Капітальний ремонт світлофорних об’єктів у м. Луцьку
Очікувана вартість
13 676 000,00 UAH
UA-2019-01-22-000871-c b90972b9e46547b3a024c28711d0c408
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа: Хмель Наталія
+380332724050
asu@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 15 лютого 2019 11:52
Очікувана вартість: 13 676 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт світлофорних об’єктів у м. Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська обл., Луцьк, вулиці міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заробітна платня та інши витрати на 2019 р.
Дата подання: 23 січня 2019 14:17
Дата відповіді: 28 січня 2019 16:15
Шановний замовник, в п.6.12 проекту Договору вказано: 6.12. Заробітна плата відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві – 3,8 – 7000, 00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.)/міс., що затверджено рішенням Луцької міської ради від 01.03.2018 №38/36 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об’єктів за рахунок коштів міського бюджету на 2018 рік». прошу уточнити: - розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об’єктів за рахунок коштів міського бюджету на 2019 рік - розмір прибутку та адміністративних витрат при визначенні вартості будівництва об’єктів за рахунок коштів міського бюджету на 2019 рік Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розробка та експертиза проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт світлофорних об’єктів у м. Луцьку проведена у 2018 році. У зв’язку з цим, у проектно-кошторисній документації передбачено заробітну плату, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві – 3,8 – 7000, 00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.)/міс., що затверджено рішенням Луцької міської ради від 01.03.2018 №38/36 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об’єктів за рахунок коштів міського бюджету на 2018 рік». У 2019 році Луцькою міською радою рішень щодо встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об’єктів за рахунок коштів міського бюджету на 2019 рік не приймалось. Враховуючи вищевикладене розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва об’єктів за рахунок коштів міського бюджету на 2019 рік залишається у розмірі 7000, 00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.)/міс. Згідно з проектно-кошторисною документацією усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку становить 4,83 грн./люд.-г та усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат становить 1,15 грн./люд.-г.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-09-000022 ● 42949421419141f3964e4ca8bd30ee5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-09 16:02:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.04.2019 № 10-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 08.04.2019 №10-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-22-000871-c від 22.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля скасована

2019-05-06 15:41:45

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Виконавчий комітет Луцької міської ради, 04051327, Україна, Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт світлофорних об’єктів у м. Луцьку, 13676000UAH, 45310000-3, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: b90972b9e46547b3a024c28711d0c408, 2019-01-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 09 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету Луцької міської ради (далі – Замовник) від 06.02.2019 року (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Росток-ЕЛЕКОМ, товариства з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" (далі – ТзОВ "СЕА Електротехніка"), протокол засідання тендерного комітету від 22.02.2019 та протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.03.2019. В ході проведеного моніторингу встановлено, що тендерним комітетом Замовника здійснювався розгляд пропозиції ТзОВ "СЕА Електротехніка" протягом 23 робочих днів, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону, оскільки «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів».
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення термінів розгляду тендерної пропозиції ТзОВ "СЕА Електротехніка" чим порушено вимоги 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" 11 988 625,20
UAH з ПДВ
10 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 13 376 702,14
UAH з ПДВ
10 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ЛУЦЬКСВІТЛО" 13 474 952,00
UAH з ПДВ
13 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 11:05
пропозиція_нов.pdf
18 лютого 2019 14:16
r_90_СД_ЛСССР2_нов.pdf
18 лютого 2019 14:16
901_нов.ims
18 лютого 2019 14:16
901_нов.imd
18 лютого 2019 14:16
r_90_СД_ОПРЛС_5-1-12_нов.pdf
18 лютого 2019 14:16
r_90_СД_ЛСССР21_нов.pdf
18 лютого 2019 14:16
r_90_СД_ЛСССР22_нов.pdf
18 лютого 2019 14:16
r_90_СД_ЛСССР23_нов.pdf
18 лютого 2019 14:16
r_90_СД_ЛСССРп_нов.pdf
18 лютого 2019 14:16
r_90_СД_ИВР2_нов.pdf
18 лютого 2019 14:16
r_90_ДЦ_ДЦ2_нов.pdf
14 лютого 2019 12:36
Statut.pdf
13 лютого 2019 15:35
Лицензия архитектр.pdf
13 лютого 2019 15:35
Договір.pdf
13 лютого 2019 15:35
лист-зобов_ня.pdf
13 лютого 2019 15:35
лист-згода.pdf
13 лютого 2019 15:35
дов_заборгов.pdf
13 лютого 2019 15:35
дов_корупц.pdf
13 лютого 2019 15:35
дов_суд_директор.pdf
13 лютого 2019 15:35
дов_субпідряд.pdf
13 лютого 2019 15:35
дов_3_роки.pdf
13 лютого 2019 15:35
витяг з прот_2.pdf
13 лютого 2019 15:35
довідка_зауваж.pdf
13 лютого 2019 15:35
дов_корупц_директор.pdf
13 лютого 2019 15:35
дов_антикор_прогр.pdf
13 лютого 2019 15:35
дов_повноваження.pdf
13 лютого 2019 15:35
дов_банкрут.pdf
13 лютого 2019 15:33
дог_113_Бахмут.pdf
13 лютого 2019 15:33
дов_прац_2.pdf
13 лютого 2019 15:33
дов_прац.pdf
13 лютого 2019 15:33
дов_обладн.pdf
13 лютого 2019 15:33
дов_аналог.pdf
13 лютого 2019 15:33
баланс_звiт.pdf
13 лютого 2019 15:33
r_90ЛСССР.pdf
13 лютого 2019 15:33
90.ims
13 лютого 2019 15:33
90.imd
13 лютого 2019 15:33
r_90_СД_ОПРЛС_5-1-1.pdf
13 лютого 2019 15:33
r_90_СДприб.pdf
13 лютого 2019 15:33
r_90_СД_ЛСССР.pdf
13 лютого 2019 15:33
r_90_СД пояс.pdf
13 лютого 2019 15:33
r_90_ДЦ_ДЦ.pdf
13 лютого 2019 15:33
r_90_ адм.pdf
13 лютого 2019 15:33
пропозиція.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 15:32
sign.p7s
22 лютого 2019 15:31
Кошторис за аукціоном.zip
11 лютого 2019 11:35
sign.p7s
11 лютого 2019 11:34
1.Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2019 11:23
sign.p7s
11 лютого 2019 11:20
1.Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2019 09:36
кошторис.zip
05 лютого 2019 15:31
sign.p7s
05 лютого 2019 15:30
16.Розрахунок ДЦ.zip
05 лютого 2019 15:30
9.Дозволи та ISO.pdf
05 лютого 2019 15:30
8.Статут СЕА 2019.pdf
05 лютого 2019 15:30
3.Ст. 17 Додаток 7.pdf
05 лютого 2019 15:30
10.Ліцензія.pdf
05 лютого 2019 15:30
20.Довідка довкілля.pdf
05 лютого 2019 15:30
19.Довідка санкції.pdf
05 лютого 2019 15:30
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 15:55
sign.p7s
13 лютого 2019 16:06
sign.p7s
13 лютого 2019 16:04
Кошторис в програмі.rar
13 лютого 2019 16:04
Проект договору.pdf
13 лютого 2019 16:04
Технічне завдання.pdf
13 лютого 2019 16:04
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2019 15:58
sign.p7s
06 лютого 2019 15:58
Лист зобовязання.pdf
06 лютого 2019 15:58
Договірна ціна .rar
06 лютого 2019 15:58
Проект договору.pdf
06 лютого 2019 15:58
Технічне завдання.pdf
06 лютого 2019 15:58
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2019 15:58
Реєстр.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ"
#14310454
Відхилено 10 899 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 14:53
КП "ЛУЦЬКСВІТЛО"
#30555550
Очікує рішення 13 375 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 16:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Відхилено 10 900 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 16:45

Документи

22 лютого 2019 14:53
sign.p7s
22 лютого 2019 14:52
Protokol_Россток.pdf

Документи

03 квітня 2019 14:28
sign.p7s
03 квітня 2019 14:28
Protokol_prodov_Svitlofor.pdf
28 березня 2019 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 березня 2019 16:45
sign.p7s
28 березня 2019 16:44
Protokol_rozgljad_CEA.pdf
28 лютого 2019 17:34
sign.p7s
28 лютого 2019 17:34
Protokol_prodovz_svitlof0001.pdf
28 лютого 2019 17:34
Protokol_prodovz_svitlof0002.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 квітня 2019 10:25
Коментар щодо відміни: Ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
16 квітня 2019 10:25
Відміна торгів_світлофори.pdf

Актуальні тендери

До пошуку