Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

свинина, курятина
Очікувана вартість
707 000,00 UAH
UA-2019-01-22-001353-c 7602d645dc3c4bb3b6d615def375824f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чобану Олена Валентинівна

+380485443216 krasnoznamenka2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Знам'янська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04378474
Вебсайт: http://znamyanska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 67211, Україна , Одеська обл., Знам'янка, Генерала Плієва 30
Контактна особа: Чобану Олена Валентинівна
+380485443216
krasnoznamenka2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 20:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 00:00
Очікувана вартість: 707 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 535,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6740 кг
свинина, курятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67211, Україна, Одеська область, с. Знам'янка, вул. Генерала Плієва, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 20:50
ТД мясо.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-24-000016 ● 479454374bde4cb0a977c2fea30b381d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2019 Одеса № 23
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службові записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О.А. від 24.01.2019 та завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 24.01.2019.






Начальник О. МУРАТОВ


Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2019 № 23

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-22-001353-с 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Ковалевська В.К.
2 UA-2019-01-23-002282-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Залізко І.О.
3 UA-2018-12-20-002113-a 20.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Гаврилюк А.В.



Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

технічна помилка при накладанні (завантажені ключа) підпису

2019-01-30 12:33:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів) • усунуто

-

2019-01-30 14:33:50

Інформація про відміну

Дата відміни
07 лютого 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій