Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин автомобільний А 95 (по талонах або паливних картках, згідно заявок), бензин автомобільний А 92 (по талонах або паливних картках, згідно заявок) та дизельне пальне (по талонах або паливних картках, згідно заявок)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-01-22-000754-c 5a565b8174144aec9b9591621cc5e57e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халатурник Степан Васильович

0372275465 khstiv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Чернівецький регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації"
Код ЄДРПОУ: 02569750
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернiвецька обл., ЧЕРНІВЦІ, вул. Героїв Майдану, 202
Контактна особа: Халатурник Степан Васильович
0372275465
khstiv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 11:00
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Бензин автомобільний А 95 (по талонах або паливних картках, згідно заявок), бензин автомобільний А 92 (по талонах або паливних картках, згідно заявок) та дизельне пальне (по талонах або паливних картках, згідно заявок)

Бензин автомобільний А 95 (по талонах або паливних картках, згідно заявок), бензин автомобільний А 92 (по талонах або паливних картках, згідно заявок) та дизельне пальне (по талонах або паливних картках, згідно заявок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 л.
Бензин автомобільний А95 (по талонах або паливних картках, згідно заявок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернiвецька область, ЧЕРНІВЦІ, вул. Героїв Майдану, 202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  10 лютого 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
7500 л.
Бензин автомобільний А92 (по талонах або паливних картках, згідно заявок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернiвецька область, ЧЕРНІВЦІ, вул. Героїв Майдану, 202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  10 лютого 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
2400 л.
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернiвецька область, ЧЕРНІВЦІ, вул. Героїв Майдану, 202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  10 лютого 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 14:42
Тендерна документація на нафтопродукти 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-23-000009 ● 1193f077367c487c90de125d5f780d66
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2019 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.01.2019 № 5

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 23 січня 2019 року №5

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-01-22-000754-с від 22.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На веб сайті оприлюднено РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ на 2019 рік

2019-01-30 14:54:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-02-12 14:41:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 289 974,00
UAH з ПДВ
289 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 10:29
Електронний підпис
07 лютого 2019 10:28
6. Банк 30.01.2019 ФМГ.pdf
07 лютого 2019 10:28
5. ВСІ ДОВІДКИ ФМГ.pdf
07 лютого 2019 10:28
3. Договор ВОГ-КАРД.pdf
07 лютого 2019 10:28
2. Опис ФМГ.pdf
07 лютого 2019 10:28
2. Витяг ПДВ ФМГ.pdf
07 лютого 2019 10:28
2. Виписка ФМГ.pdf
07 лютого 2019 10:28
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
07 лютого 2019 10:28
1. Протокол 1 ФМГ.pdf
07 лютого 2019 10:28
1. наказ ФМГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 лютого 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій