Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кодимського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Kodimsky region
Очікувана вартість
20 328 250,00 UAH
UA-2019-01-21-000363-a 4ef03bc402ce4c21bce0da339e8f76a9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Bakhmutov Oleg
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 січня 2019 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 13:37
Очікувана вартість: 20 328 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 21 січня 2019 13:26
Enquiries until: 12 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2019 10:00

Information

Estimated total value: 20 328 250 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,98 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кодимського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of public motor roads of local importance Kodimsky region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 18:25
перелік змін ЕУ Кодима М.doc
14 лютого 2019 18:25
ЗТД ЕУ Кодима М.docx
14 лютого 2019 18:25
проект договору ЕУ ЗТД.docx
14 лютого 2019 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 18:25
перелік змін ЕУ Кодима М.doc
14 лютого 2019 18:25
ЗТД ЕУ Кодима М.docx
21 січня 2019 13:23
ТД ЕУ Кодима М +.docx
14 лютого 2019 18:25
проект договору ЕУ ЗТД.docx
21 січня 2019 13:23
проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2019-01-21-000363-a4ef03bc402ce4c21bce0da339e8f76a9
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 лютого 2019 15:16
Електронний підпис

Публічні документи

21 лютого 2019 09:36
Електронний підпис
21 лютого 2019 09:35
Техн. завдання Кодима.pdf
21 лютого 2019 09:34
Працівники.pdf
21 лютого 2019 09:34
Основні засоби.pdf
21 лютого 2019 09:34
Досвід роботи.pdf

Документи

27 лютого 2019 15:23
Електронний підпис

Публічні документи

14 березня 2019 15:51
довідка МВС
14 березня 2019 15:51
довідка ДФС
21 лютого 2019 12:55
спеціалісти.pdf
21 лютого 2019 12:55
проект договору.pdf
21 лютого 2019 12:55
мат-тех база.pdf
21 лютого 2019 12:55
тендерна пропозиція.pdf

Документи

27 лютого 2019 15:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Котовський асфальтобетонний завод

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 20 320 000,00
UAH з ПДВ
20 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" 20 328 000,00
UAH з ПДВ
20 128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 15:51
довідка МВС
14 березня 2019 15:51
довідка ДФС
21 лютого 2019 12:55
спеціалісти.pdf
21 лютого 2019 12:55
проект договору.pdf
21 лютого 2019 12:55
мат-тех база.pdf
21 лютого 2019 12:55
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 20 120 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 13:04

Документи

11 березня 2019 13:04
Електронний підпис
05 березня 2019 13:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
20 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 13:04
Електронний підпис
05 березня 2019 13:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:16
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 10:33
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 08:28
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 16:47
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 12:31
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 10:24
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 16:11
12У 19 ЕУ М Кодима Березівка 22 03 19.pdf укладений
22 березня 2019 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI доповнити розділ «VII. Відповідальність сторін» наступним пунктом: 7.7. На дату виникнення податкових зобов’язань та згідно вимог статті 201.10. Податкового кодексу України Виконавець зобов’язаний складати, своєчасно реєструвати податкові накладні і розрахунки корегувань вартісних і кількісних показників до податкових накладних (далі по тексту – податкові документи) в Єдиному реєстрі податкових накладних і своєчасно направляти в електронному вигляді належно оформлені і зареєстровані податкові документи Замовнику. За невиконання обов’язків щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у випадках несвоєчасної реєстрації податкових накладних Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції і пені, встановлені Податковим кодексом України. Крім того, за порушення встановленого чинним законодавством України порядку заповнення та відсутність реєстрації податкових накладних Виконавець компенсує Замовнику суму ПДВ, зазначену в такій податковій накладній та штрафні санкції і пені у розмірі відповідно до пункту 1201.1 статті 1201 Податкового кодексу України. 2. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» індивідуальним податковим номером платника ПДВ: ІПН 426414115547
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12У/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Виконавця у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA583808050000000026008205872 в АТ «Райффайзен банк Аваль», МФО 380805 2. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік, збільшити на 1 125 000,00 грн. та встановити у розмірі – 2 725 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 2 725 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 760 097,00 грн. та встановити у розмірі – 1 964 903,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 1 964 903,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 270 000,00 грн. та встановити у розмірі – 1 694 903,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять 1 694 903,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 30 000,00 грн. та встановити у розмірі – 1 664 903,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять 1 664 903,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 4 610 407,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 4 610 407,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.2.1. розділу IV. «Порядок здійснення оплати» викласти у наступній редакції: 4.2.1. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє по 31 грудня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 264 630,00 грн та встановити у розмірі – 4 345 777,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 4 345 777,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 1 000 000,00 грн та встановити у розмірі – 3 345 777,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 3 345 777,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 2 864 613,00 грн та встановити у розмірі – 481 164,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 481 164,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 510 745,00 грн та встановити у розмірі – 991 909,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 991 909,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 1 674 530,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 1 674 530,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XІII. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до пункту 10.2., розділу Х «Строк дії договору» пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. 10.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31.12.2022р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 01 червня 2021 року № 566/од-2021 Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1917462) на 2021 рік зменшити на 1 069 185,00 грн та встановити фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) у розмірі – 1 069 185,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 1 674 530,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA678201720344391057107095031
Номер договору про закупівлю: 12У/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 18 червня 2021
Сума оплати за договором: 3 262 157,00
UAH (в тому числі ПДВ 543 692,83 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір № 12У/19 від 22.03.2019р., укладений між Замовником та Виконавцем, відповідно до п.6.2., п.п.6.2.1. розділу VI. «Права та обов’язки сторін» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України.