Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 25496692 |
Вебсайт: | http://dnz23.edu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21007, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, БУД. 3-А |
Контактна особа: |
Надія Шевиркіна +380975052368 dnz-23@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2019 15:12 |
Очікувана вартість: | 342 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 710,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 14:53 |
ТД Молоко 2019 ДНЗ 23.doc |
21 січня 2019 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 січня 2019 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 січня 2019 14:53 |
ТД Молоко 2019 ДНЗ 23.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
07.02.2019 року відбувся аукціон пропозицій учасників.
На розгляд було подано цінові пропозиції Приватного акціонерного товариства “Деражнянський молочний завод” та ТОВ “АКРІС ЛОГІСТИК”.
Переможцем процедури закупівлі визнано Приватне акціонерне товариство “Деражнянський молочний завод”
Проте, з аналізу поданих Приватним акціонерним товариством “Деражнянський молочний завод” документів, вбачається, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, а саме:
- відповідно до п. 1.1 п.1 Додатку 3 тендерної документації закупівлі Замовник вимагав “Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначаються
назва машини, механізму, устаткування;
кількість (шт.), та термін експлуатації (років);
стан (нове, справний);
власна, орендується, лізинг (у кого)”. Учасником Приватне акціонерне товариство “Деражнянський молочний завод” в тендерній пропозиції подано довідку, що не містить інформації про термін експлуатації основних засобів.
- відповідно до п.4 Додатку 3 тендерної документації закупівлі Замовник вимагав “Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт”. В тендерній пропозицій Учасника Приватне акціонерне товариство “Деражнянський молочний завод” відсутня копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, а також документи, що підтверджують право проведення таких робіт відповідних установ.
Отже, тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства “Деражнянський молочний завод” не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації закупівлі Замовника.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ “Про публічні закупівлі”, вимагаємо зареєструвати та розглянути дану вимогу на засіданні тендерного комітету та дискваліфікувати Учасника Приватне акціонерне товариство “Деражнянський молочний завод” як такого, що не підтвердив кваліфікаційні та інші вимоги процедури закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-14-000018 ● 6ea963554b034fe992e55ec58e0e9831
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2019 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 №45
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.08.2019 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-01-21-002080-c 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-16 09:44:15
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків (молоко) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-21-002080-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасник Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 11 лютого 2019 року) обрано переможцем торгів, виконав вимоги абзацу 2, 5 та 8 пункту 4 Додатку №3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації, в частині надання: копії особових медичних книжок експедиторів, копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт та копії техпаспорта або санітарного паспорта на автомобіль, яким буде постачатись дана продукція, з відміткою про наявність холодильного обладнання вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №3).
2. З яких підстав переможцем торгів Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини другої статті 17 Закону, надано довідку про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, яка призначена для подання до Хмельницької міської дитячої лікарні?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-20 10:26:12
Відповідь на запит від 16.08.2019
На Ваш запит від 16.08.2019 року № UA-M-2019-08-14-000018 щодо моніторингу закупівлі № UA-2019-01-21-002080-c повідомляємо наступне.
У 2019 році було проведено закупівлю молока в електронній системі публічних закупівель Prozzoro за номерами UA-2019-01-21-002080-c по результатам якої, укладено договір з ПАТ «Деражнянський молочний завод».
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» в файлах «19 мед книжки водіїв експедиторів», «19 мед книжки працівників» надано копії медичних книжок Швеця А.В., Колесника С.Б., Мельник Р.С., Гуменюка Д.В. - водіїв та менеджерів, які можуть безпосередньо виконувати функції експедиторів. Окрім того, вимоги тендерної документації не вказують на необхідність наявності саме експедиторів для підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо працівників, так як дані функції можуть виконуватись безпосередньо водієм, тому відхилення пропозиції Учасника з цієї підстави може бути необґрунтованим.
Щодо наявності копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт, учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» надано файл «18 Документи, що підтверджують проведення дезінфекції транспортних засобів.pdf» договору, який містить інформацію, згідно предмета договору п. 1.1.2. виконати комплекс робіт дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію та перевірки пасток для гризунів на об’єктах Замовника з вказівкою на розцінки за квадратний метр робіт, окрім того, в Розділі 2 вище зазначеного договору, а саме в п.2.1.3. вказується на обов’язок Виконавця, проводити обстеження території та будівель Замовника з метою оцінки їх санітарно-технічного стану, а також п.2.1.4. вказано обов’язок Виконавця проводити роботи по профілактичній дезінфекції в приміщеннях Замовника. Таким чином, зі змісту вище зазначеного Договору, вбачається відповідність вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» в файлі «копії техпаспорта рефрижератор» надано копії техпаспортів автомобілів DAF типу D.3 вантажний фургон-рефрижератор д.р.н. ВХ0274ВР, д.р.н. ВХ9205СВ. Даний клас D.3. фургона-рефрижератора вказує про наявність холодильного обладнання. Рефрижератор являє собою покращений ізотермічний кузов, який комплектується холодильним обладнанням, клас D.3. відповідає температурному режиму менше або дорівнює + 2 ° C. Предметом закупівлі являється молоко, яке належить до швидкопсувних продуктів, тому керуючись Наказом Міністерства транспорту України № 873 від 09.12.2002 р. при перевезенні молочних продуктів повинен дотримуватись температурний режим від +2 до +5 ° C.
Тлумачення слова «РЕФРИЖЕРА́ТОР» надає словник української мови згідно якого:
РЕФРИЖЕРА́ТОР, а, чол.
1.Частина холодильної установки, в якій відбувається випаровування рідини і утворення внаслідок цього низької температури;Камера для зберігання чого-небудь при низькій температурі. Рефрижератори і кладові [криголама] розраховані на зберігання річного запасу продуктів (Наука і життя, 12, 1956, 21); Руйнування мікробних тіл проводилося розтиранням їх протягом години з соляним піском. Розтерту масу заливали фізіологічним розчином і залишали для екстракції в рефрижераторі на 24 год. (Мікробіологічний журнал, XXIII, 1, 1961, 42).
2. Транспортний засіб з холодильними машинами для перевезення продуктів, що швидко псуються. Китобійна база складається з вантажного судна, танкера, рефрижератора і великого пасажирського пароплава (Наука і життя, 8, 1959, 17); Далеко в морі повільно сунувся рефрижератор (Олесь Донченко, III, 1956, 359)[Словник української мови: в 11 томах. — Том 8, 1977. — Стор. 520].
Відповідно до ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Окрім того, згідно ч.3 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до умов розділу 5 інструкції з підготовки тендерної документації:
На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Додатково замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням — http://sfs.gov.ua/businesspartner.
Жодним пунктом тендерної документації, не вказано про обов’язок зазначення адресата довідки про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, яку повинен надати Замовник, окрім того, згідно умов тендерної документації, замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів, приклад використання надаємо у файлі «приклад перевірки».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь про усунення вимоги
2019-08-29 14:10:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-10-15-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.10.2019 №55 Вінниця
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 16 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-01-21-002080-с, здійсненої комунальним закладом «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
2019-10-15 15:14:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» |
312 120,00
UAH з ПДВ
|
312 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК |
324 000,00
UAH з ПДВ
|
324 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» #14146210 |
Переможець |
312 120,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 14:39
|
ду №4.PDF | укладений |
18 листопада 2019 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2019 14:31
|
ду№3.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2019 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 14:05
|
зміни до договору по молоку.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2019 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 09:06
|
договір молоко.PDF | укладений |
22 лютого 2019 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості молока |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |