Продукція для чищення
Очікувана вартість
1 026 440,00 UAH
UA-2019-01-19-000021-c 9bb35f5d44034d4b814989cf9f2143a8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження замовника: 07400, Україна, Київська обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Контактна особа замовника: Мельниченко Катерина Володимирівна
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 15:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 15:39
Початок аукціону: 04 березня 2019 11:45
Початок аукціону: 04 березня 2019 11:45
Очікувана вартість: 1 026 440,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 793,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 132,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Продукція для чищення

Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15355 шт.
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освити
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 січня 2019 15:00
Дата відповіді: 21 січня 2019 09:38
Завантажте, будь-ласка, документацію
Відповідь: завантажено
Вияснення
Дата подання: 21 січня 2019 11:02
Дата відповіді: 24 січня 2019 11:53
Просимо надати вияснення щодо значення словосполучення : "ПОВНІСТЮ відповідати предмету закупівлі" - у предметі зазначено торгову марку та наукове рішення 1 виробника. ПОВНІСТЮ відповідатиме лише даний виробник ,оскільки згідно закону Украхни "Про закхист економічної конкуренції" не допускається використання інформації що може ввести споживача в оману та відповідно ,ПОВНІСТЮ повторити усі характеристики згідно згаданого закону немає права жоден учасник. Відповідно до закупівлі не буде допущено еквівалентні засоби , що усвою чергу також порушує Закон України "Про захист Економічної конкуренції" та "Закону України "ПРо публічні закупівлі" . Надайте вияснення та внесіть коректну інформацію у документації по закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 3 до тендерної документації зазначено:
“У разі пропозиції еквівалентів Учасник надає порівняльну таблицю. Запропоновані еквіваленти повинні ПОВНІСТЮ відповідати предмету закупівлі. В порівняльній таблиці вказати: склад, спосіб використання, термінпридатності засобу (або його робочих розчинів), наявність або відсутність антимікробного ефекту, призначеннязасобу, умови та температурний режим зберігання, безпечність (токсичність засобу), фізико-хімічні властивості тафасування, застереження при використанні, умови транспортування, торгову марку (назву) запропонованого засобу,виробника тощо. Надати фото запропонованого еквіваленту.”
Таким чином, тендерна документація містить чіткий перелік критеріїв, за якими необхідно оцінювати відповідністьзасобу — еквіваленту. У цьому переліку відсутнє посилання на “торгову марку та наукове рішення виробника”.
2. Щодо наведеного у запиті посилання на Закон України “Про захист економічної конкуренції”. Цей Закон немістить норми про введення в оману споживача. У цьому Законі навіть не використовується словосполучення “омана споживача”.
З цього приводу маємо роз'яснити таке.
Питання щодо захисту споживачів регулюються іншим законодавчим актом — Законом України “Про захист правспоживачів”, у якому, як раз, і використовується словосполучення “омана споживача”. Однак законодавець вклавзовсім інший зміст у це поняття.
Так, згідно з ч.2 ст. 19 Закону України “Про захист прав споживачів” під введенням споживача в оману маєтьсянадання недостовірної інформації, зокрема, стосовно основних характеристик продукції, таких як: її наявність, переваги, небезпека, склад, методи використання, гарантійне обслуговування, метод і дата виготовлення або надання, поставка, кількість, специфікація, географічне або інше походження, очікувані результати споживання чи результати та основні характеристики тестів або перевірок товару.
У той же час пропонування до закупівлі еквівалентів (продукції з аналогічними технічними та якісними характеристиками) прямо передбачено ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, а отже не може вважатися порушенням законодавства.
Крім того, ще у 2013 році Верховний Суд України у листі “Судова практика з розгляду цивільних справ про захистправ споживачів (2009 - 2012 рр.)” - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/n0006700-13 зазначив таке:
“Суб'єкти правовідносин у справах за позовами про захист прав споживача
Згідно з п. 22 ст. 1 Закону № 1023-XII споживачем є фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних із підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
...
На відносини, де виробником і продавцем товарів, виконавцем робіт і надавачем послуг є громадянин, що не є підприємцем, а також на випадки, де набувачем товарів, користувачем послуг є підприємства, установи, організації - дія цього Закону не поширюється.”
Набувачем товару, який буде закуповуватися за результатами цих відкритих торгів, є установа. За таких умов, згадування про “оману споживача” є некоректним
Використання дискримінаційних вимог.
Дата подання: 21 січня 2019 11:16
Дата відповіді: 24 січня 2019 10:59
Відповідно до чинного законодавства не передбачено норм та правил обовязкової сертифікації підприємство за системою ISO .Додатково інформуємо щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі: № 357-р/пк-ск від 15.03.2013 року ; №303-р/пк-ск від 19.02.2016 . Таких рішень є ДУЖЕ багато. Усі сертифікати згадані у вимогах стосуються : а) вимоги щодо дотримання еконологічних норм та копії сертифікату ISO 14001 - не стосується товару та є дискримінаційною ,а виключно системи менеджменту постачальника. Вимоги щодо сертифікату ISO 9001 - теж стосується системи менеджменту ,а не якості ,і відповідно є дискримінаційним . Рішення АМКУ вище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У 2016 році введений в дію Закон України “Про публічні закупівлі” (з 1 квітня 2016 року - для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; з 1 серпня 2016 року - для всіх замовників). Рішення АМКУ № 357-р/пк-ск від 15.03.2013 року та №303-р/пк-ск від 19.02.2016 містять посилання на Закон України “Про здійснення державних закупівель”. За таких умов, зараз посилання на ці рішення є безпідставним.
Натомість у рішеннях АМКУ, які були прийняті вже після введення в дію Закону України “Про публічні закупівлі” вимоги про надання сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не було визнано такими, що порушують права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у процедурах закупівлі.
Як приклад, можна навести рішення АМКУ:
№ 3975-р/пк-пз від 26.04.2018 - https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=2ahUKEwiojuC1y__fAhUKBSwKHdaJBMAQFjABegQICBAC&url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F3c4ab73b316f4745a21cac2911693088%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3DlSHiJ92iZkJesYrpN4T5rO0u4%252FygpPo1q5kcR7Z2eB86o58tP7Ok%252FjTKh%25252B%25252Bh%252FGoboY0kWctJTf%252FshhFQaapsAw%25253D%25253D&usg=AOvVaw3Aw-O9nI4tiUtAFAdIWk4R

№ 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 - https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=2ahUKEwiQ_o_3yv_fAhWChiwKHRKcCqAQFjABegQICRAC&url=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2Fc40002e9ad7641b792787e339c5ddf54%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3DW1%25252BjIZg7wQ1DZ7TuiCVZBTzx4UGcDNidAkTpiwu%252FExKLposQqtAFnGgCVtgTWnID01Io%25252BGdNH%25252BICWBooLwF7BA%25253D%25253D&usg=AOvVaw3kOqCKZeFQ2tI3EG7dfew3
№ 9521-р/пк-пз від 14.09.2018 - https://public.docs.openprocurement.org/get/1b6977fe05fd45ff8458cfbd47a6143c?KeyID=52462340&Signature=wM%252BMJwe5jceas3i4gV%2Fi8MXmljDbvgNKWTnOMoejpDacDH1dNR7qM5x3w73YQfLoUP2VFwDWDpsEs4%2FId4ZlCQ%253D%253D
кількість поставок
Дата подання: 22 січня 2019 09:39
Дата відповіді: 24 січня 2019 11:00
просьба повідомити : по-перше яку кількість поставок планується? по-друге як планується постачання - до кожного закладу окремо(яка кількість закладів?) чи на одну конкретну адресу ? будь ласка надайте повну відповідь для розрахунку вартості.
Відповідь: Планується поставка до одного місця однією поставкою на одну конкретну адресу зазначену у проекті договору.
ТТХ
Дата подання: 22 січня 2019 12:11
Дата відповіді: 24 січня 2019 11:01
Чи можливо здійснити поставку товару (Засіб для чищення посуду від особливо стійких та комплексних забруднень, Еконорм vita Сода, або еквівалент, фасування пляшка 750 мл) у тари 500мл?При цьому загальний обьем буде заявленому
Відповідь: Запропонований засіб повинен відповідати вимогам Додатку №2 Тендерної документації, в тому числі й щодо фасування.
Марки
Дата подання: 23 січня 2019 13:51
Дата відповіді: 24 січня 2019 14:50
Скажіть, будь-ласка, а що це за марки такі і хто виробник даного товару? Еконормvita в Google видає лише корм для тварин. До того ж, документацією вимагається: "У разі пропозиції еквівалентів Учасник надає порівняльну таблицю. Запропоновані еквіваленти повинні ПОВНІСТЮ відповідати предмету закупівлі. В порівняльній таблиці вказати: склад, спосіб використання, термін придатності засобу (або його робочих розчинів), наявність або відсутність антимікробного ефекту, призначення засобу, умови та температурний режим зберігання, безпечність (токсичність засобу), фізико-хімічні властивості та фасування, застереження при використанні, умови транспортування, торгову марку (назву) запропонованого засобу, виробника тощо. Надати фото запропонованого еквіваленту." І тут постає питання, як надати еквівалент на засіб для скла, щоб він ще й був кормом для тварин?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Миючі засоби ТМ Еконорм тривалий час широко представлені на ринку України та доступні у відкритому доступі для ознайомлення та придбання усім бажаючим. Докладніше з предметом закупівлі можете ознайомитись за посиланням http://dez-ecom.com.ua
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-19-000021-c.a1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБИТХІМ", Код ЄДРПОУ:41628699
Дата подання: 29 січня 2019 17:10
Скарга на умови ТД
Скарга Платіжне доручення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 17:31
Рішення від 01.02.2019 № 1090.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 17:31
Рішення від 18.02.2019 № 1701.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 19:28

Документи подані скаржником

29 січня 2019 17:10
Скарга до АМКУ.PDF

Документи Органу Оскарження

01 лютого 2019 17:31
Рішення від 01.02.2019 № 1090.pdf
21 лютого 2019 19:28
Рішення від 18.02.2019 № 1701.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гренландія 1 007 073,60
UAH з ПДВ
988 647,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 1 022 280,00
UAH з ПДВ
992 040,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 1 022 601,90
UAH з ПДВ
1 022 601,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 16:38
sign.p7s
01 березня 2019 15:36
sign.p7s
01 березня 2019 15:35
Фото товарів.pdf
01 березня 2019 15:35
Сканировать10002.PDF
01 березня 2019 15:35
Сертифікат ISO 9001.PDF
01 березня 2019 15:35
Сертифікат ISO 14001.pdf
01 березня 2019 15:35
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
01 березня 2019 15:35
Копія статуту.PDF
01 березня 2019 15:35
Копія витягу з ЄДРПОУ.PDF
01 березня 2019 15:35
Копії висновків СЕС.PDF
01 березня 2019 15:35
Инструкция.PDF
01 березня 2019 15:35
Инструкция 4.PDF
01 березня 2019 15:35
Инструкция 3.PDF
01 березня 2019 15:35
Инструкция 2.PDF
01 березня 2019 15:35
док3.pdf
01 березня 2019 15:35
док2.pdf
01 березня 2019 15:35
док 1.pdf
01 березня 2019 15:35
договір на перевезення.PDF
01 березня 2019 15:35
Гарантія Гренландія 445.zip
01 березня 2019 15:35
Виписка з ЄДР банку.pdf
01 березня 2019 15:35
видаткові накладні.PDF

Публічні документи

01 березня 2019 15:00
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2019 14:59
Повноваження директора.pdf
01 березня 2019 14:59
Ліцензія.zip
01 березня 2019 14:59
Кваліфікація - ст. 17.pdf
01 березня 2019 14:59
Кваліфікація - ст. 16.pdf
01 березня 2019 14:59
Істотні умови договору.pdf
01 березня 2019 14:59
Гарантия_482.zip

Публічні документи

01 березня 2019 12:46
5 додаткова інформація.pdf
01 березня 2019 12:46
4 Технічна частина.pdf
01 березня 2019 12:46
2 Кваліфікація.pdf
01 березня 2019 12:46
1 пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гренландія
#36196836
Очікує рішення 988 647,60
UAH з ПДВ
04 березня 2019 12:12

Документи

04 березня 2019 12:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата скасування
07 березня 2019 14:39
Причина скасування
абз. 4 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
07 березня 2019 14:39 Протокол 126.PDF

Актуальні тендери

До пошуку