Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване постачання теплової енергії
Очікувана вартість
2 235 115,00 UAH
UA-2019-01-22-000422-b ebaeb1d5c5514b4e8ef18bb66c31b826
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Ольга Володимирівна

+380456051868 tetievrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тетіївської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143689
Місцезнаходження: 09800, Україна , Київська обл., Тетіїв, вул.Цвіткова,11
Контактна особа: Костюк Ольга Володимирівна
+380456051868
tetievrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
По лоту 1, 2, 3 - відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на ринку послуг з теплопостачання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 10:35
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

22 січня 2019 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000073 ● 0b748f970b5c481c959a8420c5398c0f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 12:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.06.2019 №115
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-01-22-000422-b 22.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-21 13:43:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі централізованого постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 2 235 115,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-000422-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури (скороченої), підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 2 ст. 35 Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
За яких обґрунтованих підстав проведено переговорну процедуру (скорочену) закупівлі централізованого постачання теплової енергії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 1 Наказу від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Централізоване постачання теплової енергії у навчальні заклади: П’ятигірська ЗОШ І-ІІІ ст.., Денихівська ЗОШ І-ІІІ ст., КЗ Кашперівське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок», Височанське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.- дитячий садок», Галайківське НВО ЗОШ І-ІІ ст.- дитячий садок», ДНЗ «Горобинонька»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 019 115,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1346 Гкал
Централізоване постачання теплової енергії у навчальні заклади: П’ятигірська ЗОШ І-ІІІ ст.., Денихівська ЗОШ І-ІІІ ст., КЗ Кашперівське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок», Височанське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.- дитячий садок», Галайківське НВО ЗОШ І-ІІ ст.- дитячий садок», ДНЗ «Горобинонька»
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01801, Україна, Київська область, м. Тетіїв, заклади відділу освіти
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «КП Теплоенергія»
#42305876
Переможець 2 019 000,00
UAH
22 січня 2019 10:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 10:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «КП Теплоенергія»
#42305876
2 019 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 14:39
2019000.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 14:36
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 12:07
Договір зміни до договору
29 січня 2019 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Централізоване постачання теплової енергії у навчальні заклади: П’ятигірська ЗОШ І-ІІІ ст.., Денихівська ЗОШ І-ІІІ ст., КЗ Кашперівське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок», Височанське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.- дитячий садок», Галайківське НВО ЗОШ І-ІІ ст.- дитячий садок», ДНЗ «Горобинонька» 1136 Гкал 1 500,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 704 000,00
UAH