Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 CPV15510000-6 «Молоко та вершки»
Очікувана вартість
273 220,00 UAH
UA-2019-01-21-002159-c ● e6517bd659614da6a0616e952bf874de
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №1 "СЛОВ'ЯНОЧКА" |
Код ЄДРПОУ: | 35662213 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Миколи Амосова, 48А |
Контактна особа: |
Інна Кругляк +380965793320,+380432536098 dnz_1vinnitsa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2019 15:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2019 15:05 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2019 12:27 |
Очікувана вартість: | 273 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 366,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11500 літр
ДК 021:2015 CPV15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, Миколи Амосова,48 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1140 кілограм
ДК 021:2015 CPV15510000-6 «Молоко та вершки» (Згущене молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, Миколи Амосова,48 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 15:04 |
Молоко та вершки ДНЗ1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-21-002159-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 20 лютого 2019 16:44
Вимога в процедурі закупівлі
Усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 12:13
Відхилити вимогу від 20.02.2019 року
Номер вимоги: UA-2019-01-21-002159-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 22 лютого 2019 11:55
Замовнику
Шановний Замовник, оскільки Вами проігноровано наші законні вимоги, не надано відповідь на Вимогу та не відхилено пропозицію ПрАТ «Деражнянський молочний завод», яка не відповідає умовам тендерної документації, ТОВ «Вінпродтрейд» буде подано скаргу до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З подальшим поданням позовної заяви до Господарського суду про відшкодування збитків у вигляді суми сплаченої за розгляд скарги органом оскарження, витрат на правову допомогу для підготовки матеріалів по поданню скарги до органу оскарження, матеріалів позовної заяви до суду і представництво інтересів в суді та судових витрат.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 12:20
Шановний Учасник по законодавству термін розгляду вимоги складає 5 календарних днів. Замовник закону не порушив.
Номер вимоги: UA-2019-01-21-002159-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 22 лютого 2019 19:22
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скасована
Дата: 22 лютого 2019 19:23
Причина: технічна помилка
Номер вимоги: UA-2019-01-21-002159-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод», Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 26 березня 2019 16:11
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
ПрАТ «Деражнянський молочний завод» звертається з вимогою на рішення тендерного комітету Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №1 Вінницької міської ради», що прийняте протоколом засідання тендерного комітету від 22.03.2019 р. Даним протоколом визнано переможцем ТОВ «Вінпротрейд» та прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю товару: код ДК 021:2015 CPV15510000-6 «Молоко та вершки», закупівля UA-2019-01-21-002159-c.
Вивчивши уважно зміст протоколу розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ПрАТ «Деражнянський молочний завод» вважає за необхідне зауважити наступне:
Відповідно до Додатку №2 тендерної документації (п.п. 10 п. 4 «Інші вимоги») Учасник має надати копії протоколу випробувань про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів та молекулярно-генетичні показники продукції, яка буде постачатися.
Після вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Вінпротрейд» виявлено, що даний учасник, у складі пропозиції надає експертний висновок №001919д.к./18 від 18.06.2018 р. на молоко питне пастеризоване 2,6%, виробництва ТОВ «Віньковецький сирзавод». Однак, молоко та молочні вироби на вміст токсичних елементів, пестицидів досліджуються один раз на півроку (згідно п. 2.1. «Обов’язкового мінімального переліку досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити в державних лабораторіях ветеринарної медицини і за результатами яких видається ветеринарне свідоцтво (ф-2)», затвердженого Наказ Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства агарної політики України 03.11.1998 N 16 зі змінами), тобто Учасником поданий прострочений експертний висновок в частині токсичних елементів, пестицидів.
Крім того, Учасник, надає ще протокол випробувань №0544 ПР від 05.05.2018 р. на молоко пастеризоване, 2,6% жиру, виробництва ТОВ «ЛВК-МІЛК», який також є простроченим в частині таких показників як токсичні елементи, пестициди.
Виходячи з вищенаведеного, є всі підстави вважати, що учасник ТОВ «Вінпротрейд» не надав усіх документів, передбачених у тендерній документації Замовника.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас відхилити пропозицію ТОВ «Вінпротрейд», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вивчивши уважно зміст протоколу розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ПрАТ «Деражнянський молочний завод» вважає за необхідне зауважити наступне:
Відповідно до Додатку №2 тендерної документації (п.п. 10 п. 4 «Інші вимоги») Учасник має надати копії протоколу випробувань про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів та молекулярно-генетичні показники продукції, яка буде постачатися.
Після вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Вінпротрейд» виявлено, що даний учасник, у складі пропозиції надає експертний висновок №001919д.к./18 від 18.06.2018 р. на молоко питне пастеризоване 2,6%, виробництва ТОВ «Віньковецький сирзавод». Однак, молоко та молочні вироби на вміст токсичних елементів, пестицидів досліджуються один раз на півроку (згідно п. 2.1. «Обов’язкового мінімального переліку досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити в державних лабораторіях ветеринарної медицини і за результатами яких видається ветеринарне свідоцтво (ф-2)», затвердженого Наказ Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства агарної політики України 03.11.1998 N 16 зі змінами), тобто Учасником поданий прострочений експертний висновок в частині токсичних елементів, пестицидів.
Крім того, Учасник, надає ще протокол випробувань №0544 ПР від 05.05.2018 р. на молоко пастеризоване, 2,6% жиру, виробництва ТОВ «ЛВК-МІЛК», який також є простроченим в частині таких показників як токсичні елементи, пестициди.
Виходячи з вищенаведеного, є всі підстави вважати, що учасник ТОВ «Вінпротрейд» не надав усіх документів, передбачених у тендерній документації Замовника.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас відхилити пропозицію ТОВ «Вінпротрейд», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 17:28
Відповідь.
Розглянувши вашу вимогу за №386 від 26.03.2019р., щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації, документи, що мають бути надані учасником для підтвердження кваліфікації відповідно до п.4 цього додатку: копії довідок про санітарну обробку автомобілів вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів; копія акту обстеження органів держпродспоживслужби на виробничі і(або) складські приміщення на відповідність вимогам ветеринарно-санітарних заходів; копія експлуатаційного дозволу на виробничі і (або) складські приміщення (Якщо учасник не є виробником продукції, то він надає копію експлуатаційного дозволу підприємства-виробника цієї продукції); копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт; копія дозволу органів держпродспоживслужби на постачання продуктів харчування в ДНЗ, ЗШ, НВК; копія погодженого асортиментного переліку продуктів харчування; копії сертифікатів якості, відповідності, посвідчень про якість; копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3); копія посвідчення про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на упаковку; копія протоколу випробувань про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів та молекулярно-генетичні показники продукції, яка буде постачатися; копії техпаспортів на автомобілі, якими буде постачатись дана продукція, з відміткою про наявність холодильного обладнання (вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку; копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення; копія акту санітарно-епідеміологічного обстеження на автомобілі, які вказані в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); копія заповнених сторінок паспорту (для фізичних осіб).
Тендерна документація замовника не містить окремих вимог щодо порядку та дати оформлення досліджень продукції на вміст токсичних елементів та пестицидів та не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником ветеринарного свідоцтва. У тендерній документації також не зазначено окремих вимог щодо необхідності надання учасником будь-якого іншого документу з результатами досліджень, перелік яких встановлено саме Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р. Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «Вінпродтрейд» не порушено умови тендерної документації. Підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Розглянувши вашу вимогу за №386 від 26.03.2019р., щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації, документи, що мають бути надані учасником для підтвердження кваліфікації відповідно до п.4 цього додатку: копії довідок про санітарну обробку автомобілів вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів; копія акту обстеження органів держпродспоживслужби на виробничі і(або) складські приміщення на відповідність вимогам ветеринарно-санітарних заходів; копія експлуатаційного дозволу на виробничі і (або) складські приміщення (Якщо учасник не є виробником продукції, то він надає копію експлуатаційного дозволу підприємства-виробника цієї продукції); копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт; копія дозволу органів держпродспоживслужби на постачання продуктів харчування в ДНЗ, ЗШ, НВК; копія погодженого асортиментного переліку продуктів харчування; копії сертифікатів якості, відповідності, посвідчень про якість; копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3); копія посвідчення про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на упаковку; копія протоколу випробувань про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів та молекулярно-генетичні показники продукції, яка буде постачатися; копії техпаспортів на автомобілі, якими буде постачатись дана продукція, з відміткою про наявність холодильного обладнання (вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку; копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення; копія акту санітарно-епідеміологічного обстеження на автомобілі, які вказані в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); копія заповнених сторінок паспорту (для фізичних осіб).
Тендерна документація замовника не містить окремих вимог щодо порядку та дати оформлення досліджень продукції на вміст токсичних елементів та пестицидів та не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником ветеринарного свідоцтва. У тендерній документації також не зазначено окремих вимог щодо необхідності надання учасником будь-якого іншого документу з результатами досліджень, перелік яких встановлено саме Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р. Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «Вінпродтрейд» не порушено умови тендерної документації. Підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-01-21-002159-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 27 березня 2019 12:22
Щодо вимоги ПрАТ «Деражнянський молочний завод»
Щодо вимоги за №386 від 26.03.2019р. ПрАТ «Деражнянський молочний завод», вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Наказ Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р., на який як на підставу правомірності своєї вимоги посилається ПрАТ «Деражнянський молочний завод», встановлює обов'язковий мінімальний перелік досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити у державних лабораторіях ветеринарної медицини для отримання ветеринарного свідоцтва.
Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації, документи, що мають бути надані учасником для підтвердження кваліфікації відповідно до п.4 цього додатку: копії довідок про санітарну обробку автомобілів вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів; копія акту обстеження органів держпродспоживслужби на виробничі і(або) складські приміщення на відповідність вимогам ветеринарно-санітарних заходів; копія експлуатаційного дозволу на виробничі і (або) складські приміщення (Якщо учасник не є виробником продукції, то він надає копію експлуатаційного дозволу підприємства-виробника цієї продукції); копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт; копія дозволу органів держпродспоживслужби на постачання продуктів харчування в ДНЗ, ЗШ, НВК; копія погодженого асортиментного переліку продуктів харчування; копії сертифікатів якості, відповідності, посвідчень про якість; копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3); копія посвідчення про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на упаковку; копія протоколу випробувань про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів та молекулярно-генетичні показники продукції, яка буде постачатися; копії техпаспортів на автомобілі, якими буде постачатись дана продукція, з відміткою про наявність холодильного обладнання (вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку; копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення; копія акту санітарно-епідеміологічного обстеження на автомобілі, які вказані в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); копія заповнених сторінок паспорту (для фізичних осіб).
Таким чином:
1. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо порядку та дати оформлення досліджень продукції на вміст токсичних елементів та пестицидів.
2. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності надання учасником ветеринарного свідоцтва, адже саме цей документ видається за результатами досліджень перелік яких встановлено Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р., на який як на підставу правомірності своєї вимоги посилається ПрАТ «Деражнянський молочний завод».
3. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності надання учасником будь-якого іншого документу з результатами досліджень перелік яких встановлено саме Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р.
Разом з тим, звертаємо увагу тендерного комітету Замовника на те, що ПрАТ «Деражнянський молочний завод» не є органом, до повноважень якого входить визначення чинності (дійсності) документів (протоколів випробувань, експертних висновків, тощо), виданих іншими установами.
Враховуючи викладене, ТОВ «Вінпродтрейд» не порушим умови тендерної документації, в зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги ПрАТ «Деражнянський молочний завод».
Розгорнути
Згорнути
Наказ Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р., на який як на підставу правомірності своєї вимоги посилається ПрАТ «Деражнянський молочний завод», встановлює обов'язковий мінімальний перелік досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити у державних лабораторіях ветеринарної медицини для отримання ветеринарного свідоцтва.
Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації, документи, що мають бути надані учасником для підтвердження кваліфікації відповідно до п.4 цього додатку: копії довідок про санітарну обробку автомобілів вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів; копія акту обстеження органів держпродспоживслужби на виробничі і(або) складські приміщення на відповідність вимогам ветеринарно-санітарних заходів; копія експлуатаційного дозволу на виробничі і (або) складські приміщення (Якщо учасник не є виробником продукції, то він надає копію експлуатаційного дозволу підприємства-виробника цієї продукції); копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт; копія дозволу органів держпродспоживслужби на постачання продуктів харчування в ДНЗ, ЗШ, НВК; копія погодженого асортиментного переліку продуктів харчування; копії сертифікатів якості, відповідності, посвідчень про якість; копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3); копія посвідчення про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на упаковку; копія протоколу випробувань про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів та молекулярно-генетичні показники продукції, яка буде постачатися; копії техпаспортів на автомобілі, якими буде постачатись дана продукція, з відміткою про наявність холодильного обладнання (вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку; копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення; копія акту санітарно-епідеміологічного обстеження на автомобілі, які вказані в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); копія заповнених сторінок паспорту (для фізичних осіб).
Таким чином:
1. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо порядку та дати оформлення досліджень продукції на вміст токсичних елементів та пестицидів.
2. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності надання учасником ветеринарного свідоцтва, адже саме цей документ видається за результатами досліджень перелік яких встановлено Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р., на який як на підставу правомірності своєї вимоги посилається ПрАТ «Деражнянський молочний завод».
3. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності надання учасником будь-якого іншого документу з результатами досліджень перелік яких встановлено саме Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р.
Разом з тим, звертаємо увагу тендерного комітету Замовника на те, що ПрАТ «Деражнянський молочний завод» не є органом, до повноважень якого входить визначення чинності (дійсності) документів (протоколів випробувань, експертних висновків, тощо), виданих іншими установами.
Враховуючи викладене, ТОВ «Вінпродтрейд» не порушим умови тендерної документації, в зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги ПрАТ «Деражнянський молочний завод».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 17:22
Відповідь.
Розглянувши вашу вимогу за №386 від 26.03.2019р., щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації, документи, що мають бути надані учасником для підтвердження кваліфікації відповідно до п.4 цього додатку: копії довідок про санітарну обробку автомобілів вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів; копія акту обстеження органів держпродспоживслужби на виробничі і(або) складські приміщення на відповідність вимогам ветеринарно-санітарних заходів; копія експлуатаційного дозволу на виробничі і (або) складські приміщення (Якщо учасник не є виробником продукції, то він надає копію експлуатаційного дозволу підприємства-виробника цієї продукції); копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт; копія дозволу органів держпродспоживслужби на постачання продуктів харчування в ДНЗ, ЗШ, НВК; копія погодженого асортиментного переліку продуктів харчування; копії сертифікатів якості, відповідності, посвідчень про якість; копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3); копія посвідчення про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на упаковку; копія протоколу випробувань про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів та молекулярно-генетичні показники продукції, яка буде постачатися; копії техпаспортів на автомобілі, якими буде постачатись дана продукція, з відміткою про наявність холодильного обладнання (вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку; копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення; копія акту санітарно-епідеміологічного обстеження на автомобілі, які вказані в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); копія заповнених сторінок паспорту (для фізичних осіб).
Тендерна документація замовника не містить окремих вимог щодо порядку та дати оформлення досліджень продукції на вміст токсичних елементів та пестицидів та не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником ветеринарного свідоцтва. У тендерній документації також не зазначено окремих вимог щодо необхідності надання учасником будь-якого іншого документу з результатами досліджень, перелік яких встановлено саме Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р. Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «Вінпродтрейд» не порушено умови тендерної документації. Підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Розглянувши вашу вимогу за №386 від 26.03.2019р., щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації, документи, що мають бути надані учасником для підтвердження кваліфікації відповідно до п.4 цього додатку: копії довідок про санітарну обробку автомобілів вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів; копія акту обстеження органів держпродспоживслужби на виробничі і(або) складські приміщення на відповідність вимогам ветеринарно-санітарних заходів; копія експлуатаційного дозволу на виробничі і (або) складські приміщення (Якщо учасник не є виробником продукції, то він надає копію експлуатаційного дозволу підприємства-виробника цієї продукції); копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт; копія дозволу органів держпродспоживслужби на постачання продуктів харчування в ДНЗ, ЗШ, НВК; копія погодженого асортиментного переліку продуктів харчування; копії сертифікатів якості, відповідності, посвідчень про якість; копії етикетки (бірки) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №3); копія посвідчення про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на упаковку; копія протоколу випробувань про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів та молекулярно-генетичні показники продукції, яка буде постачатися; копії техпаспортів на автомобілі, якими буде постачатись дана продукція, з відміткою про наявність холодильного обладнання (вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку; копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення; копія акту санітарно-епідеміологічного обстеження на автомобілі, які вказані в Довідці (п.1.1. Додатку №2); копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); копія заповнених сторінок паспорту (для фізичних осіб).
Тендерна документація замовника не містить окремих вимог щодо порядку та дати оформлення досліджень продукції на вміст токсичних елементів та пестицидів та не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником ветеринарного свідоцтва. У тендерній документації також не зазначено окремих вимог щодо необхідності надання учасником будь-якого іншого документу з результатами досліджень, перелік яких встановлено саме Наказом Державного департаменту ветеринарної медицини Міністерства аграрної політики України №16 від 03.11.1998р. Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «Вінпродтрейд» не порушено умови тендерної документації. Підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-21-002159-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 22 лютого 2019 19:26
Дата подання: 22 лютого 2019 19:26
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2019 14:32
Рішення від 26.02.2019 № 2050.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2019 14:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2019 № 2935.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 17:01
Рішення від 15.03.2019 № 2935.pdf
Дата публікації: 20 березня 2019 22:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Звітування про виконання рішення
Дата виконання рішення замовником: 22 березня 2019 12:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ключникова Л.М. |
247 028,00
UAH з ПДВ
|
247 028,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» |
269 390,00
UAH з ПДВ
|
266 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК |
271 375,00
UAH з ПДВ
|
267 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
267 240,00
UAH з ПДВ
|
267 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Ключникова Л.М. #2546304225 |
Рішення скасоване |
247 028,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 12:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» #14146210 |
Рішення скасоване |
266 400,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 12:12
|
|
ФОП Ключникова Л.М. #2546304225 |
Відхилено |
247 028,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 12:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» #14146210 |
Відхилено |
266 400,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 13:20
|
|
ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК #36330737 |
Відхилено |
267 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 13:30
|
|
ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897 |
Переможець |
267 240,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 17:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2020 15:14
|
молоко.pdf | зміни до договору |
04 березня 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2020 15:55
|
молоко.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 18:06
|
Угода Вінпротрейд4.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 18:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 18:04
|
Угода Вінпротрейд3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2019 14:39
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2019 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2019 17:56
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2019 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 12:17
|
договір 1 сторінка.jpg | укладений |
03 квітня 2019 12:09
|
договір 2 сторінка.jpg | укладений |
03 квітня 2019 12:09
|
договір 3 сторінка.jpg | укладений |
03 квітня 2019 12:09
|
договір 4 сторінка.jpg | укладений |
03 квітня 2019 12:08
|
договір специфікація.jpg | укладений |
03 квітня 2019 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пролонгування договора |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |