Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 15510000-6 Молоко та вершки (молоко свіже, молоко пряжене)
Очікувана вартість
170 155,00 UAH
UA-2019-01-21-000655-a b6127a6bc4f34434b5f000c1c9b15a6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 11:42
Очікувана вартість: 170 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 851,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8004 л
молоко свіже
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
69 л
молоко пряжене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 15:46
Додаток 7.docx
21 січня 2019 15:46
Додаток 6.docx
21 січня 2019 15:46
Додаток 5.docx
21 січня 2019 15:46
Додаток 4.docx
21 січня 2019 15:45
Додаток 3.docx
21 січня 2019 15:45
Додаток 2.docx
21 січня 2019 15:45
Додаток 1.docx
21 січня 2019 15:45
ТД на молоко.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-22-000010 ● b8b0668e47cd424ea65e4fbb7cd2a056
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 10:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.03.2019 №38

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Г. ВАЩЕНКО


Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.03.2019 № 38

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу:

... UA-2019-01-21-000655-а; 21.01.2019; Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 168 423,48
UAH з ПДВ
168 423,48
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА" 168 916,14
UAH з ПДВ
168 916,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 00:04
Електронний підпис
14 лютого 2019 00:03
Довідка з податкової.pdf
14 лютого 2019 00:03
Довідка з МВС.pdf
06 лютого 2019 11:26
Електронний підпис
06 лютого 2019 11:23
приват 3-5-2.pdf
06 лютого 2019 11:23
приват 2 5-2.pdf
06 лютого 2019 11:23
приват 1 5-2.pdf
06 лютого 2019 11:16
Акт дез обробка лютий.pdf
06 лютого 2019 11:16
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2019 11:16
Тех.паспорт ГАЗ (нов).pdf
06 лютого 2019 11:16
Тех.паспорт Mercedes..pdf
06 лютого 2019 11:16
Тех вимоги.pdf
06 лютого 2019 11:16
СТАТУТ СІМБІ ПЛЮС.pdf
06 лютого 2019 11:16
Сан.обробка від 21.01.2019.pdf
06 лютого 2019 11:16
Наказ про призначення.pdf
06 лютого 2019 11:16
Медична книжка водія.pdf
06 лютого 2019 11:16
Лист згода персон дані.pdf
06 лютого 2019 11:16
ДОВIДКА ПРО АВТО.pdf
06 лютого 2019 11:16
ДОВIДКА ПО СТ. 17.pdf
06 лютого 2019 11:16
Декларація КАГМА.pdf
06 лютого 2019 11:16
Анкета учасника.pdf
06 лютого 2019 11:16
Аналог_Договір.pdf

Публічні документи

06 лютого 2019 11:39
Паспорт та ІПН.pdf
06 лютого 2019 11:39
Довідка по ст. 17.pdf
06 лютого 2019 11:39
Витяг з ЄДР.pdf
06 лютого 2019 11:39
Циновая.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 168 423,48
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:09

Документи

11 лютого 2019 16:08
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:48
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
168 423,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 16:08
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:48
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 08:50
звіт укладений
21 січня 2020 08:36
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 10:49
53.jpeg зміни до договору
18 жовтня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 11:05
ду.jpeg.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 10:11
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:33
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 11:29
договір укладений
25 лютого 2019 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до експертного висновка № ОИ-5400 від 04.10.19 ТПП і п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.4.6 Договору Сторони узгодили зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі і зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов додаткової угоди № 1 про зменшення суми договору на 16,95 (шістнадцять гривень 95 копійок) згідно п.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 4.6 Договору «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» сторони домовились внести зміни до п.4.4 Договору
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 168 406,53
UAH (в тому числі ПДВ 28 067,75 UAH)