Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
1 040 000,00 UAH
UA-2019-01-22-001048-a 5489060138c64fd5a43847199bc164fb
Відкриті торги    Завершена    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черніков Сергій Юрійович

380992463807
okip.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олімпійський коледж імені Івана Піддубного
Код ЄДРПОУ: 02125315
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, Матеюка, 4
Контактна особа: Черніков Сергій Юрійович
380992463807,
okip.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 16:00
Очікувана вартість: 1 040 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Тендерна документація

22 січня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 13:14
ТД сирні продукти.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-22-001048-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 лютого 2019 12:07
Невідповідність пропозиції
Пропозиція перерможця не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині:
1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;
Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності.
Звертаємо увагу, що по вашій організації вже є подібні рішення, зокрема в закупівлі UA-2018-10-26-000756-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-000756-b).
2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;
Вказані документи відсутні в складі пропозиції.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Вказаний документ відсутній в складі пропозиції.
В такому разі пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 15:22
Р О З ’ Я С Н Е Н Н Я
Надаємо відповідь на вимогу, надану ФОП Сергієнко В.І., стосовно закупівлі UA-2019-01-22-001048-a (Лот 1-5).
1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;
Відповідно до вказаного Вами додатку, по тексту:
«1.1. довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
- експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури; акт перевірки складських приміщень за останні 6 місяців; копія договору про санітарну обробку складу з підтверджуючими документами».
Учасник –переможець надав весь пакет документів, в тому числі документи, які свідчать про можливість учасника якісно, з урахуванням санітарних вимог, зберігати продукцію, що є предметом закупівлі.
Учасник-переможець надав:
- Довідку про наявність орендованого складу;
- Акт перевірки вказаного складу за останні 6 місяців;
- Копію договору № №1-1606/17 про складське зберігання;
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник, на думку Замовника, надав весь пакет документів, які документально підтверджують місце і умови зберігання товару, що є предметом закупівлі.
2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником вимагалось «експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності» АБО «складське приміщення ( якщо товар тваринного походження)» АБО «рішення про державну реєстрацію потужностей».
Учасник-переможець надав довідку про складське приміщення, і ніяким чином не порушив ні вимоги тендерної документації ні законодавства в сфері публічних закупівель. Визначення договору про складське зберігання містить ст. 957 ЦК України.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Наводимо текст гарантійного листа з умовами відповідно п.3 Розділу Результати торгів та укладення договору про закупівлю, який міститься у пропозиції учасника переможця під назвою гарант.листи.pdf:

«Згідно п.4.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»
тендерної документації на закупівлю ДК-021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
ФО-П Громік В.В. погоджується з тим, що до договору про закупівлю можуть вноситись
зміни у випадках, вказаних в проекті договору, та шляхом оформлюються в такій самій формі,
що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткового
договору.
Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору.
Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності
внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе
зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформаціє щодо внесення змін до договору
здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування.
Відповідь особи, якій адресована пропозиція щодо змін до договору, про її прийняття
повинна бути повною і безумовною.
Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором
або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на
вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших
випадках, встановлених договором або законом.
У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо
предмета, місця, строків виконання тощо.»

Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє вимогу учасника Фізична особа-підприємець Сергієнко В.І.
З свого боку, тендерний комітет нагадує учаснику, що Замовник – Олімпійський коледж імені Івана Піддубного залишає за собою право звернутись з клопотанням щодо неправомірних дій ФОП Сергієнко В.І. у проведені публічних закупівель.



Голова тендерного комітету Поїзд Я.Д.
Номер вимоги: UA-2019-01-22-001048-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 лютого 2019 12:09
Відповідність пропозиції
Пропозиція перерможця не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині:

1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;

Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності.

Звертаємо увагу, що по вашій організації вже є подібні рішення, зокрема в закупівлі UA-2018-10-26-000756-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-000756-b).

2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;

Вказані документи відсутні в складі пропозиції.

3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.

Вказаний документ відсутній в складі пропозиції.

В такому разі пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 15:23
Р О З ’ Я С Н Е Н Н Я
Надаємо відповідь на вимогу, надану ФОП Сергієнко В.І., стосовно закупівлі UA-2019-01-22-001048-a (Лот 1-5).
1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;
Відповідно до вказаного Вами додатку, по тексту:
«1.1. довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
- експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури; акт перевірки складських приміщень за останні 6 місяців; копія договору про санітарну обробку складу з підтверджуючими документами».
Учасник –переможець надав весь пакет документів, в тому числі документи, які свідчать про можливість учасника якісно, з урахуванням санітарних вимог, зберігати продукцію, що є предметом закупівлі.
Учасник-переможець надав:
- Довідку про наявність орендованого складу;
- Акт перевірки вказаного складу за останні 6 місяців;
- Копію договору № №1-1606/17 про складське зберігання;
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник, на думку Замовника, надав весь пакет документів, які документально підтверджують місце і умови зберігання товару, що є предметом закупівлі.
2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником вимагалось «експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності» АБО «складське приміщення ( якщо товар тваринного походження)» АБО «рішення про державну реєстрацію потужностей».
Учасник-переможець надав довідку про складське приміщення, і ніяким чином не порушив ні вимоги тендерної документації ні законодавства в сфері публічних закупівель. Визначення договору про складське зберігання містить ст. 957 ЦК України.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Наводимо текст гарантійного листа з умовами відповідно п.3 Розділу Результати торгів та укладення договору про закупівлю, який міститься у пропозиції учасника переможця під назвою гарант.листи.pdf:

«Згідно п.4.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»
тендерної документації на закупівлю ДК-021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
ФО-П Громік В.В. погоджується з тим, що до договору про закупівлю можуть вноситись
зміни у випадках, вказаних в проекті договору, та шляхом оформлюються в такій самій формі,
що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткового
договору.
Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору.
Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності
внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе
зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформаціє щодо внесення змін до договору
здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування.
Відповідь особи, якій адресована пропозиція щодо змін до договору, про її прийняття
повинна бути повною і безумовною.
Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором
або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на
вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших
випадках, встановлених договором або законом.
У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо
предмета, місця, строків виконання тощо.»

Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє вимогу учасника Фізична особа-підприємець Сергієнко В.І.
З свого боку, тендерний комітет нагадує учаснику, що Замовник – Олімпійський коледж імені Івана Піддубного залишає за собою право звернутись з клопотанням щодо неправомірних дій ФОП Сергієнко В.І. у проведені публічних закупівель.



Голова тендерного комітету Поїзд Я.Д.
Номер вимоги: UA-2019-01-22-001048-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 лютого 2019 12:10
Невідповідність пропозиції
Пропозиція перерможця не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині:

1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;

Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності.

Звертаємо увагу, що по вашій організації вже є подібні рішення, зокрема в закупівлі UA-2018-10-26-000756-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-000756-b).

2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;

Вказані документи відсутні в складі пропозиції.

3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.

Вказаний документ відсутній в складі пропозиції.

В такому разі пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 15:22
Р О З ’ Я С Н Е Н Н Я
Надаємо відповідь на вимогу, надану ФОП Сергієнко В.І., стосовно закупівлі UA-2019-01-22-001048-a (Лот 1-5).
1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;
Відповідно до вказаного Вами додатку, по тексту:
«1.1. довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
- експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури; акт перевірки складських приміщень за останні 6 місяців; копія договору про санітарну обробку складу з підтверджуючими документами».
Учасник –переможець надав весь пакет документів, в тому числі документи, які свідчать про можливість учасника якісно, з урахуванням санітарних вимог, зберігати продукцію, що є предметом закупівлі.
Учасник-переможець надав:
- Довідку про наявність орендованого складу;
- Акт перевірки вказаного складу за останні 6 місяців;
- Копію договору № №1-1606/17 про складське зберігання;
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник, на думку Замовника, надав весь пакет документів, які документально підтверджують місце і умови зберігання товару, що є предметом закупівлі.
2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником вимагалось «експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності» АБО «складське приміщення ( якщо товар тваринного походження)» АБО «рішення про державну реєстрацію потужностей».
Учасник-переможець надав довідку про складське приміщення, і ніяким чином не порушив ні вимоги тендерної документації ні законодавства в сфері публічних закупівель. Визначення договору про складське зберігання містить ст. 957 ЦК України.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Наводимо текст гарантійного листа з умовами відповідно п.3 Розділу Результати торгів та укладення договору про закупівлю, який міститься у пропозиції учасника переможця під назвою гарант.листи.pdf:

«Згідно п.4.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»
тендерної документації на закупівлю ДК-021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
ФО-П Громік В.В. погоджується з тим, що до договору про закупівлю можуть вноситись
зміни у випадках, вказаних в проекті договору, та шляхом оформлюються в такій самій формі,
що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткового
договору.
Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору.
Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності
внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе
зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформаціє щодо внесення змін до договору
здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування.
Відповідь особи, якій адресована пропозиція щодо змін до договору, про її прийняття
повинна бути повною і безумовною.
Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором
або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на
вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших
випадках, встановлених договором або законом.
У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо
предмета, місця, строків виконання тощо.»

Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє вимогу учасника Фізична особа-підприємець Сергієнко В.І.
З свого боку, тендерний комітет нагадує учаснику, що Замовник – Олімпійський коледж імені Івана Піддубного залишає за собою право звернутись з клопотанням щодо неправомірних дій ФОП Сергієнко В.І. у проведені публічних закупівель.



Голова тендерного комітету Поїзд Я.Д.
Номер вимоги: UA-2019-01-22-001048-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 лютого 2019 12:11
Невідповідність пропозиції
Пропозиція перерможця не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині:

1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;

Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності.

Звертаємо увагу, що по вашій організації вже є подібні рішення, зокрема в закупівлі UA-2018-10-26-000756-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-000756-b).

2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;

Вказані документи відсутні в складі пропозиції.

3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.

Вказаний документ відсутній в складі пропозиції.

В такому разі пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 15:22
Р О З ’ Я С Н Е Н Н Я
Надаємо відповідь на вимогу, надану ФОП Сергієнко В.І., стосовно закупівлі UA-2019-01-22-001048-a (Лот 1-5).
1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;
Відповідно до вказаного Вами додатку, по тексту:
«1.1. довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
- експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури; акт перевірки складських приміщень за останні 6 місяців; копія договору про санітарну обробку складу з підтверджуючими документами».
Учасник –переможець надав весь пакет документів, в тому числі документи, які свідчать про можливість учасника якісно, з урахуванням санітарних вимог, зберігати продукцію, що є предметом закупівлі.
Учасник-переможець надав:
- Довідку про наявність орендованого складу;
- Акт перевірки вказаного складу за останні 6 місяців;
- Копію договору № №1-1606/17 про складське зберігання;
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник, на думку Замовника, надав весь пакет документів, які документально підтверджують місце і умови зберігання товару, що є предметом закупівлі.
2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником вимагалось «експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності» АБО «складське приміщення ( якщо товар тваринного походження)» АБО «рішення про державну реєстрацію потужностей».
Учасник-переможець надав довідку про складське приміщення, і ніяким чином не порушив ні вимоги тендерної документації ні законодавства в сфері публічних закупівель. Визначення договору про складське зберігання містить ст. 957 ЦК України.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Наводимо текст гарантійного листа з умовами відповідно п.3 Розділу Результати торгів та укладення договору про закупівлю, який міститься у пропозиції учасника переможця під назвою гарант.листи.pdf:

«Згідно п.4.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»
тендерної документації на закупівлю ДК-021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
ФО-П Громік В.В. погоджується з тим, що до договору про закупівлю можуть вноситись
зміни у випадках, вказаних в проекті договору, та шляхом оформлюються в такій самій формі,
що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткового
договору.
Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору.
Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності
внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе
зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформаціє щодо внесення змін до договору
здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування.
Відповідь особи, якій адресована пропозиція щодо змін до договору, про її прийняття
повинна бути повною і безумовною.
Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором
або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на
вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших
випадках, встановлених договором або законом.
У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо
предмета, місця, строків виконання тощо.»

Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє вимогу учасника Фізична особа-підприємець Сергієнко В.І.
З свого боку, тендерний комітет нагадує учаснику, що Замовник – Олімпійський коледж імені Івана Піддубного залишає за собою право звернутись з клопотанням щодо неправомірних дій ФОП Сергієнко В.І. у проведені публічних закупівель.



Голова тендерного комітету Поїзд Я.Д.
Номер вимоги: UA-2019-01-22-001048-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 20 лютого 2019 12:12
Невідповідність пропозиції
Пропозиція перерможця не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині:

1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;

Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності.

Звертаємо увагу, що по вашій організації вже є подібні рішення, зокрема в закупівлі UA-2018-10-26-000756-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-000756-b).

2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;

Вказані документи відсутні в складі пропозиції.

3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.

Вказаний документ відсутній в складі пропозиції.

В такому разі пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо Замовника виправити допущене порушення та відхилити пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 15:22
Р О З ’ Я С Н Е Н Н Я
Надаємо відповідь на вимогу, надану ФОП Сергієнко В.І., стосовно закупівлі UA-2019-01-22-001048-a (Лот 1-5).
1) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ;
Відповідно до вказаного Вами додатку, по тексту:
«1.1. довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
- експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури; акт перевірки складських приміщень за останні 6 місяців; копія договору про санітарну обробку складу з підтверджуючими документами».
Учасник –переможець надав весь пакет документів, в тому числі документи, які свідчать про можливість учасника якісно, з урахуванням санітарних вимог, зберігати продукцію, що є предметом закупівлі.
Учасник-переможець надав:
- Довідку про наявність орендованого складу;
- Акт перевірки вказаного складу за останні 6 місяців;
- Копію договору № №1-1606/17 про складське зберігання;
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник, на думку Замовника, надав весь пакет документів, які документально підтверджують місце і умови зберігання товару, що є предметом закупівлі.
2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури;
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником вимагалось «експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності» АБО «складське приміщення ( якщо товар тваринного походження)» АБО «рішення про державну реєстрацію потужностей».
Учасник-переможець надав довідку про складське приміщення, і ніяким чином не порушив ні вимоги тендерної документації ні законодавства в сфері публічних закупівель. Визначення договору про складське зберігання містить ст. 957 ЦК України.
3)Відповідно до п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю: 3.2. Порядок змін умов договору про закупівлю визначено згідно п. 4.4. цього Розділу та додатку 4 до цієї документації (Учасник в складі пропозиції надає - Гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації.
Наводимо текст гарантійного листа з умовами відповідно п.3 Розділу Результати торгів та укладення договору про закупівлю, який міститься у пропозиції учасника переможця під назвою гарант.листи.pdf:

«Згідно п.4.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»
тендерної документації на закупівлю ДК-021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
ФО-П Громік В.В. погоджується з тим, що до договору про закупівлю можуть вноситись
зміни у випадках, вказаних в проекті договору, та шляхом оформлюються в такій самій формі,
що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткового
договору.
Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору.
Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності
внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе
зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформаціє щодо внесення змін до договору
здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування.
Відповідь особи, якій адресована пропозиція щодо змін до договору, про її прийняття
повинна бути повною і безумовною.
Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором
або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на
вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших
випадках, встановлених договором або законом.
У разі зміни договору зобов'язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо
предмета, місця, строків виконання тощо.»

Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, тендерний комітет відхиляє вимогу учасника Фізична особа-підприємець Сергієнко В.І.
З свого боку, тендерний комітет нагадує учаснику, що Замовник – Олімпійський коледж імені Івана Піддубного залишає за собою право звернутись з клопотанням щодо неправомірних дій ФОП Сергієнко В.І. у проведені публічних закупівель.



Голова тендерного комітету Поїзд Я.Д.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-22-001048-a.a6
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 25 лютого 2019 17:31
Скарга
22.01.19 Замовником - Олімпійський коледж імені Івана Піддубного оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (5 лотів) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі. В закупівлі за лотом 1 – Сир кисломолочний взяли участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович В закупівлі за лотом 2 – Сир голландский, твердий взяли участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4 ПП "ТК Молімпекс" 5 Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" 6 ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" В закупівлі за лотом 3 – Сир сметанковий, твердий взяли участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4 ПП "ТК Молімпекс" В закупівлі за лотом 4 – Сир фета участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4 ПП "ТК Молімпекс" 5 Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" 6 ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" В закупівлі за лотом 5 – Сир сулугуні участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 15.02.2019, 18.02.2019 Замовник визначив переможцем Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ у лотах 1,2,3,4,5, однак з аналізу пропозиції переможця вбачається її невідповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Наприклад: 1) В п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді у форматі (PDF) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. В п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що . Для підтвердження відповідності учасника встановленими кваліфікаційним критеріям подаються документи, зазначені у Додатку 3 цієї документації. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ; Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності. 2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури; Вказані документи відсутні в складі пропозиції. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників, тому, ПРОШУ 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Перевірити тендерну пропозицію Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ у відкритих торгах (лот 1,2,3,4,5) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. 4) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення переможцем Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ у у відкритих торгах (лот 1,2,3,4,5) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2019 17:52
Рішення від 28.02.2019 № 2197 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2019 17:52
Рішення від 18.03.2019 № 3027.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 20:26

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 17:31
платіжне.pdf
25 лютого 2019 17:31
скарга сири.pdf

Документи подані замовником

18 березня 2019 17:55
На скаргу UA-2019-01-22-001048-a.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сир кисломолочний, 5%
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 лютого 2019 14:07
Закінчення: 07 лютого 2019 14:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4000 кг
Сир кисломолочний, 5%
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, місто Київ, Київ, Матеюка, 4
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-01-22-001048-a.a6
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 25 лютого 2019 17:31
Скарга
22.01.19 Замовником - Олімпійський коледж імені Івана Піддубного оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (5 лотів) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі. В закупівлі за лотом 1 – Сир кисломолочний взяли участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович В закупівлі за лотом 2 – Сир голландский, твердий взяли участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4 ПП "ТК Молімпекс" 5 Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" 6 ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" В закупівлі за лотом 3 – Сир сметанковий, твердий взяли участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4 ПП "ТК Молімпекс" В закупівлі за лотом 4 – Сир фета участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4 ПП "ТК Молімпекс" 5 Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" 6 ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" В закупівлі за лотом 5 – Сир сулугуні участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 15.02.2019, 18.02.2019 Замовник визначив переможцем Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ у лотах 1,2,3,4,5, однак з аналізу пропозиції переможця вбачається її невідповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Наприклад: 1) В п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді у форматі (PDF) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. В п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що . Для підтвердження відповідності учасника встановленими кваліфікаційним критеріям подаються документи, зазначені у Додатку 3 цієї документації. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник має 1.2. копія договору оренди (якщо склад орендований) або документ підтверджуючий право власності ; Переможець в складі пропозиції не надає вказані документи. Всупереч вимогам тендерної документації перерможць надав договір про складське зберігання, який не є ні договором оренди, ні документом на право власності. 2) Відповідно до Додатку3 тендерної документації Учасник має надати - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності або складське приміщення ( якщо товар тваринного походження) або рішення про державну реєстрацію потужностей (якщо діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишаються придатними для споживання людиною), видані на учасника процедури; Вказані документи відсутні в складі пропозиції. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників, тому, ПРОШУ 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Перевірити тендерну пропозицію Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ у відкритих торгах (лот 1,2,3,4,5) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. 4) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення переможцем Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ у у відкритих торгах (лот 1,2,3,4,5) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2019 17:52
Рішення від 28.02.2019 № 2197 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2019 17:52
Рішення від 18.03.2019 № 3027.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 20:26

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 17:31
платіжне.pdf
25 лютого 2019 17:31
скарга сири.pdf

Документи подані замовником

18 березня 2019 17:55
На скаргу UA-2019-01-22-001048-a.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 192 800,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 160 000,00
UAH з ПДВ
149 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 175 200,00
UAH з ПДВ
175 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2019 10:21
оновлена пропозиція.pdf
05 лютого 2019 17:58
гар.лист.pdf
05 лютого 2019 17:58
установчі документи .pdf
05 лютого 2019 17:58
технічне завдання.pdf
05 лютого 2019 17:58
щодо лицензії.pdf
05 лютого 2019 17:58
техн.специфікації.pdf
05 лютого 2019 17:58
склад.pdf
05 лютого 2019 17:58
сан.книжка на авто.pdf
05 лютого 2019 17:58
склад (акт перевірки).pdf
05 лютого 2019 17:58
пропозиція.pdf
05 лютого 2019 17:58
гарант.листи.pdf
05 лютого 2019 17:58
дог оренди авто.pdf
05 лютого 2019 17:58
довідки ст.17.pdf
05 лютого 2019 17:58
анал.договора.pdf
05 лютого 2019 17:58
мед.книжки.pdf
05 лютого 2019 17:58
проект договору.pdf
05 лютого 2019 17:58
договір дезінф склад.pdf
05 лютого 2019 17:58
довідка щодо авто.pdf
05 лютого 2019 17:58
довідка склад.pdf
05 лютого 2019 17:58
акт дез авто.pdf
05 лютого 2019 17:58
Витяг 29.01.2019.zip

Публічні документи

05 лютого 2019 17:50
склад.pdf
05 лютого 2019 17:50
повірка.pdf
05 лютого 2019 17:50
20. тех паспорт (3).jpg
05 лютого 2019 17:50
20. тех паспорт (2).jpg
05 лютого 2019 17:50
20. тех паспорт (1).jpg
05 лютого 2019 17:50
32. КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf
05 лютого 2019 17:50
31. ВИПИСКА (2).jpg
05 лютого 2019 17:50
19. пояснення установчі.jpg
05 лютого 2019 17:50
31. ВИПИСКА (1).jpg
05 лютого 2019 17:50
19. ВИТЯГ (6).jpg
05 лютого 2019 17:50
19. ВИТЯГ (5).jpg
05 лютого 2019 17:50
19. ВИТЯГ (1).jpg
05 лютого 2019 17:50
19. ВИТЯГ (4).jpg
05 лютого 2019 17:50
13. медичні книжки.pdf
05 лютого 2019 17:50
19. ВИТЯГ (3).jpg
05 лютого 2019 17:50
19. ВИТЯГ (2).jpg
05 лютого 2019 17:50
12.договір на мийку.pdf
05 лютого 2019 17:50
4. Потужності.pdf
05 лютого 2019 17:50
3. копія холод.jpg
05 лютого 2019 17:50
3. довідка про скла.pdf
05 лютого 2019 17:50
0.установчі.pdf
05 лютого 2019 17:50
ціна.pdf
05 лютого 2019 17:50
технічне завдання.pdf
05 лютого 2019 17:50
проект.pdf
05 лютого 2019 17:50
ДОГОВІР СЕРГІЄНКО.pdf
05 лютого 2019 17:50
IMG_0012.jpg
05 лютого 2019 17:50
IMG_0009.jpg
05 лютого 2019 17:50
IMG_0008.jpg
05 лютого 2019 17:50
IMG_0007.jpg
05 лютого 2019 17:50
IMG_0006.jpg
05 лютого 2019 17:50
IMG_0005.jpg
05 лютого 2019 17:50
IMG_0004.jpg
05 лютого 2019 17:50
1895-Ю 12.07 Сергієнко сир.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Відхилено 138 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 12:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3168209595
Переможець 149 560,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 12:38

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

15 лютого 2019 12:26
Електронний підпис

Документи

15 лютого 2019 12:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3168209595
149 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 12:38
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 березня 2019 11:37
Коментар щодо відміни: допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій с.31 п.1