Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Доманівський навчально-виховний комплекс "Доманівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 - Центр дитячої та юнацької творчості" Доманівської селищної ради Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 37822438 |
Місцезнаходження: | 56401, Украина , Миколаївська обл., смт Доманівка, вулиця Центральна, буд 85 |
Контактна особа: |
Людмила Канюченко +380500615531 domanivrnvk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 351 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 515,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
дизельне паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 18:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2019 18:35 |
протокол 15.pdf | |
28 січня 2019 18:30 |
Тендерна документація із змінами 2019.doc | |
28 січня 2019 18:30 |
Проект договору ПММ 2019.doc | |
25 січня 2019 22:11 |
протокол та зміни тенд докум.pdf |
28 січня 2019 18:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 січня 2019 18:35 |
протокол 15.pdf
|
||||||
28 січня 2019 18:30 |
Тендерна документація із змінами 2019.doc
|
||||||
28 січня 2019 18:30 |
Проект договору ПММ 2019.doc
|
||||||
25 січня 2019 22:11 |
протокол та зміни тенд докум.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-22-000016 ● f8b7380e3c9346d4a1b582e85f8d5c94
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2019 11:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.01.2019 № 17
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-21-000054-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 січня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеній у пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-22 12:01:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Пояснити причини невідповідності дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що зазначена в тендерній документації даної закупівлі, та дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про її проведення.
2) Яким чином якісні та технічні вимоги до предмету закупівлі «ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо)», встановлені замовником в тендерній документації, відповідають Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 927?
3) З яких підстав в тендерній документації замовник повторно вимагає від переможців інформацію та документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», крім документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 6 частини першої цієї статті?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-24 23:57:10
Пояснення
Тендерний комітет Доманівського навчально-виховного комплексу «Доманівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 – Центр дитячої та юнацької творчості» Доманівської селищної ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо)»:
1) Невідповідність дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що зазначена в тендерній документації даної закупівлі, та дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про її проведення допущена помилково та буде виправлена 26.01.2019 року.
2) Якісні та технічні вимоги до предмету закупівлі «ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо)», встановлені в тендерній документації будуть змінені 26.01.2019 року ДСТУ 4840:2007 на діючий ДСТУ 7687:2015 (додаток 2)
3) В тендерній документації, де замовник повторно вимагає від переможців інформацію та документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», крім документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 6 частини першої цієї статті даний пункт буде вилучено 26.01.2019 року.
Підтверджуючим документом усунення недоліків буде Протокол засідання тендерного комітету, який буде опубліковано на сайті державних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Помилки виправлено, підтвердження - протокол з додатком (ПЕРЕЛІК ЗМІН в тендерній документації для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизпаливо) додається
2019-01-25 22:15:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-01-29 10:24:08