Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
3 161 773,21 UAH
UA-2019-01-21-001054-a ● b2901a82d1644ebabb123fb7d7abccf5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02140892 |
Вебсайт: | http://meria.zp.ua/test/ |
Місцезнаходження: | 69105, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 206 |
Контактна особа: |
Олінкевич Дар'я Володимирівна 380612242350 zgik.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 3 161 773,21 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 316,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона адміністративної будівлі, внутрішнього двору виконавчого комітету Запорізької міської ради, пр. Соборний, 206 та адміністративної будівлі, вул. Зелінського, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69105, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 206, вул. Зелінського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 17:18 |
Додаток №2.docx | |
21 січня 2019 17:18 |
Додаток №5.docx | |
21 січня 2019 17:18 |
Додаток №3.docx | |
21 січня 2019 17:18 |
Додаток №2.1.docx | |
21 січня 2019 17:18 |
Додаток №1.docx | |
21 січня 2019 17:18 |
Додаток №4.docx | |
21 січня 2019 17:17 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вогнепальна зброя
Дата подання: 26 січня 2019 19:15
Дата відповіді: 28 січня 2019 14:20
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до предмету закупівлі. Вимога щодо наявності у Учасника «вогнепальної нарізної короткоствольної зброї не використовується Замовником, як обмеження і не призводить до дискримінації учасників. Оскільки Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме у Учасника права на володіння та використання вогнепальної короткоствольної зброї, а просить підтвердити наявність як безпосередньо у Учасника, так і через третіх осіб (відповідно до чинного законодавства) права володіти і використовувати вогнепальну нарізну короткоствольну зброю. Даний факт не обмежує право Учасника залучити третіх осіб, які мають право на володіння та використання вогнепальної нарізної короткоствольної зброї, відповідно до чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Запорізькій області |
3 110 609,14
UAH з ПДВ
|
3 110 609,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" |
3 128 244,00
UAH з ПДВ
|
3 128 244,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Запорізькій області #40108947 |
Переможець |
3 110 609,14
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:44
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2019 12:08
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2019 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 10:21
|
Договір № 03-6220.PDF | укладений |
25 лютого 2019 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківського рахунку Виконавця, на підставі Постанови НБУ №162 від 28.12.2018 року "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні". |
Номер договору про закупівлю: | 03-6220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 03-6220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |