Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкарські та супутні послуги із виготовлення бланків для медичної установи
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2019-01-21-000515-b 35158ef1044a44dcb297ed2f98bee9ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Небога Олена Анатоліївна

+380442059839 kdcekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26199401
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10
Контактна особа: Небога Олена Анатоліївна
+380442059839
kdcekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2019 11:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 11:59
Початок аукціону: 31 січня 2019 15:45
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79800000-2: Друкарські та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
277530 шт
Друкарські та супутні послуги із виготовлення бланків для медичної установи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симиренка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 79800000-2 — Друкарські та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 11:55
1 Оголошення_бланки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-21-000515-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Бланкодрук, Код ЄДРПОУ:30552319
Дата подання: 04 лютого 2019 10:48
Вважаємо дискримінаційним рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Консультативно-діагностичного центру" Святошинського р-ну м. Києва щодо нашої пропозиції та вимагаємо продовжити розгляд нашої пропозиції так як рішення про відмову є необґрунтованим
Вважаємо дискримінаційним рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Консультативно-діагностичного центру" Святошинського р-ну м. Києва щодо нашої пропозиції та вимагаємо продовжити розгляд нашої пропозиції так як рішення про відмову є необґрунтованим
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 16:17
Відповідно до п. 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Такі вимоги викладені в п. 4 та додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі.
За результатами проведеного аукціону учасник ПП «Бланкодрук» надав найнижчу пропозицію. У відповідності до п. 9.1 Порядку Замовник розглянув Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та прийняв рішення щодо не відповідності його пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-01-21-000515-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Бланкодрук, Код ЄДРПОУ:30552319
Дата подання: 04 лютого 2019 10:53
Вважаємо дискримінаційним рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Консультативно-діагностичного центру" Святошинського р-ну м. Києва щодо нашої пропозиції та вимагаємо продовжити розгляд нашої пропозиції так як рішення про відмову є необґрунтованим
Вважаємо дискримінаційним рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Консультативно-діагностичного центру" Святошинського р-ну м. Києва щодо нашої пропозиції та вимагаємо продовжити розгляд нашої пропозиції так як рішення про відмову є необґрунтованим
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 16:19
Відповідно до п. 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Такі вимоги викладені в п. 4 та додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі.
За результатами проведеного аукціону учасник ПП «Бланкодрук» надав найнижчу пропозицію. У відповідності до п. 9.1 Порядку Замовник розглянув Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та прийняв рішення щодо не відповідності його пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі

Документи подані скаржником

04 лютого 2019 10:48
Лист скарга.pdf

Документи

05 лютого 2019 16:17
витяг з протоколу

Документи подані скаржником

04 лютого 2019 10:53
Лист скарга.pdf

Документи

05 лютого 2019 16:19
витяг з протоколу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Бланкодрук 62 979,00
UAH з ПДВ
62 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 67 222,00
UAH з ПДВ
67 222,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНВІ ПРІНТ" 88 781,70
UAH з ПДВ
88 781,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

24 січня 2019 13:35
Електронний підпис
24 січня 2019 13:33
Сертифікати якості 2.rar
24 січня 2019 13:33
Сертифікати якості 1.rar
24 січня 2019 13:33
Довидки.rar
24 січня 2019 13:33
Витяги.rar
24 січня 2019 13:33
Проект договору.pdf
24 січня 2019 13:33
Пропозиция.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 11:45
Електронний підпис
30 січня 2019 11:45
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2019 11:45
Тех вимоги.pdf
30 січня 2019 11:44
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Бланкодрук

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНВІ ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Бланкодрук
#30552319
Відхилено 62 979,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 16:27
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
Переможець 67 222,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 16:31

Документи

01 лютого 2019 16:27
витяг з протоколу

Документи

01 лютого 2019 16:30
витяг з протоколу

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
67 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2019 16:30
витяг з протоколу

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
08 лютого 2019 09:41
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 17:23
Договір укладений
07 лютого 2019 17:06