Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування пристроїв охоронної сигналізації та моніторинг сигналів тривоги
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-01-22-000405-a afba94d06a8a42a7899695cfd1cc346e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сорока Владислав Юрійович

380445337684 INFO@dance-academy.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коледж хореографічного мистецтва "Київська муніципальна академія танцю імені Сержа Лифаря"
Код ЄДРПОУ: 30382088
Вебсайт: http://dance-academy.com.ua/
Місцезнаходження: 02232, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Данкевича 4а
Контактна особа: Сорока Владислав Юрійович
380445337684
INFO@dance-academy.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 14:35
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Спостереження за станом, технічне обслуговування засобів сигналізації, що встановлені на об'єкті та з реагуванням наряду поліції(тривожна сигналізація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування пристроїв охоронної сигналізації та моніторинг сигналів тривоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, Данькевича 4А
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 12:41
ТЗ.rar
22 січня 2019 10:30
ДОГОВІР надання послуги (1).doc
24 січня 2019 12:41
ТЗ.rar
24 січня 2019 11:54
ТЗ.rar
24 січня 2019 10:45
ТЗ.rar
23 січня 2019 10:21
ТЗ.pdf
22 січня 2019 15:32
ТЗ.rar
22 січня 2019 10:30
ТЗ.rar
22 січня 2019 10:30
ДОГОВІР надання послуги (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Изменения
Дата подання: 23 січня 2019 10:55
Дата відповіді: 23 січня 2019 15:12
Добрый день! В обновленном файле ТЗ (опубликованный 23.01. в 10:21) не внесены изменения. просим убрать требования в п.4 и п.7 на счет использования боевого автоматического нарезного огнестрельного оружия.
Відповідь: У нашому навчальному закладі здійснюється не лише навчально-виховний процес, а і проводяться районні, міські, республіканські та міжнародні конкурси у яких беруть участь діти. Зважаючи на сьогоденні обставини та складну криміногенну ситуацію, ми вважаємо за необхідне укладення договірних відносин на виїзд та реагування на тривожні сповіщення, виявлення і затримання правопорушників з метою забезпечення надійної охорони нашого об’єкту лише суб’єктом охоронної діяльності, який має в наявності табельну бойову вогнепальну зброю, а також наділений на законодавчому рівні правами та повноваженнями на застосування владних функцій щодо правопорушників оскільки вважаємо наш об’єкт важливим.
Изменения
Дата подання: 23 січня 2019 15:43
Дата відповіді: 24 січня 2019 10:46
Навіщо Замовник опублікував зміни без фактичного внесення змін? Таким чином ви прагните обманим шляхом зменшити конкуренцію та уникнути відповідальності. Просимо внести зміни які були опубліковани Учасником на майданчику, а саме: визначити вимогу використання травматичної зброї
Відповідь: Було внесено зміни про вогнепальну зброю
Вогнепальна зброя
Дата подання: 23 січня 2019 16:47
Дата відповіді: 24 січня 2019 10:46
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Було внесено зміни про вогнепальну зброю
Сертифікат відповідності
Дата подання: 23 січня 2019 16:47
Дата відповіді: 24 січня 2019 10:46
Питання номер 1: згідно ГСТУ 78.11.001-98 до об'єктів, які Ви зазначаєте належать наступні: 5.1.1 Об'єкти категорії "А": а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів; б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів; в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню; г) державні центральні статистичні управління; ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються: - кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.); - зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.); - наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини); - дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.); - історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.); - вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат; е) iншi об'єкти державного значення. 5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються: а) комп'ютерна техніка; б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка; в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом; г) кіно-, фототехніка; ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них; д) шкіра натуральна та вироби з неї; е) автомобілі та запасні частини до них; є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту; ж) технологічне та господарче обладнання; з) технічна та конструкторська документація; и) інвентар, напівфабрикати та ін.; і) інші цінні товари. 5.1.3 Об'єкти та приміщеннякатегорії "В": -особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.). Отже, висновок 1: Ви не є таким об'єктом, а значить даний документ на Вас не поширюється, Ви не можете себе відносити до таких категорій, а відповідно і не можете вимагати такий сертифікат. Питання номер 2: Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.". Висновок 2: суб'єкт видачі такого документу ліквідован та позбавлен повноважень щодо видачі. Питання номер 3: предмет Вашої закупівлі: послуги спостереження охоронної та пожежної сигналізації, для суб'єктів даної сфери діяльності є лише одна вимога - ліцензія на провадження відповідних видів господарської діяльності. Більше няіких вимог законодавець не визначає, то чому ж їх визначаєте Ви? Отже, враховуючи вищезазначені аргументи, ВИМАГАЄМО прибрати незаконну та неправомірну вимогу про сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В, та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Було внесено зміни про вогнепальну зброю
Сертифікат відповідності на проектування
Дата подання: 23 січня 2019 16:48
Дата відповіді: 24 січня 2019 10:46
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Було внесено зміни про вогнепальну зброю
Вимоги до вогнепальної зброї
Дата подання: 24 січня 2019 11:47
Дата відповіді: 24 січня 2019 11:54
Доброго дня! Таке враження що Замовник знущаеться з Учасників. В котре ВИМАГАЄМО видалити вимогу про вогнепальну зброю у п.7 до Оголошення. ( у п.4 вимогу удалили - дякуємо!) ЗАУВАЖТЕ що навіть післі проходження торгів та підписання договору, до вас прийде перевірка, та ознайомившись з історією закупівлі (вивчавши вимоги та питання опубліковані на майданчику та ваше прийняте рішення по ним) буде виявлено, що ви порушили Законодавство, та згідно ст. 164 14 буде накладено штраф на посадових (службових) , уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Тому внесить зміни та не намагайтесь обдурити Учасників. Це не гідний вчинок!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виправлено
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 січня 2019 12:35
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:41
Просимо видалити вимогу у п.7 надати сертифікат відповідності послуг охорони із технічного обслуговування та ремонту систем охороної сигналізації на обєктах. Як можно вимагати вищезазначений сертифікат коли його може отримати ЛИШЕ поліція. Це дискримінаційні вимоги. Не можлива конкуренція при вимогах надати документи, який не можливо отримати! Просимо видалити вимогу, як дискримінаційну!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виправлено
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-22-000405-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 22 січня 2019 14:57
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня! Просимо внести зміни до п.4 Оголошення, а саме: групи реагування повини застосовувати бойову автоматичну нарізну вогнепальну зброю. Згідно Постанови КМУ від 4 березня 2015 р. № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» ваше підприємство НЕ ВХОДИТЬ до переліку стратегічних об’єктів, які повинні охоронятися з використанням вогнепальної зброї. Ваш об’єкт можуть охороняти підприємства, які надають послуги на підставі Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджений Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. №960. Просимо видатили вимогу або замінити на право використання травматичної зброї.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2019 10:22
Технічне завдання оновлено.
Номер вимоги: UA-2019-01-22-000405-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 23 січня 2019 15:37
Дискримінаційні вимоги 2
Кожний обєкт в України важливий та особливий, але є Закони які регулюють наши вимоги та побажання. Як би ваше підриємство було особливим для держави ви би входили до списку стратегічних підприємств та Вас ПОВИННІ були б охороняти тільки поліція. Але ваше підприемсво не зазначено як стратегічне тому просимо зауважити що ви порушуєте п.3 ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ви штучно обмежує конкуренцію серед учасників у закупівлі, що свідчить про те, що документація розроблена під «свого» учасника та у подальшому члени тендерного комітету Замовника будуть нести відповідальність за порушення вимог у сфері публічних закупівель згідно Законодавства. Ми вимагаємо внести зміни та опубліковати вимогу - застосування травматичної зброї.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2019 10:46
Було внесено зміни про вогнепальну зброю
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 16 500,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" 11 000,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 17 591,60
UAH з ПДВ
17 591,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 18:46
Електронний підпис
24 січня 2019 18:45
транспорт.pdf
24 січня 2019 18:45
Статут.pdf
24 січня 2019 18:45
Сертифікат ISO.pdf
24 січня 2019 18:45
пропозиція.pdf
24 січня 2019 18:45
проект договору.pdf
24 січня 2019 18:45
про субпідряд.pdf
24 січня 2019 18:45
Ліцензія.pdf
24 січня 2019 18:45
квал-ційні док-ти.pdf
24 січня 2019 18:45
довідка 4-ОПП.pdf
24 січня 2019 18:45
Відгук.pdf
24 січня 2019 18:45
витяг ПДВ.pdf
24 січня 2019 18:45
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 15:24
публікація.zip
25 січня 2019 15:24
Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 14:57
Проект Договору.pdf
25 січня 2019 14:57
Вiдповідність.pdf
25 січня 2019 14:57
Цiнова пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 9 900,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 15:05
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"
#38143880
Переможець 11 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 11:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 січня 2019 15:04
Rishennya_pro_vidkhylennya.docx

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" #38143880

№ рішення у справі

54/26-р/к

Дата рішення у справі

16.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"
#38143880
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ.pdf укладений
19 лютого 2019 12:01