Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Покровській 33 в с. Яковлівка Роздільнянського району - будівництво
Очікувана вартість
8 732 371,60 UAH
UA-2019-01-18-003940-c 333e937ba4d84afd871e7ee4ba78db9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Чердаклієв

+380684558147
+380487148515
tender85381@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Юрій Чердаклієв
+380684558147,+380487148515
tender85381@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 20:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 19 лютого 2019 11:17
Очікувана вартість: 8 732 371,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Покровській 33 в с. Яковлівка Роздільнянського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67412, Україна, Одеська область, с. Яковлівка Роздільнянського району, вул. Покровська 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:55
тд амбулаторії Яковлівка зі змінами 11.02.2019.doc
04 лютого 2019 13:48
тд амбулаторії Яковлівка зі змінами.doc
18 січня 2019 20:47
тд амбулаторії ковлеевка.doc
11 лютого 2019 16:55
Яковлівка Розд р-н.pdf
04 лютого 2019 13:48
Протокол зміни Яковлівка.docx
24 січня 2019 14:39
Перелік змін_Яковлівка.docx
04 лютого 2019 13:48
ДОГОВІР будівництво амбулаторії Яковлівка зі змінами.docx
24 січня 2019 14:39
ДОГОВІР будівництво амбулаторії Яковлівка_зміни.docx
18 січня 2019 20:47
ДОГОВІР будівництво амбулаторії Яковлівка.docx
18 січня 2019 20:47
Яковлівка IMS з нуловими цінами.ims

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-МОНТАЖ" 8 720 340,33
UAH з ПДВ
8 720 340,33
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАМІРАТ" 8 730 000,00
UAH з ПДВ
8 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2019 17:05
Електронний підпис
18 лютого 2019 17:04
НАКАЗ,ШТАТНИЙ.pdf
18 лютого 2019 17:04
Установчі документи.pdf
18 лютого 2019 17:04
тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2019 17:04
ТЕХНИКА.pdf
18 лютого 2019 17:04
инн.pdf
18 лютого 2019 17:04
Договор.pdf
18 лютого 2019 17:04
договор 3.pdf
18 лютого 2019 17:04
договор 2.pdf
18 лютого 2019 17:04
Договор 1.pdf
18 лютого 2019 17:04
Довідка зі статистики.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 13:00
Електронний підпис
11 лютого 2019 14:20
Трудовая директора.pdf
11 лютого 2019 14:20
Статут.pdf
11 лютого 2019 14:20
свідоцтво пдв.pdf
11 лютого 2019 14:20
протокол собрания 2.pdf
11 лютого 2019 14:20
протокол собрания 1.pdf
11 лютого 2019 14:20
приказ на директора.pdf
11 лютого 2019 14:20
паспорт стр 16.pdf
11 лютого 2019 14:20
паспорт стр 10-11.pdf
11 лютого 2019 14:20
паспорт стр 4-5.pdf
11 лютого 2019 14:20
паспорт стр 2-3.pdf
11 лютого 2019 14:20
паспорт стр 1.pdf
11 лютого 2019 14:20
Код Якименко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-МОНТАЖ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАМІРАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-МОНТАЖ"
#36921126
Переможець 8 720 340,33
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-МОНТАЖ"
#36921126
8 720 340,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 16:15
ДУ № № до Договору № 8.pdf зміни до договору
30 травня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 21:31
ду №1 до дог.№8.PDF зміни до договору
15 березня 2019 21:31
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 11:43
Договір Яковлівка.PDF укладений
13 березня 2019 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у відповідності до ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: п. 3 ч. 4 покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; п. 4 ч. 4 продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; Інформація про зміни: 1. Внести зміни в пп. 10.1. п. 10 та викласти в наступній редакції: "Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 30 червня 2019 року". 2. Внести зміни до пп. 4.1., пп. 4.3. п. 12 та продовжити термін дії додатків до 30.06.2019 року згідно з переліком (додається). 3. Внести зміни до розділу VI "Порядок здійснення оплати", а саме п. 6.1 доповнити таким змістом: "Замовник", перераховує "Підряднику"аванс на придбання матеріалів у розмірі 30 % від вартості договору, а саме - 2 616 102,10 грн. (Два мільйони шістсот шістнадцять тисяч сто дві гривні 10 коп.), у тому числі ПДВ (20%) - 523 220,42 грн. (П'ятсот двадцять три тисячі двісті двадцять гривень 42 коп.)...... 4. У разі не використання авансу, "Підрядник" повертає кошти "Замовнику" на розрахунковий рахунок No 35426161005967 в ГУ ДКСУ, м Одеса, МФО: 828011. 5. Внести зміни до розділу XIII договору, а саме реквізити "Підрядника" доповнити наступним: р/р № 37129036921126 в ГУДКСУ в Одеській області, МФО 820172. 6. Усі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у відповідності до ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: п. 3 ч. 4 покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 № 941-VII "Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року № 913-VII "Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік" та ст. 23 Бюджетного кодексу України. Інформація про зміни: - Фінансування на 2019 рік у сумі 8 720 340,33 грн., з них 10% cпівфінансувавння у сумі 872 034,03 гривень з рахунку № 35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ на 90% фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі - 7 848 306,30 гривень з рахунку № 35425149705967 МФО 828011 ГУ ДКСУ. Внести зміни до п. 4 Додаткової угоди № 1 від 15.03.2019 року, а саме продовження строку авансу до 15 червня 2019 року, керуючись постановую КМУ № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 року та затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 р. № 1764, щодо продовження строку авансу та викласти в наступній редакції: "Аванс закривається актами виконаних робіт за формою КБ-2в та довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат КБ-3, згідно чинного законодавства України в термін до 15 червня 2019 року". - Усі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML