Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комп'ютерної підтримки (послуги з сервісного супроводження основної та резервної серверних blade-систем IBM у 2019 р.)
Очікувана вартість
149 400,00 UAH
UA-2019-01-21-003011-c ● 706429cb28704457810b14e7f2c53cdd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Енергоринок |
Код ЄДРПОУ: | 21515381 |
Вебсайт: | http://www.er.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
Контактна особа: |
Сушко Людмила Володимирівна +380445945972 voz@er.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2019 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2019 21:00 |
Очікувана вартість: | 149 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72610000-9: Послуги з комп’ютерної підтримки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з сервісного супроводження основної та резервної серверних blade-систем IBM у 2019 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, вул. Смоленська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72610000-9 — Послуги з комп’ютерної підтримки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 17:09 |
Документація ЕЗ blade-систем IBM.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Авторизаційний лист
Дата подання: 24 січня 2019 14:16
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:44
Доброго дня!
Прошу, пояснити якими причинами зумовлена наявність серед вимог авторизації від офіційного представництва Lenovo, будь ласка.
Обладнання на яке ви плануєте оформити технічну підтримку є застарілим, знятим з виробництва, ймовірніше за все на нього вже вийшов строк гарантійного обслуговування і воно не знаходиться на післягарантійній сервісній підтримці від виробника.
Для чого в цьому випадку необхідно авторизаційний лист?
Шасі IBM eServer BladeCenter Chassis знято з виробництва 30.06.2014 http://www-01.ibm.com/common/ssi/printableversion.wss?docURL=/common/ssi/rep_ca/0/897/ENUS914-140/index.html&request_locale=en
Серверний модуль IBM HS21 blade знято з виробництва 31.03.2010 https://www-01.ibm.com/common/ssi/rep_ca/3/877/ENUSZG10-0093/ENUSZG10-0093.PDF
Серверний модуль Lenovo HS23 blade знято з виробництва в 31.08.2015 https://www-01.ibm.com/common/ssi/rep_ca/5/877/ENUSZG15-0205/ENUSZG15-0205.PDF
Шасі дискової підсистеми IBM DS4700 Express Model 70 знято з виробництва 29.08.2014 https://www-01.ibm.com/common/ssi/cgi-bin/ssialias?htmlfid=897/ENUS914-127&infotype=AN&subtype=CA
Модуль розширення дискової підсистеми IBM System Storage DS4000 ЕХР810 Storage Expansion Unit знято з виробництва в
Серверний модуль HS23E blade знято з виробництва 29.08.2014 https://www-01.ibm.com/common/ssi/cgi-bin/ssialias?htmlfid=897/ENUS914-127&infotype=AN&subtype=CA
Шасі дискової підсистеми системи зберігання даних IBM System Storage DS3512 Express Dual Controller Storage System знято з виробництва 21.06.2014 http://www-01.ibm.com/common/ssi/printableversion.wss?docURL=/common/ssi/rep_sm/1/877/ENUS1746-_h01/index.html&request_locale=en
IBM System Storage EXP3512 Express Storage Expansion Unit знято з виробництва 21.06.2014 http://www-01.ibm.com/common/ssi/printableversion.wss?docURL=/common/ssi/rep_sm/1/877/ENUS1746-_h01/index.html&request_locale=en
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Скан-копія авторизаційного листа від офіційного представництва Lenovo в Україні, з обов'язковим зазначенням партнерського статусу учасника вимагається для підтвердження кваліфікації учасника щодо надання послуг з технічної підтримки обладнання Lenovo, зазначеного в документації допорогової процедури закупівлі.
Також зазначаємо, що замовник має право встановлювати вимоги до кваліфікації учасників допорогових процедур закупівлі та визначати способи їх підтвердження. При цьому замовник не зобов’язаний обґрунтовувати такі вимоги.
Також зазначаємо, що замовник має право встановлювати вимоги до кваліфікації учасників допорогових процедур закупівлі та визначати способи їх підтвердження. При цьому замовник не зобов’язаний обґрунтовувати такі вимоги.
Офіційна гарантія
Дата подання: 24 січня 2019 14:27
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:46
Доброго дня!
Прошу перелічити обладнання, яке знаходиться на офіційній гарантії або технічному обслуговуванні виробника або офіційного представництва Lenovo.
Відповідь: Доброго дня! Обладнання, зазначене в документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі “код за ДК 021:2015 – 72610000-9– “Послуги з комп'ютерної підтримки” (послуги з сервісного супроводження основної та резервної серверних blade-систем IBM у 2019 р.)”, не знаходиться на офіційній гарантії або технічному обслуговуванні виробника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон #37096369 |
Переможець |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 18:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2019 13:30
|
Договір | укладений |
13 лютого 2019 13:27
|