Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Acquisition: desks for single and chairs - transformers
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Вебсайт: | http://podilruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Podolsk district in Kyiv state administration |
National ID: | 37393777 |
Contact point: |
Apekina Anna 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 12:57 |
Очікувана вартість: | 5 123 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 616,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 21 січня 2019 15:10 |
Enquiries until: | 10 лютого 2019 16:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2019 16:00 |
Information
Estimated total value: | 5 123 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 616 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 16:20 |
Протокол ТК.PDF | |
21 січня 2019 15:13 |
ТД.doc |
07 лютого 2019 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2019 16:20 |
Протокол ТК.PDF
|
|||
21 січня 2019 15:13 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача.
Ергономічні, компактні, регульовані по висоті, з сучасним дизайном учнівські меблі – трансформери.
Ростова група: № 2, № 3, № 4, № 5, № 6.
З регулюванням стільниці по висоті.
З регулюванням висоти стільця.
Розмір парти (Ш × Г × В): 664 × 474 × 540-760 мм
Матеріал: МДФ + пластик + метал
Товщина стільниці: 15 мм
Зберігання: висувний ящик
Кут нахилу стільниці: 0 – 40°
Розмір стільця (Ш × Г × В): 386 × 380 × 673-793 мм
Рівень регулювання сидіння стільця: 320 – 440 мм
Колір пластикових деталей: сірий або блакитний.
Гарантійний термін: не менше 12 місяців.
Комплектація: стіл – 1 шт., стілець – 1 шт., гачок для портфеля – 1 шт., підстаканник – 1 шт.
відповідно до додатку 2 тендерної документації
Ергономічні, компактні, регульовані по висоті, з сучасним дизайном учнівські меблі – трансформери.
Ростова група: № 2, № 3, № 4, № 5, № 6.
З регулюванням стільниці по висоті.
З регулюванням висоти стільця.
Розмір парти (Ш × Г × В): 664 × 474 × 540-760 мм
Матеріал: МДФ + пластик + метал
Товщина стільниці: 15 мм
Зберігання: висувний ящик
Кут нахилу стільниці: 0 – 40°
Розмір стільця (Ш × Г × В): 386 × 380 × 673-793 мм
Рівень регулювання сидіння стільця: 320 – 440 мм
Колір пластикових деталей: сірий або блакитний.
Гарантійний термін: не менше 12 місяців.
Комплектація: стіл – 1 шт., стілець – 1 шт., гачок для портфеля – 1 шт., підстаканник – 1 шт.
В даній парті , кришка столу має кут нахилу стільниці від 0о до 40 о(що само по собі включає кут нахилу від 7 о до 16 о ) , дає можливість збільшення використання функціональних можливостей стільниці як регулювання кута нахилу стільниці, так і в якості мольберту, та повністю відповідає ГОСТу №11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», а саме пункту 2.3 розділу ІІ «Функціональні розміри»
Щодо регулювання висоти стільця та столу з 2 по 6 ростові групи при вказаних вами габаритних розмірах відповідають Таблиці зростових груп згідно Наказу № 144 Міністерства Охорони здоров’я «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів» Додаток 4 до Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів».
Вимоги про усунення порушення
Технічні характеристики прямо суперечать тим ГОСТам та ДСТУ на які ви посилались у відповіді на запитання потенційному учаснику!
п. 2.3 ГОСТ 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри" чітко встановлює " Крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки ее горизонтально и под углом от 7 до 16°. При переводе крышки в наклонное положение высота края стола, обращенного к ученику, не должна уменьшаться более чем на 10 мм." Формулювання "Повинна бути" зобов'язує у повній мірі дотримуватись тих показників що визначені у ГОСТі. Кут нахилу 0-40 градусів, як у китайських парт-трансформерів не може вважатися таким, що відповідає цій нормі. Для того щоб трактувати норму, як Ви, формулювання мало б містити слова "бажано", "рекомендовано", або інші вирази, що дозволяють відхилятися від встановлених цифр.
Також технічні характеристики парт суперечать нормам встановленим в ДСТУ prEN1729-1:2004.
Зокрема, Таблиця А.1-Розміри і розмірна сітка стільців з нахилами сидіння між мінус 5градусів і плюс 5 градусів (розміри у міліметрах) чітко встановлює
Висота сидіння - 2гр. - 310 мм, 3 -350мм, 4- 380мм, 5 - 430мм, 6 - 460мм (+-10 мм) - Ви ж вимагаєте 320-440 мм.
Ефективна глибина сидіння - 2гр . - 270мм (+-10), 3 гр. - 300мм (+-20), 4 гр - 340мм (+-20), 5 гр - 380мм (+-20), 6 гр - 420мм (+-20) - Ваша вимога - 345 мм (випливає іх зображення)
Мінімальна ширина сидіння - 2гр . -280мм , 3 гр. - 320мм, 4 гр - 340мм, 5 гр - 360мм , 6 гр - 380мм, у Технічних вимогах - 365 мм.
Щодо столу, Таблиця А.2 - Розміри і розмірна сітка столів для використання із стільцями з нахилами сидіння між мінус 5градусів і плюс 5 градусів (розміри у міліметрах) встановлює:
Мінімальна глибина стільниці для 2 гр. - 6 гр. - 500 мм за Техвимогами - 474 мм.
(витяг з ДСТУ додається)
Крім того, вказаний ДСТУ чітко вказує на заборону регулювання висоти стільців та столів без інструментів. Парти описані Вами регулюються без інструментів шляхом підняття столешні або сидіння. Таке регулювання може спрацювати від випадкового або неуважного впливу та завдати шкоди дитині.
Просимо Вас переглянути Технічні вимоги на відповідність нормам діючим в Україні та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
(Придбання: парт одномісних та стільців - трансформерів)
ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (витяг з якого додається файлом для ознайомлення) вказує, що базується на ГОСТах, зокрема Гост 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри, ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вказані ГОСТи містять ідентичні норми щодо розмірів столів та стільців що і ДСТУ prEN1729-1:2004, який в свою чергу є узагальненням цих ГОСТів, та має пріоритет над ними.
Пунктом 4.1 ДСТУ на який ви посилаєтесь визначено, що типи і функціональні розміри учнівських столів, стільців і парт повинно відповідати ГОСТам 11015, 11016. Пунктом 5.3.1 визначено, що меблі повинні бути маркіровані по ростовому номеру за середнім зростом дитини відповідно до ГОСТів 11015,11016!
Технічні вимоги парт-трансформерів не відповідає цим ГОСТам з причин наведених у попередній вимозі. А саме по нормам ГОСТів (ознайомитись з ГОСТам можна у вільному доступі в Інтернет мережі):
Висота сидіння - 2гр. - 300 мм, 3 -340мм, 4- 380мм, 5 - 420мм, 6 - 460мм (+-10 мм) - Ви ж вимагаєте 320-440 мм.
Ефективна глибина сидіння - 2гр . - 290мм (+-10), 3 гр. - 330мм (+-20), 4 гр - 360мм (+-20), 5 гр - 380мм (+-20), 6 гр - 400мм (+-20) - Ваша вимога - 345 мм (випливає іх зображення)
Мінімальна ширина сидіння - 2гр . -270мм , 3 гр. - 290мм, 4 гр - 320мм, 5 гр - 340мм , 6 гр - 360мм, у Технічних вимогах - 365 мм.
Щодо столу:
Мінімальна глибина стільниці для 2 гр. - 6 гр. - 500 мм за Техвимогами - 474 мм.
У будь-якому випадку, чи то керуючись ДСТУ ГОСТ 22046:2004, чи то ДСТУ prEN1729-1:2004, вимоги щодо розмірів парт та стільців у технічному завданні не відповідають чинним в Україні нормам.
Вимагаємо внести зміни до Технічної документації та привести її у відповідність до українських норм та стандартів.
Всі зазначені зауваження чітко висвітлені в ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри», що цілком відповідають вимогам до шкільних меблів для Нової української школи (обов’язкова відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції).
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 звертаємось до Вас з наступних підстав.
Учасником ТОВ «Лорігон» в своїй тендерній пропозиції надано таблицю відповідності запропонованого Учасником товару вимогам Замовника, в якій ТОВ «Лорігон» надав підтвердження 100% відповідності запропонованого ним товару вимогам Замовника. Тоді як в Довідці про фото, наданій ТОВ «Лорігон» в складі тендерної пропозиції, зображено виріб, з іншими технічними характеристиками. А саме, на стільниці відсутній виріз з боку, ближнього до учня. В даному місці, в виробі запропонованому ТОВ «Лорігон» знаходиться торець стільниці, захищений цільнолитим ABS пластиком.
Надаємо додаток «Фото порівняння виробів» з зображенням потрібних і запропонованих виробів з окремим приближенням зони невідповідності технічним вимогам.
Вимагаємо відмінити рішення, прийняте Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 р. щодо визначення ТОВ «Лорігон» переможцем торгів.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) містить повну інформацію щодо технічних характеристик потрібного товару, а саме: ростова група, регулювання по висоті, розмір парти та стільця, матеріал виготовлення, товщина матеріалу, кут нахилу, колір. Орієнтовне зображення товару демонструє лише його фізичні розміри, зокрема: висоту, ширину, глибину парти та стільця, рівні регулювання парти та стільця по висоті. Тендерна документація не містить жодного посилання на «виріз з боку, ближнього до учня».
Принагідно повідомляємо, що враховуючи норму статті 28 Закону, а саме: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто, у учасника – ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «НВІ ГРУП» в зазначений термін була можливість звернутися до замовника з вимогою щодо «невідповідності» товару технічним вимогам.
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 звертаємось до Вас з наступних підстав.
Учасником ТОВ «Лорігон» в своїй тендерній пропозиції надано таблицю відповідності запропонованого Учасником товару вимогам Замовника, в якій ТОВ «Лорігон» надав підтвердження 100% відповідності запропонованого ним товару вимогам Замовника. Тоді як в Довідці про фото, наданій ТОВ «Лорігон» в складі тендерної пропозиції, зображено виріб, з іншими технічними характеристиками. А саме, на стільниці відсутній виріз з боку, ближнього до учня. В даному місці, в виробі запропонованому ТОВ «Лорігон» знаходиться торець стільниці, захищений цільнолитим ABS пластиком.
Надаємо додаток «Фото порівняння виробів» з зображенням потрібних і запропонованих виробів з окремим приближенням зони невідповідності технічним вимогам.
Вимагаємо відмінити рішення, прийняте Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 р. щодо визначення ТОВ «Лорігон» переможцем торгів.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) містить повну інформацію щодо технічних характеристик потрібного товару, а саме: ростова група, регулювання по висоті, розмір парти та стільця, матеріал виготовлення, товщина матеріалу, кут нахилу, колір. Орієнтовне зображення товару демонструє лише його фізичні розміри, зокрема: висоту, ширину, глибину парти та стільця, рівні регулювання парти та стільця по висоті. Тендерна документація не містить жодного посилання на «виріз з боку, ближнього до учня».
Принагідно повідомляємо, що враховуючи норму статті 28 Закону, а саме: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто, у учасника – ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «НВІ ГРУП» в зазначений термін була можливість звернутися до замовника з вимогою щодо «невідповідності» товару технічним вимогам.
Шановний Замовник!
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 звертаємось до Вас з наступних підстав.
Учасником ТОВ «Лорігон» в своїй тендерній пропозиції надано таблицю відповідності запропонованого Учасником товару вимогам Замовника, в якій ТОВ «Лорігон» надав підтвердження 100% відповідності запропонованого ним товару вимогам Замовника. Тоді як в Довідці про фото, наданій ТОВ «Лорігон» в складі тендерної пропозиції, зображено виріб, з іншими технічними характеристиками. А саме, на стільниці відсутній виріз з боку, ближнього до учня. В даному місці, в виробі запропонованому ТОВ «Лорігон» знаходиться торець стільниці, захищений цільнолитим ABS пластиком.
Надаємо додаток «Фото порівняння виробів» з зображенням потрібних і запропонованих виробів з окремим приближенням зони невідповідності технічним вимогам.
Вимагаємо відмінити рішення, прийняте Протоколом засідання тендерного комітету № 51 від 12.03.2019 р. щодо визначення ТОВ «Лорігон» переможцем торгів.
Шановний Учасник! 20.03.2019 Вам було надано повну та розгорнуту відповідь на Вашу вимогу. Ще раз наголошуємо, що Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) містить повну інформацію щодо технічних характеристик потрібного товару та не містить жодного посилання на «виріз з боку, ближнього до учня». Учасником торгів – ТОВ «ЛОРІГОН» надано фото товару згідно технічних вимог Замовника.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що враховуючи норму статті 28 Закону, а саме: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто, у учасника – ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «НВІ ГРУП» в зазначений термін була можливість звернутися до замовника з вимогою щодо «невідповідності» товару технічним вимогам.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-05-000335 ● 2e455c7fcdd54f96be1744803ef46d7e
- Статус: вирішено ● Дата: 14 травня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2019 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2019 № 46
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2019 № 46
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-21-001179-b 21.01.2019
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-03-18 17:52:40
Звернення за роз’ясненням щодо висновку
Просимо:
Надати роз’яснення положень висновку Держаудитслужби в частині, що стосується:
- порушення частини 1 ст. 10, оскільки згідно з інформацією, яка міститься на веб-порталі Уповноваженого органу протокол розгляду учасника ТОВ «Лорігон» від 25.02.2019 б/н оприлюднений в системі 25 лютого 2019 о 17:10, електронний цифровий підпис накладено 25 лютого 2019 о 17:11 (Print Screen додається);
- порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, оскільки тендерна документація має посилання на оголошення, в якому зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій;
- порушення абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону, оскільки тендерною документацією була встановлена вимога щодо надання копії виписки з протоколу засновників та копії наказу про призначення на посаду, що підтверджують правомічність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-03-21 10:05:02
Про надання інформації
1. Щодо порушення ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки згідно з інформацією, яка міститься на веб – порталі Уповноваженого органу протокол розгляду учасника ТОВ «ЛОРІГОН» від 25.02.2019 б/н оприлюднений в системі 25.02.2019 о 17:10, електронний цифровий підпис накладено 25.02.2019 о 17:11.
Протокол розгляду учасника ТОВ «ЛОРІГОН» опубліковано 25.02.2019.
2. Щодо порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону, оскільки тендерна документація має посилання на оголошення, в якому зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В пункті 1 Розділу 4 тендерної документації Замовника зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель – автоматично, з дати подання оголошення про проведення процедури закупівлі.
3. Щодо порушення абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону, оскільки тендерною документацією була встановлена вимога щодо надання копії виписки з протоколу засновників та копії наказу про призначення на посаду, що підтверджують правомірність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників та/або копією наказу про призначення, та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
Протоколом розгляду від 26.02.2019 б/н тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ОСТИН» відхилено у зв’язку з відсутністю копії виписки з протоколу засновників, що підтверджує правомірність підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та договору.
У той час як у складі тендерної пропозиції міститься наказ про призначення на посаду директора товариства від 07.02.2017 №1.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації. Відповідно до вимог Закону управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 39160000-1 «Шкільні меблі» (Придбання: парт одномісних та стільців – трансформерів) від 15.03.2019, що знаходяться у вкладенні.
2019-03-21 17:38:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2019-05-14 12:53:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ КОМПАНІЯ ОСТИН | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2019 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" |
4 803 000,00
UAH з ПДВ
|
3 449 994,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» |
5 100 786,00
UAH з ПДВ
|
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" #40245187 |
Переможець |
3 449 994,90
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 11:20
|
Договір.PDF | укладений |
29 березня 2019 11:17
|