Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 мясо
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-01-21-000434-b 87dae9a0823f411fb2ece14156d11726
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Сергій Олексійович

+380462253134 millyc08@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою
Код ЄДРПОУ: 08190661
Вебсайт: http://chvl.org
Місцезнаходження: 14033, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, м.Чернігів,вул.Стрілецька,1
Контактна особа: Гринчук Сергій Олексійович
+380462253134
millyc08@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 15:00
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Яловичина I категорії в четвертинах в кількості 7000 кг; свинина II категорії в напівтушах в кількості 1400 кг; стегенця курячі охолоджені в кількості 2700 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
15110000-2 мясо, а саме: яловичина I категорії в четвертинах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14033, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, Стрілецька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1400 кг
15110000-2 мясо, а саме: свинина II категорії в напівтушах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14033, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, Стрілецька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2700 кг
15110000-2 мясо, а саме: стегенця курячі охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14033, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, Стрілецька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 15:00
зміни2 мясо.doc
30 січня 2019 15:00
протокол змін.doc
29 січня 2019 12:37
зміни мясо.docx
29 січня 2019 12:37
протокол.doc
21 січня 2019 11:31
ТДмясо 2019.doc
30 січня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 15:00
зміни2 мясо.doc
30 січня 2019 15:00
протокол змін.doc
29 січня 2019 12:37
зміни мясо.docx
29 січня 2019 12:37
протокол.doc
21 січня 2019 11:31
ТДмясо 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-28-000012 ● 45e6d10a5fce4c339959a76832f54cd1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019 14:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.01.2019 № 7
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 28.01.2019 № 7

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-01-21-000434-b 21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель С.ЛУК`ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для усунення порушень вимог пунктів 3 та 13 частини другої статті 22 Закону відповідно до проведеного моніторингу ДАСУ № UA-М-2019-01-28-000012 по тендеру № 3480712 "15110000-2 мясо" були внесені зміни до тендерної документації згідно тендеру № 3480712. Протокол засідання тендерного комітету від 29.01.2019 р. № 7.

2019-01-29 14:18:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-01-30 17:12:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЮК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 778 961,00
UAH
778 961,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 12:45
Декл стегенця.pdf
05 лютого 2019 19:29
Гарант лист довкілля.pdf
05 лютого 2019 19:29
Гарант лист на договір.pdf
05 лютого 2019 19:29
Декларація стегенця.pdf
05 лютого 2019 19:29
Декл.мясо ліц..pdf
05 лютого 2019 19:29
Дезобробка.pdf
05 лютого 2019 19:29
Особиста мед.кн.Н.pdf
05 лютого 2019 19:29
Медкнижка водія.pdf
05 лютого 2019 19:29
Згода Н.pdf
05 лютого 2019 19:29
Тех вимоги мясо.pdf
05 лютого 2019 19:29
код Н.pdf
05 лютого 2019 19:29
Паспорт Н.pdf
05 лютого 2019 19:29
Стаття 17..pdf
05 лютого 2019 19:29
Установчі Н.pdf
05 лютого 2019 19:29
Дов на підпис.pdf
05 лютого 2019 19:29
Дов.Аналог.дог.мясо.pdf
05 лютого 2019 19:29
Дов кваліф прац.pdf
05 лютого 2019 19:29
Техпаспорт.pdf
05 лютого 2019 19:29
Договір на авто 19р..pdf
05 лютого 2019 19:29
Потужність до транс..pdf
05 лютого 2019 19:29
Дов про транспорт.pdf
05 лютого 2019 19:29
Дов.мат.тех.база.pdf
05 лютого 2019 19:29
Цінова ліцей мясо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМЮК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
07 лютого 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій