Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Знам'янська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04378474 |
Вебсайт: | http://znamyanska.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 67211, Україна , Одеська обл., Знам'янка, Генерала Плієва 30 |
Контактна особа: |
Чобану Олена Валентинівна +380485443216 krasnoznamenka2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 20:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 707 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 535,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2019 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 20:50 |
ТД мясо.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-24-000016 ● 479454374bde4cb0a977c2fea30b381d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2019 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2019 Одеса № 23
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службові записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О.А. від 24.01.2019 та завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 24.01.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2019 № 23
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-22-001353-с 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковалевська В.К.
2 UA-2019-01-23-002282-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Залізко І.О.
3 UA-2018-12-20-002113-a 20.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
технічна помилка при накладанні (завантажені ключа) підпису
2019-01-30 12:33:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів) • усунуто
-
2019-01-30 14:33:50