Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові канцелярські товари
Очікувана вартість
41 456,00 UAH
UA-2019-01-21-001846-b 3b7f77eda3a14a0087772aeec22f49b1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Циганок Світлана

+380444846425 tsyganok@apostille.in.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 35198441
Вебсайт: http://www.apostille.in.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41
Контактна особа: Циганок Світлана
+380444846425
tsyganok@apostille.in.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 січня 2019 12:11
Очікувана вартість: 41 456,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Предмет закупівлі (товар): паперові канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне).
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче.
Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4976 шт
Паперові канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019  —  08 лютого 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 22 січня 2019 08:53
Дата відповіді: 22 січня 2019 11:09
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання відповідаємо наступне.
В додатку до Документації чітко зазначено, що в пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. З чого випливає звичайно, що Замовник допускає на торги аналоги і еквіваленти товару, але тільки в разі якщо за характеристиками це дійсно аналог чи еківалент.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-21-001846-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 25 січня 2019 16:06
Невідповідність вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2019-01-21-001846-b (Канцтовари), який проходив 18.01.2019 р.
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ФОП "Комарова Н.С." у складі своєї пропозиції надає Цінову пропозицію без зазначення торгової марки, чим порушує вимоги частини 5 Документації для проведення закупівлі. Також до Папок-реєстраторів учасником збережено вираз «або еквівалент», що унеможливлює визначення який саме товар запропоновано учасником.
Учасник ТОВ "Техноюг" у складі своєї пропозиції зазначає Папір офісний А4 та А5 «Sveto Copy», який за своїми характеристиками має показник Непрозорість – 91%, що порушує технічні (якісні) вимоги до товару.
Учасник ФОП "Грилюк О. С." у складі своєї пропозиції зазначає Папір офісний А4 «Tecnis Copier», який за своїми характеристиками має показник Непрозорість – 90%, що порушує технічні (якісні) вимоги до товару. Для підтвердження даної інформації надаємо сертифікат якості на папір «Tecnis Copier».
Учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає Папір А5 «idea!» по 1000 листків в пачці, що є порушенням технічні (якісні) вимоги до товару. Також учасник надає Сертифікат якості на Папір А4 де зазначає, що папір запаковано в упаковку по 100 аркушів у пачці, що також порушує технічні (якісні) вимоги до товару та суперечить інформації наданій учасником в Ціновій пропозиції.
Учасник ТОВ "ОТ" у складі своєї пропозиції зазначає Папір офісний А4 «Ballet Universal», який за своїми характеристиками має показник Непрозорість – 91%, що порушує технічні (якісні) вимоги до товару. Також учасник зазначає Папки-реєстратори А4 70 мм (сині, жовті, бірюзові) «Delta by Axent», проте під торговою маркою «Delta by Axent» не виготовляється папок шириною 70 мм.
Просимо відхилити пропозиції учасників ФОП "Комарова Н.С.", ТОВ "Техноюг", ФОП "Грилюк О. С.", ТОВ "Аверс Канцелярія" та ТОВ "ОТ" як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 січня 2019 16:40
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2019 16:39
Протоколом №2 від 28.01.2019 р. пропозицію учасника ФОП Комарова Н.С. відхилено.

Документи подані скаржником

25 січня 2019 15:20
Сертифікат tecnis copier.pdf

Документи

28 січня 2019 16:39
Рисунок (721).jpg
28 січня 2019 16:39
Рисунок (720).jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА 38 723,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 35 647,32
UAH з ПДВ
33 157,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 36 668,00
UAH з ПДВ
33 942,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 37 540,34
UAH з ПДВ
34 150,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" 36 276,28
UAH з ПДВ
34 182,18
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 38 925,96
UAH з ПДВ
35 643,06
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 37 582,56
UAH з ПДВ
36 658,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 10:48
бумага сертифікат.jpeg
25 січня 2019 09:53
ЦП1онов..pdf
24 січня 2019 15:00
Електронний підпис
24 січня 2019 14:59
ЦП онов..pdf
23 січня 2019 16:33
Електронний підпис
23 січня 2019 16:32
УБВ СЕС.PDF
23 січня 2019 16:32
ЦП і тех.вимоги.pdf
23 січня 2019 16:32
паспорт ЗАВІРЕНО.pdf
23 січня 2019 16:32
Персональні дані.pdf
23 січня 2019 16:32
Довідка щодо підпису.pdf
23 січня 2019 16:32
КОД ЗАВІРЕНО.pdf
23 січня 2019 16:32
zoom .jpg

Публічні документи

23 січня 2019 17:38
ТЕХ. харак.pdf
23 січня 2019 17:38
Лист -договір - згода.pdf
23 січня 2019 17:38
КП.pdf
23 січня 2019 17:38
договор.pdf
23 січня 2019 17:38
УСТАВНЫЕ.7z

Публічні документи

23 січня 2019 10:10
Сертификация .pdf
23 січня 2019 10:10
Зум.jpg
23 січня 2019 10:10
Документація .rar
23 січня 2019 10:10
Відгуки про ТОВ ОТ.rar
23 січня 2019 10:10
статут.rar
23 січня 2019 10:10
Лист-ліценцування (6).pdf
23 січня 2019 10:10
Довідка з банку.jpg
23 січня 2019 10:10
протокол.jpg
23 січня 2019 10:10
ПДВ.jpg
23 січня 2019 10:10
наказ.jpg
23 січня 2019 10:10
витяг з наказу.jpg
23 січня 2019 10:10
виписка2.jpg
23 січня 2019 10:10
виписка1.jpg
23 січня 2019 10:10
витяг3.jpg
23 січня 2019 10:10
витяг2.jpg
23 січня 2019 10:10
витяг1.jpg
23 січня 2019 10:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 17:09
Статут13.03Копия.PDF
23 січня 2019 17:09
ВитягЄДРПОУ.PDF
23 січня 2019 17:09
ПРОТОКОЛ25_Копия.PDF
23 січня 2019 17:09
Статут 01.03.18.pdf
23 січня 2019 17:09
ПРОТОКОЛ № 25.pdf
23 січня 2019 17:09
Протокол+наказ_Копия.PDF
23 січня 2019 17:09
свідоцПДВ_оригінал.pdf
23 січня 2019 17:09
довідка ЄДРПОУ.pdf
23 січня 2019 17:09
СвідПДВКопия_.PDF
23 січня 2019 17:09
Витяг ПДВ 22.12.2018р..pdf
23 січня 2019 17:09
ВитягПДВ_КОПИЯ.PDF
23 січня 2019 17:09
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

23 січня 2019 14:54
цінова пропозиція.pdf
23 січня 2019 14:54
Статут.pdf
23 січня 2019 14:54
Рішення власника.pdf
23 січня 2019 14:54
лист згода.pdf
23 січня 2019 14:54
Витяг ПДВ.pdf
23 січня 2019 14:54
Витяг ЄДР.pdf
23 січня 2019 14:54
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА
#3004819182
Рішення скасоване 33 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 16:40
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА
#3004819182
Відхилено 33 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 16:42
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 33 157,32
UAH з ПДВ
31 січня 2019 18:04
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Переможець 33 942,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 12:41

Документи

25 січня 2019 14:22
Рисунок (719).jpg

Документи

28 січня 2019 16:42
Рисунок (721).jpg
28 січня 2019 16:42
Рисунок (720).jpg

Документи

31 січня 2019 18:04
Рисунок (725).jpg
31 січня 2019 18:04
Рисунок (726).jpg

Документи

05 лютого 2019 12:41
Рисунок (727).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
33 942,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 12:41
Рисунок (727).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рисунок (737).jpg укладений
13 лютого 2019 15:24
Рисунок (739).jpg укладений
13 лютого 2019 15:24
Рисунок (736).jpg укладений
13 лютого 2019 15:24
Рисунок (738).jpg укладений
13 лютого 2019 15:24
Рисунок (735).jpg укладений
13 лютого 2019 15:24
Рисунок (734).jpg укладений
13 лютого 2019 15:24