Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання: парт одномісних та стільців - трансформерів
Acquisition: desks for single and chairs - transformers
Очікувана вартість
5 123 200,00 UAH
UA-2019-01-21-001179-b b79f5d01d01e400e8925a489492770e3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Podolsk district in Kyiv state administration
National ID: 37393777
Contact point: Apekina Anna
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 січня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 12:57
Очікувана вартість: 5 123 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 616,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 21 січня 2019 15:10
Enquiries until: 10 лютого 2019 16:00
Complaints submission until: до 16 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2019 16:00

Information

Estimated total value: 5 123 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 616 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39160000-1 "Шкільні меблі"
according to the EN 021: 2015 - 39160000-1 "School furniture"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1601 штуки
Придбання: парт одномісних та стільців - трансформерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Введенська, 35
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Acquisition: desks for single and chairs - transformers
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 31 травня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 16:20
Протокол ТК.PDF
21 січня 2019 15:13
ТД.doc
07 лютого 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 16:20
Протокол ТК.PDF
21 січня 2019 15:13
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

мова
Дата подання: 22 січня 2019 11:46
Дата відповіді: 23 січня 2019 09:55
Доброго дня. Уточніть будь ласка, чи повинні тендерні документи мати автентичний переклад на англійську чи іншу мову.
Відповідь: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача.
технічні вимоги
Дата подання: 22 січня 2019 13:18
Дата відповіді: 23 січня 2019 09:55
Уточніть будь ласка технічні характеристики комплекту. Який розмір та форма труби? Сидіння та спинка стільців виготовлені із фанери чи будь якого іншого матеріалу?Чи може бути товщіна стільниці ЛДСП 16мм, адже 15мм не буває МДФ.
Відповідь: відповідно до додатку 2 тендерної документації
Ергономічні, компактні, регульовані по висоті, з сучасним дизайном учнівські меблі – трансформери.
Ростова група: № 2, № 3, № 4, № 5, № 6.
З регулюванням стільниці по висоті.
З регулюванням висоти стільця.
Розмір парти (Ш × Г × В): 664 × 474 × 540-760 мм
Матеріал: МДФ + пластик + метал
Товщина стільниці: 15 мм
Зберігання: висувний ящик
Кут нахилу стільниці: 0 – 40°
Розмір стільця (Ш × Г × В): 386 × 380 × 673-793 мм
Рівень регулювання сидіння стільця: 320 – 440 мм
Колір пластикових деталей: сірий або блакитний.
Гарантійний термін: не менше 12 місяців.
Комплектація: стіл – 1 шт., стілець – 1 шт., гачок для портфеля – 1 шт., підстаканник – 1 шт.
щодо технічних вимог
Дата подання: 23 січня 2019 13:27
Дата відповіді: 28 січня 2019 16:19
Вимога щодо регулювання кута нахилу стільниці в діапазоні від 0° до 40° суперечить ГОСТу №11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», а саме пункту 2.3 розділу ІІ «Функціональні розміри», згідно до якого, кришка столу повинна бути горизонтальною або мати пристосування для встановлення її горизонтально та під кутом від 7° до 16°. Крім того, жодний український виробник не пропонує такі парти, такі парти пропонуються лише китайського виробництва. Кабінет міністрів України 24.05.2017 схвалив Стратегію розвитку малого та середнього підприємництва в Україні на період до 2020 року (Розпорядження № 504-р). В умовах децентралізації, цей нормативно-правовий акт поклав певні обов'язки і на органи місцевого самоврядування для підтримки саме вітчизняного виробника. Вимога щодо регулювання висоти стільця та столу з 2 по 6 ростові групи при вказаних вами габаритних розмірах - суперечить Додатку 4 до Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів» затвердженого Наказом МОЗ України №144 від 20.02.2013. Просимо пояснити, яким чином потенційний учасник може виконати ваші вимоги без порушень діючих норм?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо технічних вимог:

відповідно до додатку 2 тендерної документації
Ергономічні, компактні, регульовані по висоті, з сучасним дизайном учнівські меблі – трансформери.
Ростова група: № 2, № 3, № 4, № 5, № 6.
З регулюванням стільниці по висоті.
З регулюванням висоти стільця.
Розмір парти (Ш × Г × В): 664 × 474 × 540-760 мм
Матеріал: МДФ + пластик + метал
Товщина стільниці: 15 мм
Зберігання: висувний ящик
Кут нахилу стільниці: 0 – 40°
Розмір стільця (Ш × Г × В): 386 × 380 × 673-793 мм
Рівень регулювання сидіння стільця: 320 – 440 мм
Колір пластикових деталей: сірий або блакитний.
Гарантійний термін: не менше 12 місяців.
Комплектація: стіл – 1 шт., стілець – 1 шт., гачок для портфеля – 1 шт., підстаканник – 1 шт.
В даній парті , кришка столу має кут нахилу стільниці від 0о до 40 о(що само по собі включає кут нахилу від 7 о до 16 о ) , дає можливість збільшення використання функціональних можливостей стільниці як регулювання кута нахилу стільниці, так і в якості мольберту, та повністю відповідає ГОСТу №11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», а саме пункту 2.3 розділу ІІ «Функціональні розміри»
Щодо регулювання висоти стільця та столу з 2 по 6 ростові групи при вказаних вами габаритних розмірах відповідають Таблиці зростових груп згідно Наказу № 144 Міністерства Охорони здоров’я «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів» Додаток 4 до Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів».
Технічні вимоги
Дата подання: 28 січня 2019 19:12
Дата відповіді: 05 лютого 2019 11:54
Шановний Замовнику! Просимо Вас ознайомитись з інформацією МОН України, розміщеною на офіційному сайті міністерства щодо вимог до шкільних меблів (https://mon.gov.ua/ua/tag/novij-osvitnij-prostir) Норма щодо кута нахили є імперативною і тлумачити її так, як ви - недоцільно. Діти в силу своєї необізнаності можуть упродовж дня виставляти кут нахилу, який їм заменеться, через що ,буде збільшуватись навантаення на спину, може страждати зір та іншіі фізичні дані. Якщо закладу освіти необхідні мольберти - необхідно оголосити відповідну закупівлю, наприклад -ДК 021: 2015 код 37820000-2 Приладдя для образотворчого мистецтва. Крім того, відповідно до таблиці зростових груп: стіл 2 групи - 500 мм, стілець - 300мм, 3 група: стіл - 580 мм, стілець - 340 мм, 4 група: стіл - 640мм, стілець - 380мм, 5 група:стіл- 700мм,стілець- 420мм, 6 група - 760мм, стілець - 460 мм, (допустимі відхилення +-10 мм). В той же час, ваші вимоги: Розмір парти (Ш × Г × В): 664 × 474 × 540-760 мм, Рівень регулювання сидіння стільця: 320 – 440 мм. Як бачимо, ці цифри - не сходяться. І це не кажучи про креслення, яке додаяться до Технічної специфікації. Крім того, ДержСанПіни встановлюють наявність у класах 2-3 видів зростових груп, але ніяк не 5 різних груп. Встановлення парт в діапазоні з 2 по 6 зростові групи в одному класі - також може негативно влинути на фізичне здоров'я дитини (про що йдеться в діючих СанПінах затверджених Наказами МОЗ України). Для початкової школи рекомендовано використовувати (2)3-5 групи, а для середньої та старшої - 4-6 грипи. Суміщати початкові класи та середні-старші в одних кабінетах - не можна. Також, відповідно до Наказу МОН 283 гарантійний термін має бути від 24 місяців! Шановний замовник, китайські парти є небезпечними для здоровья дітей, вони не відповідають державним нормам та стандартам, наказам та рекомендаціям МОН та МОЗ України. Сучасні Українські виробники пропонують також парти-трансформери, але як вони можуть подавати свої пропозиції при таких Технічних вимогах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вимоги до парт - трансформерів відповідають вимогам: наказу МОН №283 від 23 березня “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи”, Методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи, ГОСТу №11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», а саме пункту 2.3 розділу ІІ «Функціональні розміри», ГОСТу 22046: 2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови »(ГОСТ 22046-2002, IDT).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-21-001179-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2406513323
Дата подання: 05 лютого 2019 18:38
Щодо невідповідності технічних вимог діючим нормам
Замовнику!
Технічні характеристики прямо суперечать тим ГОСТам та ДСТУ на які ви посилались у відповіді на запитання потенційному учаснику!
п. 2.3 ГОСТ 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри" чітко встановлює " Крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки ее горизонтально и под углом от 7 до 16°. При переводе крышки в наклонное положение высота края стола, обращенного к ученику, не должна уменьшаться более чем на 10 мм." Формулювання "Повинна бути" зобов'язує у повній мірі дотримуватись тих показників що визначені у ГОСТі. Кут нахилу 0-40 градусів, як у китайських парт-трансформерів не може вважатися таким, що відповідає цій нормі. Для того щоб трактувати норму, як Ви, формулювання мало б містити слова "бажано", "рекомендовано", або інші вирази, що дозволяють відхилятися від встановлених цифр.

Також технічні характеристики парт суперечать нормам встановленим в ДСТУ prEN1729-1:2004.
Зокрема, Таблиця А.1-Розміри і розмірна сітка стільців з нахилами сидіння між мінус 5градусів і плюс 5 градусів (розміри у міліметрах) чітко встановлює
Висота сидіння - 2гр. - 310 мм, 3 -350мм, 4- 380мм, 5 - 430мм, 6 - 460мм (+-10 мм) - Ви ж вимагаєте 320-440 мм.
Ефективна глибина сидіння - 2гр . - 270мм (+-10), 3 гр. - 300мм (+-20), 4 гр - 340мм (+-20), 5 гр - 380мм (+-20), 6 гр - 420мм (+-20) - Ваша вимога - 345 мм (випливає іх зображення)
Мінімальна ширина сидіння - 2гр . -280мм , 3 гр. - 320мм, 4 гр - 340мм, 5 гр - 360мм , 6 гр - 380мм, у Технічних вимогах - 365 мм.
Щодо столу, Таблиця А.2 - Розміри і розмірна сітка столів для використання із стільцями з нахилами сидіння між мінус 5градусів і плюс 5 градусів (розміри у міліметрах) встановлює:
Мінімальна глибина стільниці для 2 гр. - 6 гр. - 500 мм за Техвимогами - 474 мм.
(витяг з ДСТУ додається)

Крім того, вказаний ДСТУ чітко вказує на заборону регулювання висоти стільців та столів без інструментів. Парти описані Вами регулюються без інструментів шляхом підняття столешні або сидіння. Таке регулювання може спрацювати від випадкового або неуважного впливу та завдати шкоди дитині.

Просимо Вас переглянути Технічні вимоги на відповідність нормам діючим в Україні та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2019 16:24
Шановний учаснику! Всі перераховані Вами параметри є нормативними. Технічні характеристики стола та стільця, що вимагаються замовником для закупівлі, включають в себе, всі вище перераховані характеристики, згідно ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». В тендерній документації вказані вимоги відповідності ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», у вимозі же наведений приклад порівняння по ДСТУ prEN 1729-1:2004. Розмір стола навчального підбирався згідно площ класів та кількості учнів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі»
(Придбання: парт одномісних та стільців - трансформерів)
Номер вимоги: UA-2019-01-21-001179-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2406513323
Дата подання: 07 лютого 2019 17:49
Технічні вимоги
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету № 28 від 07.02.2019 звертаємось до Вас з наступних підстав.

ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (витяг з якого додається файлом для ознайомлення) вказує, що базується на ГОСТах, зокрема Гост 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри, ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вказані ГОСТи містять ідентичні норми щодо розмірів столів та стільців що і ДСТУ prEN1729-1:2004, який в свою чергу є узагальненням цих ГОСТів, та має пріоритет над ними.
Пунктом 4.1 ДСТУ на який ви посилаєтесь визначено, що типи і функціональні розміри учнівських столів, стільців і парт повинно відповідати ГОСТам 11015, 11016. Пунктом 5.3.1 визначено, що меблі повинні бути маркіровані по ростовому номеру за середнім зростом дитини відповідно до ГОСТів 11015,11016!
Технічні вимоги парт-трансформерів не відповідає цим ГОСТам з причин наведених у попередній вимозі. А саме по нормам ГОСТів (ознайомитись з ГОСТам можна у вільному доступі в Інтернет мережі):
Висота сидіння - 2гр. - 300 мм, 3 -340мм, 4- 380мм, 5 - 420мм, 6 - 460мм (+-10 мм) - Ви ж вимагаєте 320-440 мм.
Ефективна глибина сидіння - 2гр . - 290мм (+-10), 3 гр. - 330мм (+-20), 4 гр - 360мм (+-20), 5 гр - 380мм (+-20), 6 гр - 400мм (+-20) - Ваша вимога - 345 мм (випливає іх зображення)
Мінімальна ширина сидіння - 2гр . -270мм , 3 гр. - 290мм, 4 гр - 320мм, 5 гр - 340мм , 6 гр - 360мм, у Технічних вимогах - 365 мм.
Щодо столу:
Мінімальна глибина стільниці для 2 гр. - 6 гр. - 500 мм за Техвимогами - 474 мм.
У будь-якому випадку, чи то керуючись ДСТУ ГОСТ 22046:2004, чи то ДСТУ prEN1729-1:2004, вимоги щодо розмірів парт та стільців у технічному завданні не відповідають чинним в Україні нормам.
Вимагаємо внести зміни до Технічної документації та привести її у відповідність до українських норм та стандартів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2019 12:48
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-01-21-001179-b.b2, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 12.02.2019 № 31 повідомляємо.
Всі зазначені зауваження чітко висвітлені в ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри», що цілком відповідають вимогам до шкільних меблів для Нової української школи (обов’язкова відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції).
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2019-01-21-001179-b.b2
Номер вимоги: UA-2019-01-21-001179-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП», Код ЄДРПОУ:39489408
Дата подання: 18 березня 2019 13:30
не відповідність товару технічним вимогам
Шановний Замовник!
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 звертаємось до Вас з наступних підстав.
Учасником ТОВ «Лорігон» в своїй тендерній пропозиції надано таблицю відповідності запропонованого Учасником товару вимогам Замовника, в якій ТОВ «Лорігон» надав підтвердження 100% відповідності запропонованого ним товару вимогам Замовника. Тоді як в Довідці про фото, наданій ТОВ «Лорігон» в складі тендерної пропозиції, зображено виріб, з іншими технічними характеристиками. А саме, на стільниці відсутній виріз з боку, ближнього до учня. В даному місці, в виробі запропонованому ТОВ «Лорігон» знаходиться торець стільниці, захищений цільнолитим ABS пластиком.
Надаємо додаток «Фото порівняння виробів» з зображенням потрібних і запропонованих виробів з окремим приближенням зони невідповідності технічним вимогам.
Вимагаємо відмінити рішення, прийняте Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 р. щодо визначення ТОВ «Лорігон» переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 17:26
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-01-21-001179-b.b3, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 20.03.2019 № 57 повідомляємо.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) містить повну інформацію щодо технічних характеристик потрібного товару, а саме: ростова група, регулювання по висоті, розмір парти та стільця, матеріал виготовлення, товщина матеріалу, кут нахилу, колір. Орієнтовне зображення товару демонструє лише його фізичні розміри, зокрема: висоту, ширину, глибину парти та стільця, рівні регулювання парти та стільця по висоті. Тендерна документація не містить жодного посилання на «виріз з боку, ближнього до учня».
Принагідно повідомляємо, що враховуючи норму статті 28 Закону, а саме: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто, у учасника – ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «НВІ ГРУП» в зазначений термін була можливість звернутися до замовника з вимогою щодо «невідповідності» товару технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу, розміщену в системі електронних закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-01-21-001179-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП», Код ЄДРПОУ:39489408
Дата подання: 18 березня 2019 13:35
не відповідність товару технічним вимогам
Шановний Замовник!
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 звертаємось до Вас з наступних підстав.
Учасником ТОВ «Лорігон» в своїй тендерній пропозиції надано таблицю відповідності запропонованого Учасником товару вимогам Замовника, в якій ТОВ «Лорігон» надав підтвердження 100% відповідності запропонованого ним товару вимогам Замовника. Тоді як в Довідці про фото, наданій ТОВ «Лорігон» в складі тендерної пропозиції, зображено виріб, з іншими технічними характеристиками. А саме, на стільниці відсутній виріз з боку, ближнього до учня. В даному місці, в виробі запропонованому ТОВ «Лорігон» знаходиться торець стільниці, захищений цільнолитим ABS пластиком.
Надаємо додаток «Фото порівняння виробів» з зображенням потрібних і запропонованих виробів з окремим приближенням зони невідповідності технічним вимогам.
Вимагаємо відмінити рішення, прийняте Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 р. щодо визначення ТОВ «Лорігон» переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 17:25
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-01-21-001179-b.b3, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 20.03.2019 № 57 повідомляємо.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) містить повну інформацію щодо технічних характеристик потрібного товару, а саме: ростова група, регулювання по висоті, розмір парти та стільця, матеріал виготовлення, товщина матеріалу, кут нахилу, колір. Орієнтовне зображення товару демонструє лише його фізичні розміри, зокрема: висоту, ширину, глибину парти та стільця, рівні регулювання парти та стільця по висоті. Тендерна документація не містить жодного посилання на «виріз з боку, ближнього до учня».
Принагідно повідомляємо, що враховуючи норму статті 28 Закону, а саме: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто, у учасника – ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «НВІ ГРУП» в зазначений термін була можливість звернутися до замовника з вимогою щодо «невідповідності» товару технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу, розміщену в системі електронних закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-01-21-001179-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП», Код ЄДРПОУ:39489408
Дата подання: 21 березня 2019 09:53
Невідповідність товару технічним вимогам
Шановний Замовнику! В зв'язку з відсутністю аргументованої відповіді на нашу вимогу від 18.03.2019р. про "Невідповідність товару технічним вимогам", надсилаємо повторну вимогу та просимо надати повну аргументовану відповідь.
Шановний Замовник!
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 звертаємось до Вас з наступних підстав.
Учасником ТОВ «Лорігон» в своїй тендерній пропозиції надано таблицю відповідності запропонованого Учасником товару вимогам Замовника, в якій ТОВ «Лорігон» надав підтвердження 100% відповідності запропонованого ним товару вимогам Замовника. Тоді як в Довідці про фото, наданій ТОВ «Лорігон» в складі тендерної пропозиції, зображено виріб, з іншими технічними характеристиками. А саме, на стільниці відсутній виріз з боку, ближнього до учня. В даному місці, в виробі запропонованому ТОВ «Лорігон» знаходиться торець стільниці, захищений цільнолитим ABS пластиком.
Надаємо додаток «Фото порівняння виробів» з зображенням потрібних і запропонованих виробів з окремим приближенням зони невідповідності технічним вимогам.
Вимагаємо відмінити рішення, прийняте Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 р. щодо визначення ТОВ «Лорігон» переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 16:23
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-01-21-001179-b.b5, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 22.03.2019 № 59 повідомляємо.
Шановний Учасник! 20.03.2019 Вам було надано повну та розгорнуту відповідь на Вашу вимогу. Ще раз наголошуємо, що Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) містить повну інформацію щодо технічних характеристик потрібного товару та не містить жодного посилання на «виріз з боку, ближнього до учня». Учасником торгів – ТОВ «ЛОРІГОН» надано фото товару згідно технічних вимог Замовника.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що враховуючи норму статті 28 Закону, а саме: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто, у учасника – ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «НВІ ГРУП» в зазначений термін була можливість звернутися до замовника з вимогою щодо «невідповідності» товару технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу № UA-2019-01-21-001179-b.b5.

Документи подані скаржником

05 лютого 2019 18:38
ДСТУ 1729-1(2004).pdf

Документи подані скаржником

07 лютого 2019 17:49
дсту22046.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

21 березня 2019 09:53
Фото порівняння виробів

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-05-000335 ● 2e455c7fcdd54f96be1744803ef46d7e
  • Статус: вирішено ● Дата: 14 травня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2019 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.03.2019 № 46
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2019 № 46

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

1 UA-2019-01-21-001179-b 21.01.2019
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-18 17:52:40

Звернення за роз’ясненням щодо висновку

Просимо:
Надати роз’яснення положень висновку Держаудитслужби в частині, що стосується:
- порушення частини 1 ст. 10, оскільки згідно з інформацією, яка міститься на веб-порталі Уповноваженого органу протокол розгляду учасника ТОВ «Лорігон» від 25.02.2019 б/н оприлюднений в системі 25 лютого 2019 о 17:10, електронний цифровий підпис накладено 25 лютого 2019 о 17:11 (Print Screen додається);
- порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, оскільки тендерна документація має посилання на оголошення, в якому зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій;
- порушення абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону, оскільки тендерною документацією була встановлена вимога щодо надання копії виписки з протоколу засновників та копії наказу про призначення на посаду, що підтверджують правомічність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-03-21 10:05:02

Про надання інформації

1. Щодо порушення ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки згідно з інформацією, яка міститься на веб – порталі Уповноваженого органу протокол розгляду учасника ТОВ «ЛОРІГОН» від 25.02.2019 б/н оприлюднений в системі 25.02.2019 о 17:10, електронний цифровий підпис накладено 25.02.2019 о 17:11.
Протокол розгляду учасника ТОВ «ЛОРІГОН» опубліковано 25.02.2019.
2. Щодо порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, оскільки тендерна документація має посилання на оголошення, в якому зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В пункті 1 Розділу 4 тендерної документації Замовника зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель – автоматично, з дати подання оголошення про проведення процедури закупівлі.
3. Щодо порушення абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону, оскільки тендерною документацією була встановлена вимога щодо надання копії виписки з протоколу засновників та копії наказу про призначення на посаду, що підтверджують правомірність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників та/або копією наказу про призначення, та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
Протоколом розгляду від 26.02.2019 б/н тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ОСТИН» відхилено у зв’язку з відсутністю копії виписки з протоколу засновників, що підтверджує правомірність підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та договору.
У той час як у складі тендерної пропозиції міститься наказ про призначення на посаду директора товариства від 07.02.2017 №1.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації. Відповідно до вимог Закону управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) від 15.03.2019, що знаходяться у вкладенні.

2019-03-21 17:38:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-05-14 12:53:18

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2019-01-21-001179-bb79f5d01d01e400e8925a489492770e3
Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ КОМПАНІЯ ОСТИН Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 лютого 2019 17:10
ПР.PDF
25 лютого 2019 17:11
Електронний підпис

Публічні документи

20 лютого 2019 14:55
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:55
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:54
Технічні.rar
20 лютого 2019 14:54
Кваліфікаційні.rar
20 лютого 2019 14:54
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2019 14:54
Гарантия_877.zip
20 лютого 2019 14:54
Licence.zip
20 лютого 2019 14:54
Dovirenist_Rizhiy.zip

Документи

26 лютого 2019 15:12
ПР.PDF
26 лютого 2019 15:16
Електронний підпис

Публічні документи

20 лютого 2019 15:08
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:08
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:01
Гарантия 8313(1).zip
20 лютого 2019 15:01
Фото_продукцii.pdf
20 лютого 2019 15:01
Технiчнi_вимоги.pdf
20 лютого 2019 15:01
Таблиця_вiдповiдностi.pdf
20 лютого 2019 15:01
Статут_(ОРИГIНАЛ).pdf
20 лютого 2019 15:01
Проект_договору.pdf
20 лютого 2019 15:01
Ліцензія завірена.zip
20 лютого 2019 15:01
Договір оренди складу.pdf
20 лютого 2019 15:01
Договір оренди офісу.pdf
20 лютого 2019 15:01
Видаткові накладні ОЗ.pdf

Конфіденційні документи

20 лютого 2019 15:01
Цiнова_пропозицiя.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ, який розкриваеться після аукціону

Документи

26 лютого 2019 15:06
ПР.PDF
26 лютого 2019 15:07
Електронний підпис

Публічні документи

20 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:55
РЕЄСТР.pdf
20 лютого 2019 15:55
Фото_товару.pdf
20 лютого 2019 15:55
труд_книжка_Муха.pdf
20 лютого 2019 15:55
труд_книжка_Мудрий.pdf
20 лютого 2019 15:55
труд книжка_Осадча.pdf
20 лютого 2019 15:55
Технiчнi_вимоги.pdf
20 лютого 2019 15:55
Таблиця_вiдповiдностi.pdf
20 лютого 2019 15:55
Сертификат.pdf
20 лютого 2019 15:55
Проект_договору.pdf
20 лютого 2019 15:55
Паспорт_керiвника.pdf
20 лютого 2019 15:55
Наказ_Осадча.pdf
20 лютого 2019 15:55
наказ_Муха.pdf
20 лютого 2019 15:55
наказ_Мудрий.pdf
20 лютого 2019 15:55
Ліцензія завірена(1).zip
20 лютого 2019 15:54
Контактнi_данi.pdf
20 лютого 2019 15:54
Код_керiвника.pdf
20 лютого 2019 15:54
Договор_транспорт.pdf
20 лютого 2019 15:54
Гарантия 8311.zip
20 лютого 2019 15:54
Висновок__митниця.pdf
20 лютого 2019 15:54
авториз_Остин.pdf
20 лютого 2019 15:54
Iнвентар._опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН"

ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП»

ТОВ КОМПАНІЯ ОСТИН

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" 4 803 000,00
UAH з ПДВ
3 449 994,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» 5 100 786,00
UAH з ПДВ
3 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 14:55
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:55
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:54
Технічні.rar
20 лютого 2019 14:54
Кваліфікаційні.rar
20 лютого 2019 14:54
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2019 14:54
Гарантия_877.zip
20 лютого 2019 14:54
Licence.zip
20 лютого 2019 14:54
Dovirenist_Rizhiy.zip

Публічні документи

20 лютого 2019 15:08
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:08
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:01
Гарантия 8313(1).zip
20 лютого 2019 15:01
Фото_продукцii.pdf
20 лютого 2019 15:01
Технiчнi_вимоги.pdf
20 лютого 2019 15:01
Таблиця_вiдповiдностi.pdf
20 лютого 2019 15:01
Статут_(ОРИГIНАЛ).pdf
20 лютого 2019 15:01
Проект_договору.pdf
20 лютого 2019 15:01
Ліцензія завірена.zip
20 лютого 2019 15:01
Договір оренди складу.pdf
20 лютого 2019 15:01
Договір оренди офісу.pdf
20 лютого 2019 15:01
Видаткові накладні ОЗ.pdf

Конфіденційні документи

20 лютого 2019 15:01
Цiнова_пропозицiя.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ, який розкриваеться після аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН"

ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН"
#40245187
Переможець 3 449 994,90
UAH з ПДВ
12 березня 2019 11:44

Документи

12 березня 2019 11:44
Електронний підпис
12 березня 2019 11:43
ПР ТОВ Лорігон.pdf
05 березня 2019 13:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН"
#40245187
3 449 994,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 11:44
Електронний підпис
12 березня 2019 11:43
ПР ТОВ Лорігон.pdf
05 березня 2019 13:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 11:20
Договір.PDF укладений
29 березня 2019 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 449 994,90
UAH (в тому числі ПДВ 574 999,15 UAH)