Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Дитячий спортивно-оздоровчий центр «Горизонт» |
Код ЄДРПОУ: | 32272237 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, проспект Героїв Дніпра, 40 |
Контактна особа: |
Валентина Григорівна Низовенко +380534826160 gorizont_2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2019 21:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2019 23:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2019 23:28 |
Перелік змін до тендерної документації_автобус.pdf | |
06 лютого 2019 23:28 |
ТД мікроавтобус_зміни_2.pdf | |
31 січня 2019 23:15 |
Додаток 5 до Документації.doc | |
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 2 до Документації.pdf | |
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 6 до Документації.pdf | |
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 4 до Документації.pdf | |
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 5 до Документації.pdf | |
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 7 до Документації.pdf | |
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 3 до Документації.pdf | |
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 1 до Документації.pdf |
06 лютого 2019 23:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 лютого 2019 23:28 |
Перелік змін до тендерної документації_автобус.pdf
|
||||||
06 лютого 2019 23:28 |
ТД мікроавтобус_зміни_2.pdf
|
||||||
31 січня 2019 23:15 |
Додаток 5 до Документації.doc
|
||||||
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 2 до Документації.pdf
|
||||||
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 6 до Документації.pdf
|
||||||
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 4 до Документації.pdf
|
||||||
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 5 до Документації.pdf
|
||||||
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 7 до Документації.pdf
|
||||||
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 3 до Документації.pdf
|
||||||
20 січня 2019 22:17 |
Додаток 1 до Документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-28-000031 ● b111e6938505448a9d56368968daa2be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2019 10:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.01.2019 № 4
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 28.01.2019 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-01-20-000055-c 20.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління І. САЛОГУБ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-01-31 23:06:25
Щодо дотримання вимог Закону № 922
відповідно до абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону № 922 "У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів", враховуючи, що не було вчасно надано відповіді, строк подання пропозицій продовжено до 08.02.19 року
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-06 11:34:39
Щодо помилкового тлумачення норм документації
У відповілності до висновку зазанчено, що нами як замовником торгів не встановлено єдиного підходу до учасників торгів, так як зазначені різні адреси місце розташування. У відповідності до ст. 18 Закону органом оскарження визначено Антимонопольний комітет України, безпосередньо лише орган оскарження в межах своєї компетенції встановлює незаконність дій замовників в частині обмеження учасників.
Вами зазначено, що нами вказано різні адреси, це підтверджується наступним, згідно даних https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch нашою офіційною юридичною адресою є 39800, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ ДНІПРА, будинок 40 що і зазначається в обліковому записі в кабінеті замовника на авторизованому майданчику і в системі https://prozorro.gov.ua/, так як згідно порядку реєстрації замовників зазначається виключно юридична адреса.
Ми являємось дитячим оздоровчим табором і саме місце розташування так звана фактична адреса, це: 39731, Полтавська область, Кременчуцький район, с.Запсілля, вул.Центральна 135, що знаходиться в статуних документах комунального закладу. Також згідно примірної документації в порядку Наказу Мерту № 921 про затвердження примірної тендерної документації зазначено: п. 2.2. Розділу І - місцезнаходження, тому нами і було зазначено саме місцезнаходження табору. Місце поставки, що в оголошенні, що в тендерній документації тотожне. Просимо надати грунтовні пояснення, які норми нами було порушено, і чим саме це завдає шкоди інтерсам держави, зокрема порушує законодавство про публічні закупівлі?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-02-12 17:27:52
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
За результатами моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок по закупівлі за оголошенням UA-2019-01-20-000055-c.
Замовник, звертаючись за роз’ясненням щодо висновку повідомив, що лише Антимонопольний комітет України в межах своєї компетенції встановлює незаконність дій замовників в частині обмеження учасників. З урахуванням зазначеного наголошуємо наступне.
Моніторинг закупівель здійснюють виключно центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи, про що свідчить абзац 1 частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Слід зауважити, що окрім порушень викладених у висновку також вказано про невідповідність інформації про місцезнаходження замовника.
В той же час, у висновку відсутнє твердження, що зазначення різної інформації про місцезнаходження замовника завдає шкоди інтересам держави, зокрема порушує законодавство про закупівлі.
Таким чином, суперечність інформації про місцезнаходження замовника була відображена як додаткова без твердження щодо порушення законодавства про закупівлі.
За таких обставин, пропонуємо ретельніше опрацьовувати висновок про результати моніторингу закупівлі.
Принагідно інформуємо, що у висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю необхідною для більш детального опису результатів моніторингу закупівлі, на що вказують норми абзацу 7 частини 7 статті 7-1 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником надано роз’яснення на звернення (запитання до процедури) з порушенням терміну, встановленого нормами частини першої статті 23 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР" |
1 178 900,00
UAH з ПДВ
|
1 162 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий дім "Автодім Полтава" |
1 209 990,00
UAH з ПДВ
|
1 163 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомир" |
1 188 595,00
UAH з ПДВ
|
1 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КарпатиАвтоцентр |
1 288 000,00
UAH з ПДВ
|
1 288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР АВТО ЦЕНТР" #38481937 |
Відхилено |
1 162 995,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 15:07
|
ТОВ "Торговий дім "Автодім Полтава" #34502827 |
Переможець |
1 163 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 22:12
|
Договор КП Горизонт.pdf | укладений |
05 березня 2019 22:10
|