Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
1 069 600,00 UAH
UA-2019-01-22-000030-a 4ff6ed3df9594658a4ead04ed5c77e1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Забабон Оксана Вікторівна

380501554155 hozgrgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142827
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8
Контактна особа: Забабон Оксана Вікторівна
380501554155
hozgrgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 08:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 11:00
Початок аукціону: 08 лютого 2019 15:54
Очікувана вартість: 1 069 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 348,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М'ясо яловичина 25% на кістці охолоджене, чверть куряча задня суха заморозка, печінка яловича заморожена
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13720 кілограми
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 15:58
зміни до тендерної документації.doc
30 січня 2019 15:57
Тендерна документація зі змінами.doc
30 січня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 15:58
зміни до тендерної документації.doc
30 січня 2019 15:57
Тендерна документація зі змінами.doc
22 січня 2019 08:27
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-22-000030-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 21 лютого 2019 18:42
Невідповідність ФОП Туренок Антоніна Володимирівна умовам тендерної документації та вимогам Закону.
пропозиція ФОП Туренок Антоніна Володимирівна (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.
1. По-перше, відповідно до п.1 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", затвердженої рішенням тендерного комітету від 30.01.2019 (далі – тендерна документація), усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), дати підпису, нумерацію сторінок, а також відбитки печатки учасника (тут і далі ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Тобто, крім документів створених учасником торгів, нумеруються, згідно з вимогами Замовника, також сторінки з копіями документів, які завірені не нотаріально. Замовником конкретизовано «за винятком оригіналів чи нотаріально завірених копій документів». .
Згідно з п.30 розділу 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тобто, Законом передбачено, що тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Всупереч вищезазначеній нормі Учасником не пронумеровані сторінки з копіями, які завірені не нотаріально.
Тендерна документація містить опис формальних, не суттєвих помилок, а саме: п.1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що, згідно положень даної тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням учасником тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність на окремих документах нумерації сторінок (не більше трьох), підписів та печаток учасника (не більше трьох).
Виходячи з вищенаведеного, Учасником не допущено формальну (несуттєву) помилку, бо кількість сторінок документів, які не є оригіналами чи нотаріально завіреними копіями перевищує три.
Тому, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
2. По-друге, відповідно до п.3.1 додатку 2 до тендерної документації Учаснику до довідки про працівників необхідно надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з зазначенням останнього місця роботи) працівників або договорів (контрактів).
У складі пропозиції Учасника не міститься трудова книжка або договір (контракт) на працівника, який зазначено у довідці про працівників, а саме водія Семенова С.А. (файл під назвою «довідка працівники»). Замість трудової книжки у складі пропозиції міститься лист пояснення про ненадання копії трудової книжки водія, у зв’язку з тим, що трудова книжка знаходиться за основним місцем працівника в ПрАТ « Торецькій хлібокомбінат» (файл під назвою «довідки різні»). В листі поясненні не зазначені законодавчі підстави ненадання копії трудової книжки водія Семенова С.А., як це передбачено вимогами п.1 розділу ІІІ до тендерної документації, а саме «У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов'язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз'яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Більш того, відповідно до 2.7. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України 29.07.93 N 58 у разі необхідності власник або уповноважений ним орган видає працівникам на їх прохання завірені виписки з трудових книжок відомостей про роботу.
Тобто, Учаснику необхідно було завантажити виписку з трудової книжки, яку працівник, зазначеній в довідці про працівників Учасника, водій Семенов С.А. отримав би у роботодавця ПрАТ « Торецькій хлібокомбінат».
Тому, пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути дискваліфікована.
3. По-третє, Учасником у складі пропозиції надані договори найму транспортного засобу з ФОП Рибак І.А. №1 від 03.01.2019 та з Лісовим А.А №1 від 09.01.2019.
Вказані договори є нікчемними, у зв’язку з тим, що п.2 ст. 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) передбачено, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Згідно з абзацом другим п. 6 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. N 1371, транспортні засоби, що належать фізичним особам — підприємцям, реєструються за ними як за фізичними особами. Таким чином, оскільки Господарським кодексом України не передбачено особливостей нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу, укладеного за участю фізичної особи — підприємця, то у вирішенні цього питання слід застосовувати правила, встановлені ЦКУ, зокрема в приписах частини першої ст. 209, частини першої ст. 220, частини третьої ст. 640 та частини другої ст. 799, а це означає, що договір оренди транспортного засобу, укладений за участю фізичної особи — підприємця в простій письмовій формі без нотаріального посвідчення, є недійсним.
Відповідно до п.5 ст.516 ЦКУ вимога про застосування наслідків недійсності нікчемного правочину може бути пред'явлена будь-якою заінтересованою особою. Згідно з п.1 ст.220 ЦКУ у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Тобто, у зв’язку з тим, що обидва договори укладені з фізичними особами правочини є нікчемними, тому у Учасника відсутні транспортні засоби, а саме автомобіль ГАЗ 33021 держ.номер АН 5458 АК та автомобіль ИЖ – 27175 держ ном. АН 0506 ЕО.
Відповідно, Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям в частині наявності транспортного засобу.
4. В четверте, у складі пропозиції Учасника міститься договір найму спеціалізованого транспортного засобу №2 від 02.01.2019 (далі в цьому пункті - договір). Відповідно до цього договору Учасник орендує транспортний засіб ГАЗ 33021 212 СПГ держ.ном. АН07- 64 НА у ПАТ «Торецький хлібокомбінат».
Згідно п.1.1 договору та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наданого у складі пропозиції Учасником, ГАЗ 3302 держ.ном. АН07- 64 НА є вантажним фургоном хлібним.
Предметом закупівлі є - М’ясо (м'ясо яловичина 25% на кістці охолоджене, чверть куряча задня заморозка суха, печінка яловича заморожена). Транспортування і зберігання мяса здійснюють згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, які не витримують перепадів температур. Для перевезення мороженого м’яса автомобільним транспортом використовують авторефрижератори, автомобілі з ізотермічними кузовами. Відповідно до Додатоку 19 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 (зі змінами та доповненнями) температура повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні мяса мороженого - не вище -12 град.C . Учасником надано у складі пропозиції документи на автомобільний транспорт, який не відповідає правилам перевезення мороженого мяса.
Тому, в Учасника відсутнє обладнання, яке використовується при поставці предмету закупівлі.
Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
5. По-пяте, у зв’язку з тим, що автомобільний траспорт зазначений в розділі третьому цієї вимоги відсутній в Учасника у зв’язку з нікчемністю договорів найму, а автомобільний транспорт, зазначений в розділі четвертому цієї вимоги не пристосований для перевезення предмету закупівлі, в Учасника відсутній жодний автомобільний транспорт, яким би можна було доставляти товар до Замовнка.
Тобто, в Учасника відсутня матеріально-технічна база, учасник не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону, а саме ст.. 16 Закону.
Тому, пропозиція Учасника повинна бути дискваліфікована.
6. В шосте, відповідно до п.1 розділу 5 тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації.
У складі пропозиції Учасника міститься довіреність, якою Учасник уповноважує Цвєткову Юлію Олександрівну вчиняти дії відповідно до норм чинного законодавства.
Відповідно до оголошення контактною особою є Забабон Оксана Вікторівна (скрін сторінки оголошення додається, на стр.3).
Цвєткова Юлія Олександрівна зазначена в тендерній документації.
Тендерна документація не є оголошенням.
Відповідно до ст.1 Закону термін оголошення про проведення значно відрізняється від терміну тендерна документація, а саме: тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, а оголошення про проведення процедури закупівлі - оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення конкурентного діалогу.
Тобто, за умовами тендерної документації довіреність необхідно було надати саме уповноваженій особі, зазначеній в оголошені, але аж ніяк не уповноваженій особі зазначеній в тендерній документації.
Учасником не виконано вимог Замовника, тому пропозиція Учасника повинна бути дискваліфікована.
7. В сьоме, відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги.
У складі пропозиції Учасника міститься витяг з реєстру платників податку, який видан Учаснику 22.01.2018. Тобто, значно раніше, ніж дата виходу оголошення про торги.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації. Тому, пропозиція Учасника повинна бути дискваліфікована.
8. По восьме, Учасником у складі пропозиції надано недостовірну інформацію.
Відповідно до п.5 розділу 3 тендерної документації учасники повинні надати довідки в довільній формі, які підтверджують відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації за кожним з пунктів статті 17 (частина 1, 2) Закону окремо та містити посилання на відповідний пункт статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої цієї статті.
Учасником у складі пропозиції надано довідку про те, що в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена п.9 частини другої ст.. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань».
Згідно з п.9 частини другої ст.. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань» інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Тобто, п.9 частини другої ст.. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань» не розповсюджується на фізичних осіб підприємців.
Тобто, Учасником надано недостовірну інформацію.
Відповідно до п.1 розділу 5 тендерної документації у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У зв’язку з тим, що Учасником надано недостовірну інформацію, його пропозиція підлягає дискваліфікації.
9. В девяте, відповідно до п.1 розділу 3 тендерної пропозиції скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та всі реквізити документа.
Надані Учасником документи щодо якості товару незадовільної якості: нечитабельні, нерозбірливі, неможливо розгледіти, до якого саме товару належить завантажений документ. Тому, пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 15:35
21.02.2019 року до тендерного комітету міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області надійшла вимога від Фізичної особи-підприємця Вітренко Юрія Петровича щодо оскарження прийнятого замовником рішення про визначення переможцем Фізичну особу-підприємця Туренок Антоніну Володимирівну.
ФОП Вітренок Ю.П. (Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують чинне законодавство України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ФОП Туренок А.В., вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ФОП Туренок А.В. порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним, у зв’язку з тим, що пропозиція ФОП Туренок А.В. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
По-перше: відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), дати підпису, нумерацію сторінок, а також відбитки печатки учасника (тут і далі ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншим організаціями (підприємствами, установами). Отже, Скаржником зазначено, що аналогічні договори, які надані Учасником, надані не в оригіналі та завірені не нотаріально, а безпосередньо Учасником, мають бути пронумеровані.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), дати підпису, нумерацію сторінок, а також відбитки печатки учасника (тут і далі ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншим організаціями (підприємствами, установами).
Відповідно до п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», всі сторінки копій документів, що надаються учасником у складі його пропозиції, за винятком нотаріально завірених копій документів, додатково повинні містити маркування «Згідно з оригіналом».
З огляду на вищевказане, в тендерній документації ретельно прописано, як повинен Учасник надавати документи. Отже, всі сторінки копій документів, що надаються у складі тендерної пропозиції, за винятком нотаріально завірених копій документів, повинні містити маркування «Згідно з оригіналом». У складі тендерної пропозиції ФОП Туренок А.В. надано:
- копії аналогічних договорів №26 та №27 про закупівлю продукції харчової промисловості від 17.02.2016 року;
- копія витягу з ЄДРПОУ;
- копії трудових договорів між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю;
- копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ИЖ 27175 та інші документи на транспорт: поліс, протокол перевірки технічного стану;
- копія договору №4 про надання послуг з дератизації, дезінфекції, дезінсекції від 03.01.2019 року;
- копія сертифікату якості на печінку яловичу від 09.08.2018;
- копія декларації виробника №772482 від 06.09.2048;
- копія акту обстеження подвірного забою тварин №24 від 04.10.02018 року;
- копія повідомлення про державну реєстрацію потужностей ФОП Алакоз Г.С.
Вищевказані документи містять маркування «Згідно з оригіналом». Враховуючи наведене, ФОП Туренок А.В. не порушило умов тендерної документації в цій частині.
Також варто зауважити, що згідно з п.1 розділу ІІІ тендерної документації «для підтвердження дійсності наданої інформації кожна копія документа, що надається у складі тендерної пропозиції учасника торгів, повинна бути завірена «мокрою» печаткою тієї організації, на ім’я якої вона видана або нотаріально». Отже, копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ИЖ 27175 та інші документи на транспорт: поліс, протокол перевірки технічного стану; копія договору №4 про надання послуг з дератизації, дезінфекції, дезінсекції від 03.01.2019 року; копія сертифікату якості на печінку яловичу від 09.08.2018; копія декларації виробника №772482 від 06.09.2048; копія акту обстеження подвірного забою тварин №24 від 04.10.02018 року; копія повідомлення про державну реєстрацію потужностей ФОП Алакоз Г.С. завірені тією організацією, на ім’я якої були видані всі вказані документи.
Закон містить вичерпний перелік критеріїв, за якими пропозиція учасника може бути відхилена. Жодний з цих критеріїв не стосується нумерації сторінок, наявності печаток, реєстрів документів тощо. Проте цілком очевидно, що під несуттєвими помилками маються на увазі будь-які види помилок, які стосуються форми, але не змісту тендерної пропозиції, які ніяк не впливають на встановлення кваліфікаційних критеріїв Учасника.
По друге: відповідно до п.3.1 додатку 2 до тендерної документації Учаснику до довідки про працівників необхідно надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з зазначенням останнього місця роботи) працівників або договорів (контрактів).
У складі пропозиції Учасника не міститься трудова книжка або договір (контракт) на працівника, який зазначено у довідці про працівників, а саме водія Семенова С.А. Натомість є лист пояснення про ненадання копії трудової книжки водія, у зв’язку з тим, що трудова книжка знаходиться за основним місцем працівника в ПрАТ «Торецький хлібокомбінат». Як зазначає Скаржник, що відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме «У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів». Отже, зазначаємо, що ця вимога стосується учасника-нерезидента. В свою чергу, до нерезидентів відносяться:
- фізичні особи (іноземні громадяни, громадяни України, особи без громадянства), які мають постійне місце проживання за межами України, в тому числі ті, що тимчасово перебувають на території України;
- юридичні особи, суб'єкти підприємницької діяльності, що не мають статусу юридичної особи (філії, представництва тощо), з місцезнаходженням за межами України, які створені й діють відповідно до законодавства іноземної держави, у тому числі юридичні особи та інші суб'єкти підприємницької діяльності з участю юридичних осіб та інших суб'єктів підприємницької діяльності України.
Враховуючи наведене, ФОП Туренок А.В. не порушило умов тендерної документації в цій частині.
По-третє: Учасником у складі пропозиції надані договори найму транспортного засобу з ФОП Рибак І.А. №1 від 03.01.2019 року та з Лісовим А.А. №1 від 09.01.2019 року. На думку Скаржника, вказані договори є нікчемними, у зв’язку з тим, що договір оренди транспортного засобу, укладений за участю фізичної особи-підприємця в простій письмовій формі без нотаріального посвідчення є недійсним.
Статус фізичної особи-підприємця – це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Саме у господарських відносинах фізичні особи-підприємці приймають участь перш за все як підприємці та лише на підставі їх реєстрації і внесення відомостей про них до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців. Водночас, слід зауважити, що в господарському законодавстві «юридична особа» та «фізична особа-підприємець» охоплюються спільним поняттям «суб’єкт господарювання». Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України норми параграфа 5 глави 30 Господарського кодексу України не встановлюють вимог щодо нотаріального посвідчення договорів оренди транспортних засобів у сфері господарювання.
Положення частини другої статті 799 не можуть бути застосовані у відношенні договору оренди, оскільки правове регулювання підприємницької діяльності юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в даному випадку є тотожними. У відношенні договорів оренди транспортних засобів, укладених юридичними особами, Цивільний кодекс України та Господарський кодекс України не вимагають обов’язкового нотаріального посвідчення.
Варто зауважити, що в Погодженні ФОП Туренок А.В. для участі в тендері на постачання харчових продуктів та продовльчої сировини в навчально-виховні установи міста Торецьк Донецької області на 2019 рік № 21.02-17/11 від 11.01.2019 виданого Торецьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області погоджено наступне:
 транспортування харчових продуктів в заклади буде здійснюватися у тарі виробника зі складського орендованого приміщення, розташованого за адресою: м.Торецьк, вул.Фестивальна, 1, згідно узгодженого графіку доставки орендованим автотранспортом: автомобіль з холодильною установкою марки ИЖ 27175, державний реєстраційний номер АН 0506 ЕО (договір оренди спеціалізованих транспортних засобів від 29.01.2019 р. №1); модель ГАЗ 33021 СПГ транспортування продуктів харчування та продовольчої сировини, державний реєстраційний номер АН 54-58 АХ (договір оренди спеціалізованих транспортних засобів від 03.01.2019 р. №2; модель ГАЗ 33021 СПН транспортування продуктів харчування та продовольчої сировини, хлібний фургон, державний номер АН 07-64 (договір оренди спеціалізованих транспортних засобів від 02.01.2019 р. №2)
 органом Держпродспоживслужбою було видано акт перевірки дотримання вимог безпечності та окремих показників якості харчових продуктів Торецького управління ГУ Держпродспоживслужби в Донецькій області № 1 від 09.01.2019 р. щодо роботи складського приміщення, розташованого за адресою: м.Торецьк, вул. Фестивальна, 1;
 ФОП Туренок А.В. зареєстрована в Державному реєстрі потужностей: складське приіщення — реєстраційний номер r-UA-05-29-408 від 13.06.2018 р..
Варто зазначити, що дана організація є однією з контролюючих органів за дотриманням умов постачання продуктів харчування та її якості. На підставі вищезазначеного, Торецьке міське управління Держпродспоживслужби в Донецькій області перевірело відповідність матеріально-технічної бази учасника та якість товару.
На тепершній час з набранням чинності Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 № 771/97-ВР зі змінами, вся відповідальність за безпечність та якість харчових продуктів покладається на опереторів ринку.
Враховуючи наведене, ФОП Туренок А.В. не порушило умов тендерної документації в цій частині.
В четверте: Скаржником зазначено, що у складі пропозиції Учасника міститься договір найму спеціалізованого транспортного засобу №2 від 02.01.2019 року. Відповідно до цього договору Учасник орендує транспортний засіб ГАЗ 33021 212 СПГ державний номер АН 07-64 НА у ПрАТ «Торецький хлібокомбінат». Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 3302 державний номер АН 07-64 НА є вантажний фургон хлібний. Можливо, Учасник вважає за необхідне надати вищевказаний документ. Але ж, разом з цим у складі пропозиції ФОП Туренок А.В. міститься договір найму спеціалізованих транспортних засобів від 03.01.2019 року №1 з ФОП Рибак І.А., зокрема, специфікованого автомобіля ГАЗ 33021-212, призначення СПГ (транспортування продуктів харчування та продовольчої сировини) та копія свідоцтва на автомобіль марки ГАЗ 33021.
По-п’яте: відповідно до п.1 розділу 5 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Згідно з договором №1557/2405 від 24 травня 2016 року про використання системи електронних закупівель авторизований електронний майданчик – авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передавання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. При реєстрації на даному сайті обов’язковою умовою є визначення контактної особи, яка забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді.
Також, відповідно до п.1 статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість предмета закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті. Отже, оголошення та тендерна документація оприлюднюються одночасно. А на веб-порталі постійно висвітлюється контактна особа майданчика Е-tender.
В шосте: відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми організаціями, установами, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги. Скаржник зазначає, що у складі пропозиції Учасника міститься витяг з реєстру платників податку, який виданий Учаснику 22.01.2018 р., тобто раніше, ніж дата виходу оголошення про торги. На що слід зазначити, що відповідно до примітки, яка написана у витягу, витяг є чинним до внесення змін до реєстру. Отже, витяг з реєстру платників податку видається лише при внесенні будь-яких змін. Згідно з п.5 розділу 3 тендерної документації «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Державна фіскальна служба України та Міністерство юстиції України надали інформацію щодо відкритих державних реєстрів листами від 03.12.2018 р. № 22575/5/99-99-09-07-01-16 та 19.12.2018 р. № 50858/23886-26-18/8.4.4 відповідно. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» на Офіційному порталі ДФС України (http://www.sfs.gov.ua/) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (www.data.gov.ua) щомісяця оприлюднюється інформація про суб’єктів господарювання. На підставі цього, Замовником була перевірена інформація на офіційному порталі Державної фіскальної служби України.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ддя забезпечення потреб держави та територіальної громади. Одже, однією із основних засад здійснення державних закупівель є економія бюджетних коштів.
Зазначаємо, що визначення наступного учасника процедури збільшить вартість продуктів харчування, що в свою чергу виключить можливість заощадження бюджетних коштів. Оскільки пропозиція наступного учасника значно вища ніж та, якого вже визначено переможцем закупівлі.
Наголошуємо на тому, що позиція міського управління освіти щодо визначення переможця тендерних процедур на закупівлю продуктів харчування спрямована виключно на неухильне дотримання норм чинного законодавства та основних засад здійснення державних закупівель щодо економії бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення щодо поданої вимоги від ФОП Вітренко Ю.П. про оскарження прийнятого рішення замовником про визначення переможця ФОП Туренок А.В.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Туренок Антоніна Володимирівна 735 000,00
UAH з ПДВ
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 915 681,00
UAH з ПДВ
915 681,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна 1 016 400,00
UAH з ПДВ
1 016 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 15:55
Електронний підпис
06 лютого 2019 15:53
ГОРОО мясо.rar

Публічні документи

07 лютого 2019 09:32
Електронний підпис
07 лютого 2019 09:32
торецк отдел мясо.7z
07 лютого 2019 08:57
Електронний підпис
07 лютого 2019 08:57
торецк отдел мясо.7z
07 лютого 2019 07:09
Електронний підпис
07 лютого 2019 07:07
торецк отдел мясо.7z

Публічні документи

07 лютого 2019 10:02
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:40
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:39
мясо.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Туренок Антоніна Володимирівна

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ФОП Кокозей Ірина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Туренок Антоніна Володимирівна
#2595806225
Переможець 735 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Туренок Антоніна Володимирівна
#2595806225
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 13:55
додаткова угода №6 від 30.03.2020 р..pdf зміни до договору
31 березня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 15:06
додаткова угода №5 від 15.01.2020 р..pdf зміни до договору
15 січня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 16:10
додаткова угода №4 від 28.12.2019 р..pdf зміни до договору
02 січня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:57
додаткова угода №3 від 27.12.2019 р..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:13
додаткова угода №2 від 26.12.2019 р..pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:12
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 13:07
додаткова угода №1 від 15.11.2019 р..pdf зміни до договору
18 листопада 2019 13:06
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 13:41
договір №2-т.pdf зміни до договору
13 березня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
07 березня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
07 березня 2019 13:17
договір №2-т від 06.03.2019р..pdf укладений
07 березня 2019 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 2-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (зменшення суми договору)
Номер договору про закупівлю: 2-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 2-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 2-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 2-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (зміна реквізитів)
Номер договору про закупівлю: 2-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (зменшення суми додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 2-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2019 — 30 березня 2020
Сума оплати за договором: 697 644,40
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір