Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паперові канцелярські товари
Очікувана вартість
41 456,00 UAH
UA-2019-01-21-001846-b ● 3b7f77eda3a14a0087772aeec22f49b1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 35198441 |
Вебсайт: | http://www.apostille.in.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41 |
Контактна особа: |
Циганок Світлана +380444846425 tsyganok@apostille.in.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2019 12:11 |
Очікувана вартість: | 41 456,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 830,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Предмет закупівлі (товар): паперові канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне).
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче.
Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.
Розгорнути
Згорнути
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче.
Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4976 шт
Паперові канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2019
—
08 лютого 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 16:52 |
Договір поставки.doc |
21 січня 2019 16:52 |
Тех_вимоги канцтовари.docx |
21 січня 2019 16:52 |
Документація_канцтовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 22 січня 2019 08:53
Дата відповіді: 22 січня 2019 11:09
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше питання відповідаємо наступне.
В додатку до Документації чітко зазначено, що в пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. З чого випливає звичайно, що Замовник допускає на торги аналоги і еквіваленти товару, але тільки в разі якщо за характеристиками це дійсно аналог чи еківалент.
В додатку до Документації чітко зазначено, що в пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. З чого випливає звичайно, що Замовник допускає на торги аналоги і еквіваленти товару, але тільки в разі якщо за характеристиками це дійсно аналог чи еківалент.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-21-001846-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 25 січня 2019 16:06
Невідповідність вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2019-01-21-001846-b (Канцтовари), який проходив 18.01.2019 р.
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ФОП "Комарова Н.С." у складі своєї пропозиції надає Цінову пропозицію без зазначення торгової марки, чим порушує вимоги частини 5 Документації для проведення закупівлі. Також до Папок-реєстраторів учасником збережено вираз «або еквівалент», що унеможливлює визначення який саме товар запропоновано учасником.
Учасник ТОВ "Техноюг" у складі своєї пропозиції зазначає Папір офісний А4 та А5 «Sveto Copy», який за своїми характеристиками має показник Непрозорість – 91%, що порушує технічні (якісні) вимоги до товару.
Учасник ФОП "Грилюк О. С." у складі своєї пропозиції зазначає Папір офісний А4 «Tecnis Copier», який за своїми характеристиками має показник Непрозорість – 90%, що порушує технічні (якісні) вимоги до товару. Для підтвердження даної інформації надаємо сертифікат якості на папір «Tecnis Copier».
Учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає Папір А5 «idea!» по 1000 листків в пачці, що є порушенням технічні (якісні) вимоги до товару. Також учасник надає Сертифікат якості на Папір А4 де зазначає, що папір запаковано в упаковку по 100 аркушів у пачці, що також порушує технічні (якісні) вимоги до товару та суперечить інформації наданій учасником в Ціновій пропозиції.
Учасник ТОВ "ОТ" у складі своєї пропозиції зазначає Папір офісний А4 «Ballet Universal», який за своїми характеристиками має показник Непрозорість – 91%, що порушує технічні (якісні) вимоги до товару. Також учасник зазначає Папки-реєстратори А4 70 мм (сині, жовті, бірюзові) «Delta by Axent», проте під торговою маркою «Delta by Axent» не виготовляється папок шириною 70 мм.
Просимо відхилити пропозиції учасників ФОП "Комарова Н.С.", ТОВ "Техноюг", ФОП "Грилюк О. С.", ТОВ "Аверс Канцелярія" та ТОВ "ОТ" як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ФОП "Комарова Н.С." у складі своєї пропозиції надає Цінову пропозицію без зазначення торгової марки, чим порушує вимоги частини 5 Документації для проведення закупівлі. Також до Папок-реєстраторів учасником збережено вираз «або еквівалент», що унеможливлює визначення який саме товар запропоновано учасником.
Учасник ТОВ "Техноюг" у складі своєї пропозиції зазначає Папір офісний А4 та А5 «Sveto Copy», який за своїми характеристиками має показник Непрозорість – 91%, що порушує технічні (якісні) вимоги до товару.
Учасник ФОП "Грилюк О. С." у складі своєї пропозиції зазначає Папір офісний А4 «Tecnis Copier», який за своїми характеристиками має показник Непрозорість – 90%, що порушує технічні (якісні) вимоги до товару. Для підтвердження даної інформації надаємо сертифікат якості на папір «Tecnis Copier».
Учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає Папір А5 «idea!» по 1000 листків в пачці, що є порушенням технічні (якісні) вимоги до товару. Також учасник надає Сертифікат якості на Папір А4 де зазначає, що папір запаковано в упаковку по 100 аркушів у пачці, що також порушує технічні (якісні) вимоги до товару та суперечить інформації наданій учасником в Ціновій пропозиції.
Учасник ТОВ "ОТ" у складі своєї пропозиції зазначає Папір офісний А4 «Ballet Universal», який за своїми характеристиками має показник Непрозорість – 91%, що порушує технічні (якісні) вимоги до товару. Також учасник зазначає Папки-реєстратори А4 70 мм (сині, жовті, бірюзові) «Delta by Axent», проте під торговою маркою «Delta by Axent» не виготовляється папок шириною 70 мм.
Просимо відхилити пропозиції учасників ФОП "Комарова Н.С.", ТОВ "Техноюг", ФОП "Грилюк О. С.", ТОВ "Аверс Канцелярія" та ТОВ "ОТ" як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Скасована
Дата: 28 січня 2019 16:40
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2019 16:39
Протоколом №2 від 28.01.2019 р. пропозицію учасника ФОП Комарова Н.С. відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2019 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА |
38 723,00
UAH з ПДВ
|
33 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
35 647,32
UAH з ПДВ
|
33 157,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" |
36 668,00
UAH з ПДВ
|
33 942,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
37 540,34
UAH з ПДВ
|
34 150,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" |
36 276,28
UAH з ПДВ
|
34 182,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
38 925,96
UAH з ПДВ
|
35 643,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
37 582,56
UAH з ПДВ
|
36 658,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА #3004819182 |
Рішення скасоване |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 16:40
|
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА #3004819182 |
Відхилено |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 16:42
|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Відхилено |
33 157,32
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 18:04
|
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" #2657717952 |
Переможець |
33 942,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Рисунок (737).jpg | укладений |
13 лютого 2019 15:24
|
Рисунок (739).jpg | укладений |
13 лютого 2019 15:24
|
Рисунок (736).jpg | укладений |
13 лютого 2019 15:24
|
Рисунок (738).jpg | укладений |
13 лютого 2019 15:24
|
Рисунок (735).jpg | укладений |
13 лютого 2019 15:24
|
Рисунок (734).jpg | укладений |
13 лютого 2019 15:24
|