Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

газове паливо
Очікувана вартість
2 665 026,29 UAH
UA-2019-01-21-001504-b a0b31c8643ed46339fb5a4c9ed8ec961
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 13:04
Очікувана вартість: 2 665 026,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192379 метри кубічні
газ приподній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 16:07
договір газ.docx
21 січня 2019 16:06
тендерна документація на природній газ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-30-000005 ● 2bcf1b919fa946bf82b928b085b0ed04
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 серпня 2021 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2021 № 526
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.08.2021 №526
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-21-001504-b від 21.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-31 16:04:00

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі газового палива (код ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-21-001504-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2022-01-24 12:21:19

Пояснення

У підпункті 1 пункту 4 Постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 № 1266 Рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель
{Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-10 13:25:46

Запит на пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі газового палива (природного газу) за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-001504-b), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).

1) На підставі якої інформації та документів внесені зміни, до договору про постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 28.02.2019 № 12/02, щодо зміни планової ціни природного газу за 1 тис. куб метрів.

2) Замовнику необхідно надати документи, які підтверджують отримання природного газу, а також всі документи що підтверджують здійснення оплати.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-10 14:43:00

Запит на пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі газового палива (природного газу) за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-001504-b), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).

1) Прохання надати інформацію, щодо виконання договору постачання
природного газу від 28.02.2019 № 12/2.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2022-01-24 12:21:00

Пояснення

Рішенням Луцької міської ради від 28.04.2021 № 10/69 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради та її виконавчих органів» ліквідовано управління освіти як юридичну особу і відповідно його веб-сайт.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 17 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Функціонал майданчика «E-tender» не висвітлює та не попереджає замовника щодо проведення моніторингу тієї чи іншої закупівлі.

2022-01-24 12:27:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 721 792,05
UAH з ПДВ
1 654 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" 1 731 411,00
UAH з ПДВ
1 654 459,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 1 766 039,22
UAH з ПДВ
1 766 039,22
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" 2 409 246,86
UAH з ПДВ
2 409 246,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 10:05
Електронний підпис
15 лютого 2019 10:03
П.8. частини 1 ст.17.pdf
15 лютого 2019 10:03
П.6. частини 1 ст.17.pdf
15 лютого 2019 10:03
П.5. частини 1 ст.17.pdf
15 лютого 2019 10:03
П.3. частини 1 ст.17.pdf
15 лютого 2019 10:03
П.2. частини 1 ст.17.pdf
15 лютого 2019 10:03
МВС+корупція.pdf
15 лютого 2019 10:03
Довідка про корупцію.rar
15 лютого 2019 10:03
Довідка ДФС.pdf
15 лютого 2019 10:03
Банкрутство.pdf
07 лютого 2019 14:17
Електронний підпис
05 лютого 2019 19:02
Електронний підпис
05 лютого 2019 18:59
55_Відомості з ЄДР.pdf
05 лютого 2019 18:59
54_Арифметична помилка.pdf
05 лютого 2019 18:59
45_Відомості.pdf
05 лютого 2019 18:59
44_Проект_договору.pdf
05 лютого 2019 18:58
29_1_Лист_Еско-Північ.pdf
05 лютого 2019 18:58
18_Технічні_вимоги.pdf
05 лютого 2019 18:58
12_Волиньгаз договір.pdf
05 лютого 2019 18:58
04_2_обсяг ПСГ 01.01.2019.pdf
05 лютого 2019 18:58
02_Копія_Статут.pdf
05 лютого 2019 18:58
00_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 23:06
Електронний підпис
05 лютого 2019 23:03
юо корупц.pdf
05 лютого 2019 23:03
цінова.pdf
05 лютого 2019 23:03
формальні.pdf
05 лютого 2019 23:03
фін забезпечення.pdf
05 лютого 2019 23:03
тех.pdf
05 лютого 2019 23:03
страховий запас.pdf
05 лютого 2019 23:03
статут.pdf
05 лютого 2019 23:03
со корупц.pdf
05 лютого 2019 23:03
со корисливі.pdf
05 лютого 2019 23:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 лютого 2019 23:03
проект.pdf
05 лютого 2019 23:03
про чинність ГРМ.pdf
05 лютого 2019 23:03
про фо.pdf
05 лютого 2019 23:03
працівники.pdf
05 лютого 2019 23:03
персональні по формі.pdf
05 лютого 2019 23:03
накладні Вел Любінь.pdf
05 лютого 2019 23:03
мтб.pdf
05 лютого 2019 23:03
ліцензія.pdf
05 лютого 2019 23:03
лист-відгук. Борсуки-1.pdf
05 лютого 2019 23:03
копія Борсуки.pdf
05 лютого 2019 23:03
копії акти Прайм.pdf
05 лютого 2019 23:03
захист довкілля.pdf
05 лютого 2019 23:03
заборгованість.pdf
05 лютого 2019 23:03
едата.pdf
05 лютого 2019 23:03
дсту.pdf
05 лютого 2019 23:03
дотримання вимог.pdf
05 лютого 2019 23:03
достовірність.pdf
05 лютого 2019 23:03
додаткова Вел Любінь.pdf
05 лютого 2019 23:03
довіреність.pdf
05 лютого 2019 23:03
довідка про учасника.pdf
05 лютого 2019 23:03
довідка про єдиний.pdf
05 лютого 2019 23:03
ГРМ Волинь.pdf
05 лютого 2019 23:03
відповідність.pdf
05 лютого 2019 23:03
Відгук.pdf
05 лютого 2019 23:03
відгук ЕП.pdf
05 лютого 2019 23:03
бенефіціар.pdf
05 лютого 2019 23:03
антиконкурентні.pdf
05 лютого 2019 23:03
аналогічні.pdf
05 лютого 2019 23:03
39 згода з проектом.pdf
05 лютого 2019 23:03
24 виписка.pdf
05 лютого 2019 23:03
17.pdf
05 лютого 2019 23:03
13 постанова.pdf
05 лютого 2019 23:03
10 паспорт Маланій ост.pdf
05 лютого 2019 23:03
9 доручення.pdf
05 лютого 2019 23:03
7 Наказ № 2 Маланій.pdf

Публічні документи

29 січня 2019 17:59
Електронний підпис
29 січня 2019 17:58
СТАТУТ З ОПИСОМ.pdf
29 січня 2019 17:58
СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:58
Сертифікат ISO 14001.pdf
29 січня 2019 17:58
СГ-6-газ-23.02.17-13185.pdf
29 січня 2019 17:58
С-4а-газ-23.02.17-13186.pdf
29 січня 2019 17:58
ПРОТОКОЛ.pdf
29 січня 2019 17:58
пропозиція.pdf
29 січня 2019 17:58
проект договору.pdf
29 січня 2019 17:58
перелік об'єктів.pdf
29 січня 2019 17:58
НАКАЗ №4.pdf
29 січня 2019 17:58
ЛИСТ ВІДГУК ХІМ ТЕХ.pdf
29 січня 2019 17:58
ЗГОДА НА ОБРОБКУ.pdf
29 січня 2019 17:58
ЗГОДА З ПРОЕКТОМ.pdf
29 січня 2019 17:57
договір зберігання.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА Ч 2 СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
Довідка про ліцензію.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА П 9 Ч 1 СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА П 8 Ч 1 СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА П 7 Ч 1 СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА П 6 Ч 1 СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА П 4 Ч 1 СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА П 3 Ч 1 СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА П 2 Ч 1 СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА П 10 Ч 1 СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
ДОВІДКА П 1 Ч 1' СТ 17.pdf
29 січня 2019 17:57
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 січня 2019 17:57
ВИТЯГ ЄДР 23.01.19.pdf.pdf
29 січня 2019 17:57
Виписка .pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 20:19
Електронний підпис
05 лютого 2019 20:18
інші документи.rar
05 лютого 2019 20:18
стаття 17.rar
05 лютого 2019 20:18
Повноваження.rar
05 лютого 2019 20:18
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
Переможець 1 654 400,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 17:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
1 654 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 16:58
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 15:03
газ.pdf зміни до договору
24 січня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 11:09
додаткова угода 8 до договору 12 02.pdf зміни до договору
17 січня 2020 08:49
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 12:30
додаткова угода 7 газ.pdf зміни до договору
08 січня 2020 12:29
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 12:28
додаткова угода 6 до договору 12 02.pdf зміни до договору
08 січня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 14:42
додаткова угода газ.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 11:59
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 09:32
додаткова угода 3 до договору 12 02.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 09:10
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 15:12
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 14:41
додаткова угода 2 до договору 12 02.pdf зміни до договору
27 травня 2019 13:41
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 17:27
додаткова угода 1 до договору 12 02.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 08:44
договір 12 02.pdf укладений
28 лютого 2019 08:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна умов постачання природнього газу та порядку його обліку, відповідно до змін у чинному законодавстві
Номер договору про закупівлю: 12/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 12/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 12/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі до фактичного обсягу асигнувань
Номер договору про закупівлю: 12/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та вартості договору
Номер договору про закупівлю: 12/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 12/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та визначення вартості додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 12/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML