Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Наркотичні лікарські препарати
Очікувана вартість
352 000,00 UAH
UA-2019-01-21-000907-c ● 82b26c13d2df4f9984fd941c524fc715
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» |
Код ЄДРПОУ: | 01994921 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 79/35 |
Контактна особа: |
Людмила Юха +380669421482 etorgi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 352 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
21 січня 2019 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 11:40 |
tederna_dokumentatsiya наркотик 2019.doc | |
21 січня 2019 11:40 |
Додаток 1 Тех характеристика наркотик.docx | |
21 січня 2019 11:40 |
Додаток 2 перелік наркотик.doc | |
21 січня 2019 11:40 |
Додаток 3 пропозиція наркотик.docx | |
21 січня 2019 11:40 |
ДОДАТОК 4 проект договору наркотичні.doc | |
21 січня 2019 11:40 |
Dodatok 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2019 16:45
Дата відповіді: 28 січня 2019 16:13
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо постачання препаратів протягом 3 днів з моменту надходження заявок. Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!!!! Тендерним комітетом, відповідно до протоколу № 22 від 28.01.2019р було розглянуто ваше звернення по процедурі з закупівлі ДК 021:2015 код CPV 33600000- 6 Фармацевтична продукція - (наркотичні лікарські препарати ) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-21-000907-c. та з приводу порушених питань можемо повідомити наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України « Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веп- порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно ст..11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Виходячи з вимог Закону та враховуючи специфіку роботи закладу в проведенні не запланованих (ургентних) операцій та термінової не передбаченої потреби в наркотичних препаратах, Замовником було визначено вимога щодо строку поставки партії товару - на протязі 3-х днів з дати подання заявки.
Крім того, Замовник не вважає, що зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення анти конкурентних умов для учасників, так як Учасником не доведено та документально не підтверджено, яким чином зазначені вище вимоги Тендерної документації порушують права чи законні інтереси Учасника та перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі. Таким чином, викладені зауваження у звернені Учасника є безпідставними та такими, що не підлягають до задоволення. Разом з тим , звертаємо вашу увагу що, лист Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 не встановлюють норм права та носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Відповідно до ст. 1 Закону України « Про публічні закупівлі» (надалі Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веп- порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно ст..11 Закону для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Виходячи з вимог Закону та враховуючи специфіку роботи закладу в проведенні не запланованих (ургентних) операцій та термінової не передбаченої потреби в наркотичних препаратах, Замовником було визначено вимога щодо строку поставки партії товару - на протязі 3-х днів з дати подання заявки.
Крім того, Замовник не вважає, що зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення анти конкурентних умов для учасників, так як Учасником не доведено та документально не підтверджено, яким чином зазначені вище вимоги Тендерної документації порушують права чи законні інтереси Учасника та перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі. Таким чином, викладені зауваження у звернені Учасника є безпідставними та такими, що не підлягають до задоволення. Разом з тим , звертаємо вашу увагу що, лист Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 не встановлюють норм права та носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Наркотичних лікарські препарати включені до Національного переліку основних лікарських засобів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 200,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2200 амп
Фентаніл
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79/35
Дата доставки:
25 грудня 2019
1500 амп
Кетамін
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79/35
Дата доставки:
25 грудня 2019
2000 амп
Діазепам
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79/35
Дата доставки:
25 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
238 550,00
UAH з ПДВ
|
238 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" |
238 717,00
UAH з ПДВ
|
238 717,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" #33142526 |
Переможець |
238 550,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 12:22
|
ДОД.УГОДА №2 НАРКОТИК.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 18:26
|
наккотик ду1 нац перелік.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 18:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2019 09:44
|
наркотик лот № 1.pdf | укладений |
26 лютого 2019 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору згідно змісту Додаткової угоди № 1 від 19.12.2019 року (Подовження дії договору ) .Сума договору після внесення змін складає 238550,00 грн з ПДВ.. Кількіть товару складає 5700 амп |
Номер договору про закупівлю: | 07/Т/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №2 від 17.01.2020 р. ( взяття бюджетних зобов'язань на 2020 р.). Загальна сума договору після внесення змін збільшилася та складає 286 260,00 грн. Кількість товару збільшилася та складає 6840 ампул. |
Номер договору про закупівлю: | 07/Т/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |