Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів, спостереження та патрулювання
Очікувана вартість
387 640,00 UAH
UA-2019-01-22-000870-b ● 68c475d988f74bb986b0373aafbc14f1
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпровський міський пологовий будинок № 1" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984524 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, 2 |
Контактна особа: |
Оксана Мосійчук +380679043405 roddom_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2019 11:24 |
Очікувана вартість: | 387 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 876,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
К 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7048 людино-година
Послуги з охорони об’єктів, спостереження та патрулювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Воскресенська 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 13:12 |
тендерна документація.docx | |
07 лютого 2019 13:12 |
Протокол.PDF | |
07 лютого 2019 13:12 |
Зміни .doc |
07 лютого 2019 13:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2019 13:12 |
тендерна документація.docx
|
|||
07 лютого 2019 13:12 |
Протокол.PDF
|
|||
07 лютого 2019 13:12 |
Зміни .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
договір з поліцією
Дата подання: 26 січня 2019 22:08
Дата відповіді: 07 лютого 2019 13:15
Стаття 19 ЗУ "Про охоронну діяльність" визначає, що співпраця з поліцією це право, а не обов*язок, тому ваша вимога дискримінаційн для учасників, які такого договору не мають. Просимо її виключити.
Відповідь: Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність») всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
За тендерною документацією об’єктом охорони є медичний заклад, оснащений дорогим обладнанням, на території якого знаходиться велика кількість медичних препаратів, інструментарію та інших матеріальних цінностей, а також постійно перебуває значна кількість людей (пацієнти, медперсонал, відвідувачі). За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
За додатком № 1 тендерної документації «Інформація та документи, які надаються учасником торгів, що підтверджують його відповідність критеріям відповідно до ст. 16 Закону, вимогам, визначеним ст. 17 Закону, та іншим вимогам Замовника» замовник вимагає від учасника наявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважає це дискримінаційною вимогою з наступних підстав.
Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо).
Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
За тендерною документацією об’єктом охорони є медичний заклад, оснащений дорогим обладнанням, на території якого знаходиться велика кількість медичних препаратів, інструментарію та інших матеріальних цінностей, а також постійно перебуває значна кількість людей (пацієнти, медперсонал, відвідувачі). За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
За додатком № 1 тендерної документації «Інформація та документи, які надаються учасником торгів, що підтверджують його відповідність критеріям відповідно до ст. 16 Закону, вимогам, визначеним ст. 17 Закону, та іншим вимогам Замовника» замовник вимагає від учасника наявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважає це дискримінаційною вимогою з наступних підстав.
Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо).
Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
офіс
Дата подання: 26 січня 2019 22:09
Дата відповіді: 07 лютого 2019 13:16
Вимога щодо офісу в Дніпрі є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів. Просимо застосовувати дану вимогу лише для переможця, а для учасників замінити її на надання гарантійного листа про оренду офісу у разі визначення переможцем. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: У пункті 7 Додатка № 1 Тендерної документації зазначено: «Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо):
- офісне приміщення (м. Дніпро) ….»
- офісне приміщення (м. Дніпро) ….»
страхування
Дата подання: 26 січня 2019 22:11
Дата відповіді: 07 лютого 2019 13:16
Стаття 7 ЗУ "Про страхування" не визначає страхування відповідальності як обов*язкове, тому Ваша вимога дискримінаційна. Просимо її виключити.
Відповідь: Професійна відповідальність - це майнова відповідальність спеціалістів різних професій, недостатня кваліфікація, помилки та упущення яких внаслідок необачності чи недбалості можуть спричинити шкоду клієнту. Залежно від роду діяльності особи певної професії може бути завдано шкоди здоров'ю, матеріальний або фінансовий збиток. Страхувати свою професійну відповідальність мають компанії і підприємці, бізнес яких несе ризики для їх клієнтів, в даному випадку нанесення майнових втрат.
Учасник має надати копію договору страхування професійної відповідальності. Це страхування, де об'єктом страхування виступає відповідальність перед третіми особами внаслідок якої-небудь дії або бездіяльності страхувальника. Страхування професійної відповідальності передбачає можливість при заподіянні шкоди як здоров'ю, так і майну третіх осіб в силу закону або за рішенням суду здійснювати вbплати, що компенсують заподіяну шкоду.
Учасник має надати копію договору страхування професійної відповідальності. Це страхування, де об'єктом страхування виступає відповідальність перед третіми особами внаслідок якої-небудь дії або бездіяльності страхувальника. Страхування професійної відповідальності передбачає можливість при заподіянні шкоди як здоров'ю, так і майну третіх осіб в силу закону або за рішенням суду здійснювати вbплати, що компенсують заподіяну шкоду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" |
387 640,00
UAH з ПДВ
|
253 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" |
352 400,00
UAH з ПДВ
|
317 159,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА ДНІПРА" |
366 496,00
UAH з ПДВ
|
366 496,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" #38981412 |
Очікує рішення |
253 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 11:51
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 лютого 2019 14:34 |
Коментар щодо відміни: | Замовник відповідно статті 31 пункт 1 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII "Про публічні закупівлі" відміняє торги у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
15 лютого 2019 14:34
|
Електронний підпис |
15 лютого 2019 14:33
|
Протокол ТК про відміну торгів.docx |