Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2019 13:04 |
Очікувана вартість: | 2 665 026,29 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 16:07 |
договір газ.docx | |
21 січня 2019 16:06 |
тендерна документація на природній газ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-30-000005 ● 2bcf1b919fa946bf82b928b085b0ed04
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2021 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2021 № 526
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.08.2021 №526
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-21-001504-b від 21.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-31 16:04:00
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі газового палива (код ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-21-001504-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-01-24 12:21:19
Пояснення
У підпункті 1 пункту 4 Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 № 1266 Рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель
{Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 13:25:46
Запит на пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі газового палива (природного газу) за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-001504-b), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) На підставі якої інформації та документів внесені зміни, до договору про постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 28.02.2019 № 12/02, щодо зміни планової ціни природного газу за 1 тис. куб метрів.
2) Замовнику необхідно надати документи, які підтверджують отримання природного газу, а також всі документи що підтверджують здійснення оплати.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 14:43:00
Запит на пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі газового палива (природного газу) за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-001504-b), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Прохання надати інформацію, щодо виконання договору постачання
природного газу від 28.02.2019 № 12/2.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-01-24 12:21:00
Пояснення
Рішенням Луцької міської ради від 28.04.2021 № 10/69 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради та її виконавчих органів» ліквідовано управління освіти як юридичну особу і відповідно його веб-сайт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 17 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Функціонал майданчика «E-tender» не висвітлює та не попереджає замовника щодо проведення моніторингу тієї чи іншої закупівлі.
2022-01-24 12:27:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 721 792,05
UAH з ПДВ
|
1 654 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
1 731 411,00
UAH з ПДВ
|
1 654 459,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
1 766 039,22
UAH з ПДВ
|
1 766 039,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" |
2 409 246,86
UAH з ПДВ
|
2 409 246,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Переможець |
1 654 400,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 17:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 15:03
|
газ.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 11:09
|
додаткова угода 8 до договору 12 02.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2020 12:30
|
додаткова угода 7 газ.pdf | зміни до договору |
08 січня 2020 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2020 12:28
|
додаткова угода 6 до договору 12 02.pdf | зміни до договору |
08 січня 2020 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2019 14:42
|
додаткова угода газ.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2019 09:32
|
додаткова угода 3 до договору 12 02.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2019 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2019 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2019 14:41
|
додаткова угода 2 до договору 12 02.pdf | зміни до договору |
27 травня 2019 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2019 17:27
|
додаткова угода 1 до договору 12 02.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2019 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 08:44
|
договір 12 02.pdf | укладений |
28 лютого 2019 08:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна умов постачання природнього газу та порядку його обліку, відповідно до змін у чинному законодавстві |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12/02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі до фактичного обсягу асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та визначення вартості додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |