Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена та молочні сосиски)
Очікувана вартість
312 560,00 UAH
UA-2019-01-21-002217-c 5d2ad9a19dd94c3aaf83a2ff2102ea42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Ткач

+380433767142 osvita_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141578
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25
Контактна особа: Михайло Ткач
+380433767142
osvita_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 23:00
Початок аукціону: 06 лютого 2019 11:03
Очікувана вартість: 312 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 251,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1008 кілограм
Ковбаса варена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1696 кілограм
Сосиски молочні вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:09
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000003 ● f40bcba449354e019d08ee7cbec5e557
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 12:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.07.2019 №39
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2019 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-21-002217-c 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-25 10:51:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’ясопродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-002217-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином учасник тендеру ФОП «Сулипа Роман Несторович», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 07.02.2019 №48) обрано переможцем, виконав вимогу:
- пункту 2 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації, а саме: надав копії особових медичних книжок (із відміткою про допуск до роботи) вищеназначених працівників (в тому числі бухгалтера Телеги С.М.) відповідно до наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150?
- пункту 5 додатку №3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації щодо надання в складі пропозиції інформації у довільній формі, в якій зазначено, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-29 11:25:46

ПОЯСНЕННЯ

У складі завантажених учасником ФОП Сулипа Р.Н. відсутня копія особової медичної книжки бухгалтера Телеги С.М., при прийняті рішення про визначення переможцем даної закупівлі тендерний комітет керувався статтею 3 Закону України Про публічні закупівлі № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, а саме "максимальна економія та ефективність". Також відсутність даного документу не впливає на ціну пропозиції, та на технічні, якісні властивості продукції.
Стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції інформації у довільній формі про те, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля хочемо зазначити, що дана довідку присутня у складі тендерної пропозиції учасника у формі гарантійного листа копія додається.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано

2019-08-16 11:55:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усуното шляхом розірвання договору від 21.02.2019 додатковою угодою від 16.08.2019 №1

2019-08-19 08:35:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ" 261 398,40
UAH з ПДВ
261 398,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мервинська 276 184,00
UAH з ПДВ
276 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 15:49
Електронний підпис
28 січня 2019 13:21
Електронний підпис
28 січня 2019 13:20
Техпаспорт на авто.pdf
28 січня 2019 13:20
Паспорт.pdf
28 січня 2019 13:20
Лист-Відгук Коломия.pdf
28 січня 2019 13:20
Довідка про учасника.pdf
28 січня 2019 13:20
Довідка 4ОПП.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2019 15:10
Проект договору.pdf
05 лютого 2019 15:10
Копія паспорту.pdf
05 лютого 2019 15:10
Довідки.pdf
05 лютого 2019 15:10
Декларація виробника.pdf
05 лютого 2019 15:10
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ"

ФОП Мервинська

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ"
#2247518212
Переможець 261 398,40
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ"
#2247518212
261 398,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 12:30
Додаткова угода №1.pdf укладений
16 серпня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 11:48
Договір.pdf укладений
21 лютого 2019 11:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 55 173,18
UAH (в тому числі ПДВ 9 195,53 UAH)
Причини розірвання договору: Усунення порушення виявлених у результаті моніторингу