Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарів та елементів благоустрою вулиці Соборності (від вул. Європейська до Соборного майдану) у місті Полтава (45000000-7)
Очікувана вартість
162 532 372,80 UAH
UA-2019-01-21-001997-b 72c4d1c557824af09bf3c9ccd8e8155e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 14:10
Очікувана вартість: 162 532 372,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 812600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт тротуарів та елементів благоустрою вулиці Соборності (від вул. Європейська до Соборного майдану) у місті Полтава
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт тротуарів та елементів благоустрою вулиці Соборності (від вул. Європейська до Соборного майдану) у місті Полтава (45000000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, вулиця Соборності (від вул. Європейська до Соборного майдану)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення марки матеріалів
Дата подання: 26 січня 2019 23:18
Дата відповіді: 30 січня 2019 17:00
З метою якісного розрахунку вартості робіт прошу уточнити марку, технічні характеристики матеріалів та обладнання по пунктам № 31, 107-114, 195,199,200 з Додатку №3.
Відповідь: П. 31 люк із замком індивідуального виготовлення – чугуний під стандартний колодязь КО 6 ЗБ 3.900.1-14.
П. 107 болард – болард (тип .1) 8 шт. – 870 мм; болард (тип. 2) – 4 шт. – 630 мм; болард (тип. 3) – 2 шт. – 870 мм; болард (тип 4) – 6 шт. – 630 мм.
П. 108 велосипедна парковка індивідуального проектування – металева, гнута труба, анкерний комплект, більш детально технічні характристики зображені на малюнках, які є складовими проектної документації.
П. 109 лави паркові індивідуального виготовлення – металева, ковка та лиття, більш детально технічні характристики зображені на малюнках, які є складовими проектної документації.
П. 110 меблі вуличні індивідуального проектування: центральний елемент – 1 шт. 2 компл.
Тип. 1 : тумбат – 4 шт. 2 компл.; лавка – 8 шт. 2 компл.; тумба квітник – 3 шт. 2 компл. Тип. 2: тумбат – 4 шт. 2 компл.; лавка – 8 шт. 2 компл.; тумба квітник – 5 шт. 2 компл.
Тип. 3: тумбат – 4 шт. 2 компл.; лавка – 6 шт. 2 компл.; тумба квітник – 4 шт. 2 компл.
Більш детально технічні характристики зображені на малюнках, які є складовими проектної документації.
П.111 урна вулична – індивідуального проектування – металева, зварювання, штампування, ковка, більш детально технічні характристики зображені на малюнках, які є складовими проектної документації.
П. 113 згідно локального кошторису інвесторського кошторису застосована розцінка для роботи: «Садіння багатолітніх квітників при густоті насадження 1,6 тис.шт. квітів на 100 м2» – РН18-100-1.
П. 112 вказівники індивідуального проектування у кількості 5 опор, на яких розміщенно таблички, більш детально технічні характристики зображені на малюнках, які є складовими проектної документації.
П. 114 Посадковий матеріал – гумус.
П. 195 Світильник вуличний – освітлювальна опора ОГК 6/190/75 кл (в зборі) більш детально технічні характристики зображені на малюнках, які є складовими проектної документації.
П. 199 Згідно локального кошторису інвесторського кошторису застосована розцінка для роботи: «Монтаж увідно-розподільних пристроїв» – РН17-13-1.
П. 199 шафа управління зовнішнім освітленням – типу И-710 (або еквівалент).
П. 200 щит розеточний в антивандальному виконанні типу ЩПМП-1-1 (або еквівалент).
У зв'язку з тим, що під час надання відповіді є неможливим підкріплення файлів та технічні характеристики МАФів індивідуального проектування (п. 31, п.п. 107-112, п. 195) знаходяться у складі проекту у вигляді малюнків, які не можливо прикріпити учасник торгів (особа, уповноважена учасником, що підтверджується відповідним документом – довіреністю на ознайомлення з проектною документацією на об’єкт «Капітальний ремонт тротуарів та елементів благоустрою вулиці Соборності (від вул. Європейська до Соборного майдану) у місті Полтава») може безпосередньо ознайомитися з проектною документацією в робочий час (Пн.-Чт. з 08:00 по 7:15 год.; Пт. з 08:00 по 16:00 год.; перерва з 12:00 по 13:00 год.) в приміщенні Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради за адресою м. Полтава, вул. Стрітенська, 19, каб. 37.
Невистачає інформації для розрахунку
Дата подання: 26 січня 2019 23:26
Дата відповіді: 30 січня 2019 17:05
Проаналізувавши тендерну документацію виявили неможливість якісного розрахунку вартості, просимо надати Вас проектну документацію.
Відповідь: У замовника торгів відсутня проектна документація в електронному вигляді, у зв’язку з тим, що друкована проектна документація має значні обсяги та нестандартні параметри та замовник обмежений часовими параметрами для надання відповіді на запитання учасників, у Замовника відсутні технічні можливості для її прикріплення сканкопії проекту до відповіді на сайті.
Також, враховуючи те, що під час надання відповіді неможливо підкрипити файли учасник торгів (особа, уповноважена учасником, що підтверджується відповідним документом – довіреністю на ознайомлення з проектною документацією на об’єкт «Капітальний ремонт тротуарів та елементів благоустрою вулиці Соборності (від вул. Європейська до Соборного майдану) у місті Полтава») може ознайомитися з проектною документацією в робочий час (Пн.-Чт. з 08:00 по 7:15 год.; Пт. з 08:00 по 16:00 год.; перерва з 12:00 по 13:00 год.) в приміщенні Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради за адресою м. Полтава, вул. Стрітенська, 19, каб. 37.
Зміна №2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013
Дата подання: 26 січня 2019 23:53
Дата відповіді: 30 січня 2019 17:08
Звертаемо Вашу увагу, що у тендерній документації в розділі 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в пункті" 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" : Ви посилаєтесь на ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Але ж з 1 червня 2018 р. вступив в дію наказ № 102 від 16 квітня відповідно до ч.2 ст 11 Закону України "Про стандартізацію "... і Ви б мали вже керуватись Зміною №2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Просимо внести зміни в пункт 6 розділу 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальовиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» на сьогоднішній день є чинною.
При розрахунку витрат на які є посилання на ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 необхідно розраховувати у відповідності ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 у останній чинній редакції, тобто з усіма змінами та доповненнями та з врахуванням граничних показників, які наведені у кошторисній документації робочого проекту, який пройшов експертизу.
Перелічувати всі документи, якими вносилися зміни та доповнення до нормативних актів, державних стандартів, настанов тощо на які є посилання в тендерній документації не є обов'язковим.
Показники: адміністративних витрат будівельної організації; кошторисного прибутку, коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва; прогнозованого рівня інфляції в будівництві першого року будівництва (п. 6 р. 3 Тендерної документації) вказані у відповідності до кошторисної документації робочого проекту, який має позитивний експертний звіт. Інвесторська кошторисна документація була розрахована проектантом у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з врахуванням Зміни № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.
Враховуючи вищенаведене, є некоректним керуватися лише Зміною № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-05-000046 ● 173eb6153b1b4436bab52d9598ec6d6a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019 18:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
05.02.2019 № 6
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 05.02.2019 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-01-21-001997-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання абзацу 2 пункту 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», Висновку про результати моніторингу закупівлі, який оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу 08.02.2019 року та відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» відкриті торги на закупівлю: «Капітальний ремонт тротуарів та елементів благоустрою вулиці Соборності (від вул. Європейська до Соборного майдану) у місті Полтава (45000000-7)» (UA-2019-01-21-001997-b) відмінені.

2019-02-13 17:21:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-02-13 18:11:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД 159 956 222,65
UAH з ПДВ
107 000 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 74 900 000 Документи
ТОВ МАРК СТРОЙ 150 000 000,00
UAH з ПДВ
141 985 714,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 99 389 999.80 Документи
ТОВ"Соцпроектбуд" 156 000 000,00
UAH з ПДВ
149 950 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 104 965 000 Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 17:25
Електронний підпис
05 лютого 2019 16:29
Ч5 Документи.pdf
05 лютого 2019 16:29
Ч8 Копія договору .pdf
05 лютого 2019 16:29
Ч7 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 20:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 12:08
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД

ТОВ МАРК СТРОЙ

ТОВ"Соцпроектбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД
#32347574
Очікує рішення 107 000 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 14:37

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 лютого 2019 17:19
Коментар щодо відміни: відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» - відмінити відкриті торги на закупівлю: «Капітальний ремонт тротуарів та елементів благоустрою вулиці Соборності (від вул. Європейська до Соборного майдану) у місті Полтава (45000000-7)» (UA-2019-01-21-001997-b)
Документи:
13 лютого 2019 17:19
Протокол № 3 від 13.02.2019.PDF