Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини провулок Новоселів, 3а в с. Кам’янка Роздільнянського району - будівництво
Очікувана вартість
8 732 715,40 UAH
UA-2019-01-18-003935-c a5a9763fd0a248078c7051025d33dbf5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Чердаклієв

+380684558147
+380487148515
tender85381@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Юрій Чердаклієв
+380684558147,+380487148515
tender85381@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 12 лютого 2019 13:52
Очікувана вартість: 8 732 715,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини провулок Новоселів, 3а в с. Кам’янка Роздільнянського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67432, Україна, Одеська область, с. Кам’янка Роздільнянського району, провулок Новоселів, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 14:53
тд амбулаторії камянка зі змінами.doc
04 лютого 2019 14:49
Протокол зміни Камянка.docx
18 січня 2019 20:42
тд амбулаторії камянка.doc
04 лютого 2019 14:49
Протокол зміни Камянка.docx
24 січня 2019 14:32
Перелік змін_Камянка.docx
04 лютого 2019 14:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ будівництво амбулаторії Камянка зі змінами.docx
24 січня 2019 14:33
ДОГОВІР будівництво амбулаторії Камянка_зміни.docx
18 січня 2019 20:42
ДОГОВІР будівництво амбулаторії Камянка.docx
18 січня 2019 20:42
Кам'янка IMS з нуловими цінами.ims

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-003935-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:41125856
Дата подання: 16 лютого 2019 00:04
Вимога у відповідності до частини 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі в Україні здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Та, враховуючи вищевикладене, ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» просить Вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Зокрема просимо надати роз’яснення з наступних питань, які зазначені в Протоколі №22 Уповноваженої особи Управління капітального будівництва Одеської обласної державної Адміністрації від 15.02.2018р. (далі – Протокол):
1) в Протоколі зазначено, що «Учасником не надано лист в довільній формі, яким гарантує виконання робіт, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені замовником» – дане твердження не відповідає дійсності. ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» в складі своєї тендерної пропозиції надало файл «ТОВ КБ Технічна частина_Часть2.pdf» (файл завантажено у встановлені тендерною документацією строки і він доступний для вільного доступу) , в якому на стор. 24 надано відповідний лист в довільній формі за вих. №11/02/9 від 11.02.2019р.;
2) в Протоколі зазначено, що «у складі тендерної пропозиції відсутні відгуки від інших замовників про виконання робіт учасником щодо якості виконаних робіт, своєчасності їх виконання, що в свою чергу підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з будівництва об’єктів» – дане твердження не відповідає дійсності. ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» в складі своєї тендерної пропозиції надало файл «ТОВ КБ Довідка про досвід аналогічних робіт_Часть3.pdf» (файл завантажено у встановлені тендерною документацією строки і він доступний для вільного доступу), в якому на стор. 20 надано скан-копію оригіналу відгуку ОК «ЖБК «АЛЬПІЙСЬКИЙ-2» вих. №15/2019-1 від 07.02.2019р.;
3) в Протоколі зазначено, що «Учасником не надано інформацію/відомості, передбачені додатком 2 Тендерної документації» (Додаток № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ») – дане твердження не відповідає дійсності. ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» в складі своєї тендерної пропозиції надало файл «ТОВ КБ ст .16 і 17.pdf» (файл завантажено у встановлені тендерною документацією строки і він доступний для вільного доступу) , в якому на стор. 31-32 надана відповідна інформація за вих. №11/02/2 від 11.02.2019р.;
4) в Протоколі зазначено, що «не надано довідку у довільній формі, в якій Учасник гарантує застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт» – дане твердження не відповідає дійсності. ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» в складі своєї тендерної пропозиції надало файл «ТОВ КБ Технічна частина_Часть2.pdf» (файл завантажено у встановлені тендерною документацією строки і він доступний для вільного доступу) , в якому на стор. 12 надано відповідну довідку у довільній формі за вих. №11/02/10 від 11.02.2019 р.;
5) в Протоколі зазначено, що «А також відсутність інших документів, передбачених тендерною документацією, що дає підстави відхилити тендерну пропозицію даного Учасника» – просимо надати ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК «інших документів» які відсутні в тендерній пропозиції ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2019 17:55
На Вашу вимогу від 16.02.2019 ідентифікатор № UA-2019-01-18-003935-c.b1 при повторному перегляді документів, повідомляємо наступне.
ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» завантажено документи у формі довідок та відомостей, кількість яких перевищує наявні завантажені документи (17 файлів). У зв’язку з тим, що документи розміщені хаотично та найменування файлу не відповідає його вмістимій інформації, тобто по декілька різних документів, об’єднані та завантажені одним файлом, при їх вивчені складно не допустити технічної помилки.
ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» не надано ліцензію на провадження господарської діяльності зі створення об’єктів архітектури.
Крім того, відсутній гарантій лист, яким Учасник гарантує, що інформація надана ним в довільній формі у складі тендерної документації, є достовірною (додаток 7 до Тендерної документації).
Відповідно до п.1 додатку 7 Тендерної документації, Учасник надає оригінал чи засвідчену копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників учасника) про створення такої юридичної особи. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
У наданій Вами довідці № 11/02/18 від 11.02.2019 (файл «ТОВ КБ Відомості про учасника та ін. довідки») зазначається, що ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» здійснює свою діяльність на підставі модельного статуту (коди доступу до результатів надання адміністративних послуг: 200042594444, 19943353204).
З метою перевірки Замовником достовірності та повноти відомостей установчого документу було здійснено пошук за наданими Вами кодами доступу до результатів надання адмінпослуг у сфері держреєстрації. Для цього на офіційному веб-сайті Мін’юсту заявник обрав вкладку «Результат надання адміністративних послуг» та ввів по-черзі унікальні коди, надані Вами. За результатами пошуку по даним кодам, Замовник не отримав доступу до Статуту ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ», у зв’язку з тим, що документи відсутні на офіційному веб-сайті Мін’юсту. Таким чином, надані ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» коди доступу до результатів надання адміністративних послуг: 200042594444, 19943353204, відносяться до інших реєстраційних дій, однак не стосуються реєстрації Статуту Товариства, що в свою чергу порушує вимоги Тендерної документації.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» не відповідає вимогам законодавства та п. 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з чим підлягає відхиленню.

Номер вимоги: UA-2019-01-18-003935-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:41125856
Дата подання: 20 лютого 2019 17:54
Вимога у відповідності до частини 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розглянувши Вашу відповідь на нашу вимогу від 16.02.2019 ідентифікатор № UA-2019-01-18-003935-c.b1, повідомляємо наступне:
1) ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» в складі своєї тендерної пропозиції надало файл «ТОВ КБ Відомості про учасника та ін. довідки.pdf» (файл завантажено у встановлені тендерною документацією строки і він доступний для вільного доступу) , в якому на стор. 12-13 надано скан-копію оригіналу ліцензії ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» на провадження господарської діяльності зі створення об’єктів архітектури;
2) ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» в складі своєї тендерної пропозиції надало файл «ТОВ КБ Відомості про учасника та ін. довідки.pdf» (файл завантажено у встановлені тендерною документацією строки і він доступний для вільного доступу) , в якому на стор. 16 надано гарантій лист, яким Учасник гарантує, що інформація надана ним в довільній формі у складі тендерної документації, є достовірною (вих. №11/02/16 від 11.02.2019 р.);
3) Відповідно до п.1 додатку 7 Тендерної документації, Учасник надає оригінал чи засвідчену копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). У РАЗІ ЯКЩО УЧАСНИК ЗДІЙСНЮЄ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ, НЕОБХІДНО ПОДАТИ КОПІЮ РІШЕННЯ УЧАСНИКІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ (ЗАСНОВНИКІВ УЧАСНИКА) ПРО СТВОРЕННЯ ТАКОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
У наданій нами довідці №11/02/18 від 11.02.2019 (файл «ТОВ КБ Відомості про учасника та ін. довідки.pdf») зазначається, що нашим підприємством не може бути надана сканована копія Статуту, оскільки ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» здійснює свою діяльність на підставі Модельного Статуту, ЯКИЙ ЗАТВЕРДЖЕНИЙ ПОСТАНОВОЮ КМУ ВІД 16.11.2011Р. №1182 «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1182-2011-%D0%BF). Також нами зазначено в даній довідці, що відповідна інформація міститься в Протоколі загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» №23/05/17 від 23 травня 2017 року та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Коди доступу до результатів надання адміністративних послуг надані як додаткова інформація.
В п.6 Протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» №23/05/17 від 23 травня 2017 року зазначено, що товариство продовжує свою діяльність на підставі модельного статуту.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» надав скан-копію оригіналу зазначеного протоколу в файлі «ТОВ КБ Відомості про учасника та ін. довідки.pdf» на стор. 6-10, а також скан-копію завіреної копії зазначеного протоколу в файлі «ТОВ КБ копії установчих та реєстраційних документів.pdf» на стор. 1-5.
Виходячи з норм ч.1. та ч.7 ст.17. Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» № 755-IV від 15 травня 2003 року, зі змінами та доповненнями, (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/755-15#n590), при реєстрації юридичної особи, що діє на підставі модельного статуту, або при реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту, модельний статут державному реєстратору не подається (модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю не реєструється і його не може бути на офіційному веб-сайті Мін’юсту, тому що він затверджений постановою КМУ і доступний для вільного доступу за вищенаведеним посиланням). Це підтверджується також роз’ясненнями Державної реєстраційної служби України від 15.01.2013р. (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0001835-13).
Отже, надавши скан-копію Протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» №23/05/17 від 23 травня 2017 року, ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» виконало вимогу п.1 додатку 7 Тендерної документації, а саме: «У РАЗІ ЯКЩО УЧАСНИК ЗДІЙСНЮЄ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ, НЕОБХІДНО ПОДАТИ КОПІЮ РІШЕННЯ УЧАСНИКІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ (ЗАСНОВНИКІВ УЧАСНИКА) ПРО СТВОРЕННЯ ТАКОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ» (в нашому випадку відбувся перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту).

Крім того, хочемо зазначити, що тендерна пропозицыя ТОВ "КБК ФОРТІС" не може бути прийнятною, оскільки на відповідає вимогам Тендерної документації. А саме:
1) Згідно з Додатком №1 до тендерної документації Замовник вимагає:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)*, укладеного (укладених) учасником у попередній рік (попередні роки) та ВИКОНАНОГО УЧАСНИКОМ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), складена і заповнена за формою, наведеною у Таблиці № 3. ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ОРИГІНАЛОМ ЗАЗНАЧЕНОГО ДОГОВОРУ (договорів), ОРИГІНАЛОМ АКТУ (АКТІВ) виконаних робіт, оригіналу чи копією акту (актів) готовності об’єкта (об’єктів) до експлуатації, ОРИГІНАЛОМ ПОЗИТИВНОГО ВІДГУКА (ВІДГУКІВ) ВІД ЗАМОВНИКА (замовників) про виконання робіт учасником щодо якості виконаних робіт, своєчасності їх виконання. Відгук (відгуки) повиннен (повинні) бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, найменування об’єкту за договором, клас наслідків (відповідальності), до якого віднесено цей об’єкт (відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ відповідно до умов цієї тендерної документації Є ПОВНІСТЮ ВИКОНАНИЙ ДОГОВІР з актом (актами) виконаних робіт, який підтверджує наявність у учасн.ика досвіду виконання робіт з будівництва об’єкта (об’єктів), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів за будь якими класами наслідків (відповідальності).»
В супереч зазначеним вимогам, ТОВ "КБК ФОРТІС" зазначив в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору договори, що не повністю виконані (це підтверджується відповідними актами наданими учасником). Крім того, в супереч зазначеним вимогам, ТОВ "КБК ФОРТІС" надав копії зазначених у довідці договорів, актів виконаних робіт та відгуків.
Отже ТОВ "КБК ФОРТІС" не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору у відповідності з вимогами тендерної документації.
2) Відповідно до п.3. Додатку №7 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання:
«Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді базових даних з реєстру, НЕ БІЛЬШЕ МІСЯЧНОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО ДАТИ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ (для учасника - юридичної особи), (ОРИГІНАЛ)»
В супереч зазначеній вимогі, ТОВ "КБК ФОРТІС" надав в складі своєї тендерної пропозиції КОПІЮ Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України датоване 19.12.2018р. (кінцевий строк подання тендерних пропозицій був 11 лютого 2019 до 18:00). Отже ТОВ "КБК ФОРТІС" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
3) Відповідно до п.6. Додатку №7 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання:
«ОРИГІНАЛ ліцензії на провадження господарської діяльності зі створення об’єктів архітектури, якщо наявність такої ліцензії передбачено чинним законодавством.»
В супереч зазначеній вимогі, ТОВ "КБК ФОРТІС" надав в складі своєї тендерної пропозиції КОПІЮ ліцензії на провадження господарської діяльності зі створення об’єктів архітектури. Отже ТОВ "КБК ФОРТІС" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
4) Відповідно до вимоги ч.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Банківська гарантія ПОВИННА ДІЯТИ НЕ МЕНШЕ 120 (СТО ДВАДЦЯТЬ) КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ ВІД ДАТИ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. Розкриття тендерних пропозицій відбулося після аукціону 12 лютого 2019 року. Так виходить 12.02.2019+120 календарних днів = 12.06.2019 року.
В БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ №G0119/7809 ВІД 01.02.2019р., яку ТОВ "КБК ФОРТІС" надав для участі в даній закупівлі, зазначено, що ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ: до 05.06.2019 року включно. Отже ТОВ "КБК ФОРТІС" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
5) А також інші невідповідності вимогам тендерної документації, що дає підстави відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КБК ФОРТІС".

Враховуючи вищевикладене та той факт, що Замовник двічі розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ», не зазначив вагомих причин відхилення нашої тендерної пропозиції, просимо (вимагаємо від) Замовника, прийняти відповідні рішення щодо:
1) Відміни свого рішення про визначення ТОВ "КБК ФОРТІС" переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини, провулок Новоселів, 3а, в с. Кам’янка Розділянського району - будівництво» (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) (Протокол №22/2 Уповноваженої особи Управління капітального будівництва Одеської обласної державної Адміністрації від 15.02.2018р.);
2) Відміни свого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини, провулок Новоселів, 3а, в с. Кам’янка Розділянського району - будівництво» (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) (Протокол №22 Уповноваженої особи Управління капітального будівництва Одеської обласної державної Адміністрації від 15.02.2018р.);
3) визначення ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини, провулок Новоселів, 3а, в с. Кам’янка Розділянського району - будівництво» (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013; назва за кодом ДК 021:2015 - 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 11:18
На Вашу вимогу від 20.02.2019 ідентифікатор № UA-2019-01-18-003935-c.b1 повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 2 додатку № 1 до Тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів.
Управлінням захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України у відповідності до ст. 23 Закону України
«Про Національну поліцію» та п. 6 Положення про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015р. № 877, постійно проводиться комплекс організаційно-практичних заходів та здійснюється превентивна діяльність для захисту економічних інтересів держави і забезпечення правомірності застосування процедур закупівлі товарів, робіт та послуг, а також цільового використання бюджетних коштів.
На адресу Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації надійшов лист Департаменту захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України за вих. № 731/39/114/03-249 від 15.02.2019 р. в якому зазначено «… в ході вивчення пропозиції ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» встановлено, що відомості про працівників відповідної кваліфікації, які мають право керувати тягачем, самоскидом, навантажувачем у складі
пропозиції - відсутні…».
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» не відповідає вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» за процедурою на закупівлю робіт: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини провулок Новоселів, 3а в с. Кам’янка Роздільнянського району – будівництво» 
(код ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) – UA-2019-01-18-003935-c - підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ 8 119 410,00
UAH з ПДВ
8 119 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельно монтажне підприємство 2015" 8 515 306,13
UAH з ПДВ
8 515 306,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КБК ФОРТІС" 8 702 134,01
UAH з ПДВ
8 622 131,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 17:51
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:36
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:35
ТОВ КБ ст .16 і 17.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 15:27
Електронний підпис
11 лютого 2019 13:49
Тендерна пропозиція.rar
11 лютого 2019 13:49
Проект договора.rar
11 лютого 2019 13:49
Ліцензія.rar
11 лютого 2019 13:49
Додатки.rar
11 лютого 2019 13:49
Договірна ціна.rar
11 лютого 2019 13:48
Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 14:44
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:42
Довідка
18 лютого 2019 10:42
Електронний підпис
18 лютого 2019 10:40
Кошторис
11 лютого 2019 09:54
Електронний підпис
08 лютого 2019 09:55
Банківська гарантія.rar
02 лютого 2019 13:31
Електронний підпис
02 лютого 2019 13:29
Інф про тех хар-ки.rar
02 лютого 2019 13:29
Додаток 7.rar
02 лютого 2019 13:29
Додаток 6.rar
02 лютого 2019 13:29
Додаток 5.rar
02 лютого 2019 13:29
Додаток 4.rar
02 лютого 2019 13:29
Додаток 3.rar
02 лютого 2019 13:29
Додаток 2.rar
02 лютого 2019 13:29
Додаток 1.rar
02 лютого 2019 13:29
Банківська гарантія.rar
02 лютого 2019 13:29
Проект договора.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ

ПП "Будівельно монтажне підприємство 2015"

ТОВ "КБК ФОРТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ
#41125856
Відхилено 8 119 410,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 16:24
ПП "Будівельно монтажне підприємство 2015"
#42139021
Відхилено 8 515 306,13
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 16:26
ТОВ "КБК ФОРТІС"
#42169480
Переможець 8 622 131,03
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КБК ФОРТІС"
#42169480
8 622 131,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 16:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 13:29
ДУ №7 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
06 січня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 09:37
Договір №7 ДУ №6 від 25.06.2021.PDF зміни до договору
29 червня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 15:57
Договір №7 ДУ №5 від 12.04.2021.PDF зміни до договору
13 квітня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 14:27
Дог.№7 ДУ №4 від 02.04.2021.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:23
Д.У. № 4 до Договору 7.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:25
Д.У. № 3 до Договору № 7.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 14:23
SCAN0003.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 17:16
SCAN0006.PDF зміни до договору
01 червня 2020 17:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:43
ДУ4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 12:15
ДУ 3 до Договору 7_Камянка.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:14
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 15:57
ду №2 дог 7.PDF зміни до договору
10 червня 2019 15:57
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2019 12:18
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
22 березня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 12:33
Договор Кам'янка.PDF укладений
28 лютого 2019 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у відповідності до ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: п. 3 ч. 4 покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 № 941-VII "Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року № 913-VII "Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік" та ст. 23 Бюджетного кодексу України. Постанова КМУ № 983 "Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості". Інформація про зміни: - Фінансування на 2019 рік у сумі 8 622 131,03 грн., з них 10% cпівфінансувавння у сумі 862 213,10 гривень з рахунку № 35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції у сумі 7 759 917,93 гривень з рахунку № 35425149705967 МФО 828011, ГУ ДКСУ; - Внести зміни до розділу VI "Порядок здійснення оплати", а саме п. 6.1 доповнити таким змістом: "Замовник" перераховує "Підряднику" аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% від вартості договору, а саме - 2 586 639,31 грн. (Два мільйони п'ятсот вісімдесят шість тисяч шістсот тридцять дев'ять гривень 31 копійка), у тому числі ПДВ (20%) - 517 327,86 грн. (П'ятсот сімнадцять тисяч триста двадцять сім гривень 86 копійок) по об'єкту: "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по пров. Новоселів, 3а, в с. Кам'янка Роздільнянського району - будівництво"... - Усі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 серпня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.08.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7 від 26.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» та ст.23 Бюджетного кодексу України, ЗУ «Про публічні закупівлі».Постанова КМУ №983 «Порядок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості». 2. Фінансування на 2019 рік у сумі 8 622 131,03 грн. з них:10% співфінансування у сумі – 862 213,10 гривень з рахунку №35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ та 90% фінансування за рахунок субвенції у сумі -7 759 917,93 гривень з рахунку №35425149705967 МФО 828011 ГУ ДКСУ. 3. Внести зміни до п.3.1 розділу III «Ціна договору» та викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить 8 622 131,03 (Вісім мільйонів шістсот двадцять дві тисячі гривень сто тридцять одна гривня 03 копійок) гривень. З них фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі -7 759 917,93 гривень з них по КЕКВ 3122 передбачено фінансування на будівництво та вмонтоване обладнання у сумі – 7 485 265,72 гривень та по КЕКВ 3110 передбачено фінансування у сумі - 274 652,21 гривень на невмонтоване устаткування та меблі, також передбачено співфінансування відповідно умовам КМУ №983 у сумі – 845 768,61 гривень. 2.Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 грудня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань» 4. Усі інші умови договору №6 від 26 лютого 2019 року, відповідно п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та додатків до нього до 31.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські ревізити сторін,календарний графік виконання робіт,план фінансування робіт.є
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни: 1. Пункт 10.1. Розділу 10 "Строк дії Договору" Договору викластив наступній редакції: "Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе забов'язань"; 2. Внести зміни в Розділ 13 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору, а саме, доповнити реквізити Замовника: р/р UA398201720344241009152005967 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у преамбулі до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна подовження строку виконання Договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до преамбули Договору, в Додаток 2, в Додаток 3, до розділу ХІІІ договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Анулювати Додаткову угоду №4 від 28.12.2020 2. Анулювати Додаткову угоду №4 від 02.04.2021 3. Внести зміни в преамбулу Договору 4. Внести зміни до пункту 10.1 розділу Х Договору 5. Внести зміни в Додаток 2 до Договору 6. Внести зміни в Додаток 3 до Договору 7. Внести зміни до розділу ХІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни до п.3.1 р.ІІІ Договору 3. Внести зміни в Додаток 1 до Договору 4. Внести зміни в Додаток 3 до Договору 5. Внести зміни до розділу ХІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни до п.10.1 р.Х Договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML