Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки (Молоко)
Очікувана вартість
342 000,00 UAH
UA-2019-01-21-002080-c 2e2640a8681b4bb7accad1340a230a57
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевиркіна

+380975052368 dnz-23@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 25496692
Вебсайт: http://dnz23.edu.vn.ua
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, БУД. 3-А
Контактна особа: Надія Шевиркіна
+380975052368
dnz-23@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 15:30
Початок аукціону: 07 лютого 2019 15:12
Очікувана вартість: 342 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 літр
Молоко та вершки (Молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, Олександра Довженка, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 14:53
ТД Молоко 2019 ДНЗ 23.doc
21 січня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 14:53
ТД Молоко 2019 ДНЗ 23.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-21-002080-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК, Код ЄДРПОУ:36330737
Дата подання: 18 лютого 2019 17:29
Вимога Замовнику
Товариство з обмеженою відповідальністю “АКРІС ЛОГІСТИК”, в особі заступника генерального директора з питань торгівлі Лобая Юрія Івановича, є учасником процедури закупівлі, яку проводить Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" (далі – Замовник) по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-21-002080-c
07.02.2019 року відбувся аукціон пропозицій учасників.
На розгляд було подано цінові пропозиції Приватного акціонерного товариства “Деражнянський молочний завод” та ТОВ “АКРІС ЛОГІСТИК”.
Переможцем процедури закупівлі визнано Приватне акціонерне товариство “Деражнянський молочний завод”
Проте, з аналізу поданих Приватним акціонерним товариством “Деражнянський молочний завод” документів, вбачається, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, а саме:
- відповідно до п. 1.1 п.1 Додатку 3 тендерної документації закупівлі Замовник вимагав “Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначаються
назва машини, механізму, устаткування;
кількість (шт.), та термін експлуатації (років);
стан (нове, справний);
власна, орендується, лізинг (у кого)”. Учасником Приватне акціонерне товариство “Деражнянський молочний завод” в тендерній пропозиції подано довідку, що не містить інформації про термін експлуатації основних засобів.
- відповідно до п.4 Додатку 3 тендерної документації закупівлі Замовник вимагав “Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт”. В тендерній пропозицій Учасника Приватне акціонерне товариство “Деражнянський молочний завод” відсутня копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, а також документи, що підтверджують право проведення таких робіт відповідних установ.
Отже, тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства “Деражнянський молочний завод” не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації закупівлі Замовника.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ “Про публічні закупівлі”, вимагаємо зареєструвати та розглянути дану вимогу на засіданні тендерного комітету та дискваліфікувати Учасника Приватне акціонерне товариство “Деражнянський молочний завод” як такого, що не підтвердив кваліфікаційні та інші вимоги процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2019 17:58
залишити без задоволення у зв’язку із тим, що вона є необґрунтованою і порушує принципи здійснення закупівель

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-14-000018 ● 6ea963554b034fe992e55ec58e0e9831
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 серпня 2019 11:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.08.2019 №45
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.08.2019 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-01-21-002080-c 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-16 09:44:15

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків (молоко) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-21-002080-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасник Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 11 лютого 2019 року) обрано переможцем торгів, виконав вимоги абзацу 2, 5 та 8 пункту 4 Додатку №3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації, в частині надання: копії особових медичних книжок експедиторів, копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт та копії техпаспорта або санітарного паспорта на автомобіль, яким буде постачатись дана продукція, з відміткою про наявність холодильного обладнання вказаних в Довідці (п.1.1. Додатку №3).
2. З яких підстав переможцем торгів Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини другої статті 17 Закону, надано довідку про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, яка призначена для подання до Хмельницької міської дитячої лікарні?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-20 10:26:12

Відповідь на запит від 16.08.2019

На Ваш запит від 16.08.2019 року № UA-M-2019-08-14-000018 щодо моніторингу закупівлі № UA-2019-01-21-002080-c повідомляємо наступне.
У 2019 році було проведено закупівлю молока в електронній системі публічних закупівель Prozzoro за номерами UA-2019-01-21-002080-c по результатам якої, укладено договір з ПАТ «Деражнянський молочний завод».
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» в файлах «19 мед книжки водіїв експедиторів», «19 мед книжки працівників» надано копії медичних книжок Швеця А.В., Колесника С.Б., Мельник Р.С., Гуменюка Д.В. - водіїв та менеджерів, які можуть безпосередньо виконувати функції експедиторів. Окрім того, вимоги тендерної документації не вказують на необхідність наявності саме експедиторів для підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо працівників, так як дані функції можуть виконуватись безпосередньо водієм, тому відхилення пропозиції Учасника з цієї підстави може бути необґрунтованим.
Щодо наявності копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт, учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» надано файл «18 Документи, що підтверджують проведення дезінфекції транспортних засобів.pdf» договору, який містить інформацію, згідно предмета договору п. 1.1.2. виконати комплекс робіт дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію та перевірки пасток для гризунів на об’єктах Замовника з вказівкою на розцінки за квадратний метр робіт, окрім того, в Розділі 2 вище зазначеного договору, а саме в п.2.1.3. вказується на обов’язок Виконавця, проводити обстеження території та будівель Замовника з метою оцінки їх санітарно-технічного стану, а також п.2.1.4. вказано обов’язок Виконавця проводити роботи по профілактичній дезінфекції в приміщеннях Замовника. Таким чином, зі змісту вище зазначеного Договору, вбачається відповідність вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Учасником ПАТ «Деражнянський молочний завод» в файлі «копії техпаспорта рефрижератор» надано копії техпаспортів автомобілів DAF типу D.3 вантажний фургон-рефрижератор д.р.н. ВХ0274ВР, д.р.н. ВХ9205СВ. Даний клас D.3. фургона-рефрижератора вказує про наявність холодильного обладнання. Рефрижератор являє собою покращений ізотермічний кузов, який комплектується холодильним обладнанням, клас D.3. відповідає температурному режиму менше або дорівнює + 2 ° C. Предметом закупівлі являється молоко, яке належить до швидкопсувних продуктів, тому керуючись Наказом Міністерства транспорту України № 873 від 09.12.2002 р. при перевезенні молочних продуктів повинен дотримуватись температурний режим від +2 до +5 ° C.
Тлумачення слова «РЕФРИЖЕРА́ТОР» надає словник української мови згідно якого:
РЕФРИЖЕРА́ТОР, а, чол.
1.Частина холодильної установки, в якій відбувається випаровування рідини і утворення внаслідок цього низької температури;Камера для зберігання чого-небудь при низькій температурі. Рефрижератори і кладові [криголама] розраховані на зберігання річного запасу продуктів (Наука і життя, 12, 1956, 21); Руйнування мікробних тіл проводилося розтиранням їх протягом години з соляним піском. Розтерту масу заливали фізіологічним розчином і залишали для екстракції в рефрижераторі на 24 год. (Мікробіологічний журнал, XXIII, 1, 1961, 42).
2. Транспортний засіб з холодильними машинами для перевезення продуктів, що швидко псуються. Китобійна база складається з вантажного судна, танкера, рефрижератора і великого пасажирського пароплава (Наука і життя, 8, 1959, 17); Далеко в морі повільно сунувся рефрижератор (Олесь Донченко, III, 1956, 359)[Словник української мови: в 11 томах. — Том 8, 1977. — Стор. 520].
Відповідно до ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Окрім того, згідно ч.3 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до умов розділу 5 інструкції з підготовки тендерної документації:
На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Додатково замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням — http://sfs.gov.ua/businesspartner.
Жодним пунктом тендерної документації, не вказано про обов’язок зазначення адресата довідки про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, яку повинен надати Замовник, окрім того, згідно умов тендерної документації, замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей про наявність або відсутність заборгованості з податків і зборів, приклад використання надаємо у файлі «приклад перевірки».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь про усунення вимоги

2019-08-29 14:10:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-10-15-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


15.10.2019 №55 Вінниця



Про призначення
перевірки закупівлі


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 16 жовтня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-01-21-002080-с, здійсненої комунальним закладом «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради».

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

2019-10-15 15:14:18


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» 312 120,00
UAH з ПДВ
312 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК 324 000,00
UAH з ПДВ
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 10:08
Електронний підпис
11 лютого 2019 12:30
Електронний підпис
11 лютого 2019 12:29
Довідка переможця.pdf
06 лютого 2019 10:30
Електронний підпис
01 лютого 2019 23:39
27 лист-згода.pdf
01 лютого 2019 23:39
27 лист-згода 1.pdf
01 лютого 2019 23:39
26 договір.pdf
01 лютого 2019 23:39
14 тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 23:39
12 тех завдання.pdf
01 лютого 2019 23:39
8 дов. п.9ч.2ст.9.pdf
01 лютого 2019 23:39
6 дов. не судимі.pdf
01 лютого 2019 23:39
3-7 г.л. корупція.pdf
01 лютого 2019 23:39
2 Г.Л. ст. 17.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 12:29
Електронний підпис
05 лютого 2019 12:03
12 БПД.pdf
05 лютого 2019 12:03
11.1 лист іст ум.pdf
05 лютого 2019 12:03
11. проект.pdf
05 лютого 2019 12:03
10 лист зах довк.pdf
05 лютого 2019 12:03
9.1 Копія паспорта.pdf
05 лютого 2019 12:03
9. Копія паспорта.pdf
05 лютого 2019 12:03
8.1 гарант тех вим.pdf
05 лютого 2019 12:03
8. тех вим.pdf
05 лютого 2019 12:03
7.2 дов кваліф ум.pdf
05 лютого 2019 12:03
7.1 дов уповн ос.pdf
05 лютого 2019 12:03
7. ст 17.pdf
05 лютого 2019 12:03
6.8.1. Вис.сан.плівку.pdf
05 лютого 2019 12:03
6.5.1 Вис. сан. молоко.pdf
05 лютого 2019 12:03
6.5 якісне 05.02 молоко.pdf
05 лютого 2019 12:03
6.3.1 виписка ОПУС.pdf
05 лютого 2019 12:03
6.2.1. експлуатац ЖМЗ.pdf
05 лютого 2019 12:03
6.2 експлуатац акріс.pdf
05 лютого 2019 12:03
6. мед книжки водії.pdf
05 лютого 2019 12:03
5. дов аналог дог.pdf
05 лютого 2019 12:03
4. дов прац-ки.pdf
05 лютого 2019 12:03
3.4 сан обр 10.02.pdf
05 лютого 2019 12:03
3.3.Свідоцтво ТЗ.pdf
05 лютого 2019 12:03
3.2. Сан.паспорт.pdf
05 лютого 2019 12:03
3. дов маттех база.pdf
05 лютого 2019 12:03
2.3 Виписка протоколу 27.pdf
05 лютого 2019 12:03
17 витяг 24.01.2019.PDF
05 лютого 2019 12:03
2.1. Наказ ген.директ..pdf
05 лютого 2019 12:03
16.Ліцензія.pdf
05 лютого 2019 12:03
15. ІSО.pdf
05 лютого 2019 12:03
14. лит санкції.pdf
05 лютого 2019 12:03
1. пропозиція.pdf
05 лютого 2019 12:03
0. реєстр.pdf
05 лютого 2019 12:03
13. відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод»

ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод»
#14146210
Переможець 312 120,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:35

Документи

11 лютого 2019 11:35
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:34
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод»
#14146210
312 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 11:35
Електронний підпис
11 лютого 2019 11:34
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 14:39
ду №4.PDF укладений
18 листопада 2019 14:35
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 14:31
ду№3.PDF зміни до договору
18 листопада 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 14:05
зміни до договору по молоку.PDF зміни до договору
02 вересня 2019 13:55
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 09:06
договір молоко.PDF укладений
22 лютого 2019 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості молока
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 280 818,24
UAH (в тому числі ПДВ 46 803,04 UAH)
Причини розірвання договору: ст. 188, 206 Господарського кодексу України