Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Друкарські та супутні послуги із виготовлення бланків для медичної установи
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2019-01-21-000515-b ● 35158ef1044a44dcb297ed2f98bee9ea
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199401 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10 |
Контактна особа: |
Небога Олена Анатоліївна +380442059839 kdcekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2019 11:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2019 11:59 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 15:45 |
Очікувана вартість: | 92 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79800000-2: Друкарські та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
277530 шт
Друкарські та супутні послуги із виготовлення бланків для медичної установи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симиренка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 79800000-2 — Друкарські та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 11:55 |
1 Оголошення_бланки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-21-000515-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Бланкодрук, Код ЄДРПОУ:30552319
Дата подання: 04 лютого 2019 10:48
Вважаємо дискримінаційним рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Консультативно-діагностичного центру" Святошинського р-ну м. Києва щодо нашої пропозиції та вимагаємо продовжити розгляд нашої пропозиції так як рішення про відмову є необґрунтованим
Вважаємо дискримінаційним рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Консультативно-діагностичного центру" Святошинського р-ну м. Києва щодо нашої пропозиції та вимагаємо продовжити розгляд нашої пропозиції так як рішення про відмову є необґрунтованим
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 16:17
Відповідно до п. 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Такі вимоги викладені в п. 4 та додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі.
За результатами проведеного аукціону учасник ПП «Бланкодрук» надав найнижчу пропозицію. У відповідності до п. 9.1 Порядку Замовник розглянув Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та прийняв рішення щодо не відповідності його пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі
За результатами проведеного аукціону учасник ПП «Бланкодрук» надав найнижчу пропозицію. У відповідності до п. 9.1 Порядку Замовник розглянув Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та прийняв рішення щодо не відповідності його пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-01-21-000515-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Бланкодрук, Код ЄДРПОУ:30552319
Дата подання: 04 лютого 2019 10:53
Вважаємо дискримінаційним рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Консультативно-діагностичного центру" Святошинського р-ну м. Києва щодо нашої пропозиції та вимагаємо продовжити розгляд нашої пропозиції так як рішення про відмову є необґрунтованим
Вважаємо дискримінаційним рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Консультативно-діагностичного центру" Святошинського р-ну м. Києва щодо нашої пропозиції та вимагаємо продовжити розгляд нашої пропозиції так як рішення про відмову є необґрунтованим
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 16:19
Відповідно до п. 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Такі вимоги викладені в п. 4 та додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі.
За результатами проведеного аукціону учасник ПП «Бланкодрук» надав найнижчу пропозицію. У відповідності до п. 9.1 Порядку Замовник розглянув Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та прийняв рішення щодо не відповідності його пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі
За результатами проведеного аукціону учасник ПП «Бланкодрук» надав найнижчу пропозицію. У відповідності до п. 9.1 Порядку Замовник розглянув Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та прийняв рішення щодо не відповідності його пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2019 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Бланкодрук |
62 979,00
UAH з ПДВ
|
62 979,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
67 222,00
UAH з ПДВ
|
67 222,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНВІ ПРІНТ" |
88 781,70
UAH з ПДВ
|
88 781,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Бланкодрук #30552319 |
Відхилено |
62 979,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 16:27
|
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" #16295262 |
Переможець |
67 222,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
08 лютого 2019 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 17:23
|
Договір | укладений |
07 лютого 2019 17:06
|