Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали до гематологічного аналізатору SwelabAlfa
Очікувана вартість
44 500,00 UAH
UA-2019-01-21-000635-b 4283a4220ad3496eb2972de8a5280c58
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Людмила Миколаївна

+380564620175 kspk53020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Криворізька станція переливання крові" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01986606
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Медична будинок 12
Контактна особа: Деркач Людмила Миколаївна
+380564620175
kspk53020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 08:00
Очікувана вартість: 44 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 223,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Витратні матеріали до гематологічного аналізатору SwelabAlfa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 12:31
Проект договору SWELAB.docx
21 січня 2019 12:31
Технічні умови та вимоги SWELAB.doc
21 січня 2019 12:31
Графік поставки SWELAB.docx
21 січня 2019 12:31
Інформація SWELAB.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лаб-Універсум" 44 127,20
UAH з ПДВ
44 127,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 14:01
3 Проект договору.pdf
30 січня 2019 14:01
1 Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2019 14:01
4 Тех частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лаб-Універсум"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лаб-Універсум"
#36304335
Переможець 44 127,20
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 08:57

Документи

04 лютого 2019 08:57
Електронний підпис
04 лютого 2019 08:40
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лаб-Універсум"
#36304335
44 127,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2019 08:57
Електронний підпис
04 лютого 2019 08:40
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 13:45
Додаткова угода 2 6-19.pdf зміни до договору
10 травня 2019 13:44
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 10:38
додаткова угода 1 6-19.pdf зміни до договору
19 квітня 2019 10:37
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 13:32
Договір укладений
11 лютого 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальний заклад «Криворізька станція переливання крові» Дніпропетровської обласної ради» перейменоване у комунальне підприємство «Криворізька станція переливання крові» Дніпропетровської обласної ради» (що здійснене для приведення у відповідність до рішення Дніпропетровської обласної ради від 19 жовтня 2018 року №388-14/VII відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення комунального закладу «Криворізька станція переливання крові» Дніпропетровської обласної ради» у комунальне підприємство «Криворізька станція переливання крові» Дніпропетровської обласної ради»).
Номер договору про закупівлю: 6/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальний заклад «Криворізька станція переливання крові» Дніпропетровської обласної ради» перейменоване у комунальне підприємство «Криворізька станція переливання крові» Дніпропетровської обласної ради» (що здійснене для приведення у відповідність до рішення Дніпропетровської обласної ради від 19 жовтня 2018 року №388-14/VII відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»). Залишок зобов’язань за договором передається в повному обсязі на комунальне підприємство «Криворізька станція переливання крові» Дніпропетровської обласної ради». Внесені зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 6/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 127,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 886,80 UAH)