Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Скадовська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004060 |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Сергіївська, 20 |
Контактна особа: |
Тріфанова Олександра Сергіївна +380553750005 medtmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2019 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2019 09:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2019 09:45 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2019 15:07 |
Очікувана вартість: | 739 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2019 09:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2019 09:41 |
ТД бензин 2019.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-05-000041 ● 0afcf1d749e247bf846e89681c784aaa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2019 № 29
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-21-000049-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-06 10:54:36
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину марки А-92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність у річному плані на 2019 рік або змін до нього закупівлі твердого палива (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) на очікувану вартість 739 450,00 грн?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність в Тендерній документації інформації, у тому числі про детальний опис товарів що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики, умовні позначення та термінологію передбачену існуючими міжнародними або національними стандартами?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-07 11:00:43
Пояснення з власної ініціативи
1.По – перше Законом не встановлено обов'язки замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів) при визначені очікуваної вартості закупівлі
По – друге відповідо до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016р. при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватись, зокрема виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Замовник визначив потребу на 2019 рік в закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти на суму 742 450,00 грн., яка складається з Бензину А -92 на суму 739 450 грн. та Дизельного пального на суму 3 000 грн. Дизельне пальне буде закуповуватися замовником в третьому кварталі 2019 року. Якщо закупівля не буде оголошена Замовник внесе зміни до річного плану відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що річний план 2019 рік оприлюднений та затверджений протоколом тендерного комітету № 9 від 18.01.2019 року на очікувану вартість 742 450,00 грн. за процедурою відкриті торги (UA-P-2019-01-17-003980-c).
2. Відповідно до п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Повідомляємо Вам, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі України прийняло Наказ № 452 від 06.05.2015 р. «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» яким скасовується обов’язкова сертифікація палива. Таким чином, не вимагається сертифікація автомобільних бензинів та дизельного палива, на які поширюється дія Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 927. Сертифікації підлягатиме паливо, на яке не поширюється дія Технічного регламенту, авіаційне паливо, альтернативне паливо та біопаливо за умови вмісту біодизелю більш ніж 7%.
Згідно Додатку 6 тендерної документації, бензин повинен відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015, на які поширюється дія Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, тому вони не підлягають сертифікації в Україні та поставляються з копіями сертифікатів та паспортів якості завода-виробника. Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив є у вільному доступі на офіційному інтернет-ресурсі за посиланням http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/927-2013-%D0%BF/paran11#n11 Таким чином, вимоги щодо існуючих міжнародними стандартів не є обов’язковими.
Замовником в п. 1. та п.2 Додатку 6 тендерної документації вказано, а саме:
- якість нафтопродуктів повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства - виробника і підтверджуватися копією сертифіката відповідності.
- Бензин, що є предметом закупівлі, повинен відповідати: ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-11 12:28:15
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину марки А-92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Коли вами внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік, на закупівлю за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 739 450,00 грн. У разі їх внесення вкажіть дату їх затвердження?
2. В якому розділі тендерної документації або додатку до неї Вами визначено екологічний клас та вміст біоетанолу бензину марки А-92?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-11 15:10:33
Пояснення з власної ініціативи
1. Замовником внесено зміни до річного плану за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А92).Також повідомляємо, що зміни до річного плану на 2019 рік затверджені протоколом тендерного комітету № 23 від 08.02.2019 року на очікувану вартість 739 450 грн. за процедурою відкриті торги (UA-P-2019-01-17-003980-c).
2. Замовником в п. 1. та п.2 Додатку 6 тендерної документації вказано, що якість нафтопродуктів повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства - виробника і підтверджуватися копією сертифіката відповідності, також бензин, що є предметом закупівлі, повинен відповідати: ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Бензин марки А-92.
Відповідно до Постанови «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» бензин марки А-92 заявлений Замовником відповідає вимогам, наведеним у додатку 2 до цього Технічного регламенту.
Також наголошуємо, що розробці тендерної документації були враховано всі вимоги щодо змісту тендерної документації відкритих торгів, передбачені ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником було проведено закупівлю за процедурою відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин А-92 бланки) відповідно до ст. 3 та ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Також наголошуємо, що в розробці тендерної документації були враховано всі вимоги щодо змісту тендерної документації відкритих торгів, передбачені ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Переможець відкритих торгів ТОВ «Діском Юкрейн» надав сертифікат відповідності товару, декларацію про відповідність та паспорт якості бензину марки А-92 (додається).
2019-02-20 09:56:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (стаття 4 Закону)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Діском Юкрейн #37464769 |
Переможець |
590 870,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 11:55
|
допка7.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2020 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 11:36
|
допка6.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2020 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 11:53
|
доп.5.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:34
|
діском.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 10:10
|
додаткова угода _2 до договору _113.pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 09:25
|
додаткова угода діском _ 1.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 09:33
|
договір | укладений |
20 лютого 2019 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 Закон України "Про публічні закупівлі", п.2 ч.4 Закон України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 113 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст. 36 Закон України "Про публічні закупівлі", п.2 ч.4 ст.36 Закон України " Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 113 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 113 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |