 лютого 2019 08:38
Договір вугілля 001.jpg укладений
25 лютого 2019 08:38
Договір вугілля 002.jpg укладений
25 лютого 2019 08:38
Договір вугілля 003.jpg укладений
25 лютого 2019 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML