Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хрестовини, рейки рамні, рейки з контр рейкою, шпали та брус дерев'яні просочені, шпали залізобетонні, прокладки під рейки
Очікувана вартість
3 810 918,00 UAH
UA-2019-01-22-001759-a 0ed19433fad14ca8b0758dc8558fd7bb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дем'яненко Ігор Григорович

380577303341 e.tender@metro.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківський метрополітен"
Код ЄДРПОУ: 04805918
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Різдвяна, 29
Контактна особа: Дем'яненко Ігор Григорович
380577303341
e.tender@metro.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 08 лютого 2019 12:43
Очікувана вартість: 3 810 918,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 948 шт., 725 м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15948 штуки
Хрестовини, рейки рамні, рейки з контр рейкою, шпали та брус дерев'яні просочені, шпали залізобетонні, прокладки під рейки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 15:51
Додаток 6.doc
22 січня 2019 15:51
Додаток 5.doc
22 січня 2019 15:51
Додаток 4.doc
22 січня 2019 15:51
Додаток 3.doc
22 січня 2019 15:51
Додаток 2.doc
22 січня 2019 15:50
Додаток 1.doc
22 січня 2019 15:50
ТД.doc
22 січня 2019 15:49
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оплата
Дата подання: 23 січня 2019 09:27
Дата відповіді: 24 січня 2019 13:52
2.5. Покупець здійснює оплату заявленої партії товару протягом 200 (Двохсот) банківських днів після фактичного отримання товару у відповідності до умов даного Договору - можлива зміна форми оплати, так як значна ( більша) частина підприємст не має змоги прийняти участь у тендері?
Відповідь: На Ваше запитання надаємо наступну відповідь:
В тендерній документації по процедурі ID: UA-2019-01-22-001759-a, на вимогу ст. 22 Закону, міститься проект договору із зазначенням усіх істотних умов. Тому підстави для внесення змін до нього відсутні.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 24 січня 2019 17:14
Дата відповіді: 29 січня 2019 11:41
Доброго дня. Наше підприємство має бажання прийняти участь у даній закупівлі, але розглянувши тендерну документацію маємо певні зауваження. Зі свого боку просимо Замовника розглянути можливість внесення змін до тендерної документації для рівноправних умов,як для замовника так і для постачальника, а саме: 1. Додаток №5 "Договір поставки" п. 2.5. змінити та викласти у наступній редакції: "п.2.5. Покупець здійснює оплату заявленої партії товару протягом 10(Десяти) банківських днів після фактичного отримання товару у відповідності до умов даного Договору." 2. Додаток №5 "Договір поставки" п. 3.6. змінити та викласти у наступній редакції: "п.3.6 Термін усунення недоліків або заміни товару – впродовж 20 (Двадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами двохстороннього акту, якщо інший строк не погоджено Сторонами у дефектному акті." 3. Додаток №5 "Договір поставки" п. 4.1. змінити та викласти у наступній редакції: "п.4.1 Термін постачання: впродовж 30 (Тридцяти) календарних днів з дати одержання Постачальником письмової заявки від Покупця." 4. Додаток №5 "Договір поставки" п. 5.3. змінити та викласти у наступній редакції: "п.5.3 За постачання товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0.1 % вартості цього товару за кожен день порушення терміну усунення недоліків або заміни товару. " 5. Додаток №5 "Договір поставки" п. 5.2. змінити та викласти у наступній редакції: "п.5.2 У разі порушення строків оплати за п. 2.4. даного Договору Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 7 (Сім) календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вищезазначеної вартості." А Також Додаток №1 "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" змінити п.1. "Загальні вимоги", тим самим розділивши предмет закупівлі на два окремих лоти, а саме: Лот 1 "п.1 Хрестовина типу Р50 марки 2/9 тупа; 2. Хрестовина типу Р50 марки 1/9; 3. Рейка рамна пряма з вістряком кривим типу Р50 марки 1/11-1/9 (стрілка ліва); 4. Рейка рамна пряма з вістряком кривим типу Р50 марки 1/11-1/9 (стрілка права); 5. Рейка рамна пряма з вістряком кривим типу Р50 марки 1/5 (стрілка права). Та лот №2 "п. 6. Шпала дерев'яна для залізниць широкої колії просочена типу ІІА ДСТУ ГОСТ 78:2009; 7. Брус дерев’яний для стрілочних переводів залізниць широкої колії просочений типу ІІА ДСТУ ГОСТ 8816:2009 *; 8. Прокладка під рейку ; 9. Шпала залізобетонна типу Ш 1-1 ДСТУ Б В.2.6-209:2016 "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання надаємо наступну відповідь:
1. В тендерній документації по процедурі ID: UA-2019-01-22-001759-a, на вимогу ст. 22 Закону, міститься проект договору із зазначенням усіх істотних умов. Тому підстави для внесення змін до нього відсутні.
2. Відповідно до діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі відповідно до його потреб. Всі позиції, які зазначені в Таблиці 1 Додатку 1 до ТД, технологічно за часом зв’язані в процесі проведення робіт по комплексній заміни елементів верхньої будови колії, які підлягають заміні, тому розділення предмету закупівлі на лоти не є доцільним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крикуха В. Г. 3 810 100,00
UAH з ПДВ
3 791 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бріков О. В. 3 803 500,00
UAH з ПДВ
3 803 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 12:31
Виписка з ЄДРЮОФОПГФ.PDF
05 лютого 2019 12:31
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крикуха В. Г.

ФОП Бріков О. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крикуха В. Г.
#3017912050
Відхилено 3 791 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 16:13
ФОП Бріков О. В.
#2313316337
Відхилено 3 803 500,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 13:30

Документи

14 лютого 2019 16:12
Електронний підпис
14 лютого 2019 16:11
Протокол 5 Крикуха.doc

Документи

19 лютого 2019 13:28
Електронний підпис
19 лютого 2019 13:23
Протокол 6 Бріков.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
19 лютого 2019 13:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі