Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
2 499 859,50 UAH
UA-2019-01-22-001017-a f940ee93c67f4146bff3fa75b92fec5b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбачевська Олена Іванівна

+380567787313 cityhospitalML5@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985205
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111
Контактна особа: Горбачевська Олена Іванівна
+380567787313
cityhospitalML5@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
На даний час на ринку постачання теплової енергії у м.Дніпрі монопольне становище, як суб'єкт господарювання, займає КП «Дніпротеплоенерго»ДОР» і інших постачальників не має (Рішення Дніпропетровської обласної ради від 02.12.2016 р. № 144-7/VIІ «Про деякі питання управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області», де у п.6 викладено : «Визначити з технічних причин єдиними виконавцями послуг з централізованого опалення й гарячого водопостачання для бюджетних закладів , інших суб’єктів господарювання, підприємств та населення : - комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» ).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 13:41
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
601 Гкал
Послуги з постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

22 січня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 13:05
Протокол 7_22_01.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#30982775
Переможець 2 499 859,50
UAH з ПДВ
22 січня 2019 13:41

Документи

22 січня 2019 13:41
Електронний підпис
22 січня 2019 13:39
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 13:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#30982775
2 499 859,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 13:41
Електронний підпис
22 січня 2019 13:39
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 16:52
Акт 1 укладений
16 квітня 2020 16:50
Акти укладений
16 квітня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 15:32
Дод угода 6 тепло.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:15
Дод угода 5 тепло.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:09
Дод угода 4 тепло.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:06
Дод угода 3 тепло.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:06
Дод угода 2 тепло.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:06
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 15:35
Дод угода 1 тепло.pdf зміни до договору
28 березня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 15:51
Договір №132 укладений
06 лютого 2019 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у відповідності з планом використання бюджетних коштів
Номер договору про закупівлю: 132
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у відповідності з планом використання бюджетних коштів
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни на підставі рішення Дніпропетровської обласної ради
Номер договору про закупівлю: 132
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перейменування Споживача
Номер договору про закупівлю: 132
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна назви Споживача
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на підставі ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публвчні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на суму, що не перевищує 20% вартості договору
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 330 520,46
UAH (в тому числі ПДВ 388 420,08 UAH)