Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (паливні пелети з лузги соняшника)
Очікувана вартість
1 078 700,00 UAH
UA-2019-01-21-000783-c ● 8979c5c02bba49fcaa0d32bfe15f2a06
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 40708982 |
Місцезнаходження: | 67100, Україна , Одеська обл., смт Велика Михайлівка, вул. Карбишева, буд. 10 |
Контактна особа: |
Ольга Янюк +380668473168 buhgaltery123@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 1 078 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 394,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
322 тони
паливні пелети з лузги соняшника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67100, Україна, Одеська область, смт. Велика Михайлівка, заклади Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 11:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 11:20 |
ТД пелети (6).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 січня 2019 16:44
Дата відповіді: 28 січня 2019 15:24
Доброго дня!
У п.п.2.3. Вами встановлено наступну ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу: «Ціна, зазначена в п. 2.2. Договору, може змінюватись протягом дії Договору. Зміна ціни за одиницю товару може бути не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Збільшення ціни за одиницю товару, можливе шляхом укладання додаткової угоди один раз на півріччя, але у будь-якому випадку не раніше ніж через 5 місяців з моменту підписання договору, та поставки постачальником 50% від загального річного планового обсягу товару, зазначеного в п. 1.2. цього Договору.»
Відповідно до п.2 ч. 4 ст.36 Закону умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону крім зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Тобто, ЗАКОНОДАВЕЦЬ НЕ ВСТАНОВЛЮЄ необхідності щодо початкової поставки 50% від планового обсягу, або ж 5 місяців з моменту підписання договору для збільшення ціни одиниці товару, і, тим паче, підняття ціни за одиницю товару лише один раз на півріччя.
Замовник проводячи закупівлю товару на довгий період повинен розуміти ризики пов’язані з підняттям ціни, тим паче, якщо навіть на законодавчому рівні це передбачено, адже ПОСТАЧАЛЬНИКИ НЕ МОЖУТЬ ПЕРЕДБАЧИТИ ЯКІ ЦІНИ БУДУТЬ НА РИНКУ ПАЛИВНИХ ПЕЛЕТ ЧЕРЕЗ 1-2 МІСЯЦІ, НЕ ГОВОРЯЧИ ВЖЕ ПРО 5 МІСЯЦІВ.
Замовником у ТД НЕ ЗАЗНАЧЕНО необхідні об’єми поставок, пунктом 4.5. Договору передбачено лише що поставка Товару здійснюється в обсягах, зазначених у заявці Покупця, що складається відповідно до ФАКТИЧНОЇ ПОТРЕБИ. Тобто, не зрозуміло, який саме об’єм постачальник зможе поставити за 5 місяців (момент першого, і можливо останнього підняття ціни за одиницю товару).
Неможливість постачальника підняти ціну одиниці товару УНЕМОЖЛИВИТЬ ВИКОНАННЯ НИМ СВОЇХ ОБОВ’ЯЗКІВ.
Ціна за одиницю товару, яка встановлена у даній закупівлі Є НИЖЧЕ СЕРЕДНЬО РИНКОВОЇ. Саме через низьку початкову ціну одиниці товару та відсутність можливості підвищити іі законним шляхом у попередній закупівлі прийняв участь лише один учасник.
Нами було проаналізовано попередні закупівлі пелети Замовником, В МИНУЛОРІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ ДОГОВОРИ НА ЗАКУПІВЛЮ НЕ МАЛИ ОБМЕЖЕНЬ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЦІНИ.
Просимо тендерний комітет обґрунтувати причину даної дискримінаційної вимоги та надати документальне підтвердження її законності (наказ/роз’яснення МЕРТ, рішення АМКУ як прецедент, інший НПА державного уповноваженого органу).
Відповідно до ч.1 ст..3, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати до учасників дискримінаційні вимоги.
Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством, просимо виключити дискримінаційну та протиправну вимогу з п. 2.3. Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше запитання від 23.01.2019 року надаємо роз'яснення:
Відповідно до п. 7 ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" «тендерна документація повинна містити: …7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змінйого умов;». В тендерній документації виконані вимоги Закону, а саме, Додаток2 до тендерної документації містить Проект Договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти. Відповідно до ч. 1 ст.36 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України таГосподарського кодексу України з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ, визначенихцим Законом.Статтею 67частиною 2 Господарського кодексу України встановлено «Підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України.».Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо визначення положень при укладанні договорів. Аргументи Учасника вважаємо безпідставними та необгрунтовними,оскільки дана вимога у Проекті договору встановлена з метою запобігання нецільового використання учасником-переможцем бюджетних коштів, оскільки мають місце зловживання з боку учасників, які при проведені аукціону занижують ціну, а потім вимагають підвищення ціни в результаті чого Замовник несе збитки, виникають проблеми із своєчасним постачанням товару, і як наслідок, проблеми з опаленням, що призводить до порушення санітарних норм.
Всі потенційні та зацікавлені учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.
Відповідно до п. 7 ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" «тендерна документація повинна містити: …7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змінйого умов;». В тендерній документації виконані вимоги Закону, а саме, Додаток2 до тендерної документації містить Проект Договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти. Відповідно до ч. 1 ст.36 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України таГосподарського кодексу України з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ, визначенихцим Законом.Статтею 67частиною 2 Господарського кодексу України встановлено «Підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України.».Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо визначення положень при укладанні договорів. Аргументи Учасника вважаємо безпідставними та необгрунтовними,оскільки дана вимога у Проекті договору встановлена з метою запобігання нецільового використання учасником-переможцем бюджетних коштів, оскільки мають місце зловживання з боку учасників, які при проведені аукціону занижують ціну, а потім вимагають підвищення ціни в результаті чого Замовник несе збитки, виникають проблеми із своєчасним постачанням товару, і як наслідок, проблеми з опаленням, що призводить до порушення санітарних норм.
Всі потенційні та зацікавлені учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАВЧЕВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ |
1 027 180,00
UAH з ПДВ
|
1 027 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Баранова Галина Дмитрівна |
1 075 480,00
UAH з ПДВ
|
1 075 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАВЧЕВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ #3324112255 |
Відхилено |
1 027 180,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 11:09
|
ФОП Баранова Галина Дмитрівна #1972479286 |
Рішення скасоване |
1 075 480,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 19:52
|
ФОП Баранова Галина Дмитрівна #1972479286 |
Відхилено |
1 075 480,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 19:56
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 лютого 2019 19:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі