Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (клавіатури, монітори, маніпулятори, блоки живлення, принтери, багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
169 804,17 UAH
UA-2019-01-19-000074-c 528a246bb1924f2e9f0070e4f920b827
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Титаренко

+380957283302
+380442893155
kalinka_2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40109063
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Гайдара, буд. 8
Контактна особа: Наталія Титаренко
+380957283302,+380442893155
kalinka_2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 11:08
Очікувана вартість: 169 804,17 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 849,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
24 штука
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
25 штука
Маніпулятор "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
16 штука
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штука
Блок живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 січня 2019 19:16
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:52
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання стосується допорогової закупівлі та не має жодного відношення до даної процедури відкритих торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-19-000074-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕНЕРІ", Код ЄДРПОУ:31326532
Дата подання: 21 січня 2019 15:47
Порушенням Замовником законодавства про закупівлі
В технічних вимогах до предмета закупівлі п. 8 (Додаток 2, Розділ 2) Замовником для закупівлі передбачена модель принтеру HP LaserJet Pro MFP M26A (T0L49A). Також Замовником в цьому розділі надається роз'яснення, що "В місцях цього додатку де міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати як вираз "або еквівалент", що нібито відповідає ст. 22 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі", та дозволяє Учаснику запропонувати інший бренд. Але технічними характеристиками до друкуючого обладнання, модель картриджа визначена як CF279A. Хочемо звернути Вашу увагу, що дана модель підходить виключно до принтерів торгової марки Hewlett-packard, що є в свою чергу порушенням законодавства про закупівлі, оскільки обмежує конкуренцію та унеможливлює пропонувати Учасникам обладнання інших виробників. Вимагаємо усунути з тендерної документації дискримінаційні вимоги, а саме, виключити з технічних характеристик вимогу, щодо моделі картриджу CF279A.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2019 14:08
Доброго дня. Рішенням тендерного комітету замовника внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-01-19-000074-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 21 січня 2019 17:04
Вимога видалити посилання на Модель картриджів до Принтера HP LaserJet Pro M12a
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічної специфікації (відсутні еквівалентні моделі принтерів від інших виробників техніки з підтримкою - Модель картриджів: CF279A). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Модель картриджів: CF279A" - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2019 14:07
Доброго дня. Рішенням тендерного комітету замовника внесено зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 152 195,40
UAH
118 190,80
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 129 415,00
UAH
123 800,00
UAH
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 141 568,75
UAH
137 799,00
UAH
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 152 144,50
UAH
137 800,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 156 300,00
UAH
156 300,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕВІМЕР" 169 103,85
UAH
169 103,85
UAH
Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 13:34
Електронний підпис
30 січня 2019 10:50
Електронний підпис
30 січня 2019 10:50
Проект договору.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 15:03
Технічний опис.7z
04 лютого 2019 15:03
Проект договору.pdf
04 лютого 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 12:47
Електронний підпис
02 лютого 2019 11:55
1. Тендерна пропозиція.pdf
02 лютого 2019 11:49
7. Згода з договором.pdf
02 лютого 2019 11:49
5.5. Статут.pdf
02 лютого 2019 11:49
5.4. Свідоцтво ПДВ.pdf
02 лютого 2019 11:49
5.3. Виписка з реєстру.pdf
02 лютого 2019 11:49
5.1 Повноваження приказ.pdf
02 лютого 2019 11:49
3. Довідка досвід.pdf
02 лютого 2019 11:49
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 лютого 2019 19:25
Електронний підпис
03 лютого 2019 19:19
Технічна документація.pdf
03 лютого 2019 19:19
Довідка санкції.pdf
03 лютого 2019 19:19
витяг ПДВ_копія.pdf
03 лютого 2019 19:19
копія статуту.pdf
03 лютого 2019 19:19
Договір ДУС (копія).pdf
03 лютого 2019 19:19
9945033_пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 17:48
Лист-відгук.jpg
04 лютого 2019 17:48
Договір на поставку.pdf
04 лютого 2019 17:48
3.2.а) Про право підпису.jpg
04 лютого 2019 17:48
2) аналогічні договори.jpg
04 лютого 2019 17:48
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЕВІМЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 118 190,80
UAH
08 лютого 2019 12:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 123 800,00
UAH
15 лютого 2019 13:21

Документи

15 лютого 2019 13:21
Електронний підпис
08 лютого 2019 12:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
123 800,00
UAH
Документи

Документи

15 лютого 2019 13:21
Електронний підпис
08 лютого 2019 12:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 18:57
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2019 09:26
Дод.угода 2 до дог.В.М..pdf зміни до договору
04 березня 2019 09:22
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 15:04
Дод.угода 1 до дог.В.М..pdf зміни до договору
01 березня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:35
Догов_р В.М..pdf укладений
01 березня 2019 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): заміна на покращену модель монітору
Номер договору про закупівлю: 119/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 119/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу товару за рахунок виключення з переліку закупівлі принтерів та багатофункціональних пристроїв на загальну суму 73376,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 119/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 119/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 62 653,00
UAH