Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42296060 |
Місцезнаходження: | 74822, Україна , Херсонська обл., смт. Любимівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, буд. 38 |
Контактна особа: |
Карпова Тетяна +380986546962 osvita_lub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 22:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 601 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 601,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 22:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 22:36 |
Тендерна документація_бензин2019_2.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-20-000001 ● 6d49c9df5d344339bb7ff991df761547
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2019 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.02.2019 № 56
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-21-002337-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-20 17:03:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива та бензину марки А-92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-002337-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Яким чином ви можете обґрунтувати рішення уповноваженої особи Карпової Т.Л. щодо визначення ТОВ Діском Юкрейн переможцем торгів зважаючи на те, що тендерний комітет своїм рішенням від 21.01.2019 затвердив тендерну документацію по предмету закупівлі та у разі якщо для організації та проведення процедури закупівлі визначено уповноважену особу Карпову Т.Л., з яких підстав тендерним комітетом затверджено тендерну документацію по вищезазначеній закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-25 22:31:07
Щожо надання пояснень
У відповідь на питання за результатами моніторнигу, надаємо наступні пояснення, згідно ч. 1 ст. 11 закону № 922-VIII визначено "Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб)". Враховуючи право надане нам Законом 08.02.2019 року було прийняте рішення для подальшого здійснення роботи в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua призначити замість тендерного комітету уповноважену особу - Карпову Тетяну Леонідівну, зокрема Законом чітко передбачено вищезазначене право для замовників торгів та не встановлено жодних часових обмежень, коли це право можна реалізовувати, в тому числі до початку процедури закупівлі, або ж на стадіїї її проведення. Всі подальші закупівлі та рішення по ним, в тому числі і цю, що підпала під пмоніторинг здійснює Карпова Тетяна Леонідівна
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-25 22:29:27
Щодо надання пояснень
У відповідь на питання за результатами моніторнигу, надаємо наступні пояснення, згідно ч. 1 ст. 11 закону № 922-VIII визначено "Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб)". Враховуючи право надане нам Законом 08.02.2019 року було прийняте рішення для подальшого здійснення роботи в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua призначити замість тендерного комітету уповноважену особу - Карпову Тетяну Леонідівну, зокрема Законом чітко передбачено вищезазначене право для замовників торгів та не встановлено жодних часових обмежень, коли це право можна реалізовувати, в тому числі до початку процедури закупівлі, або ж на стадіїї її проведення. Всі подальші закупівлі та рішення по ним, в тому числі і цю, що підпала під пмоніторинг здійснює Карпова Тетяна Леонідівна
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо надання пояснень за результатом моніторингу. По питанню не зазначення критерії та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 22 Закону", звертаємо Вашу увагу, що на сторінці 7-8 нашої документації міститься окремий розділ Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, в якому навіть зазначено формулу за якою вона розраховується, а саме: замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону; оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ); у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків; тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1…Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV – питома вага критерію “ціна” , зокрема, в обовязковому порядку критерії оцінки зазначаються в оголошенні про закупілю, так в нашому оголошенні зазначено Критерії вибору переможця - Ціна: 100%, отже в даній частині наша документація в повній мірі відповідає вимогам законодавтсва. По питанню 2, щодо ненадання підтведження про наявність АЗС в с.Василівка та смт.Любимівка Каховського району, вищезазначену інформацію було надано, а саме. договір із ТОВ Лівайн ТОРГ № 144/11 від 03.01.2018 року про відпуск талонів та можливість заправки автотранспорту, вищезазначені АЗС є автозаправними комплексами під брендом "Авіас", "Укр-Нафта", які наявні в межах територій зазначених в документації. Щодо питаня скасування закупівлі, повідомляємо. процедуру закупівлі можна відмінити безпосередньо до моменту укладення між сторонами договору про закупівлю, та у разі наявних на це законних підстав, проте на момент отримання вищезазначених питань від органу моніторингу між нами та учасником-переможцем вже було укладено договір про закуіпвлю № 109 від 25.02.2019 року. У відповідності до ст. 651 Цивільного кодексу України «Підстави для зміни або розірвання договору», визначено наступні підстави розірвання договору: 1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. 3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. З огляду на зазначену в даному листі інформацію слід підсумувати, що нами було обґрунтовано правомірність своїх дій та рішень в частині відповіді на зазначені в моніторингу питання.В подальшому зобов’язуємось сумлінно дотримуватись норм чинного законодавства, з метою ефективного використання бюджетних коштів, а також врахувати Ваші рекомендації та зауваження.
2019-03-12 23:52:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Діском Юкрейн #37464769 |
Переможець |
464 900,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 22:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2019 09:46
|
001.jpg | зміни до договору |
23 травня 2019 09:41
|
Доп.угода №3 (1).jpg | зміни до договору |
23 травня 2019 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2019 09:39
|
Доп угода 2 ст.2.jpg | зміни до договору |
06 травня 2019 08:38
|
Доп угода 2 ст.1.jpg | зміни до договору |
06 травня 2019 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2019 16:13
|
001.jpg | зміни до договору |
17 квітня 2019 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 17:16
|
Договір ДТ сторінка 6.jpg | укладений |
25 лютого 2019 17:16
|
Договір ДТ сторінка 2.jpg | укладений |
25 лютого 2019 17:16
|
договор ДТ сторінка 1.jpg | укладений |
25 лютого 2019 17:16
|
договір ДТ сторінка 4.jpg | укладений |
25 лютого 2019 17:16
|
Договір ДТ сторінка 3.jpg | укладений |
25 лютого 2019 17:16
|
Договір ДТ сторінка 5.jpg | укладений |
25 лютого 2019 17:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення цін на паливо. |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |