Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (охорона приміщень закладу)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-01-21-001547-b 5482ec83d92549feb78f194d1b28b7b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кривошеєва Алла Валеріївна

380444303791 kmkdc1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський консультативно-діагностичний центр
Код ЄДРПОУ: 05395859
Вебсайт: http://kdc.kiev.ua
Місцезнаходження: 04201, Україна , Київська обл., Київ, Ю.Кондратюка, 6
Контактна особа: Кривошеєва Алла Валеріївна
380444303791
kmkdc1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 25 січня 2019 14:33
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,86%

Інформація про предмет закупівлі

Охоронні послуги (охорона приміщень закладу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (охорона приміщень закладу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, місто Київ, Київ, Кондратюка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вогнепальна зброя
Дата подання: 22 січня 2019 15:44
Дата відповіді: 22 січня 2019 16:56
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: • Мобільні групи реагування (затримання) повинні бути озброєні табельною бойовою автоматичною вогнепальною зброєю (учасник повинен надати в складі пропозиції документ (документи), що підтверджує наявність в розпорядженні учасника мобільних груп реагування (затримання) озброєних табельною автоматичною вогнепальною зброєю) які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї)
Сертифікат відповідності
Дата подання: 22 січня 2019 15:44
Дата відповіді: 22 січня 2019 16:55
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: • Мобільні групи реагування (затримання) повинні бути озброєні табельною бойовою автоматичною вогнепальною зброєю (учасник повинен надати в складі пропозиції документ (документи), що підтверджує наявність в розпорядженні учасника мобільних груп реагування (затримання) озброєних табельною автоматичною вогнепальною зброєю) які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї)
15 років досвід
Дата подання: 22 січня 2019 15:45
Дата відповіді: 22 січня 2019 16:55
Дана вимога дискримінує всіх учасників. З юридичної точки зору навіть органи поліції не мають досвіду 15 років, оскільки ЗУ "Про нацполіцію" прийняли в 2015 році. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Відповідь: • Мобільні групи реагування (затримання) повинні бути озброєні табельною бойовою автоматичною вогнепальною зброєю (учасник повинен надати в складі пропозиції документ (документи), що підтверджує наявність в розпорядженні учасника мобільних груп реагування (затримання) озброєних табельною автоматичною вогнепальною зброєю) які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону (наявність автоматичної вогнепальної зброї)
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 29 988,00
UAH з ПДВ
29 988,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 34 800,00
UAH з ПДВ
34 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2019 19:44
Електронний підпис
23 січня 2019 19:16
цінова пропозиція.pdf
23 січня 2019 19:16
транспорт.pdf
23 січня 2019 19:16
технічні вимоги.pdf
23 січня 2019 19:16
Статут.pdf
23 січня 2019 19:16
Сертифікат ISO.pdf
23 січня 2019 19:16
проект договору.pdf
23 січня 2019 19:16
про субпідряд.pdf
23 січня 2019 19:16
Ліцензія.pdf
23 січня 2019 19:16
квал-ційні док-ти.pdf
23 січня 2019 19:16
довідка 4-ОПП.pdf
23 січня 2019 19:16
Відгук.pdf
23 січня 2019 19:16
витяг ПДВ.pdf
23 січня 2019 19:16
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

24 січня 2019 11:51
Вiдповiднiсть (2).pdf
24 січня 2019 11:51
Вiдповiднiсть  (1).pdf
24 січня 2019 11:51
Цiнова пропозицiя 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 29 988,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 15:18
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
Переможець 34 800,00
UAH з ПДВ
28 січня 2019 15:45

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
34 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ю 34800.pdf укладений
08 лютого 2019 15:24