Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох, квасоля)
Очікувана вартість
547 109,10 UAH
UA-2019-01-21-001139-c a3180938163a49a6acc1297522801703
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Віталіївна Воронцова

+380996480216 ftzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Олена Віталіївна Воронцова
+380996480216
ftzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 11:40
Очікувана вартість: 547 109,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 735,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16413.27 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67470 кілограм
03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох, квасоля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:18
ТД картопля).doc
21 січня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:18
ТД картопля).doc
21 січня 2019 12:18
ТД картопля).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-21-001139-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 21 січня 2019 18:16
Дискримінація потенційних Учасників
Шановний Замовнику. У п.п.3 п.2 Додатку №3 до тендерної документації Ви вимагаєте, Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам, встановленим Замовником до предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зразок етикеток предмету закупівлі, у яких повинно бути вказано, що товар, який планується поставляти відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, товар виготовлено відповідно до ГОСТів, або ДСТУ; сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001), виданого на ім’я учасника, сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005), виданого на ім’я учасника, та товар відповідає вимогам санітарного законодавства України, які діють на момент проведення процедури закупівлі. Маємо зазначити, що стосовно положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація НАССР «Сертифікат Системи управління безпекою харчових продуктів (ХАССП) (система НАССР є свідоцтвом відповідності системи безпеки харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007, ISO 22000:2005, ISO -9001) не є обов’язковою для не виробників харчових продуктів. (зі змінами та доповненнями),: - Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою», - Згідно до ч.2, ч.3, ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів не обов’язкова, - Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, надавати сертифікат ISO підстав не має, оскільки така вимога може бути дискримінаційною для учасників процедури закупівлі.
Також у ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закупівлі здійснюються за конкретними принципами, одним з яких є «недискримінація учасників» та у п.п.3 ст.5 зазначено – Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Маємо зазначити, що ми розуміємо, що в Україні застосування систем управління безпечністю харчових продуктів, заснованих на принципах НАССР, є обов'язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Цього вимагає Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Оскільки запровадження НАССР потребує часу та певних ресурсів, законом передбачені певні перехідні періоди. Зокрема, для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), ця норма вже стала обов'язковою з 20 вересня 2017 року. Підприємства, які займаються виробництвом, реалізацією або введенням в обіг харчових продуктів, що не містять необроблених інгредієнтів тваринного походження (крім малих потужностей) мали впровадити систему управління безпечністю харчових продуктів до 20 вересня 2018 року. А всі підприємства з малими потужностями – до 20 вересня 2019 року. Оскільки закупівля на продукти харчування проводиться на період постачання до 31 грудня 2019 року у нашого підприємства є всі реальні шанси отримати дані сертифікати до 20 вересня 2019 року, як це передбачено Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і до цього часу постачання Вам продуктів харчування нашим підприємством буде відбуватися без порушення даного Закону, так як ми є – підприємством з малими потужностями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2019 16:13
Відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає необхідним до неї включити. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що постачається, демонстрацію безпечного та правильного її використання. На вимогу споживача продавець (виконавець ) зобов’язаний надати йому документи про якість, безпеку, ціну продукції (п.4 ст.17 та п.1 ст.15 ЗУ «Про захист прав споживачів»). Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції (п.2 ст.6 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
Також, в Україні застосування систем управління безпечністю харчових продуктів, заснованих на принципах НАССР, є обов'язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Цього вимагає Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Оскільки запровадження НАССР потребує часу та певних ресурсів, законом передбачені певні перехідні періоди. Зокрема, для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), ця норма вже стала обов'язковою з 20 вересня 2017 року. Підприємства, які займаються виробництвом, реалізацією або введенням в обіг харчових продуктів, що не містять необроблених інгредієнтів тваринного походження (крім малих потужностей) мали впровадити систему управління безпечністю харчових продуктів до 20 вересня 2018 року. А всі підприємства з малими потужностями – до 20 вересня 2019 року.
Оскільки закупівля на продукти харчування проводиться на період постачання до 31 грудня 2019 року, замовник вважає необхідним наявність Сертифікату ISO у постачальника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 543 546,00
UAH з ПДВ
543 546,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕКС 2017" 547 109,00
UAH з ПДВ
547 109,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 13:08
эдрпоу 2.jpg
06 лютого 2019 13:08
эдрпоу 1.jpg
06 лютого 2019 13:08
виписка 2.jpg
06 лютого 2019 13:08
виписка 1.jpg
06 лютого 2019 13:08
витяг 5.pdf
06 лютого 2019 13:08
витяг 4.pdf
06 лютого 2019 13:08
витяг 3.pdf
06 лютого 2019 13:08
витяг 2.pdf
06 лютого 2019 13:08
витяг 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕКС 2017"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 543 546,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 15:51

Документи

08 лютого 2019 15:51
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:50
Протокол 75.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
543 546,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 15:51
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:50
Протокол 75.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 08:57
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 14:26
ДУ 6 к дог 54.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:25
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 10:22
ДУ 5 к дог 54.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 10:21
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 10:06
ДУ 4 к дог 54.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 10:05
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 10:06
ДУ 3 к дог 54.pdf зміни до договору
17 липня 2019 10:06
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 10:57
ДУ 2 к дог 54.pdf зміни до договору
23 травня 2019 10:56
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 09:39
ДУ 1 к дог 54.pdf зміни до договору
10 травня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 10:05
Договір 54.pdf укладений
19 лютого 2019 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 543 545,97
UAH (в тому числі ПДВ 90 591,00 UAH)