Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензин А-95 (талони))
Очікувана вартість
1 205 564,11 UAH
UA-2019-01-21-000102-b d813618042d0478599105e78ab7312f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федулова Наталія Ростиславівна

+380674613008 ekonom_kzoz_3@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3"
Код ЄДРПОУ: 37906491
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м Кам'янське, пр.Свободи, 20-А
Контактна особа: Федулова Наталія Ростиславівна
+380674613008
ekonom_kzoz_3@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 09:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 09:39
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 09:39
Початок аукціону: 06 лютого 2019 14:25
Очікувана вартість: 1 205 564,11 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 028,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38520 л
Нафта і дистиляти (бензин А-95 (талони номіналом 15 л))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, пр. Свободи, 20-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 08:54
ТД зі змінами.doc
22 січня 2019 08:54
Зміни до ТД.docx
21 січня 2019 13:06
Договор.doc
21 січня 2019 09:35
ТД.doc
22 січня 2019 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 08:54
ТД зі змінами.doc
22 січня 2019 08:54
Зміни до ТД.docx
21 січня 2019 13:06
Договор.doc
21 січня 2019 09:35
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000017 ● c6d09b14a81e4e88a07d2248066d85e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 13:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.01.2019 № 24

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 24
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-24-003953-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-29-003495-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-29-003691-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-26-001251-c 26.11.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
5 UA-2019-01-14-001423-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-14-000401-a
14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-22-002382-a
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-09-000238-a
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-01-09-000120-b
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10
UA-2019-01-21-000102-b
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11
UA-2019-01-25-000367-а
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12
UA-2019-01-29-001274- b
29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13
UA-2019-01-28-000395-b
28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-30-001505-b
30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15
UA-2019-01-25-000716-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16
UA-2019-01-25-003010-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17
UA-2019-01-17-001075- с
17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18
UA-2019-01-25-002259-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19
UA-2019-01-22-003344-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20
UA-2019-01-22-000356-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
21
UA-2019-01-24-003866-b
24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22
UA-2019-01-21-001949-с
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 12:06:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015:09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-000102-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Поясніть причину відсутності в пункті 1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів» тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 13 частини 2 статті 22 Закону.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 12:33:03

відповідь на запитання

Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали . Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Зазначена інформація знаходиться у вільному доступі в системі закупівель Prozorro.

Надання інформації про усунення порушення замовником

«… Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником (наказ №680 від 13.04.2016 року) . На теперішній час, кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів і знаходиться у вільному доступі в системі закупівель Prozorro, так же як і дата і час розкриття тендерних пропозицій про що зазаначено в тендерній документації. В зв’язку з тим, що процедура закупівлі відбулась, задовольнити Ваші зауваження в даний час не є можливим. В подальшому Ваші зауваження будуть прийняті до уваги.

2019-02-07 15:21:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛОРІУС" 924 480,00
UAH з ПДВ
924 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЮКС РІТЕЙЛ" 1 001 520,00
UAH з ПДВ
1 001 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 061 226,00
UAH з ПДВ
1 061 226,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2019 17:52
про досвід.PDF
04 лютого 2019 17:52
Витяг ПДВ.PDF
04 лютого 2019 17:52
Виписка.PDF
04 лютого 2019 17:52
Рішення_наказ.PDF
04 лютого 2019 17:52
Договір Лівайн.PDF
04 лютого 2019 17:52
про обладнання.PDF
04 лютого 2019 17:52
ст_17.pdf
04 лютого 2019 17:52
проект договору.PDF
04 лютого 2019 17:52
Статут.PDF
04 лютого 2019 17:52
про працівників.PDF

Публічні документи

12 лютого 2019 17:29
Електронний підпис
12 лютого 2019 17:29
Документи переможця.pdf
04 лютого 2019 17:33
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:32
МТБ.pdf
04 лютого 2019 17:32
Витяг ПДВ.pdf
04 лютого 2019 17:32
Статут.pdf
04 лютого 2019 17:32
ст.17.pdf
04 лютого 2019 17:32
Додаткова інформація.pdf
04 лютого 2019 17:32
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2019 17:32
Проект Договору.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 12:50
Статут 10 12 18.pdf
28 січня 2019 12:50
Статут - опис.pdf
28 січня 2019 12:50
ст 17.pdf
28 січня 2019 12:50
Справка ГНИ ЛТ.pdf
28 січня 2019 12:50
Справка Банкротство.pdf
28 січня 2019 12:50
создание тт приказ.pdf
28 січня 2019 12:50
реквізити.pdf
28 січня 2019 12:50
пропозиція.pdf
28 січня 2019 12:50
Прелік АЗС Україна.pdf
28 січня 2019 12:50
Зразок Договору.docx
28 січня 2019 12:50
довідка - р.р..pdf
28 січня 2019 12:50
Відомості ЕДРПОУ.pdf
28 січня 2019 12:50
Витяг.rtf
28 січня 2019 12:50
Витяг НДС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛОРІУС"

ТОВ "ЛЮКС РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛОРІУС"
#42314943
Відхилено 924 480,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 12:17
ТОВ "ЛЮКС РІТЕЙЛ"
#42174768
Переможець 1 001 520,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 13:33

Документи

08 лютого 2019 12:16
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2019 13:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЮКС РІТЕЙЛ"
#42174768
1 001 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 13:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 13:12
ДОДАТКОВА УГОДА 2.PDF зміни до договору
20 березня 2020 13:09
ДОДАТКОВА УГОДА 1.PDF зміни до договору
20 березня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 19:23
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 19:19
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 10:31
підписаний контракт укладений
22 лютого 2019 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 38
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 001 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 920,00 UAH)