Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пасажирський мікроавтобус
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-01-20-000055-c 48c07386a95e4673aadbdf1ab062fcae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Григорівна Низовенко

+380534826160 gorizont_2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Дитячий спортивно-оздоровчий центр «Горизонт»
Код ЄДРПОУ: 32272237
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, проспект Героїв Дніпра, 40
Контактна особа: Валентина Григорівна Низовенко
+380534826160
gorizont_2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2019 21:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 14 лютого 2019 15:25
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Пасажирський мікроавтобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, проспект Героїв Дніпра, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2019 23:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 23:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2019 22:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 23:28
Перелік змін до тендерної документації_автобус.pdf
31 січня 2019 23:15
Перелік змін до тендерної документації_автобус.pdf
06 лютого 2019 23:28
ТД мікроавтобус_зміни_2.pdf
31 січня 2019 23:15
ТД мікроавтобус_зміни.pdf
20 січня 2019 22:17
ТД мікроавтобус.pdf
31 січня 2019 23:15
Додаток 5 до Документації.doc
20 січня 2019 22:17
Додаток 2 до Документації.pdf
20 січня 2019 22:17
Додаток 6 до Документації.pdf
20 січня 2019 22:17
Додаток 4 до Документації.pdf
20 січня 2019 22:17
Додаток 5 до Документації.pdf
20 січня 2019 22:17
Додаток 7 до Документації.pdf
20 січня 2019 22:17
Додаток 3 до Документації.pdf
20 січня 2019 22:17
Додаток 1 до Документації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договір
Дата подання: 21 січня 2019 17:52
Дата відповіді: 31 січня 2019 23:04
Добрий день. В тендерної документації є вимога стосовно заповнення договору учасником. Вами викладено договір у форматі PDF. Викладіть будь-ласка договір у форматі Word для уникнення помилок.
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення розглянуто, договір буде оприлюднено додатково. Зокрема відповідно до абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону № 922 "У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів", враховуючи, що не було вчасно надано відповіді, строк подання пропозицій продовжено до 08.02.19 року

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-20-000055-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38481937
Дата подання: 26 лютого 2019 18:09
Доброго дня! Прошу замовника більш детально звернути увагу на відповідність запропонованого товару усім наведеним замовником технічним характеристикам, а саме на посилання в технічних вимогах на відповідний пункт (сторінку) в Паспорті товару (інструкції з експлуатації), оскільки відсутність посилання на пункт (сторінку) в Паспорті товару (інструкції з експлуатації) з огляду на п.4 Додатку 4 Технічні вимоги є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Відсутність в технічних вимогах посилання на відповідний пункт (сторінку) в Паспорті товару (інструкції з експлуатації).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 16:21
Доброго дня. Вашу вимогу було уважно вивчено, так згідно вимог документації, учасники повинні були підтвердити відповідність параметрів запропонованого товару вимогам замовника, зокрема шляхом посилання на відповідний пункт (сторінку) в Паспорті на товар (інструкції з експлуатації) або у офіційній друкованій технічній документації виробника. В складі пропозхмції учасника-переможця було надано комерційну пропозицію офіційного диллера в Україні із зазначенням переліку обладнання, що входить до серійної комплектації та договір із офіційним диллером в Україні, отже учасником було дотримано вимог документації в цій частині.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-28-000031 ● b111e6938505448a9d56368968daa2be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2019 10:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.01.2019 № 4
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 28.01.2019 № 4

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-01-20-000055-c 20.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-01-31 23:06:25

Щодо дотримання вимог Закону № 922

відповідно до абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону № 922 "У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів", враховуючи, що не було вчасно надано відповіді, строк подання пропозицій продовжено до 08.02.19 року

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-06 11:34:39

Щодо помилкового тлумачення норм документації

У відповілності до висновку зазанчено, що нами як замовником торгів не встановлено єдиного підходу до учасників торгів, так як зазначені різні адреси місце розташування. У відповідності до ст. 18 Закону органом оскарження визначено Антимонопольний комітет України, безпосередньо лише орган оскарження в межах своєї компетенції встановлює незаконність дій замовників в частині обмеження учасників.
Вами зазначено, що нами вказано різні адреси, це підтверджується наступним, згідно даних https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch нашою офіційною юридичною адресою є 39800, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ ДНІПРА, будинок 40 що і зазначається в обліковому записі в кабінеті замовника на авторизованому майданчику і в системі https://prozorro.gov.ua/, так як згідно порядку реєстрації замовників зазначається виключно юридична адреса.
Ми являємось дитячим оздоровчим табором і саме місце розташування так звана фактична адреса, це: 39731, Полтавська область, Кременчуцький район, с.Запсілля, вул.Центральна 135, що знаходиться в статуних документах комунального закладу. Також згідно примірної документації в порядку Наказу Мерту № 921 про затвердження примірної тендерної документації зазначено: п. 2.2. Розділу І - місцезнаходження, тому нами і було зазначено саме місцезнаходження табору. Місце поставки, що в оголошенні, що в тендерній документації тотожне. Просимо надати грунтовні пояснення, які норми нами було порушено, і чим саме це завдає шкоди інтерсам держави, зокрема порушує законодавство про публічні закупівлі?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-02-12 17:27:52

Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку

За результатами моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок по закупівлі за оголошенням UA-2019-01-20-000055-c.
Замовник, звертаючись за роз’ясненням щодо висновку повідомив, що лише Антимонопольний комітет України в межах своєї компетенції встановлює незаконність дій замовників в частині обмеження учасників. З урахуванням зазначеного наголошуємо наступне.
Моніторинг закупівель здійснюють виключно центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи, про що свідчить абзац 1 частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Слід зауважити, що окрім порушень викладених у висновку також вказано про невідповідність інформації про місцезнаходження замовника.
В той же час, у висновку відсутнє твердження, що зазначення різної інформації про місцезнаходження замовника завдає шкоди інтересам держави, зокрема порушує законодавство про закупівлі.
Таким чином, суперечність інформації про місцезнаходження замовника була відображена як додаткова без твердження щодо порушення законодавства про закупівлі.
За таких обставин, пропонуємо ретельніше опрацьовувати висновок про результати моніторингу закупівлі.
Принагідно інформуємо, що у висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю необхідною для більш детального опису результатів моніторингу закупівлі, на що вказують норми абзацу 7 частини 7 статті 7-1 Закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником надано роз’яснення на звернення (запитання до процедури) з порушенням терміну, встановленого нормами частини першої статті 23 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР" 1 178 900,00
UAH з ПДВ
1 162 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Автодім Полтава" 1 209 990,00
UAH з ПДВ
1 163 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомир" 1 188 595,00
UAH з ПДВ
1 175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КарпатиАвтоцентр 1 288 000,00
UAH з ПДВ
1 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 19:42
Електронний підпис
13 лютого 2019 19:40
Додаток 1.rar
13 лютого 2019 19:40
Тендерна пропозиція..PDF

Публічні документи

27 лютого 2019 15:32
Додаткові документи.pdf
13 лютого 2019 19:49
Додаток 5.pdf
13 лютого 2019 19:49
Додаток 4.pdf
13 лютого 2019 19:49
Додаток 3.pdf
13 лютого 2019 19:49
Додаток 2.pdf
13 лютого 2019 19:49
Додаток 1.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 20:05
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2019 15:11
Електронний підпис
13 лютого 2019 15:09
реєстр документів_0001.pdf
13 лютого 2019 14:37
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:33
статут-23139005505.PDF
13 лютого 2019 14:33
Статут_копія.pdf
13 лютого 2019 14:33
сертифікат.pdf
13 лютого 2019 14:33
лист Імпортера.pdf
13 лютого 2019 14:33
довідки-МВС (2).pdf
13 лютого 2019 14:33
дилерський-договір.pdf
13 лютого 2019 14:33
витяг-05.11.2018_0001.pdf
13 лютого 2019 14:33
аналогічні договори.pdf
13 лютого 2019 14:33
3-протоколи-нов.pdf
13 лютого 2019 14:33
додаток 5.pdf
13 лютого 2019 14:33
додаток 4.pdf
13 лютого 2019 14:33
додаток 3.pdf
13 лютого 2019 14:33
додаток 2.pdf
13 лютого 2019 14:33
додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР"

ТОВ "Торговий дім "Автодім Полтава"

ТОВ "Автомир"

ТОВ КарпатиАвтоцентр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР"
#38481937
Відхилено 1 162 995,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 15:07
ТОВ "Торговий дім "Автодім Полтава"
#34502827
Переможець 1 163 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 15:12

Документи

22 лютого 2019 15:07
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:05
Рішення відхилення.PDF

Документи

22 лютого 2019 15:12
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:11
Рішення про намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Автодім Полтава"
#34502827
1 163 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 15:12
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:11
Рішення про намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 22:12
Договор КП Горизонт.pdf укладений
05 березня 2019 22:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 163 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 193 833,33 UAH)