Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (клавіатури, монітори, маніпулятори, блоки живлення, принтери, багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
169 804,17 UAH
UA-2019-01-19-000074-c ● 528a246bb1924f2e9f0070e4f920b827
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109063 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Гайдара, буд. 8 |
Контактна особа: |
Наталія Титаренко +380957283302,+380442893155 kalinka_2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2019 11:08 |
Очікувана вартість: | 169 804,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 849,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
24 штука
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
25 штука
Маніпулятор "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
16 штука
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штука
Блок живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Гайдара (Сім'ї Прахових), 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2019
—
04 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 14:03 |
Перелік змін до ТД.doc | |
24 січня 2019 14:03 |
Тендерна документація комп'ютерне обладнання (із змінами).doc | |
19 січня 2019 15:35 |
Тендерна документація комп'ютерне обладнання.doc |
24 січня 2019 14:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2019 14:03 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
24 січня 2019 14:03 |
Тендерна документація комп'ютерне обладнання (із змінами).doc
|
|||
19 січня 2019 15:35 |
Тендерна документація комп'ютерне обладнання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 січня 2019 19:16
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:52
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання стосується допорогової закупівлі та не має жодного відношення до даної процедури відкритих торгів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-19-000074-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕНЕРІ", Код ЄДРПОУ:31326532
Дата подання: 21 січня 2019 15:47
Порушенням Замовником законодавства про закупівлі
В технічних вимогах до предмета закупівлі п. 8 (Додаток 2, Розділ 2) Замовником для закупівлі передбачена модель принтеру HP LaserJet Pro MFP M26A (T0L49A). Також Замовником в цьому розділі надається роз'яснення, що "В місцях цього додатку де міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати як вираз "або еквівалент", що нібито відповідає ст. 22 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі", та дозволяє Учаснику запропонувати інший бренд. Але технічними характеристиками до друкуючого обладнання, модель картриджа визначена як CF279A. Хочемо звернути Вашу увагу, що дана модель підходить виключно до принтерів торгової марки Hewlett-packard, що є в свою чергу порушенням законодавства про закупівлі, оскільки обмежує конкуренцію та унеможливлює пропонувати Учасникам обладнання інших виробників. Вимагаємо усунути з тендерної документації дискримінаційні вимоги, а саме, виключити з технічних характеристик вимогу, щодо моделі картриджу CF279A.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2019 14:08
Доброго дня. Рішенням тендерного комітету замовника внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-01-19-000074-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 21 січня 2019 17:04
Вимога видалити посилання на Модель картриджів до Принтера HP LaserJet Pro M12a
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічної специфікації (відсутні еквівалентні моделі принтерів від інших виробників техніки з підтримкою - Модель картриджів: CF279A). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Модель картриджів: CF279A" - з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2019 14:07
Доброго дня. Рішенням тендерного комітету замовника внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
152 195,40
UAH
|
118 190,80
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
129 415,00
UAH
|
123 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
141 568,75
UAH
|
137 799,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
152 144,50
UAH
|
137 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
156 300,00
UAH
|
156 300,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕВІМЕР" |
169 103,85
UAH
|
169 103,85
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
118 190,80
UAH
|
08 лютого 2019 12:23
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
123 800,00
UAH
|
15 лютого 2019 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 18:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2019 09:26
|
Дод.угода 2 до дог.В.М..pdf | зміни до договору |
04 березня 2019 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2019 15:04
|
Дод.угода 1 до дог.В.М..pdf | зміни до договору |
01 березня 2019 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 14:35
|
Догов_р В.М..pdf | укладений |
01 березня 2019 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | заміна на покращену модель монітору |
Номер договору про закупівлю: | 119/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 119/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу товару за рахунок виключення з переліку закупівлі принтерів та багатофункціональних пристроїв на загальну суму 73376,40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 119/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 119/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |