Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)
Очікувана вартість
11 382 095,00 UAH
UA-2019-01-22-000607-c 66e72bf28f6b4d6192e200d7fc78fa7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Ірина Володимирівна

+380626487292 kram.uks.pr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40478970
Місцезнаходження: 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113
Контактна особа: Дмитренко Ірина Володимирівна
+380626487292
kram.uks.pr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 12 лютого 2019 12:07
Очікувана вартість: 11 382 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 910,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56910.47 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, м. Краматорськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 13:51
Реквізити.docx
22 січня 2019 13:51
Додаток 2 - Технічне завдання.xls
22 січня 2019 13:51
Додаток 1 - Проект договору.doc
22 січня 2019 13:51
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-22-000607-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 25 лютого 2019 16:04
2
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником «Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради» було оголошено закупівлю ID UA-2019-01-22-000607-c на «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція). Класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція».
Відповідно до результату аукціону від 12/02/2019р. ТОВ «Данко» надало найбільш економічно вигідну ціну на запропоновані роботи.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Данко», Замовник розмістив 15/02/2019р. у системі протокол №14 від 14/02/2019 про відхилення даної пропозиції керуючись ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (невідповідність пропозиції та тендерної документації). Але Замовник не надав жодного конкретного прикладу у чому саме пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо що подібна поведінка замовника суперечить Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушує принципи «максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника надати детальний опис невідповідностей пропозиції Учасника ТОВ «Данко» документації тендерних торгів, або скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Данко».
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2019 15:53
Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:

1. На вимогу п. 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
… «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (за наявності).
Усі копії документів (окрім нотаріально завірених) мають бути засвідчені належним чином. Засвідчення копії повинно складатися:
- зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо;
- назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища;
- дати засвідчення копії.
Оригінали документів, видані іншими організаціями, або нотаріально-завірені копії, учасник своїм підписом та печаткою може не завіряти.»…

Учасником надані не засвідчені належним чином копії документів в наступних файлах:
- 3.1 Копія договору оренди машин -min;
- 3.2 Копія договору оренди бази;
- 4.1 Копія дипломів ІТР працівників;
- 4.2 Копії трудових книжок працівників;
- 4.3 Копії трудових договорів працівників;
- 4.4 Копії посвідчень працівників;
- 4.5 Копії наказів з ОП;
- 12. Повноваження керівника;
- 19. Копія фін звіту за останній квартал;
- 22. Копія Статуту;
- 24. Копія Виписки.

2. На вимогу п. 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
… «Учасник відразу у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи:… дозволи або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавство…».

Учасником не надано копії Дозволу на роботи з підвищеною небезпекою.

3. На вимогу п. 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
… «Учасник відразу у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи:… розрахунок ціни тендерної пропозиції …».

Учасник всупереч вимогам Додатку 8 до тендерної документації «Розрахунок ціни тендерної документації» не надав локальний кошторис на будівельні роботи по предмету закупівлі.

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 16:03
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-22-000607-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 07 березня 2019 21:44
скарга щодо визнання переможця
скарга щодо визнання переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 21:14
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилка при аналізу документів конкурентів
Дата: 27 березня 2019 16:00
рішення від 13.03.2019 № 2779+листи Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 21:14
рішення від 28.03.2019 № 3652.pdf
Дата публікації: 29 березня 2019 22:35

Документи подані скаржником

12 березня 2019 10:33
плат з відміткою банка

Документи Органу Оскарження

29 березня 2019 22:35
рішення від 28.03.2019 № 3652.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-02-000003 ● a49fbd2d455845dca30346f4c86c020c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2019 10:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

Від 02.07.2019 № 47
Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління І.БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 02.07.2019 № 47
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради UA-2019-01-22-000607-c 22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-02 11:36:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-000607-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питання.

1.Поясніть причини укладання з учасником закупівлі, який визнаний переможцем торгів договору підряду № 03/04/19-32 від 04.04.2019 у строк (з урахуванням терміну розгляду скарги), який перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам частини 2 статті 32 Закону України «Про закупівлю»

2.Поясніть причини визначення предмету закупівлі «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція як закупівля робіт, в той час коли Додатком 2 «Технічне завдання» до тендерної документації не передбачено виконання робіт, поняття якого визначене п.22 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 448/28578.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-05 14:59:28

Пояснення пояснення до моніторингу UA-M-2019-07-02-000003

02.07.2019 року Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу було отримано повідомлення про початок проведення Державною Аудиторською Службою України Східного офісу Держаудитслужби Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області моніторингу закупівлі робіт «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015:45454000-4 – «Реконструкція» (UA-2019-01-22-000607-c) (Н А К А З Від 02.07.2019 № 47 Маріуполь).
У межах проведення моніторингу, 02.07.2019 року через електронну систему закупівель від Державної Аудиторської Служби України Східного офісу Держаудитслужби Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області надійшов запит на отримання пояснень з наступних питань:
1. Пояснення причини укладання з учасником закупівлі, який визнаний переможцем торгів договору підряду № 03/04/19-32 від 04.04.2019 у строк (з урахуванням терміну розгляду скарги), який перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам частини 2 статті 32 Закону України «Про закупівлю».
2. Пояснення причини визначення предмету закупівлі «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція як закупівля робіт, в той час коли Додатком 2 «Технічне завдання» до тендерної документації не передбачено виконання робіт, поняття якого визначене п.22 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 448/28578.

Стосовно питання 1, повідомляємо наступне:

22.02.2019 року тендерним комітетом управління було визначено переможця процедури закупівлі відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015:45454000-4 – «Реконструкція» (UA-2019-01-22-000607-c), прийнято рішення про намір укласти договір та оприлюднити дану інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу (Протокол засідання тендерного комітету №21 від 22.02.2019 р.).
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює «повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі».
25.02.2019 року – наступного робочого дня після прийняття рішення про намір укласти договір з учасником Закупівлі, Замовником було оприлюднено на Веб-порталі Уповноваженого органу відповідну інформацію.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю…».
07.03.2019 року Учасником закупівлі ТОВ «Данко», пропозиція якого була відхилена за результатами розгляду наданої ним документації, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, було подано в електронній системі закупівель скаргу до Антимонопольного комітету (Вих. №3 від 07.03.2019 р.). Зважаючи на те, що скаргу було прийнято системою до розгляду, з 07.03.2019 року електронною системою закупівель було автоматично призупинено перебіг процедури закупівлі, та перебіг строків, установлених ч.2 , ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перебіг цих строків було автоматично продовжено з дня, наступного за днем прийняття рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення № 3652-р/пк-пз від 28.03.2019) за результатами розгляду скарги, а саме – з 29.03.2019 р.
04.04.2019 року Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради було укладено договір підряду № 03/04/19-32 з переможцем відкритих торгів ТОВ «Автоінтерстрой» та оприлюднено договір в системі електронних закупівель Prozorro.
Згідно вищезазначеного, загальний строк укладання договору з Учасником закупівлі після оприлюднення інформації про намір укласти договір (з урахуванням терміну розгляду сарги) складає 17 днів, що не порушує норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином вважаємо, що Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради було проведено процедуру закупівлі робіт «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015:45454000-4 – «Реконструкція» з дотриманням строків та відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі».


Стосовно питання 2, повідомляємо наступне:

Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону визначено, що «роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт».
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі Порядок).
Згідно з розділом ІІІ «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті І Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 № 293 (Далі – ДСТУ Б.Д.1.1- 1-2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас, об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
В свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт, Замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва.
Таким чином, при визначенні предмету закупівлі робіт «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015:45454000-4 – «Реконструкція» (UA-2019-01-22-000607-c) Замовник керувався Проектно-кошторисною документацією та Експертним звітом від 17.09.2018 № 05-0351-18 (Копія додається), отриманим за результатами розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)».

Зважаючи на вищезазначене, просимо врахувати наші пояснення під час моніторингу закупівлі «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015:45454000-4 – «Реконструкція».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-03 11:20:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-000607-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питання.

1.Поясніть причини не відповідності тендерної документації вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
-не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 8, 9 частини першої статті 17 Закону;
- пункт 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додаток № 9 до тендерної документації Замовника містять вимогу щодо надання переможцем торгів інформаційних довідок в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
- пункт 5 Додатку № 9 до тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним податковим органом, що діє станом на дату подання документа;
- пункт 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить вимоги щодо надання переможцем торгів на електронну адресу Замовника uks@krm.gov.ua та у паперовому вигляді разом із супровідним листом, документи в прошитому та пронумерованому вигляді, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця, а саме:
- заповнену тендерну пропозицію на суму за результатами реверсного аукціону (згідно з додатком №3);
- документи що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першою та частини другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно з додатком № 9);
- копії дозволів або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
- розрахунок ціни тендерної пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду (згідно з додатком № 8);
- копію Статуту (або код доступу до установчих документів Учасника у Єдиному реєстрі осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) або інших установчих документів Учасника (тільки для Учасників – юридичних осіб).
При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону.
Також, пунктом 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить вимогу щодо направлення після аукціону Учасником у якого найменша ціна пропозиції, протягом 2-х днів на електронну адресу uks@krm.gov.ua розрахунку ціни пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду (згідно з додатком №8) та Додаток № 8 до тендерної документації Замовника містить вимогу про те, що розрахунок ціни тендерної пропозиції Учасника з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу має бути наданий у електронному вигляді у форматі інформаційної моделі договірної ціни на електронну адресу Замовника uks@krm.gov.ua. Визначальним буде вважатися друкований варіант розрахунку ціни тендерної пропозиції, чим порушено вимоги статті 14 Закону.

2.Поясніть причини не відхилення пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
-в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой» до ціни тендерної пропозиції не подано наступні підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень, а саме: розрахунок заробітної плати; розрахунок показника загальновиробничих витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами (при наявності); розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів та\або орендованих з наданням копії договору оренди, що передбачено умовами Додатку № 8 до тендерної документації Замовника;
- на підтвердження встановленим кваліфікаційним критеріям до учасників відповідно до статті 16 Закону в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой» довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 04-02/06-31 від 04.02.2019 не містить всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні закупівлі, як передбачено умовами Додатку № 4 до тендерної документації Замовника та пункту 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника (довідка не містить наявності трактору на гусеничному ходу потужністю 79 кВт, автогідропідіймача висотою підйому 18м, бульдозера потужністю 59 кВт, домкрата гідравлічного вантажопідйомністю 6т, 3т, домкрата гідравлічного вантажопідйомністю до 100т, апарату для газового зварювання і розрізання, які внесено учасником ТОВ «Автоінтерстрой» в підсумкову відомість ресурсів до договорної ціни закупівлі).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-08 16:12:43

Щодо надання пояснення до моніторингу UA-M-2019-07-02-000003

02.07.2019 року Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу було отримано повідомлення про початок проведення Державною Аудиторською Службою України Східного офісу Держаудитслужби Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області моніторингу закупівлі робіт «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015:45454000-4 – «Реконструкція» (UA-2019-01-22-000607-c) (Н А К А З Від 02.07.2019 № 47 Маріуполь).
У межах проведення моніторингу, 03.07.2019 року через електронну систему закупівель від Державної Аудиторської Служби України Східного офісу Держаудитслужби Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області надійшов запит на отримання пояснень з наступних питань:
1. Пояснення причини не відповідності тендерної документації вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
-не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 8, 9 частини першої статті 17 Закону;
- пункт 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додаток № 9 до тендерної документації Замовника містять вимогу щодо надання переможцем торгів інформаційних довідок в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
- пункт 5 Додатку № 9 до тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним податковим органом, що діє станом на дату подання документа; - пункт 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить вимоги щодо надання переможцем торгів на електронну адресу Замовника uks@krm.gov.ua та у паперовому вигляді разом із супровідним листом, документи в прошитому та пронумерованому вигляді, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця, а саме:
- заповнену тендерну пропозицію на суму за результатами реверсного аукціону (згідно з додатком №3);
- документи що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першою та частини другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно з додатком № 9);
- копії дозволів або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
- розрахунок ціни тендерної пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду (згідно з додатком № 8);
- копію Статуту (або код доступу до установчих документів Учасника у Єдиному реєстрі осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) або інших установчих документів Учасника (тільки для Учасників – юридичних осіб). При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону.
Також, пунктом 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить вимогу щодо направлення після аукціону Учасником у якого найменша ціна пропозиції, протягом 2-х днів на електронну адресу uks@krm.gov.ua розрахунку ціни пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду (згідно з додатком №8) та Додаток № 8 до тендерної документації Замовника містить вимогу про те, що розрахунок ціни тендерної пропозиції Учасника з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу має бути наданий у електронному вигляді у форматі інформаційної моделі договірної ціни на електронну адресу Замовника uks@krm.gov.ua. Визначальним буде вважатися друкований варіант розрахунку ціни тендерної пропозиції, чим порушено вимоги статті 14 Закону.
2. Пояснення причини не відхилення пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой» до ціни тендерної пропозиції не подано наступні підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень, а саме: розрахунок заробітної плати; розрахунок показника загальновиробничих витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами (при наявності); розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів та\або орендованих з наданням копії договору оренди, що передбачено умовами Додатку № 8 до тендерної документації Замовника;
- на підтвердження встановленим кваліфікаційним критеріям до учасників відповідно до статті 16 Закону в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой» довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 04-02/06-31 від 04.02.2019 не містить всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні закупівлі, як передбачено умовами Додатку № 4 до тендерної документації Замовника та пункту 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника (довідка не містить наявності трактору на гусеничному ходу потужністю 79 кВт, автогідропідіймача висотою підйому 18м, бульдозера потужністю 59 кВт, домкрата гідравлічного вантажопідйомністю 6т, 3т, домкрата гідравлічного вантажопідйомністю до 100т, апарату для газового зварювання і розрізання, які внесено учасником ТОВ «Автоінтерстрой» в підсумкову відомість ресурсів до договорної ціни закупівлі).

Стосовно питання 1, повідомляємо наступне:

07.02.2017 Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було направлено лист органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» в якому наголошувалось наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, при цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відхилення Замовником тендерних пропозицій можливе у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі») тощо.
Тобто, замовник:
- установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, визначених у ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям;
- вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Попри те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, таке включення є можливим лише, якщо це випливає із положень законодавства та при умові відсутності у такій тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документи що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а їх відсутність у складі не може бути підставою для відхилення замовником.
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що вимоги встановлені тендерною документацією замовника на закупівлю робіт «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» не суперечать законодавству, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.

Стосовно питання 2, повідомляємо наступне:

У складі тендерній пропозиції ТОВ «Автоінтерстрой» у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів враховано мінімальний рекомендований рівень заробітної плати розрахований на підставі наказу Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованого в Мін’юсті 16.08.2018 за № 931/32383 відповідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, з урахуванням показників Державної служби статистики України за видом економічної діяльності, та рівня прогнозного індексу споживчих цін на 2019 у складі Основних макропоказників економічного розвитку економічного і соціального розвитку України :

ЗП= ЗПстатистична*Кінф ЗП = 7485*1,087= 8527,52 грн.,

де ЗПстатистична - http://www.ukrstat.gov.ua/

Кінф - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/546-2018-%D0%BF

Згідно п. 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати» Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Враховуючи вищезгадане необхідність надання інформації щодо розрахунку заробітної плати, розрахунку загально-виробничих витрат по підприємству, розрахунку адміністративних витрат по підприємству за минулий рік відсутня, у зв’язку з використанням у розрахунку тендерній пропозиції ТОВ «Автоінтерстрой» мінімальних рекомендованих показників згідно наказу Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованого в Мін’юсті 16.08.2018 за № 931/32383 відповідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів.
Стосовно розгляду пропозиції учасника ТОВ «Автоінтерстрой» в частині відсутності у довідці про обладнання Учасника деякої спеціальної техніки, повідомляємо, що відповідно до п.1.1 Договору б\н від 02.01.2018р. «Виконавець зобов’язався надати Замовникові за плату послуги спецтехніки згідно заявки, а Замовник зобов’язався оплатити за надані послуги». Тобто, вважаємо, що вказаний у п. 2.2 Договору перелік спецтехніки не є вичерпним згідно з умовами Договору.

Зважаючи на вищезазначене, просимо врахувати наші пояснення під час моніторингу закупівлі «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015:45454000-4 – «Реконструкція».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-29 16:05:32

Роз'яснення щодо висновку

Розглянувши висновок Державної Аудиторської Служби України Східного офісу Держаудитслужби Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Про результати моніторингу UA-M-2019-07-02-000003 на закупівлю робіт «Демонтаж трамвайної колії та контактної мережі з подальшим плануванням земельної ділянки в м. Краматорськ, (реконструкція)», Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради повідомляє наступне:

1. Договір підряду № 03/04/19-32 від 04.04.2019 з учасником ТОВ «Автоінтерстрой», який тендерним комітетом визнаний переможцем торгів, укладено і виконується у строк (з урахуванням зупинення перебігу строків на час розгляду органом оскарження поданої скарги), відповідно до ч.2 ст.32 Закону, з урахуванням перебігу строку з зв’язку з оскарженням. Права та обов’язки сторін договору не порушено. Претензій у сторін договору, стосовно строків його укладення немає.

2. Відповідно до Стаття 17 Закону:
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.

Стаття 22. Тендерна документація
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
2. Тендерна документація повинна містити:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;

Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Автоінтерстрой» тендерним комітетом порушень вимог законодавства, які б були підставою для відмови пропозиції і не укладання договору, не встановлено.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України від 25.12.15 №922-VIII "Про публічні закупівлі" .
За змістом статті 71 Закону №922 моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання.
Рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об`єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, можуть використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; дані органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, замовників та учасників процедур закупівель, що можуть бути отримані органами державного фінансового контролю у порядку, встановленому законом.
Рішення про початок моніторингу закупівлі оприлюднюється протягом двох робочих днів з дня його прийняття в електронній системі закупівель органом державного фінансового контролю із зазначенням унікального номера оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та дати його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір та дати його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, а також опису підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Рішення про початок моніторингу закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом.
Строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
Протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Замовник у межах строку здійснення моніторингу закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
У висновку обов`язково зазначаються: 1) найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг закупівлі, його ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, місцезнаходження; 2) найменування предмета закупівлі та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі; 5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз`ясненням змісту висновку та його зобов`язань, визначених у висновку.
Протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Якщо замовник не усунув порушення, визначене у висновку, і таке порушення матиме негативний вплив для бюджетів, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю проводить перевірку закупівлі відповідно до Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні". Керівник органу державного фінансового контролю або його заступник приймає рішення про призначення перевірки закупівлі, яке оприлюднюється протягом двох робочих днів з дня його прийняття. При цьому процедура закупівлі на період проведення перевірки закупівлі не зупиняється.
Форма висновку про результати моніторингу закупівлі та порядок його заповнення затверджені наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 №86, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.06.2018 за №654/32106.
Пунктами третім - шостим Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі визначено, що висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженої наказом Державної аудиторської служби України від 23 квітня 2018 року №86 в електронній системі закупівель.

Раніше замовником були надані Державної аудиторської служби України всі пояснення і документи, які свідчать про законність проведення торгів і укладання Договору підряду № 03/04/19-32 від 04.04.2019 з учасником ТОВ «Автоінтерстрой».

На підставі наведеного можна стверджувати, що після укладення договору і початку його виконання сторонами, при відсутності претензій з боку інших учасників процесу закупівлі, при відсутності порушень фінансового характеру, неможливо виконати вимоги висновку, без додаткових роз’яснень органу Державної аудиторської служби України, про можливі дії замовника, по виконанню вимог висновку.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 10 379 998,43
UAH з ПДВ
9 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Метрбуд" 11 177 061,17
UAH з ПДВ
9 077 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Буддеталь" 10 702 643,90
UAH з ПДВ
9 132 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЗОВ-ТРЕЙДИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 11 300 000,00
UAH з ПДВ
10 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автоінтерстрой" 11 040 249,55
UAH з ПДВ
11 040 249,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 12:52
аукціон
11 лютого 2019 10:38
Електронний підпис
11 лютого 2019 10:28
тех частина.zip
11 лютого 2019 10:28
ком частина.zip
11 лютого 2019 10:28
банківська гарантія.7z

Публічні документи

06 лютого 2019 16:22
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2019 16:22
Право підпису.pdf
06 лютого 2019 16:22
Паспорт.pdf
06 лютого 2019 16:22
Не повязані особи.pdf
06 лютого 2019 16:22
Не банкрут.pdf
06 лютого 2019 16:22
ндс-вытяг (1).pdf
06 лютого 2019 16:22
Наявність працівників.pdf
06 лютого 2019 16:22
Наявність обладнання.pdf
06 лютого 2019 16:22
Лицензия.pdf
06 лютого 2019 16:22
Лист-гарантія аванс.pdf
06 лютого 2019 16:22
ІПН.pdf
06 лютого 2019 16:22
Заборгованості.pdf
06 лютого 2019 16:22
Дозвіл (2 шт.).pdf
06 лютого 2019 16:22
Додаток до лицензии.pdf
06 лютого 2019 16:22
Витяг з рестру.pdf
06 лютого 2019 16:22
5_ДЦ_ДЦ_3.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 10:23
транспорт2.rar
11 лютого 2019 10:23
транспорт1.rar
11 лютого 2019 10:23
Тенд документация3.rar
11 лютого 2019 10:23
Тенд документация2.rar
11 лютого 2019 10:23
Тенд документация1.rar

Публічні документи

11 лютого 2019 10:47
Довідка.pdf
11 лютого 2019 10:47
Заява.pdf
11 лютого 2019 10:35
document_ustavni.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 16:27
Договірна ціна.pdf
08 лютого 2019 16:27
Установчі документи.pdf
08 лютого 2019 16:27
Ліцензії та дозвіли.pdf
08 лютого 2019 16:27
Довідки з банку.pdf
08 лютого 2019 16:27
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "Метрбуд"

ТОВ "Буддеталь"

ТОВ "АЗОВ-ТРЕЙДИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "Автоінтерстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 9 050 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 13:42
ТОВ "Метрбуд"
#40318092
Відхилено 9 077 200,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 15:26
ТОВ "Буддеталь"
#25107160
Відхилено 9 132 500,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 16:17
ТОВ "АЗОВ-ТРЕЙДИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41316981
Відхилено 10 350 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 15:32
ТОВ "Автоінтерстрой"
#33620522
Переможець 11 040 249,55
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 14:48

Документи

15 лютого 2019 13:41
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:41
Протокол

Документи

15 лютого 2019 15:26
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:21
Протокол
15 лютого 2019 15:21
Протокол

Документи

20 лютого 2019 16:17
Електронний підпис
20 лютого 2019 16:12
Протокол

Документи

22 лютого 2019 15:31
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:28
Протокол

Документи

25 лютого 2019 14:48
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автоінтерстрой"
#33620522
11 040 249,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 14:48
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:10
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 13:41
Дод.уг. 5 від 13.04.2020 до дог. 03-04-19-32 від 04.04.2019.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 13:40
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 13:37
ДУ 4 від 27.12.2019 до дог. 03-04-19-32 від 04.04.2019.pdf зміни до договору
14 січня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 10:29
Дод. уг. 3 від 30.09.2019 до дог. 03-04-19-32 від 04.04.2019.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 16:52
ДУ 2 від 01.08.2019 до дог. 03-04-19-32 від 04.04.2019.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 09:39
Дод. уг. 1 від 09.04.2019 до дог. 03-04-19-32 від 04.04.2019.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 10:42
Договір укладений
04 квітня 2019 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03/04/19-32
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/04/19-32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження робіт
Номер договору про закупівлю: 03/04/19-32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження робіт
Номер договору про закупівлю: 03/04/19-32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 03/04/19-32
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження робіт
Номер договору про закупівлю: 03/04/19-32
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 040 249,55
UAH (в тому числі ПДВ 1 840 041,59 UAH)