Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки Д (40-80)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-01-20-000047-b 7deb459ad25e4dd89154fcc6b5e98b27
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мукієнко Юлія Іванівна

+380484431360 rajzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТАТАРБУНАРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01998911
Місцезнаходження: 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця Московська, будинок 16
Контактна особа: Мукієнко Юлія Іванівна
+380484431360
rajzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2019 23:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 23:55
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
425000 кг
Вугілля кам'яне марки Д (40-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця Романа Гульченка, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оголошення про закупівлю
Дата подання: 21 січня 2019 15:16
Дата відповіді: 23 січня 2019 22:35
20.01.2019 та 21.01.2019 року опубліковано оголошення по Ідентичним закупівлям, щодо марки вугілля, очікуваної вартості та кількості і т.п. Яка з зазначених закупівель є дійсною? Просимо вказати правильне оголошення!
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але Ваше звернення не відповідає вимогам даної статті, оскільки не містить прохання надати роз’яснення щодо тендерної документації.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 січня 2019 08:49
Дата відповіді: 24 січня 2019 22:44
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, з наступних причин: Пунктом 9.1 Додатку 2 тендерної документації вимагається надання учасником в складі пропозиції довідку про досвід виконання аналогічного договору щодо постачання вугілля кам’яного марок аналогічних до предмету закупівлі що має містити інформацію про виконання такого договору. Товар, що закуповується по даній процедурі є вугілля марки Д (40-80). Отже, як вбачається з тендерної документації, учасник в складі пропозиції для наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен надати довідку про досвід виконання договору щодо постачання вугілля марки Д (40-80), чим звужується коло учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів інших марок вугілля таких, як: АМ, АС, АКО, АО, ДГ, ГМ, ДГР та ін. Ми вважаємо наведені вище умови незаконними та дискримінаційними, оскільки Замовник, таким чином, значно звужує коло учасників, обмежуючи його фактично лише тими підприємствами, які мають досвід поставки вугілля марки Д (40-80) та усуває від участі тих, у кого є досвід постачання вугілля інших марок. Згідно з пунктом 4.1 Тендерної документації назва предмету закупівлі є «ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо» До цієї категорії не підпадає поділ вугілля по маркам. Отже, Замовник повинен внести зміни до документації та виключити вимогу про подання довідки про досвід виконання аналогічного договору щодо постачання вугілля кам’яного марок аналогічних до предмету закупівлі, оскільки така є незаконною, дискримінаційною та необґрунтованою. Тому, Замовник повинен виключити її з тендерної документації шляхом внесення змін. Також вДокументації встановлено вимогу, що товар має бути у наявності в учасника процедури закупівлі та зберігатись на його складі. Вважаємо наведені вище умови незаконними та дискримінаційними, оскільки Замовник, таким чином, значно звужує коло учасників, обмежуючи його фактично лише тими підприємствами, які мають товар на складі та усуває від участі тих, хто в майбутньому планує закупити вугілля марки Д (40-80). Отже Замовник повинен внести зміни до Документації виключити вимогу про наявність в учасника товару на складі. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Тому, дані дії Замовника в частині встановлених вище умов Документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу, надаємо роз'яснення та повідомляємо, що предметом закупівлі є вугілля кам'яне марки Д (40-80) та тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог. Всі вимоги тендерної документації зазначені з урахування чинного законодавства. Ознайомившись з Вашим зверненням можемо прийти до висновку, що твердження зазначені в ньому є надуманими та не відповідають дійсності, наприклад у Вашому звернені зазначається, що:
- “...в Документації встановлено вимогу, що товар має бути у наявності в учасника процедури закупівлі та зберігатись на його складі...”, але насправді тендерна документація не містить таких вимог;
- “...Згідно з пунктом 4.1 Тендерної документації назва предмету закупівлі є «ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо»...”, але насправді у п. 4.1 тендерної документації зазначено, що назва предмета закупівлі “ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (вугілля кам'яне марки Д (40-80))”;
- “...Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень...”, але насправді як вбачається з вищезазначеного Ви неуважно та недетально ознайомились з умовами тендерної документації;
- “ ...як вбачається з тендерної документації, учасник в складі пропозиції для наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен надати довідку про досвід виконання договору щодо постачання вугілля марки Д (40-80), чим звужується коло учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів інших марок вугілля таких, як: АМ, АС, АКО, АО, ДГ, ГМ, ДГР та ін. ...”, але насправді у п. 9.1 тендерної документації не зазначено, що учасники мають надати довідку про досвід виконання договору щодо постачання вугілля марки Д (40-80) , та насправді Замовником вимагається зазначення у довідці інформації про досвід виконання договорів вугілля кам’яного саме марок аналогічних до предмету закупівлі, а не конкретної однієї марки (вугілля марки Д (40-80)), як це зазначає Скаржник, тобто замовником передбачається надання будь-яких аналогічних марок вугілля кам'яного, наприклад Д, ДКПО, ДГ, ДГР.... та інших марок вугілля кам'яного, а отже будь-який учасник, у тому числі Скаржник може зазначити у довідці інформацію про виконання договорів поставки на вугілля кам'яне та виходячи з чого тендерний комітет не вбачає дискримінаційних вимог у п. 9.1 Розділу І Додатку №2 до тендерної документації та не вбачає перешкод для подання довідки в довільній формі Скаржником, згідно умов тендерної документації.
Причому слід зауважити, що аналогічну скаргу відносно п. 9.1 Розділу І Додатку №2 до тендерної документації уже було раніше розглянуто органом оскарження та прийнято рішення про відмову у задоволені вимог Скаржника у цій частині, оскільки даний пункт (п. 9.1) тендерної документації не містить дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, що додатково доводить достовірність тверджень Замовника торгів. Замовником при складанні тендерної документації були враховані усі рекомендації органу оскарження та вона не містить дискримінаційних вимог.
Тобто з огляду на все вищевикладене, можемо лише припустити, що Скаржник сам собі щось там вигадав та додумав, а може і нафантазував якість там химерні дискримінаційні вимоги. Спотворення Скаржником дійсної інформації є недопустимим.

А отже, враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог скаржника.
вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2019 08:39
Дата відповіді: 30 січня 2019 12:45
Пунктом 9.2 Додатку 2 тендерної документації вимагається надання учасником в складі пропозиції копію договору оренди автонавантажувача, договір з надання послуг перевезення вантажів автомобільним транспортом, договір про надання послуг пов’язаних з використанням автомобільних транспортів. Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною оскільки Замовник, обмежує коло учасників, фактично лише тими підприємствами, які не мають у власності автотранспорт та уклали договори з надання послуг перевезення вантажів автомобільним транспортом, договір про надання послуг пов’язаних з використанням автомобільних транспортів, а учасники, які мають власний автотранспорт взяти участь в процедурі закупівлі не зможуть. Вимагаємо щоб Замовник вніс зміни до документації та усунув дискримінаційну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На вимогу, надаємо роз'яснення та повідомляємо, що згідно п. 9.2 розділу І Додатку №2
до тендерної документації зазначено, що учасники надають договір про надання послуг пов'язаних з використанням автотранспортних засобів або договір оренди автотранспортних засобів або нотаріально завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Тобто учасники, які мають власний або орендований автотранспорт можуть взяти участь у процедурі закупівлі.

А отже, враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог скаржника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
05 лютого 2019 23:55
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій