Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 (CPV 2008) 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям) (Вивезення побутових відходів (збирання, перевезення та захоронення твердих та великогабаритних відходів)) code for DK 021: 2015 (CPV 2008) 90510000-5 - Utilization of the reading and the conduct of the sight) (Viveznania pobotovikh vіdhodіv (zbirannya, transporting that burial place of hard ones, those big-sized entries))
code for DK 021: 2015 (CPV 2008) 90510000-5 - Utilization of the reading and the conduct of the sight) (Viveznania pobotovikh vіdhodіv (zbirannya, transporting that burial place of hard ones, those big-sized entries))
Очікувана вартість
13 825 316,90 UAH
UA-2019-01-21-001293-a 1f706c054eca48bb8810fa7ad84d2430
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акулініна Ілона Володимирівна

+380532630855 akulininalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація № 2" Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська область обл., м Полтава, вул Івана Мазепи 30
Контактна особа: Акулініна Ілона Володимирівна
+380532630855
akulininalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal enterprise "Housing-operational organization № 2" of Poltava city council
National ID: 13961729
Contact point: Akulinina Ilona
+380532630855
akulininalawyer@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 січня 2019 22:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2019 00:00
Очікувана вартість: 13 825 316,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 126,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 січня 2019 22:02
Enquiries until: 14 лютого 2019 00:00
Complaints submission until: до 20 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 лютого 2019 00:00

Information

Estimated total value: 13 825 317 UAH including VAT
Minimal lowering step: 69 127 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям) (Вивезення побутових відходів (збирання, перевезення та захоронення твердих та великогабаритних відходів)) code for DK 021: 2015 (CPV 2008) 90510000-5 - Utilization of the reading and the conduct of the sight) (Viveznania pobotovikh vіdhodіv (zbirannya, transporting that burial place of hard ones, those big-sized entries))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36040, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи,30 та будинки, що знаходять на балансі замовника
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

code for DK 021: 2015 (CPV 2008) 90510000-5 - Utilization of the reading and the conduct of the sight) (Viveznania pobotovikh vіdhodіv (zbirannya, transporting that burial place of hard ones, those big-sized entries))
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 14:23
ТД_нова_редакцiя сміття.docx
15 лютого 2019 14:23
Протоко зміни.pdf
13 лютого 2019 15:40
Протокол зміни.pdf
13 лютого 2019 15:40
Зміни.docx
13 лютого 2019 15:40
ТД нова редакція.docx
21 січня 2019 22:03
ТД.docx
21 січня 2019 22:03
додаток 4.docx
21 січня 2019 22:03
додаток 3.docx
21 січня 2019 22:03
додаток 2.docx
21 січня 2019 22:03
додаток 1.docx
15 лютого 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 22:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 14:23
ТД_нова_редакцiя сміття.docx
15 лютого 2019 14:23
Протоко зміни.pdf
13 лютого 2019 15:40
Протокол зміни.pdf
13 лютого 2019 15:40
Зміни.docx
13 лютого 2019 15:40
ТД нова редакція.docx
21 січня 2019 22:03
ТД.docx
21 січня 2019 22:03
додаток 4.docx
21 січня 2019 22:03
додаток 3.docx
21 січня 2019 22:03
додаток 2.docx
21 січня 2019 22:03
додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-28-000038 ● 89953671382c4e67bd3fc45598acd5bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2019 10:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.01.2019 № 4
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 28.01.2019 № 4

Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2019-01-21-001293-a 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання умов результату моніторингу до тендерної документації внесено зміни

2019-02-13 15:27:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником розміщено інформацію в електронній системі закупівель

2019-02-22 11:23:22

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій