Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141578 |
Місцезнаходження: | 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25 |
Контактна особа: |
Михайло Ткач +380433767142 osvita_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 312 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 251,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 15:09 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000003 ● f40bcba449354e019d08ee7cbec5e557
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2019 №39
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2019 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-01-21-002217-c 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-25 10:51:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’ясопродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-002217-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином учасник тендеру ФОП «Сулипа Роман Несторович», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 07.02.2019 №48) обрано переможцем, виконав вимогу:
- пункту 2 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації, а саме: надав копії особових медичних книжок (із відміткою про допуск до роботи) вищеназначених працівників (в тому числі бухгалтера Телеги С.М.) відповідно до наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150?
- пункту 5 додатку №3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації щодо надання в складі пропозиції інформації у довільній формі, в якій зазначено, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-29 11:25:46
ПОЯСНЕННЯ
У складі завантажених учасником ФОП Сулипа Р.Н. відсутня копія особової медичної книжки бухгалтера Телеги С.М., при прийняті рішення про визначення переможцем даної закупівлі тендерний комітет керувався статтею 3 Закону України Про публічні закупівлі № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, а саме "максимальна економія та ефективність". Також відсутність даного документу не впливає на ціну пропозиції, та на технічні, якісні властивості продукції.
Стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції інформації у довільній формі про те, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля хочемо зазначити, що дана довідку присутня у складі тендерної пропозиції учасника у формі гарантійного листа копія додається.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2019-08-16 11:55:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усуното шляхом розірвання договору від 21.02.2019 додатковою угодою від 16.08.2019 №1
2019-08-19 08:35:22
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СУЛИПА РОМАН НЕСТОРОВИЧ" #2247518212 |
Переможець |
261 398,40
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 12:30
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
16 серпня 2019 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2019 11:48
|
Договір.pdf | укладений |
21 лютого 2019 11:47
|