Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
електрична енергія
Очікувана вартість
786 426,00 UAH
UA-2019-01-21-000246-a ● 717bfdbf730942efa276e411b26a22d2
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коломацька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04398117 |
Місцезнаходження: | 63100, Україна , Харківська обл., смт. Коломак, Коломацький район, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА І.МАЗЕПИ, будинок №2 |
Контактна особа: |
Звегінцева Інна +380576656296 kolomaksr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Універсальна послуга – це постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», на всій території України Відповідно до частини першої статті 63 Закону тимчасово на період з 1 січня 2019 р. по 31 грудня 2020 р. включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону. Постачальник універсальних послуг не може відмовити побутовому та малому непобутовому споживачу, які знаходяться на території здійснення його діяльності, в укладенні договору постачання електричної енергії. Бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковим. Таким чином, Замовник є бюджетною установою, та має право на отримання універсальної послуги. Протягом періоду, визначеного абзацом четвертим пункту 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон), функції постачальників універсальних послуг можуть виконувати виключно електропостачальники, створені у результаті здійснення заходів з відокремлення операторів системи розподілу (кількість приєднаних споживачів до системи розподілу яких перевищує 100 тисяч) у вертикально інтегрованих суб’єктів господарювання, які до відокремлення провадили свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом на закріпленій території, що визначалася як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим. Отже відповідно до вимог Закону упродовж двох років функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, виконує електропостачальник, який утворився під час відокремлення діяльності з розподілу електричної енергії від інших видів діяльності вертикально інтегрованого суб’єкта господарювання (обленерго). З переліком суб’єктів господарювання, створених у результаті здійснення заходів з відокремлення та отримали ліцензію НКРЕКП з постачання електричної енергії споживачу та на яких покладено функцію постачальника універсальних послуг на закріпленій території можна ознайомитися за посиланням: http://www.nerc.gov.ua. На території замовника таким постачальником є - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ" (ЄДРПОУ 42206328), який має ліцензію з постачання електричної енергії споживачу (відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 19.06.2018 року № 505) Постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги здійснюється за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, які формуються відповідно до затвердженої НКРЕКП методики. Відповідно до даної методики ціна на постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги значно економічно вигідніша для замовника, та включає послуги з розподілу електричної енергії. Згідно статті 3 Закону про публічні закупівлі, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищезазначене, та з метою забезпечення безперебійного функціонування системи електропостачання у 2019 році, Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі на підставі п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Неукладення договору з ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ" (ЄДРПОУ 42206328), на закупівлю електричної енергії для Замовника, може привести до припинення постачання електричної енергії у 2019 році, стати причиною виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних із загрозою здоров'ю працівників та паралізує роботу Замовника.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 12:06 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 січня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
287854 кВт*год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63101, Україна, Харківська обл., смт. Коломак, вулиця Гетьмана І.Мазепи , 2 та підпорядковані заклади Коломацької селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Тендерна документація
21 січня 2019 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ" #42206328 |
Переможець |
786 425,53
UAH з ПДВ
|
21 січня 2019 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 15:35
|
59128-1 ду.8 21.10.19 (1).pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2019 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 14:46
|
59128-1 ду.7 10.10.19 (1).pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2019 17:27
|
59128-1 ду.6 24.09.19 (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2019 16:18
|
59128-1 ду.5 22.08.19 (2).pdf | зміни до договору |
22 серпня 2019 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2019 12:23
|
59128-1 ду.4 23.07.19 (1).pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2019 16:20
|
59128-1 ду.3 17.07.19 (1).pdf | зміни до договору |
18 липня 2019 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2019 11:39
|
59128-1 ду.2 04.07.19 (1).pdf | зміни до договору |
04 липня 2019 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2019 16:15
|
д.у. № 1 від 01.02.2019 р. (1).pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 15:26
|
59128-1 04.02.19.pdf | укладений |
04 лютого 2019 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | д.у. № 1 від 01.02.2019 р. |
Номер договору про закупівлю: | 59128/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 59128/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.2 від 04.07.2019р. Сума договору після внесення змін - 786423,30 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 276719 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 59128/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.3 від 17.07.19р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 59128/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.4 від 23.07.2019р. Сума договору після внесення змін - 786423,18 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 280145 к Вт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 59128/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.5 від 22.08.2019р. Сума договору після внесення змін - 772678,99 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 280145 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 59128/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.6 від 24.09.2019р. Сума договору після внесення змін - 759628,84 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 280145 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 59128/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.7 від 10.10.2019р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 59128/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.8 від 21.10.2019 р. Сума договору після внесення змін - 759628,76 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 276968 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 59128/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |