Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі для БФП
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-01-22-001604-a ● 2cca6a6a35324bf5bedfdc93f67f07b8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український центр оцінювання якості освіти |
Код ЄДРПОУ: | 34187201 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, В.Винниченка,5 |
Контактна особа: |
Лизун Надія Миколаївна 380442232047 n.lyzun@testportal.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 11:41 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,86% |
Інформація про предмет закупівлі
Загальні відомості про закупівлю зазначені в Тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Тонер картридж Xerox VLB400/405
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В. Винниченка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штуки
Драм картридж Xerox VLB400/405
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 15:26 |
Тендерна документація картриджі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 23 січня 2019 09:02
Дата відповіді: 23 січня 2019 10:12
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно п. 4 додатку 5 до тендерної документації, товар обов`язково повинен бути «оригінальним» (від виробника принтерів), або його еквівалент. В разі, якщо Учасник запропонує еквівалент продукції, технічні вимоги до якої викладені в цьому додатку, він має надати в складі своєї пропозиції оригінал листа від виробника устаткування Замовника (принтери та багатофункціональні пристрої) або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого Учасником еквіваленту товару без погіршення технічних характеристик устаткування, його ресурсу із збереженням умов гарантійного ремонту з боку виробника устаткування.
Згідно п. 4 додатку 5 до тендерної документації, товар обов`язково повинен бути «оригінальним» (від виробника принтерів), або його еквівалент. В разі, якщо Учасник запропонує еквівалент продукції, технічні вимоги до якої викладені в цьому додатку, він має надати в складі своєї пропозиції оригінал листа від виробника устаткування Замовника (принтери та багатофункціональні пристрої) або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого Учасником еквіваленту товару без погіршення технічних характеристик устаткування, його ресурсу із збереженням умов гарантійного ремонту з боку виробника устаткування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
31 988,00
UAH з ПДВ
|
25 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
33 984,00
UAH з ПДВ
|
26 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЩЕБЕТУН КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
35 000,00
UAH з ПДВ
|
27 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
32 200,00
UAH з ПДВ
|
27 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО ТАМАРА ГРИГОРІВНА |
32 794,00
UAH з ПДВ
|
27 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Современные информационные технологии ИНСИТ |
32 049,49
UAH з ПДВ
|
28 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" |
34 248,00
UAH з ПДВ
|
31 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПУГАЧ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА |
34 300,00
UAH з ПДВ
|
32 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ |
33 880,00
UAH з ПДВ
|
33 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" #37054093 |
Відхилено |
25 999,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 14:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Рішення скасоване |
26 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Відхилено |
26 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 14:52
|
ФОП "ЩЕБЕТУН КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3184313981 |
Відхилено |
27 500,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 15:16
|
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ #3488607996 |
Переможець |
27 898,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 11:51
|
Договір№56.pdf | укладений |
15 березня 2019 11:50
|