Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-92 (бланки)
Очікувана вартість
739 450,00 UAH
UA-2019-01-21-000049-a e74a0cafe38343149350624f3a35a3a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тріфанова Олександра Сергіївна

+380553750005 medtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Скадовська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004060
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Сергіївська, 20
Контактна особа: Тріфанова Олександра Сергіївна
+380553750005
medtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2019 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 09:45
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 09:45
Початок аукціону: 06 лютого 2019 15:07
Очікувана вартість: 739 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23000 л
Бензин марки А-92 (бланки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Сергіївська буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 09:41
ТД бензин 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-05-000041 ● 0afcf1d749e247bf846e89681c784aaa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.02.2019 № 29

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-21-000049-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-06 10:54:36

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину марки А-92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність у річному плані на 2019 рік або змін до нього закупівлі твердого палива (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) на очікувану вартість 739 450,00 грн?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність в Тендерній документації інформації, у тому числі про детальний опис товарів що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики, умовні позначення та термінологію передбачену існуючими міжнародними або національними стандартами?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-07 11:00:43

Пояснення з власної ініціативи

1.По – перше Законом не встановлено обов'язки замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів) при визначені очікуваної вартості закупівлі
По – друге відповідо до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016р. при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватись, зокрема виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Замовник визначив потребу на 2019 рік в закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти на суму 742 450,00 грн., яка складається з Бензину А -92 на суму 739 450 грн. та Дизельного пального на суму 3 000 грн. Дизельне пальне буде закуповуватися замовником в третьому кварталі 2019 року. Якщо закупівля не буде оголошена Замовник внесе зміни до річного плану відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що річний план 2019 рік оприлюднений та затверджений протоколом тендерного комітету № 9 від 18.01.2019 року на очікувану вартість 742 450,00 грн. за процедурою відкриті торги (UA-P-2019-01-17-003980-c).


2. Відповідно до п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Повідомляємо Вам, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі України прийняло Наказ № 452 від 06.05.2015 р. «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» яким скасовується обов’язкова сертифікація палива. Таким чином, не вимагається сертифікація автомобільних бензинів та дизельного палива, на які поширюється дія Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 927. Сертифікації підлягатиме паливо, на яке не поширюється дія Технічного регламенту, авіаційне паливо, альтернативне паливо та біопаливо за умови вмісту біодизелю більш ніж 7%.
Згідно Додатку 6 тендерної документації, бензин повинен відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015, на які поширюється дія Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, тому вони не підлягають сертифікації в Україні та поставляються з копіями сертифікатів та паспортів якості завода-виробника. Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив є у вільному доступі на офіційному інтернет-ресурсі за посиланням http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/927-2013-%D0%BF/paran11#n11 Таким чином, вимоги щодо існуючих міжнародними стандартів не є обов’язковими.
Замовником в п. 1. та п.2 Додатку 6 тендерної документації вказано, а саме:
- якість нафтопродуктів повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства - виробника і підтверджуватися копією сертифіката відповідності.
- Бензин, що є предметом закупівлі, повинен відповідати: ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 12:28:15

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину марки А-92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-21-000049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Коли вами внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік, на закупівлю за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти очікуваною вартістю 739 450,00 грн. У разі їх внесення вкажіть дату їх затвердження?
2. В якому розділі тендерної документації або додатку до неї Вами визначено екологічний клас та вміст біоетанолу бензину марки А-92?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-11 15:10:33

Пояснення з власної ініціативи

1. Замовником внесено зміни до річного плану за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А92).Також повідомляємо, що зміни до річного плану на 2019 рік затверджені протоколом тендерного комітету № 23 від 08.02.2019 року на очікувану вартість 739 450 грн. за процедурою відкриті торги (UA-P-2019-01-17-003980-c).

2. Замовником в п. 1. та п.2 Додатку 6 тендерної документації вказано, що якість нафтопродуктів повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства - виробника і підтверджуватися копією сертифіката відповідності, також бензин, що є предметом закупівлі, повинен відповідати: ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Бензин марки А-92.
Відповідно до Постанови «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» бензин марки А-92 заявлений Замовником відповідає вимогам, наведеним у додатку 2 до цього Технічного регламенту.
Також наголошуємо, що розробці тендерної документації були враховано всі вимоги щодо змісту тендерної документації відкритих торгів, передбачені ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником було проведено закупівлю за процедурою відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин А-92 бланки) відповідно до ст. 3 та ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Також наголошуємо, що в розробці тендерної документації були враховано всі вимоги щодо змісту тендерної документації відкритих торгів, передбачені ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Переможець відкритих торгів ТОВ «Діском Юкрейн» надав сертифікат відповідності товару, декларацію про відповідність та паспорт якості бензину марки А-92 (додається).

2019-02-20 09:56:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (стаття 4 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Діском Юкрейн 590 870,00
UAH з ПДВ
590 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 609 960,00
UAH з ПДВ
609 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 12:58
Електронний підпис
08 лютого 2019 12:56
Документи переможця
04 лютого 2019 15:43
Електронний підпис
04 лютого 2019 15:41
Лист-відгук Білозерка.PDF
04 лютого 2019 15:41
Статут.PDF
04 лютого 2019 15:41
Рішення про створення.PDF
04 лютого 2019 15:41
Паспорт.PDF
04 лютого 2019 15:41
Лист-санкції.PDF
04 лютого 2019 15:41
Договір Амік 2019.PDF
04 лютого 2019 15:41
Довіреність.PDF
04 лютого 2019 15:41
ДовідкаЄДРПО.PDF
04 лютого 2019 15:41
Пропозиція0001.PDF
04 лютого 2019 15:41
Проект договору0001.PDF
04 лютого 2019 15:41
Дислокація АЗС АМІК.PDF
04 лютого 2019 15:41
Документи.PDF
04 лютого 2019 15:40
Лист-відгук Скадовськ.PDF
04 лютого 2019 15:40
Довідка працівників.PDF
04 лютого 2019 15:40
Довідка бенефіціара.PDF
04 лютого 2019 15:40
Витяг 09.01.2019.PDF

Публічні документи

04 лютого 2019 15:43
Електронний підпис
04 лютого 2019 15:28
Фін.звітність.pdf
04 лютого 2019 15:28
Статутні документи.pdf
04 лютого 2019 15:28
Підтвердження досвіду.pdf
04 лютого 2019 15:28
паспорт директор.pdf
04 лютого 2019 15:28
Паспорт Ванина .pdf
04 лютого 2019 15:28
Лист згода.pdf
04 лютого 2019 15:28
Інформаційні довідки.pdf
04 лютого 2019 15:28
Договори поставки.pdf
04 лютого 2019 15:28
Довіреність Ваніна.jpg
04 лютого 2019 15:28
Довідки.pdf
04 лютого 2019 15:27
Довідка санкції.pdf
04 лютого 2019 15:27
Довідка про печатку.pdf
04 лютого 2019 15:27
Відомості_ЄДРПОУ_20181130.pdf
04 лютого 2019 15:27
Витяг_20190111.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діском Юкрейн

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Діском Юкрейн
#37464769
Переможець 590 870,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 10:30

Документи

08 лютого 2019 10:29
Електронний підпис
08 лютого 2019 10:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Діском Юкрейн
#37464769
590 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 10:29
Електронний підпис
08 лютого 2019 10:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 11:55
допка7.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 11:44
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 11:36
допка6.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 11:34
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 11:53
доп.5.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 11:52
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:34
діском.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:30
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 10:10
додаткова угода _2 до договору _113.pdf зміни до договору
10 травня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 09:25
додаткова угода діском _ 1.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:15
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 09:33
договір укладений
20 лютого 2019 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закон України "Про публічні закупівлі", п.2 ч.4 Закон України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст. 36 Закон України "Про публічні закупівлі", п.2 ч.4 ст.36 Закон України " Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2019 — 03 квітня 2020
Сума оплати за договором: 117 420,80
UAH (в тому числі ПДВ 19 570,13 UAH)