Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі».
Очікувана вартість
114 207 576,84 UAH
UA-2019-01-21-001125-b 332aa78e0e5f4e16a97b4dcdb42a5e1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34879125
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614
Контактна особа: Berezivskuj Mukola Vasulovush
380445201263
solomservis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 23:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 15:51
Очікувана вартість: 114 207 576,84 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 571 037,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, вул. Генерала Тупікова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2019  —  16 березня 2020
ДК 021:2015: 45214100-1 — Будівництво дитячих садків

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 січня 2019 15:13
Електронний цифровий підпис
21 січня 2019 15:10
Протокол №58 для публ..pdf
21 січня 2019 15:07
ТД по Тупікова (буд. роботи) 21.01.19.-converted.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-21-001125-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:35129952
Дата подання: 26 лютого 2019 18:16
СКАРГА
на неправомірні дії та рішення замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 березня 2019 18:53
Рішення від 01.03.2019 № 2247 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 березня 2019 18:53
Рішення від 19.03.2019 № 3081.pdf
Дата публікації: 22 березня 2019 21:46

Документи подані скаржником

26 лютого 2019 18:16
Платіжне доручення
26 лютого 2019 18:16
Скарга
26 лютого 2019 18:16
Довідка Кучмієнко МВС.jpg
26 лютого 2019 18:16
Довідка щодо статті 17.pdf
26 лютого 2019 18:16
ДПІ.pdf
26 лютого 2019 18:16
Копія статуту.pdf
26 лютого 2019 18:16
Додатки

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-26-000009 ● 8dfee35817924257b2f1a02a7dd706e0
  • Статус: завершено ● Дата: 08 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-26
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-26 12:22:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.02.2019 № 38
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 38

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-21-001125-b 21.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-04 18:16:27

Про зупинення рішення про початок моніторингу

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
04.03.2019 № 45
Київ

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-01-21-001125-b в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-21-001125-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 01 березня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 25 лютого 2019 року № 38 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник О. КАРАБАНОВ

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, 34879125, Україна, Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі»., 114207576.84UAH, 45214100-1, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 332aa78e0e5f4e16a97b4dcdb42a5e1c, 2019-01-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЛД Груп», протокол розгляду тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані та оприлюдненні інформації про її проведення, розгляді тендерних пропозицій та визначенні переможця закупівлі, порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС 100 966 014,00
UAH з ПДВ
84 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЛД ГРУП 112 174 804,84
UAH з ПДВ
85 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» 114 205 576,84
UAH з ПДВ
114 205 576,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 19:15
sign.p7s
06 лютого 2019 19:07
30 Паспорт Дорош.PDF
06 лютого 2019 19:07
28 Договірна ціна.PDF
06 лютого 2019 19:07
Альянс 12539 p7s.7z
06 лютого 2019 19:07
19 Протокол на Дороша.pdf
06 лютого 2019 19:07
17 Витяг ПДВ.PDF
06 лютого 2019 19:07
16 Ліцензія АЛЬЯНС.PDF
06 лютого 2019 19:07
15 Статут ТОВ АЛЬЯНС.PDF
06 лютого 2019 19:07
13 Копія витягу з ЄДР.PDF

Публічні документи

22 лютого 2019 20:30
sign.p7s
22 лютого 2019 20:29
Як переможець.rar
06 лютого 2019 16:58
sign.p7s
06 лютого 2019 16:41
Витяг з ЄДР.pdf
06 лютого 2019 16:41
Відгук.pdf
06 лютого 2019 16:41
Довідка про перснонал.pdf
06 лютого 2019 16:41
Реєстр.pdf
06 лютого 2019 16:41
Копія статуту.pdf
06 лютого 2019 16:41
Календарний графік.pdf
06 лютого 2019 16:41
Довідка щодо статті 17.pdf
06 лютого 2019 16:41
Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2019 16:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 21:27
Реестр.pdf
05 лютого 2019 21:27
Пропозиція.pdf
05 лютого 2019 21:27
Документи пропозиції.pdf
05 лютого 2019 21:27
Банківська гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС
#35129952
Відхилено 84 300 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 16:41
ТОВ ВЛД ГРУП
#40246285
Переможець 85 000 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 11:06

Документи

13 лютого 2019 16:36
sign.p7s
13 лютого 2019 16:36
sign.p7s

Документи

20 лютого 2019 11:05
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЛД ГРУП
#40246285
85 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2019 11:05
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 квітня 2019 13:43
sign.p7s укладений
01 квітня 2019 13:41
Договір Тупікова для публікування.pdf укладений
01 квітня 2019 13:29

Актуальні тендери

До пошуку