Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупи (рис, гречана, ячна, перлова, пшоно, манна, пшенична, вівсяна) та борошно пшеничне в/г.
Очікувана вартість
199 891,00 UAH
UA-2019-01-22-000706-a ● a9d3e94fb5b84912a74f30f61308f68c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142827 |
Місцезнаходження: | 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8 |
Контактна особа: |
Уварова Ірина Олександрівна 380507883508,, dzergosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 199 891,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 998,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Крупи (рис, гречана, ячна, перлова, пшоно, манна, пшенична, вівсяна) та борошно пшеничне в/г для закладів дошкільної освіти та ЗЗСО № 7,18,20 військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12493 кілограми
Крупи (рис-2100 кг, гречана-2100 кг, ячна-740 кг, перлова-390 кг, пшоно-645 кг, манна-628 кг, пшенична-800 кг, вівсяна-790) та борошно пшеничне в/г-4300 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 14:43 |
оголошення 2019.doc |
22 січня 2019 11:39 |
проект договору - крупи 2019.doc |
22 січня 2019 14:43 |
оголошення 2019.doc
|
||||
22 січня 2019 11:39 |
проект договору - крупи 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-22-000706-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 08 лютого 2019 10:59
незаконна дискваліфікація пропозиції ФОП ВІтренко Ю.П. Антиконкурентні, узгоджені дії між Замовником, ФОП Туренок А.В. та ФОП Кокозей І.О., лобіювання інтересів ФОП Туренок А.В., неекономія бюджетних коштів
06.02.2019 11:34 було оприлюднено протокол (рішення) №16 про відхилення пропозиції Учасника 2 у звязку з ненаданням сертифікату ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
Рішення, прийняте Замовником говорить про некомпетенцію робочої групи в питаннях законодавства щодо якості та безпечності харчових продуктів.
Більш того, дії ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, ФОП Туренок Антоніна Володимирівна (Учасник 3) та уповноваених осіб Замовника є антиконкурентними узгодженими діями. Аналізуя закупівлі Замовника за 2017-2019 роки можна побачити неоднаразово сплановану схему Учасника 1, Учасника 3 та Замовника, коли учасник з найнижчою ціною (неймовірно нижчою) відмовляється або від укладання договору, або продовження прийняття участі в торгах. Потім Замовник дискваліфікує пропозицію Учасника 1, як такого, що не бажає приймати участь в торгах або укладати договір. На наступному етапі Замовник, користуючись тим, що в допорогові закупівлі неможливо оскаржити в Антимонопольному комітеті, незаконно дискваліфікує Учасника 2 та оголошує переможцем Учасника 3.
Прийняте рішення є лобіюванням інтересів Замовника та Учасників 1 та 3, у звязку з незаконним відхиленням пропозиції Учасника2.
Прийняте рішення незаконне з наступних підстав.
Відповідно до п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 за №35 (далі за текстом - Порядок), під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників; об’єктивоїа та неупередженої оцінки пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про відхилення пропозиції Учасника 2, вважає, що рішення прийняте Замовником порушує порядок, основні принципи здійснення закупівлі, є необгрунтованим, у звязку з тим, що пропозиція ФОП Вітренко Юрія Петровича відповідає умовам закупівлі, а саме.
Відповідно до тендерної документації Учасникам необхідно надати видані на їх ім’я (учасника) відповідні діючі сертифікати ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (далі - сертифікат).
Відповдіно до розділу II. Прикінцеві та перехідні положення Закону України № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів" норми законодавства щодо впровадження системи НАССР набирають чинності для:
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей) - через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017);
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей),
- через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2018);
- малих потужностей - через пять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (20.09.2019).
Тобто, для малих потужностей впровадження системи НАССР набирає чинності з 20 вересня 2019 року.
Відповідно до Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженою Постановою Кабінету Мцнцстрів України за №667 від 02.09.2015 Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Тобто, контроль за впровадженням НАССР здійснює Держпродспоживслужба.
Крім того, 31 липня 2018 року Голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа наголосив, що 20 вересня 2016 року набув чинності розділ VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Відповідно до цього закону всі оператори ринку харчових продуктів мають 3 роки, щоб впровадити систему керування безпекою харчових продуктів НАССР (аналіз ризиків і контролю критичних точок). Ця робота передбачає кілька етапів, залежно від виду діяльності та розміру підприємства. Перші два етапи стосуються великих підприємств. А до 20 вересня 2019 року систему НАССР мають запровадити і на малих виробництвах.
Більш того, у складі пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. надано погодження на постачання харчових продуктів, яке видане Головним управлінням Держпродспоживслужби України у Донецькій області. У разі обов'язкової наявності у ФОП Вітренко Ю.П. сертифікату Держпродспоживслужба не надала б погодження.
Тобто, на малих підприємствах система НАССР запроваджується до 20 вересня 2019 року.
Відповідно до пункту 3 статті 55 Господарського кодексу України суб’єктами малого підприємництва є: фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Тобто, Фізична особа підприємець Вітренко Юрій Петрович належить до субєкту малого підприємства. Тому, сертифікат може отримати лише 20 вересня 2019 року.
Крім того, у складі пропозиції Учасника 2 міститься довідка, яка надає розяснення Замовнику щодо сертифікату. Але Замовник знехтував даною довідкою.
Більш того, ФОП Вітренко Ю.П. застосувує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. за ненадання сертифікату суперечить чинному законодавству України.
Тобто, Замовником необгрунтовано та незаконно відхилено пропозицію ФОП Вітренко Юрія Петровича.
Дії Замовника суперечать чинному законодавству України.
Далі Замовником оголошено переможцем торгів Учасника 3 з найвищою ціною. Замовник не ефективно використовує бюджетні кошти. не економить бюджетні кошти, Дії Замовника є корупційними, антиконкурентними, направленими на лобіювання інтересів Учасника 3.
Замовником порушено принципи закупівлі, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективность; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням
Прошу Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення, повернути на кваліфікацію Учасника 2 - ФОП Вітренко Ю.П., повторно перевірити пропозицію ФОП Вітренко Ю.П. та оголосити переможцем процедури закупівлі, як найбільш економічно вигідну пропозицію, яка відповідає умовам закупівлі.
В іншому випадку буду змушений звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Нагадую Вам, що контроль і моніторінг публічних закупівель покладено на Держаудитслужбу, АМКУ, Рахункова Палату, Мінекономрозвитку, СБУ, НАБУ, прокуратуру, нац.поліцію, казначейство. Учасники закупівель мають право за захистом своїх законних прав та недопущення порушення чинного законодавства України звертатися до вищевказаних органів з заявами (скаргами).
Звертаю Вашу увагу, що з 30.10.2018 в ProZorro запрацювала система, яка автоматично шукатиме підозрілі закупівлі і надсилатиме їх на опрацювання Державній аудиторській службі України. Державні аудитори будуть проводити перевірки на підставі заяв (скарг) та власного моніторінгу, накладати штраф на Замовників, які порушуть чинне законодавство України з питань публічних закупівель..
Також, вважаю за необхідне нагадати, що відповідальна за проведення процедури особа несе персональну відповідальність за проведення торгів.
Запевняю Вас, що мої дії не є перешкоджанням в проведенні закупівель Замовником, а лише вимога в приведенні закупівлі відповідно до норм чинного законодавства України.
Сподіваюсь на розсудливість та порозуміння.
Нагадую Вам, що відповідальна за проведення процедури особа несе персональну відповідальність за проведення торгів.
Сподіваюсь на порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Рішення, прийняте Замовником говорить про некомпетенцію робочої групи в питаннях законодавства щодо якості та безпечності харчових продуктів.
Більш того, дії ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, ФОП Туренок Антоніна Володимирівна (Учасник 3) та уповноваених осіб Замовника є антиконкурентними узгодженими діями. Аналізуя закупівлі Замовника за 2017-2019 роки можна побачити неоднаразово сплановану схему Учасника 1, Учасника 3 та Замовника, коли учасник з найнижчою ціною (неймовірно нижчою) відмовляється або від укладання договору, або продовження прийняття участі в торгах. Потім Замовник дискваліфікує пропозицію Учасника 1, як такого, що не бажає приймати участь в торгах або укладати договір. На наступному етапі Замовник, користуючись тим, що в допорогові закупівлі неможливо оскаржити в Антимонопольному комітеті, незаконно дискваліфікує Учасника 2 та оголошує переможцем Учасника 3.
Прийняте рішення є лобіюванням інтересів Замовника та Учасників 1 та 3, у звязку з незаконним відхиленням пропозиції Учасника2.
Прийняте рішення незаконне з наступних підстав.
Відповідно до п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 за №35 (далі за текстом - Порядок), під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників; об’єктивоїа та неупередженої оцінки пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про відхилення пропозиції Учасника 2, вважає, що рішення прийняте Замовником порушує порядок, основні принципи здійснення закупівлі, є необгрунтованим, у звязку з тим, що пропозиція ФОП Вітренко Юрія Петровича відповідає умовам закупівлі, а саме.
Відповідно до тендерної документації Учасникам необхідно надати видані на їх ім’я (учасника) відповідні діючі сертифікати ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (далі - сертифікат).
Відповдіно до розділу II. Прикінцеві та перехідні положення Закону України № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів" норми законодавства щодо впровадження системи НАССР набирають чинності для:
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей) - через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017);
- потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей),
- через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2018);
- малих потужностей - через пять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (20.09.2019).
Тобто, для малих потужностей впровадження системи НАССР набирає чинності з 20 вересня 2019 року.
Відповідно до Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженою Постановою Кабінету Мцнцстрів України за №667 від 02.09.2015 Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Тобто, контроль за впровадженням НАССР здійснює Держпродспоживслужба.
Крім того, 31 липня 2018 року Голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа наголосив, що 20 вересня 2016 року набув чинності розділ VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Відповідно до цього закону всі оператори ринку харчових продуктів мають 3 роки, щоб впровадити систему керування безпекою харчових продуктів НАССР (аналіз ризиків і контролю критичних точок). Ця робота передбачає кілька етапів, залежно від виду діяльності та розміру підприємства. Перші два етапи стосуються великих підприємств. А до 20 вересня 2019 року систему НАССР мають запровадити і на малих виробництвах.
Більш того, у складі пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. надано погодження на постачання харчових продуктів, яке видане Головним управлінням Держпродспоживслужби України у Донецькій області. У разі обов'язкової наявності у ФОП Вітренко Ю.П. сертифікату Держпродспоживслужба не надала б погодження.
Тобто, на малих підприємствах система НАССР запроваджується до 20 вересня 2019 року.
Відповідно до пункту 3 статті 55 Господарського кодексу України суб’єктами малого підприємництва є: фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Тобто, Фізична особа підприємець Вітренко Юрій Петрович належить до субєкту малого підприємства. Тому, сертифікат може отримати лише 20 вересня 2019 року.
Крім того, у складі пропозиції Учасника 2 міститься довідка, яка надає розяснення Замовнику щодо сертифікату. Але Замовник знехтував даною довідкою.
Більш того, ФОП Вітренко Ю.П. застосувує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. за ненадання сертифікату суперечить чинному законодавству України.
Тобто, Замовником необгрунтовано та незаконно відхилено пропозицію ФОП Вітренко Юрія Петровича.
Дії Замовника суперечать чинному законодавству України.
Далі Замовником оголошено переможцем торгів Учасника 3 з найвищою ціною. Замовник не ефективно використовує бюджетні кошти. не економить бюджетні кошти, Дії Замовника є корупційними, антиконкурентними, направленими на лобіювання інтересів Учасника 3.
Замовником порушено принципи закупівлі, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективность; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням
Прошу Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення, повернути на кваліфікацію Учасника 2 - ФОП Вітренко Ю.П., повторно перевірити пропозицію ФОП Вітренко Ю.П. та оголосити переможцем процедури закупівлі, як найбільш економічно вигідну пропозицію, яка відповідає умовам закупівлі.
В іншому випадку буду змушений звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Нагадую Вам, що контроль і моніторінг публічних закупівель покладено на Держаудитслужбу, АМКУ, Рахункова Палату, Мінекономрозвитку, СБУ, НАБУ, прокуратуру, нац.поліцію, казначейство. Учасники закупівель мають право за захистом своїх законних прав та недопущення порушення чинного законодавства України звертатися до вищевказаних органів з заявами (скаргами).
Звертаю Вашу увагу, що з 30.10.2018 в ProZorro запрацювала система, яка автоматично шукатиме підозрілі закупівлі і надсилатиме їх на опрацювання Державній аудиторській службі України. Державні аудитори будуть проводити перевірки на підставі заяв (скарг) та власного моніторінгу, накладати штраф на Замовників, які порушуть чинне законодавство України з питань публічних закупівель..
Також, вважаю за необхідне нагадати, що відповідальна за проведення процедури особа несе персональну відповідальність за проведення торгів.
Запевняю Вас, що мої дії не є перешкоджанням в проведенні закупівель Замовником, а лише вимога в приведенні закупівлі відповідно до норм чинного законодавства України.
Сподіваюсь на розсудливість та порозуміння.
Нагадую Вам, що відповідальна за проведення процедури особа несе персональну відповідальність за проведення торгів.
Сподіваюсь на порозуміння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2019 14:23
Вимога в оголошенні щодо надання в складі пропозиції діючих сертифікатів ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» не є неправомірним. Враховуючи обставини, що на виконання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97 ВР від 23.12.1997р., а також Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» №1602-VІІ від 20.09.2015 р. в тому числі, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №590 від 01.10.2012 р. «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), ця норма вже стала обов’язковою з 20 вересня 2017 року. Підприємства, які займаються виробництвом, реалізацією або введенням в обіг харчових продуктів, що не містять необроблених інгредієнтів тваринного походження (крім малих потужностей) мали впровадити систему управління безпечністю харчових продуктів до 20 вересня 2018 року. А всі підприємства з малими потужностями – до 20 вересня 2019 року. Оскільки закупівля на продукти харчування проводиться на період постачання до 31 грудня 2019 року, замовник вважає необхідним наявність сертифікату ISO у постачальника.
Також наголошуємо, що система управління безпечністю харчових продуктів є однією із гарантій отримання якісної та безпечної продукції для закладів міського управління освіти.
Вимога щодо надання учасниками сертифікату ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» жодним чином не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник може отримати такі документи, звісно у разі його відповідності встановленим вимогам щодо системи управління якістю.
Що стосується зауважень щодо наявності ознак антиконкурентних узгоджений дії , то Вами не доведено та документально не підтверджено, що ФОП Туренок А.В. та ФОП Кокозей І.О. є пов’язними особами в розумінні Закону і Ваше особисте припущення. Також, зазначаємо, що питання встановлення факту антиконкурентних узгоджених дій не належить по повноважень Замовника.
Повідомляємо, що робочою групою повністю дотримано норм чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Також наголошуємо, що система управління безпечністю харчових продуктів є однією із гарантій отримання якісної та безпечної продукції для закладів міського управління освіти.
Вимога щодо надання учасниками сертифікату ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» жодним чином не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник може отримати такі документи, звісно у разі його відповідності встановленим вимогам щодо системи управління якістю.
Що стосується зауважень щодо наявності ознак антиконкурентних узгоджений дії , то Вами не доведено та документально не підтверджено, що ФОП Туренок А.В. та ФОП Кокозей І.О. є пов’язними особами в розумінні Закону і Ваше особисте припущення. Також, зазначаємо, що питання встановлення факту антиконкурентних узгоджених дій не належить по повноважень Замовника.
Повідомляємо, що робочою групою повністю дотримано норм чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі.
Щодо Вимог надання учасниками сертифікату ISO 22000-2005 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна |
177 631,00
UAH з ПДВ
|
175 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" |
199 653,20
UAH з ПДВ
|
175 787,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Туренок Антоніна Володимирівна |
198 734,00
UAH з ПДВ
|
194 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна #2837309764 |
Відхилено |
175 600,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 14:55
|
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" #2680904152 |
Відхилено |
175 787,04
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 11:35
|
ФОП Туренок Антоніна Володимирівна #2595806225 |
Переможець |
194 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова угода №1 від 26.12.2019 р..pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:26
|
Договір № 2 від 14.02.2019.pdf | укладений |
14 лютого 2019 11:37
|
Договір № 2 від 14.02.2019.pdf | укладений |
14 лютого 2019 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |