Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-01-21-003190-c 247a83162c924a34a2b6cf4c61793f3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середа Євгеній Анатолійович

(05454)21633 buryn.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буринська центральна районна лікарня ім. проф. М.П. Новаченка
Код ЄДРПОУ: 02007495
Місцезнаходження: 41700, Україна , Сумська обл., БУРИНЬ, Кутузова, 15
Контактна особа: Середа Євгеній Анатолійович
(05454)21633
buryn.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 21:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 23:00
Початок аукціону: 06 лютого 2019 15:56
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт.
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41700, Україна, Сумська область, БУРИНЬ, Кутузова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 21:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 17:34
тендерна документація комп'ютерне обладнання ЦРЛ-нова-2.rtf
24 січня 2019 17:34
IMG_20190124_0012.pdf
23 січня 2019 14:39
IMG_20190123_0002.pdf
23 січня 2019 14:39
IMG_20190123_0001.pdf
23 січня 2019 14:39
тендерна документація комп'ютерне обладнання ЦРЛ-нова.rtf
21 січня 2019 21:51
тендерна документація комп'ютерне обладнання ЦРЛ.rtf
21 січня 2019 21:51
IMG_20190121_0001.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 22 січня 2019 08:51
Дата відповіді: 22 січня 2019 16:25
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Постачальник! Дана закупівля UA-2019-01-21-003190-c здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі Закон), де в статті 22 пункт 2 підпункт 3 визначено "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно містити вираз "або еквівалент".
Так, під час визначення переможця нами будуть розглядатись "еквіваленти", "аналоги" .
Предмет закупівлі буде визначатися як "еквівалент" відповідно до тендерної документації та її "Технічного завдання"
Накопичувач на жорстких дисках
Дата подання: 22 січня 2019 12:29
Дата відповіді: 22 січня 2019 16:22
У конфігурації комп'ютера не вказано накопичувач на жорстких дисках. Питання, чи потрібен він і якщо так, то якого об'єму?
Відповідь: Шановний Постачальник ! Ми дуже вдячні за ваш відгук та просимо вибачення за нашу неуважність.
У тендерній документації пропущений накопичувач на жорстких дисках, про що ми в най коротші терміни внесемо зміни і опублікуємо.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 січня 2019 12:41
Дата відповіді: 22 січня 2019 14:23
Шановний Замовнику! Тендерною документацією п.6 визначено необхідність подачі Учасником у складі тендерної документації гарантійного листа про відповдність запропонованих товарів медико-технічним вимогам. Просимо уточнити, гарантійний лист повинен бути наданаий в довільній формі?
Відповідь: Гарантійний лист про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам може бути наданий в довільній формі.
Щодо помилок у вимогах до предмету закупівлі в Додатку 3
Дата подання: 23 січня 2019 18:31
Дата відповіді: 24 січня 2019 16:25
Шановний Замовник! У Додатку 3 у вимогах до товару, що закуповується вказано "2.2. Учасник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. 2.3.Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбук, багатофункціональний пристрій. 2.5.Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату відповідності на ноутбук, багатофункціональний пристрій." Ви НЕ закуповуєте у даній закупівлі ані будь-яке ліцензійне програмне забезпечення, тим більше навчального призначення, ані ноутбуки та багатофункціональні пристрої. Видаліть чи змініть ці пункти у вимогах Додатку 3, будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Постачальник ! Ми дуже вдячні за ваш відгук . До тендерної документації в найкоротші строки буде внесено зміни і опубліковано, відповідно до ваших зауважень.
Щодо технічних вимог у Додатку 3
Дата подання: 23 січня 2019 18:53
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:03
Шановний Замовник! У Додатку 3 у вимогах до системного блоку вказано: "Оперативна пам’ять GOODRAM 4 GB DDR4 2133 MHz (IR2133D464L15S/4G), або еквівалент " Чи обов'язково Вам потрібна опреативна пам'ять з радіатором (саме таку модель Ви вказали, як зразок), адже в детальних вимогах щодо оператиної пам'яті Ви охолодження для пам'яті не вказуєте.
Відповідь: Не обов'язково оперативна пам'ять повинна бути з радіатором.
Строки поставки товару
Дата подання: 23 січня 2019 19:06
Дата відповіді: 24 січня 2019 16:55
Шановний Замовник! Просимо уточнити строки поставки товару. Весь обсяг техніки має бути поставлено до 28 лютого 2019?
Відповідь: Шановний Постачальник ! Всі строки вказані в оголошенні та Тендерній документації: "Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019".
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-21-003190-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Аверченков Олександр Володимирович, Код ЄДРПОУ:3004107973
Дата подання: 11 лютого 2019 15:24
Оскарження
Зазначаємо, що ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" , як учасник торгів на закупівлю: Комп'ютерне обладнання за ДК 021:2015: 30230000-0 – «Комп’ютерне обладнання», був визнаний переможцем аукціону з порушенням умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Згідно технічним вимогам Додатку 3 до Тендерної документації, замовник вимагає надання інформації стосовно відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі , в тому числі підтвердження гарантійного терміну на:
• Системний блок - не менше 24 місяців;
• Материнська плата - не менше 24 місяців;
• Процесор - не менше 24 місяців;
• Блок живлення- не менше 24 місяців;
• Комп’ютерний монітор- не менше 36 місяців
При цьому ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" надає гарантійний лист , де підтверджує, що гарантійний термін запропонованого ним товару до постачання становить лише 12 місяців. Отже цей лист підтверджує невідповідність запропонованого ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" товару технічним (якісним) вимогам Замовника.

2. Блок живлення в комплекті з корпусом СМС-411 500W smart, що пропонує
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" не відповідає вимогам тендерної документації за наступними критеріями:
• Вимагається: кількість роз'ємів додаткового живлення відеокарти - 1. У блоці живлення СМС-411 500W smart роз'єми додаткового живлення відеокарти - відсутні.
• Вимагається: UVP (Захист від зниження напруги в мережі). У блоці живлення СМС-411 500W smart UVP-відсутній;
• AFC (Автоматичний контроль швидкості вентилятора). У блоці живлення СМС-411 500W smart AFC -відсутній.
• Вимагається: активний PFC модуль (Корекція фактора потужності) (0.9) У блоці живлення СМС-411 500W smart активний PFC модуль - відсутній.
Крім того відсутня інформація щодо показника ККД, який вимагається Замовником , на рівні понад 80% ( ККД: > 80%).
Дану інформацію можна перевірити на сайті виробника CROWN за посиланням http://www.crown-micro.com/ua-ru/catalog/Corporate+solutions/cbox/cmc-411/
3. Щодо корпусу також є зауваження, адже конструкція СМС-411 500W smart має лише один внутрішній відсік 2,5", а Замовник вимагає не менше двох. Загальна кількість роз’ємів USB, що вимагається -3, а в корпусі СМС-411 500W smart їх лише 2.
Дану інформацію можна перевірити на сайті виробника CROWN за посиланням http://www.crown-micro.com/ua-ru/catalog/Corporate+solutions/cbox/cmc-411/
4. Час реакції матриці комп’ютерного монітору, що вимагається- 4мс (GtG) , а в моніторі Philips 240V5QDSB, що пропонує ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" такий показник складає 5 мс, що є недоліком.
Дану інформацію можна перевірити на сайті виробника PHILIPS за посиланням https://www.philips.ru/c-p/240V5QDSB_00/lcd-monitor-with-smartcontrol-lite/specifications

Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ".
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Розглянути пропозиції інших учасників торгів з визначенням законного переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2019 11:31
На вашу Вимогу № 127196 від 11.02.2019 до закупівлі № UA-2019-01-21-003190-c повідомляємо:
- відповідно до Тендерної документації Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Тендерним комітетом Буринської ЦРЛ було вирішено, що запропонований учасником ТОВ «Укрпромексперт» товар відповідає всім вимогам Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги загальні вимоги».
На Вашу вимогу Тендерним комітетом надається розширене пояснення щодо кваліфікації переможця:
Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовник (Буринська ЦРЛ) визначив для учасників, що у складі своїх пропозицій вони повинні надавати інформацію, за вказаною формою: «Інформація про відповідність товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» в якій зазначалося, що: «(Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»)»;
- так як жоден з учасників не надав 100% відповідність товару, що зазначався в «Технічному завданні», та по деяким позиціям пропонував еквіваленти які за своїми технічними характеристиками були або подібними, а в деяких випадках навіть кращі ніж вимагалися, Тендерним комітетом було проголосовано за переможця, учасника торгів, що за результатами аукціону запропонував най нижчу цінову пропозицію - ТОВ «Укрпромексперт»
Так під час кваліфікації переможця окрім найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Укрпромексперт» було також взято до уваги їхня пропозиція процесору, який є однією з основних складових для визначення швидкодії комп’ютеру, а отже і кращого його функціонування, який за своїми технічними характеристиками є кращим ніж пропозиції інших учасників.
У Додатку 3 Тендерної документації Буринської ЦРЛ «Технічні вимоги загальні вимоги» пункт 8 вказувались мінімальні гарантійні строки «Гарантія на товар мінімум 12 місяців»
Учасником ТОВ «Укрпромексперт» було додатково надано гарантійні листи у відповідності до ваших зауважень (листи додаються до відповіді).

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 278 490,40
UAH з ПДВ
275 490,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович 282 504,00
UAH з ПДВ
276 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Луговцов Олександр Михайлович 300 000,00
UAH з ПДВ
276 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 296 107,20
UAH з ПДВ
296 107,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 17:38
Щодо ліцензування.pdf
12 лютого 2019 17:38
Остаточна.pdf
05 лютого 2019 18:21
Пропозиція.pdf
05 лютого 2019 18:21
Працівники.pdf
05 лютого 2019 18:21
Паспорт_Жунько Д.О..pdf
05 лютого 2019 18:21
Гарантійний лист.pdf
05 лютого 2019 18:21
Авторизація.pdf
05 лютого 2019 18:21
7.Санкції.pdf
05 лютого 2019 18:21
2.18 Гарантійний термін.pdf
05 лютого 2019 18:21
2.16 Захист довкілля.pdf
05 лютого 2019 18:21
2.3 Щодо підпису.pdf
05 лютого 2019 18:21
2.2 виписка з ЄДР.pdf
05 лютого 2019 18:21
2 Гарантійний лист ст 17.pdf
05 лютого 2019 18:21
1.4 Щодо ліцензування.pdf
05 лютого 2019 18:21
1.1 ПДВ.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 19:01
25.Проект договору.pdf
05 лютого 2019 19:01
23.Лист авторизації.pdf
05 лютого 2019 19:01
17.Інформаційний Лист.pdf
05 лютого 2019 19:01
16.Порівняльна таблиця.pdf
05 лютого 2019 19:01
10.Витяг з ЄДР.pdf
05 лютого 2019 19:01
4.Копія договору 841.pdf
05 лютого 2019 19:01
3.Копія договору 102.pdf
05 лютого 2019 19:01
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 18:23
Електронний підпис
05 лютого 2019 18:13
User Manual_Acer_1.0_A_A.zip
05 лютого 2019 18:04
Доручення ЕЦП.pdf
05 лютого 2019 18:04
Витяг Комел 08.01.2019.pdf
05 лютого 2019 18:04
Витяг ПДВ 13.12.2018.pdf
05 лютого 2019 18:04
Додаток до СЕС-2.jpg
05 лютого 2019 18:04
Додаток до СЕС-1.jpg
05 лютого 2019 18:04
CЕС.jpg
05 лютого 2019 18:04
Паспорт директор.pdf
05 лютого 2019 18:04
32 Наказ про директора.pdf
05 лютого 2019 18:04
31 Статут Комел 2018 печ.pdf
05 лютого 2019 18:04
27 Інструкція ПК.pdf
05 лютого 2019 18:04
17 Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2019 18:04
07 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ФОП Аверченков Олександр Володимирович

ФОП Луговцов Олександр Михайлович

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Переможець 275 490,40
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 18:15

Документи

08 лютого 2019 18:14
Електронний підпис
08 лютого 2019 18:11
IMG_20190208_0003.pdf
08 лютого 2019 18:11
IMG_20190208_0002.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
275 490,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 18:14
Електронний підпис
08 лютого 2019 18:11
IMG_20190208_0003.pdf
08 лютого 2019 18:11
IMG_20190208_0002.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 16:16
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 16:16
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 15:19
IMG_20190225_0001.pdf укладений
25 лютого 2019 15:14