Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2019-01-22-001131-a 1e52b857900c4ab58e63bf1fc55dbb8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

380472544493 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
380472544493
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 08 лютого 2019 15:52
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 12:19
ТД картопля 24.01.2019.doc
24 січня 2019 12:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
24 січня 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 12:19
ТД картопля 24.01.2019.doc
23 січня 2019 11:16
ТД картопля 22.01.2019.doc
22 січня 2019 13:41
ТД картопля 22.01.2019.doc
24 січня 2019 12:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 120 000,00
UAH з ПДВ
114 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Білостоцька Людмила Василівна" 126 750,00
UAH з ПДВ
117 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 21:28
документи переможця.pdf
14 лютого 2019 21:28
Довідка.zip

Публічні документи

07 лютого 2019 08:09
Санпаспорт новий Саша.pdf
07 лютого 2019 08:09
Проект договору.pdf
07 лютого 2019 08:09
Потужність Люда Б.pdf
07 лютого 2019 08:09
Копія паспорт Люда Б.pdf
07 лютого 2019 08:09
Довідка банк Люда Б.PDF
07 лютого 2019 08:09
Виписка і витяг Люда Б.pdf
07 лютого 2019 08:09
Якість овочі.pdf
07 лютого 2019 08:09
ЦП картопля обласна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс

ФОП "Білостоцька Людмила Василівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 114 900,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 11:34

Документи

12 лютого 2019 11:34
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:33
ПРОТОКОЛ РІШЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
114 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 11:34
Електронний підпис
12 лютого 2019 11:33
ПРОТОКОЛ РІШЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 14:54
дод угода ч. 2 до 1131.pdf зміни до договору
21 січня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 15:52
дод.угода ч.2 № 1131.pdf зміни до договору
15 січня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:15
ДОД УГОДА ДО 1131.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:14
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 10:29
ДОД.УГОДА № 2а.pdf зміни до договору
05 липня 2019 10:27
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2019 15:37
ДОД.УГОДА № 2.pdf зміни до договору
26 червня 2019 15:35
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 15:30
ДОД.УГОДА № 1а від 20.05.2019.pdf зміни до договору
20 травня 2019 15:27
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 15:41
ДОД.УГОДА № 1.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 12:23
Договір №1131 картопля.pdf укладений
01 березня 2019 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.5 Договору № 1131 від 01.03.2019р. після слів «Вищезазначені документи мають обов’язково містити інформацію про середньоринкову ціну за одиницю товару на день укладення договору» доповнити такими словами: «або на будь-яку дату протягом 20 днів з дня розкриття тендерних пропозицій». 2. Відповідно до пп.1, пп.2 ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 3.5 Договору № 1131 від 01.03.2019р., у зв`язку зі збільшенням середньої ринкової ціни на Товар, сторони дійшли згоди про збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків та відповідно зменшення обсягу закупівлі та ціни Договору на 0,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 1131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.1, пп.2 ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 3.5 Договору № 1131 від 01.03.2019р., у зв`язку зі збільшенням середньої ринкової ціни на Товар, сторони дійшли згоди про збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків та відповідно зменшення обсягу закупівлі та ціни Договору на 0,24 грн.
Номер договору про закупівлю: 1131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1, ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 1.3 Договору № 1131 від 01.03.2019р, сторони дійшли згоди про зменшення обсягу закупівлі та ціни Договору на 8 309,92 грн. (вісім тис. триста дев’ять грн. 92 коп.) 2. Загальна сума договору в результаті змін складає: 106 589,64 грн. (сто шість тис. п’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 64 коп.) в т.ч. ПДВ 17 764,94 грн.
Номер договору про закупівлю: 1131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1, ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 1.3 Договору № 1131 від 01.03.2019р, сторони дійшли згоди про зменшення обсягу закупівлі та ціни Договору на 8 309,92 грн. (вісім тис. триста дев’ять грн. 92 коп.) 2. Загальна сума договору в результаті змін складає: 106 589,64 грн. (сто шість тис. п’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 64 коп.) в т.ч. ПДВ 17 764,94 грн.
Номер договору про закупівлю: 1131
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 1131
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 651, 653, та 654 Цивільного кодексу України, а також з урахуванням положень додаткової угоди № 3 від 26.12.2019р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Сума виконання договору, укладеного в попередньому році становить 106 589,64 грн. (сто шість тис. п’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 64 коп.) в т.ч. ПДВ 17 764,94 грн. Вартість цієї Додаткової угоди складає 21 316,52 грн (двадцять одна тис. триста шістнадцять грн. 52 коп.) в т.ч. ПДВ 3 552,75 грн. згідно специфікації (Додаток 1),
Номер договору про закупівлю: 1131
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 1131
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 127 906,16
UAH (в тому числі ПДВ 21 317,69 UAH)