Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Іванівського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Ivanivsky region
Очікувана вартість
21 027 037,00 UAH
UA-2019-01-22-000708-c 13137f32195746a9b773f0f882c28c3f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Bakhmutov Oleg
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 січня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 15:51
Очікувана вартість: 21 027 037,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 22 січня 2019 14:32
Enquiries until: 12 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2019 10:00

Information

Estimated total value: 21 027 037 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,95 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Іванівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of public motor roads of local importance Ivanivsky region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 18:30
перелік змін ЕУ Іванівка М.doc
14 лютого 2019 18:30
проект договору ЕУ ЗТД.docx
14 лютого 2019 18:30
ЗТД ЕУ Іванівка М.docx
14 лютого 2019 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 18:30
перелік змін ЕУ Іванівка М.doc
14 лютого 2019 18:30
проект договору ЕУ ЗТД.docx
22 січня 2019 14:29
проект договору.docx
14 лютого 2019 18:30
ЗТД ЕУ Іванівка М.docx
22 січня 2019 14:29
ТД ЕУ Іванівка М.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2019-01-22-000708-c13137f32195746a9b773f0f882c28c3f
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Комунал Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 лютого 2019 15:37
Електронний підпис

Документи

27 лютого 2019 15:38
Електронний підпис

Публічні документи

11 березня 2019 17:22
Документи переможця
21 лютого 2019 17:50
14.Санкції.pdf
21 лютого 2019 17:50
13.Субпідрядник.pdf
21 лютого 2019 17:50
12.Ліцензування.pdf
21 лютого 2019 17:50
17.Протокол_Наказ_Витяг.pdf
21 лютого 2019 17:50
11.Витяг_ПДВ.pdf
21 лютого 2019 17:50
15.Захист довкілля.pdf
21 лютого 2019 17:50
9.Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
21 лютого 2019 17:50
8.Licence.zip
21 лютого 2019 17:50
7.Гарантия_892.zip
21 лютого 2019 17:50
6.Повноваження.pdf
21 лютого 2019 17:50
4. Статя 17 Закону.pdf
21 лютого 2019 17:50
3.Аналогічний договір.pdf
21 лютого 2019 17:50
2.Наявність персоналу.pdf
21 лютого 2019 17:50
1.Наявність обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

ТОВ "Комунал Сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комунал Сервіс" 20 880 100,00
UAH з ПДВ
20 880 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" 21 000 020,00
UAH з ПДВ
21 000 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 17:22
Документи переможця
21 лютого 2019 17:50
14.Санкції.pdf
21 лютого 2019 17:50
13.Субпідрядник.pdf
21 лютого 2019 17:50
12.Ліцензування.pdf
21 лютого 2019 17:50
17.Протокол_Наказ_Витяг.pdf
21 лютого 2019 17:50
11.Витяг_ПДВ.pdf
21 лютого 2019 17:50
15.Захист довкілля.pdf
21 лютого 2019 17:50
9.Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
21 лютого 2019 17:50
8.Licence.zip
21 лютого 2019 17:50
7.Гарантия_892.zip
21 лютого 2019 17:50
6.Повноваження.pdf
21 лютого 2019 17:50
4. Статя 17 Закону.pdf
21 лютого 2019 17:50
3.Аналогічний договір.pdf
21 лютого 2019 17:50
2.Наявність персоналу.pdf
21 лютого 2019 17:50
1.Наявність обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комунал Сервіс"

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комунал Сервіс"
#40876310
Переможець 20 880 100,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 12:59

Документи

11 березня 2019 12:58
Електронний підпис
05 березня 2019 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Комунал Сервіс"
#40876310
20 880 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 12:58
Електронний підпис
05 березня 2019 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 10:13
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 10:08
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:33
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 12:13
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 14:52
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 13:50
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 15:57
9У 19 ЕУ М Іванівка Комунал 22 03 19.pdf укладений
22 березня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI доповнити розділ «VII. Відповідальність сторін» наступним пунктом: 7.7. На дату виникнення податкових зобов’язань та згідно вимог статті 201.10. Податкового кодексу України Виконавець зобов’язаний складати, своєчасно реєструвати податкові накладні і розрахунки корегувань вартісних і кількісних показників до податкових накладних (далі по тексту – податкові документи) в Єдиному реєстрі податкових накладних і своєчасно направляти в електронному вигляді належно оформлені і зареєстровані податкові документи Замовнику. За невиконання обов’язків щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у випадках несвоєчасної реєстрації податкових накладних Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції і пені, встановлені Податковим кодексом України. Крім того, за порушення встановленого чинним законодавством України порядку заповнення та відсутність реєстрації податкових накладних Виконавець компенсує Замовнику суму ПДВ, зазначену в такій податковій накладній та штрафні санкції і пені у розмірі відповідно до пункту 120 1.1 статті 120 1 Податкового кодексу України. 2. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» індивідуальним податковим номером платника ПДВ: ІПН 426414115547
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 147 996,00 грн та встановити у розмірі – 2 412 004,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять –2 412 004,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA303288450000026004300231637 в АТ «Ощадбанк»
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік збільшити на 400 000,00 грн та встановити у розмірі – 2 812 004,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять –2 812 004,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з бюджету Одеської обласної ради (КПКВК 1917461) на 2019 рік (Рішення Одеської обласної ради від 25 жовтня 2019 року №1100-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік»») встановити у розмірі – 1 570 086,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять –4 382 090,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається 3. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін наступним рахунком: р/р 35437085095031
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 712 ,00 грн та встановити у розмірі – 2 811 292,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 4 381 378,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 5 233 435,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 5 233 435,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA803510050000026001631484800 в ПАТ «Укрсиббанк» 6. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31 грудня 2021року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 500 000,00 грн та встановити у розмірі – 5 733 435,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 5 733 435,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 350 000,00 грн та встановити у розмірі – 6 083 435,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 083 435,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущенням технічної помилки, повторно публікується Додаткува угода №9 від 05.10.2020: 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 350 000,00 грн та встановити у розмірі – 6 083 435,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 6 083 435,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 9У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 25 листопада 2020
Сума оплати за договором: 10 459 567,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 743 261,17 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір № 9У/19 від 22.03.2019р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України.