Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тетіївської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143689 |
Місцезнаходження: | 09800, Україна , Київська обл., Тетіїв, вул.Цвіткова,11 |
Контактна особа: |
Костюк Ольга Володимирівна +380456051868 tetievrvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 10:35 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 січня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
22 січня 2019 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-13-000073 ● 0b748f970b5c481c959a8420c5398c0f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2019 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 №115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-01-22-000422-b 22.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-21 13:43:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі централізованого постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 2 235 115,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-000422-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури (скороченої), підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 2 ст. 35 Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
За яких обґрунтованих підстав проведено переговорну процедуру (скорочену) закупівлі централізованого постачання теплової енергії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 1 Наказу від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Централізоване постачання теплової енергії у навчальні заклади: П’ятигірська ЗОШ І-ІІІ ст.., Денихівська ЗОШ І-ІІІ ст., КЗ Кашперівське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок», Височанське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.- дитячий садок», Галайківське НВО ЗОШ І-ІІ ст.- дитячий садок», ДНЗ «Горобинонька» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 019 115,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «КП Теплоенергія» #42305876 |
Переможець |
2 019 000,00
UAH
|
22 січня 2019 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 14:39
|
2019000.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2019 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 12:07
|
Договір | зміни до договору |
29 січня 2019 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/19 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Централізоване постачання теплової енергії у навчальні заклади: П’ятигірська ЗОШ І-ІІІ ст.., Денихівська ЗОШ І-ІІІ ст., КЗ Кашперівське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок», Височанське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.- дитячий садок», Галайківське НВО ЗОШ І-ІІ ст.- дитячий садок», ДНЗ «Горобинонька» | 1136 | Гкал |
1 500,00
UAH з ПДВ
|